V MP = ----- x 12 x (1 - alfa - beta) x (K1 + K2) x koeficient1; kde Nz MP je limit prostředků na platy, V jsou výkony (počet žáků, dětí, studentů, chovanců, ubytovaných apod.), Nz je normativ (počet jednotek výkonů připadající na jednoho zaměstnance), alfa je podíl prostředků na přesčasovou práci zaměstnanců ze mzdových prostředků celkem za předchozí kalendářní rok, beta je podíl prostředků na ostatní platby za provedenou práci ze mzdových prostředků celkem za předchozí kalendářní rok, K1 je průměrná měsíční nároková složka platu zaměstnance za předchozí kalendářní rok včetně prostředků za práci přesčas s promítnutím případných nárokových změn v běžném kalendářním roce, K2 je průměrná měsíční nenároková složka platu zaměstnance (v rámci disponibilních zdrojů do maximální výše 25 % K1).
Koeficient1 ve výši 1,00 platí pro denní a vyšší studium, 0,50 platí pro pomaturitní studium, 0,33 platí pro studium při zaměstnání.
Koeficient2 ve výši 1,00 platí pro speciální předškolní zařízení, speciální školu a speciální školské zařízení, 0,75 platí pro specializované třídy, 0,50 platí pro speciální třídy, 0,25 platí pro individuální integraci dětí se zdravotním postižením.
V MP = ---- x 12 x (1 - alfa - beta) x (K1 + K2). Nz
+---------------------------------------------------------+------+ |Předškolní zařízení, škola a školské zařízení |Nz | +---------------------------------------------------------+------+ |a) Předškolní zařízení, škola a školské zařízení | | | s pedagogickou činností | | +---------------------------------------------------------+------+ |Mateřská škola |8,581 | +---------------------------------------------------------+------+ |Základní škola | | +---------------------------------------------------------+------+ |- s 1. až 5. postupným ročníkem do 50 žáků |8,320 | | nad 50 žáků do 150 žáků |11,897| +---------------------------------------------------------+------+ |- s 1. až 9. postupným ročníkem do 150 žáků |8,859 | +---------------------------------------------------------+------+ | nad 150 žáků do 250 žáků |11,272| +---------------------------------------------------------+------+ | nad 250 žáků |13,116| +---------------------------------------------------------+------+ |Základní umělecká škola - studijní obory | | +---------------------------------------------------------+------+ |- hudební |17,080| +---------------------------------------------------------+------+ |- ostatní |55,653| +---------------------------------------------------------+------+ |Školní družina a školní klub |28,500| +---------------------------------------------------------+------+ |Gymnázium čtyř a pětileté |9,468 | +---------------------------------------------------------+------+ |Gymnázium šesti a osmileté (pro žáky plnící | | |povinnou školní docházku) |10,399| +---------------------------------------------------------+------+ |Gymnázium šesti a osmileté (pro žáky posledních | | |čtyř ročníků) |9,468 | +---------------------------------------------------------+------+ |Střední odborná a vyšší odborná škola - studijní obory | | +---------------------------------------------------------+------+ |- ekonomické |9,098 | +---------------------------------------------------------+------+ |- pedagogické |8,940 | +---------------------------------------------------------+------+ |- knihovnické |9,638 | +---------------------------------------------------------+------+ |- rodinné |9,884 | +---------------------------------------------------------+------+ |- průmyslové |8,348 | +---------------------------------------------------------+------+ |- umělecké obory výtvarného zaměření |4,646 | +---------------------------------------------------------+------+ |- hotelové |7,487 | +---------------------------------------------------------+------+ |- zemědělské, lesnické |7,398 | +---------------------------------------------------------+------+ |- zdravotnické |6,660 | +---------------------------------------------------------+------+ |- ostatní |8,168 | +---------------------------------------------------------+------+ |- konzervatoře |2,896 | +---------------------------------------------------------+------+ |- taneční konzervatoře |2,929 | +---------------------------------------------------------+------+ |Internát speciální školy pro tělesně a | | |smyslově postižené |3,248 | +---------------------------------------------------------+------+ |Internát speciální školy pro lehce | | |mentálně postižené |4,369 | +---------------------------------------------------------+------+ |Internát mateřské školy |8,721 | +---------------------------------------------------------+------+ |Domov mládeže středních škol - ubytování |11,102| +---------------------------------------------------------+------+ |Domov mládeže středních odborných učilišť - ubytování2) |17,000| +---------------------------------------------------------+------+ |Domov mládeže středních odborných učilišť - ubytování3) |11,102| +---------------------------------------------------------+------+ |Střední odborné učiliště1) | | +---------------------------------------------------------+------+ |- teoretická výuka2) |21,998| +---------------------------------------------------------+------+ |- praktická výuka2) |15,840| +---------------------------------------------------------+------+ |- teoretická výuka3) |14,053| +---------------------------------------------------------+------+ |- praktická výuka3) |10,650| +---------------------------------------------------------+------+ |Odborné učiliště | | +---------------------------------------------------------+------+ |- teoretická výuka2) |25,571| +---------------------------------------------------------+------+ |- praktická výuka2) |6,164 | +---------------------------------------------------------+------+ |- teoretická výuka3) |17,727| +---------------------------------------------------------+------+ |- praktická výuka3) |5,074 | +---------------------------------------------------------+------+ |Praktická škola |4,928 | +---------------------------------------------------------+------+ |Dětský domov |1,717 | +---------------------------------------------------------+------+ |Diagnostický ústav pro děti |1,087 | +---------------------------------------------------------+------+ |Diagnostický ústav pro mládež |1,087 | +---------------------------------------------------------+------+ |Výchovný ústav pro děti |1,263 | +---------------------------------------------------------+------+ |Výchovný ústav pro mládež4) s kapacitou do 36 | | |lůžek včetně |1,232 | +---------------------------------------------------------+------+ |Výchovný ústav pro mládež4) s kapacitou 37 | | |až 48 lůžek |1,232 | +---------------------------------------------------------+------+ |Výchovný ústav pro mládež4) s kapacitou 49 | | |a více lůžek |1,232 | +---------------------------------------------------------+------+ |Volný čas (veškeré aktivity dětí a mládeže | | |ve volném čase) |518,07| +---------------------------------------------------------+------+ |Zohlednění zdravotního a sociálního postižení | | +---------------------------------------------------------+------+ |Zdravotní postižení | | +---------------------------------------------------------+------+ |- lehké mentální (zvláštní škola) |10,585| +---------------------------------------------------------+------+ |- těžké mentální, kombinované, autismus |3,534 | +---------------------------------------------------------+------+ |- sluchu |4,108 | +---------------------------------------------------------+------+ |- zraku |3,760 | +---------------------------------------------------------+------+ |- řeči |4,471 | +---------------------------------------------------------+------+ |- tělesné |5,467 | +---------------------------------------------------------+------+ |- vývojové poruchy |15,276| +---------------------------------------------------------+------+ |- zdravotní oslabení |14,990| +---------------------------------------------------------+------+ |- nemocné děti a žáci v mateřské škole a v základní | | | škole při zdravotnickém zařízení |14,990| +---------------------------------------------------------+------+ |Sociální postižení - nařízená ústavní výchova | | |v internátu speciální školy | | +---------------------------------------------------------+------+ |- pro tělesně a smyslově postižené |3,334 | +---------------------------------------------------------+------+ |- pro lehce mentálně postižené |2,357 | +---------------------------------------------------------+------+ |b) Předškolní zařízení a školské zařízení | | | bez pedagogické činnosti | | +---------------------------------------------------------+------+ |Zařízení školního stravování | | +---------------------------------------------------------+------+ |- mateřské školy |33,000| +---------------------------------------------------------+------+ |- základní školy |57,500| +---------------------------------------------------------+------+ |- gymnázia, střední odborné školy, středního | | | odborného učiliště,1),3) odborného učiliště3) | | | a praktické školy pro výdej jednoho hlavního jídla |56,000| +---------------------------------------------------------+------+ |- gymnázia, střední odborné školy, | | | středního odborného učiliště,1),3) odborného | | | učiliště3) a praktické školy pro celodenní stravování |28,500| +---------------------------------------------------------+------+
Částka prostředků na platy za neobsazená pracovní (funkční) místa je dána vztahem:
LPP x (0,97 x PZlim - PZsk) Č = --------------------------------- , který platí pro PZsk PZlim menší než 0,97 PZlim; kde Č je částka prostředků na platy za neobsazená pracovní (funkční) místa, která překračují 3 % ze všech pracovních (funkčních) míst, LPP je limit prostředků na platy snížený o účelově poskytnuté prostředky, které podléhají zúčtování a v případě nevyčerpání se vracejí do státního rozpočtu, a o částku použitou na výplatu dalších platů, PZlim je počet zaměstnanců, pro který byl limit prostředků na platy stanoven, PZsk je skutečný průměrný evidenční počet zaměstnanců přepočtený na plně zaměstnané zaokrouhlený na celé osoby nahoru.
Ve světle závěrů nálezu sp. zn. Pl. ÚS 25/21 není důvodu, pro který by v případě, kdy Ústav zdravotnických informací a statistiky („ÚZIS“) aplikuje konkrétní zákonný důvod...
Zásada trestního řízení zakotvená v § 2 odst. 4 trestního řádu vyžadující, aby trestní věci byly projednávány urychleně bez zbytečných průtahů, se nemůže obracet proti těm, v...
Ústavní soud považuje při rozhodování o předběžném opatření za klíčové dodržení veškerých zásad spravedlivého procesu, neboť sice dochází jen k "zatímní" úpravě poměrů,...
Procesní pochybení soudu prvního stupně, které spočívá v tom, že neinformoval obviněného o návrhu státního zástupce na prodloužení vazby, nezaslal mu jej a neposkytl mu lhůtu k...
Nejlepší zájem dítěte není, a to zejména v případech vyžadujících ingerenci soudu, „jednosměrnou cestou“. Je úzce propojen s nezřídka komplikovanými rodinnými vztahy a...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.
Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.