epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
  • ČLÁNKY
  • ZÁKONY
  • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
  • AKTUÁLNĚ
  • COVID-19
  • E-shop
  • Advokátní rejstřík
  • občanské právo
  • obchodní právo
  • insolvenční právo
  • finanční právo
  • správní právo
  • pracovní právo
  • trestní právo
  • evropské právo
  • veřejné zakázky
  • ostatní právní obory

Podmínky ze dne 28.4.2003 Návrh smlouvy a Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy

16.6.2003 | Sbírka:  130/2003 (TV) | Částka:  6/2003ASPI

Vztahy

Nadřazené: 151/2000 Sb.
Pasivní derogace: 56/2004 (TV)
130/2003
Návrh smlouvy a Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy
Změna: 56/2004
ČESKÝ TELECOM, a. s., v souladu se zákonem číslo 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, a na základě generální licence č. GL 25S/2000 Vydává a tímto zveřejňuje návrh smlouvy o poskytování služby TeamNet Easy a Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy. Návrhy smlouvy a Všeobecné podmínky nabývají účinnosti dnem 1.5.2003 a jsou uvedeny v přílohách č. 1 a 2 tohoto sdělení.
ČESKÝ TELECOM, a. s., PM - TSG 68/2003
Příloha 1
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY TEAMNET EASY
Číslo
smlouvy

1. Smluvní strany

           Poskytovatel: ČESKÝ TELECOM, a. s.
                         Sídlo: Olšanská 55/5, 130 34 Praha 3
                         IČ: 60193336    DIČ: 003-60193336
                         zapsaná v obchodním rejstříku Městského
                         soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322

           Účastník:     Jméno, příjmení a titul fyzické osoby,
                         obchodní firma nebo název:

                         Sídlo:
                         IČ:             DIČ:
                         zapsaný(á) v:

                         Technicky způsobilý zástupce Účastníka

                         Jméno a příjemní:           Adresa:

                         Telefon:                    E-mail:

2. Předmět smlouvy

     Poskytování služby TeamNet Easy

           a) TeamNet Easy Standard

           b) TeamNet Easy Super

3. Účinnost smlouvy

     a) smlouva se uzavírá na dobu určitou od:       do:

     b) smlouva se uzavírá na dobu neurčitou

4. Vyúčtování

Způsob úhrady služby
TeamNet Easy
                       Centrální vyúčtování

                       Všechny ceny související se Službou TeamNet
                       Easy  (cena za  zřízení a  změny parametrů,
                       měsíční  paušály  i   cena  za  uskutečněné
                       hovory) budou uplatněny  v rámci vyúčtování
                       u jedné definované stanice Účastníka.

                       Na členy služby TeamNet Easy

                       Cena   za  uskutečněné   hovory  a  měsíční
                       paušály  týkající se  člena Služby  TeamNet
                       Easy budou účtovány  v rámci vyúčtování cen
                       za  telekomunikační  služby  u jednotlivých
                       účastnických telefonních  stanic Účastníka,
                       které jsou součástí služby TeamNet Easy.
                       Ostatní  poplatky  budou  účtovány  v rámci
                       Vyúčtování cen za  telekomunikační služby u
                       jedné definované stanice Účastníka).

Bankovní spojení       Číslo účtu/kód banky

                       Spec. symbol nebo spoj. číslo pro SIPO
                       včet. OZ:

            SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY TEAMNET EASY

Jméno, příjmení a titul fyzické osoby, obchodní firma nebo název:

Plátce
Vyúčtování za službu TeamNet
Easy:
                       Sídlo:
                       Referenční číslo:
                       IČ:               DIČ:
Vyplňte prosím pouze   zapsaný(á) v:
v případě, že plátcem
je jiná osoba než
Účastník dle bodu 1

5. Ohlašování závad služby TeamNet Easy

Závady  související se  Službou je  oprávněna hlásit  na dohledové
centrum  Poskytovatele pouze  technicky způsobilá  osoba Účastníka
nebo  její zástupce.  Před ohlášením  závadu podle  svých možností
ověří. Závady bude hlásit na dohledové centrum Provozovatele

telefon: 271 464 534, 271 463 499
fax:     271 464 534
e-mail:  kocin@ct.cz

6. Přílohy (vyplní poskytovatel)

     Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy

     Níže uvedené přílohy tvoří tzv. Technickou specifikaci

     Účastník                            Počet listů

     Člen                                Počet listů

     Cíl                                 Počet listů

     PNP nepodmíněný překlad             Počet listů

     Screeningové skupiny                Počet listů

     List restrikcí (B&W list)           Počet listů

     Prohlášení                          Počet listů

     Jiné                                Počet listů

7. Společná a závěrečná ustanovení

1. Smluvní vztah  založený smlouvou na  poskytování služby TeamNet
   Easy  (dále jen  Smlouva)  se  řídí Všeobecnými  podmínkami pro
   poskytování  služby   TeamNet  Easy.  Právní   vztahy  výslovně
   neupravené   touto  Smlouvou   a  výše   uvedenými  všeobecnými
   podmínkami, se řídí zákonem č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích
   a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších změn a doplňků, a
   obchodním zákoníkem, v platném znění.

2. Ceny za poskytované služby a jiné související činnosti a cenové
   podmínky jsou uvedeny v Ceníku vnitrostátních telekomunikačních
   služeb,  vydaném  Poskytovatelem  a  platném  ke dni poskytnutí
   služby. Účastník  se zavazuje platit ceny  za poskytnuté služby
   ve lhůtách splatnosti uvedených Poskytovatelem ve vyúčtování za
   telekomunikační služby.

3. Smlouva může být doplňována  nebo měněna pouze formou písemných
   dodatků ke smlouvě podepsaných oběma smluvními stranami.

4. Smlouva je  vyhotovena ve dvou  stejnopisech, z nichž  každá ze
   smluvních stran obdrží jedno vyhotovení.

5. Smlouva se stává platnou dnem podpisu oběma smluvními stranami.

8. Zvláštní ujednání

9. Podpisy smluvních stran

Za poskytovatele:

                Jméno a příjmení, funkce:     Podpis:

                Místo:            Datum:      ČESKÝ TELECOM, a. s.

Účastník (jeho oprávněný zástupce):

                Jméno a příjmení:              Podpis:    Razítko:

                Místo:             Datum:

Kontaktní údaje:

                Telefon:                 E-mail:

Identifikační údaje obchodního zástupce - vyplní obchodní zástupce
ČESKÉHO  TELECOMU,  a.  s.,  před  odesláním  k dalšímu zpracování
(pouze pro vnitřní potřebu).

Jméno:                 Segment/prod. útvar/

Telefon:               ID Siebel:


Příloha 2
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY TeamNet Easy
Č.j: PM-TSG 68/2003 Účinnost od: 1.5.2003
Čl.1
Úvodní ustanovení
(1) ČESKÝ TELECOM, a. s., se sídlem Olšanská 55/5, 130 34 Praha 3, IČ 60193336, DIČ 003-60193336, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322, jako držitel osvědčení Českého telekomunikačního úřadu (dále jen ČTÚ) o registraci k telekomunikačním činnostem dle generální licence č. GL 25S/2000 vydává v souladu se zákonem číslo 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů (dále jen zákon o telekomunikacích)
Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy.
(2) Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy (dále jen Všeobecné podmínky) stanovují základní technické, provozní, organizační a obchodní podmínky pro poskytování této služby. Současně Všeobecné podmínky vymezují základní práva a povinnosti společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s., jako poskytovatele služby (dále jen Poskytovatel) a fyzických a právnických osob využívajících službu TeamNet Easy (dále jen Účastník).
Všeobecné podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o poskytování služby TeamNet Easy (dále jen Smlouva). Poskytovatel a Účastník se podpisem Smlouvy zavazují k jejich dodržování.
Čl.2
Vymezení základních pojmů
Pro účely těchto Všeobecných podmínek a Smlouvy platí následující definice základních pojmů:
(1) Služba TeamNet Easy (dále jen Služba) je obchodní název pro službu Virtuální privátní síť poskytovanou Poskytovatelem. Služba je určena především pro hlasový provoz, datovou komunikaci (modem - modem) či pro dial up připojení k Internetu.
(2) Virtuální privátní síť (Virtual Private Network - dále jen VPN) je síť vytvořená pro Účastníka na prostředcích veřejné telekomunikační sítě Poskytovatele. Jedná se o síť vytvořenou vhodnou konfigurací zařízení veřejné telekomunikační sítě Poskytovatele, která má některé vlastnosti charakteristické pro privátní hlasovou síť.
(3) Poskytovatel je ČESKÝ TELECOM, a. s., se sídlem Olšanská 55/5, 130 34 Praha 3, IČ 60193336, DIČ 003-60193336, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322.
(4) Jiný poskytovatel je EUROTEL, s. r. o., ČESKÝ MOBIL, a. s. nebo T-Mobile Czech Republic, a. s.
(5) Účastník je fyzická osoba (podnikatel) nebo právnická osoba, která uzavřela s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování Služby TeamNet Easy.
(6) Partner Účastníka je fyzická osoba nebo právnická osoba, jenž je uživatelem telekomunikačních zařízení Poskytovatele, které jsou zahrnuty do VPN Účastníka.
(7) Prohlášení je písemný souhlasný projev vůle Partnera Účastníka se zapojením jeho HTS nebo přípojky euroISDN nebo vedlejší telefonní stanice do VPN Účastníka.
(8) Člen VPN (též uživatel Služby) je fyzická nebo právnická osoba využívající službu TeamNet Easy zejména prostřednictvím hlavní telefonní stanice, přípojky euroISDN nebo vedlejší telefonní stanice pobočkové ústředny zahrnuté do VPN Účastníka.
(9) Cíl VPN - Účastník definuje nezávisle na členech VPN cíle volání, přičemž pro každé číslo volané ve VPN se definuje tzv. cíl, na který se lze dovolat.
(10) Hlavní telefonní stanice (dále HTS) - hlavní telefonní stanice zřízená Poskytovatelem dle jeho Všeobecných podmínek pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností.
(11) euroISDN přípojka - ISDN přípojka (dále jen Přípojka ISDN) zřízená Poskytovatelem podle jeho Všeobecných podmínek pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb euroISDN.
(12) Vedlejší telefonní stanice pobočkové ústředny - vedlejší telefonní stanice pobočkové ústředny zřízená podle Všeobecných podmínek pro poskytování univerzální služby a dalších činností Poskytovatele.
(13) Zřízení služby - technický a administrativní postup, který umožní Účastníkovi používání služby.
(14) Předání služby - na základě podpisu Předávacího protokolu smluvními stranami ukončený administrativně technický postup, který umožní Účastníkovi používání Služby.
(15) Změna Služby je každá změna konfigurace nebo parametrů služby TeamNet Easy.
(16) Zrušení Služby - je ukončení poskytování Služby.
(17) Žádost o zřízení Služby je dokument, který obsahuje technickou specifikaci telefonních stanic nově zřizované VPN a současně základní informace o Účastníkovi. Na základě tohoto dokumentu Poskytovatel služby zjistí, zda a za jakých podmínek je možno novou VPN zřídit.
(18) Smlouva na poskytování služby TeamNet Easy (dále jen Smlouva) - je písemný doklad o uzavření smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Účastníkem včetně příslušných příloh a případných dodatků.
(19) Technická specifikace (dále jen "TS") je příloha Smlouvy, která specifikuje technické a provozní parametry Služby pro členy VPN Účastníka.
(20) Závada je stav, když jeden nebo více parametrů Služby je horší než technické parametry uvedené v TS nebo stav, kdy je poskytování Služby znemožněno.
(21) Odpovědný zástupce Poskytovatele je osoba oprávněná k podpisu Smlouvy, případně změny Smlouvy v důsledku změny Služby. Odpovědný zástupce je Poskytovatelem určen v souladu s interním Podpisovým řádem Poskytovatele.
(22) Kontaktní osoba Poskytovatele je osoba, na kterou se Účastník může obracet se svými požadavky ke službě "TeamNet Easy". Je oprávněna jednat o přípravě Smlouvy a změnách Služby.
(23) Odpovědný zástupce Účastníka je osoba oprávněná k podpisu Smlouvy, případně změny Smlouvy v důsledku změny Služby.
(24) Kontaktní osoba Účastníka je osoba, na kterou se Poskytovatel obrací v souvislosti s poskytováním služby "TeamNet Easy". Je oprávněna jednat o přípravě Smlouvy a změnách Služby.
(25) Kontaktní místo je pracoviště Poskytovatele Služby určené pro styk s veřejností.
(26) Technicky způsobilý zástupce Účastníka je osoba na straně Účastníka určená k zajištění potřebné technické součinnosti při zřizování, testování a provozu Služby, k identifikaci funkčnosti koncových zařízení, k zabezpečení přístupu do prostor Účastníka a pro kvalifikované hlášení závad u jednotlivých telefonních stanic, přípojek ISDN nebo celé VPN Účastníka.
(27) Customer ID je unikátní číselná identifikace Účastníka v rámci služby TeamNet Easy. Na toto číslo je možno provádět vyúčtování veškerých poplatků za službu TeamNet Easy.
Čl.3
Specifikace služby TeamNet Easy
(1) Služba TeamNet Easy spočívá ve vytvoření VPN Účastníka pomocí zařízení veřejné telekomunikační sítě Poskytovatele, případně z telefonních stanic Jiných poskytovatelů telefonní služby používaných Účastníkem nebo Partnery Účastníka. Takto zřízená privátní síť má vlastní číslovací plán a možnost nastavení oprávnění jednotlivých členů sítě podle požadavků Účastníka. Některá zařízení Poskytovatele mohou být umístěna v prostorách Účastníka.
(2) Ve službě TeamNet Easy může být minimální počet členů 3 a maximální počet je 100 členů. Současně může být ve službě TeamNet Easy maximálně 200 cílů.
(3) Poskytovatel služby TeamNet Easy vytvoří ve své veřejné telekomunikační síti VPN Účastníka s vlastnostmi popsanými ve Smlouvě.
(4) VPN Účastníka může zahrnovat vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen, přípojky euroISDN, jednotlivé HTS nebo jako cíle i telefonní stanice mobilních sítí v ČR Účastníka nebo Partnerů Účastníka.
(5) Do VPN Účastníka mohou být začleněny pouze HTS, přípojky euroISDN nebo vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen, které jsou připojeny k digitálním ústřednám Poskytovatele. V případě požadavku na začlenění HTS z analogových ústředen Poskytovatele do VPN Účastníka zabezpečí Poskytovatel podle svých technických možností přepojení na digitální ústřednu, a to na základě písemného souhlasu dotčených účastníků.
(6) Členové VPN Účastníka a jejich oprávnění jsou popsána v technických specifikacích, které jsou v přílohách Smlouvy.
(7) Zřízení a zajištění provozu služby TeamNet Easy představuje ze strany poskytovatele dodávku prací, služeb a technického zařízení pro:
a) zahrnutí vybraných HTS, přípojek euroISDN, vedlejších telefonních stanic pobočkových ústředen a jako cíle i telefonní stanice mobilních sítí v ČR Účastníka, které jsou připojeny k veřejné telekomunikační síti Poskytovatele na území České republiky do VPN Účastníka,
b) zahrnutí HTS, přípojek euroISDN, vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen nebo jako cíle i telefonní stanice mobilních sítí v ČR jiných právnických nebo fyzických osob než je Účastník (Partnerů Účastníka) do VPN Účastníka,
c) provozování VPN Účastníka s vlastnostmi a dle podmínek uvedených ve Všeobecných podmínkách a ve Smlouvě,
d) provádění změn parametrů a konfigurace VPN dle požadavků Účastníka,
e) dohled nad VPN Účastníka.
(8) K používání služby TeamNet Easy lze využít pouze:
a) koncová zařízení, jejichž typ byl Úřadem schválen nebo uznán,
b) koncová zařízení opatřená českou značkou shody dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících nařízení vlády vydaných k jeho provedení, zejména pak nařízení vlády č. 426/2000 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na radiová a na telekomunikační koncová zařízení.
Čl.4
Člen VPN Účastníka
(1) O tom, kdo bude členem VPN Účastníka a jaké oprávnění k použití služby VPN budou jednotliví členové VPN mít, rozhoduje výhradně Účastník.
(2) Do VPN Účastníka mohou být začleněny:
a) HTS, přípojky euroISDN a vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen připojené na digitální ústředny Poskytovatele, jejíchž účastníkem ve smyslu Všeobecných podmínek pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností nebo Všeobecných podmínek pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb euroISDN je Účastník,
b) HTS, přípojky euroISDN a vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen připojené na digitální ústředny Poskytovatele, u nichž je účastníkem ve smyslu Všeobecných podmínek pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností nebo Všeobecných podmínek pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb euroISDN jiná fyzická nebo právnická osoba než Účastník, pro potřebu Všeobecných podmínek a Smlouvy označená jako Partner Účastníka. V tomto případě musí Účastník předložit Prohlášení vyjadřující souhlas Partnera Účastníka se zahrnutím jeho přípojky do VPN Účastníka a s dohodnutým způsobem úhrady za zřízení a používání Služby prostřednictvím řádně vyplněného vzorového tiskopisu Poskytovatele.
(3) Poskytovatel se zavazuje respektovat případný písemný požadavek Účastníka odejmout kterémukoliv členovi VPN právo přístupu do VPN.
Čl.5
Smluvní zabezpečení a postup při zřízení služby TeamNet Easy
(1) Služba TeamNet Easy je poskytována na základě smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Účastníkem. Smluvní vztah je upraven Smlouvou. Smlouva se uzavírá na dobu určitou nebo neurčitou. Účastníka mohou zastupovat při uzavírání, změně, doplnění nebo ukončení platnosti Smlouvy zástupci na základě plné moci nebo pověření.
(2) Smlouva se uzavírá v rámci osobního projednání u příslušného Kontaktního místa Poskytovatele. Podpisem Smlouvy žadatel zároveň prohlašuje, že se seznámil a souhlasí s těmito Podmínkami, které jsou nedílnou součástí Smlouvy.
(3) Smluvní vztah mezi žadatelem o uzavření Smlouvy (Účastníkem) a Poskytovatelem vzniká dnem uzavření Smlouvy. Smlouva je uzavřena dnem podpisu smluvními stranami a není-li tento den totožný, pak okamžikem dodání potvrzeného návrhu smlouvy druhé smluvní straně. Identifikační a jiné údaje je povinen Účastník doložit příslušnými doklady prokazujícími správnost těchto údajů.
(4) Podmínkou pro uzavření Smlouvy je uplatnění požadavku na poskytnutí služby TeamNet Easy prostřednictví řádně vyplněného tiskopisu Poskytovatele "Žádost o technické šetření služby TeamNet Easy". Předmětná žádost slouží jako podklad pro šetření technické realizovatelnosti požadavku.
(5) V případě, že pro zabezpečení služby TeamNet Easy jsou Účastníkem zahrnuty HTS, přípojky euroISDN nebo vedlejší telefonní stanice pobočkových ústředen, u kterých je účastníkem jiná fyzická osoba nebo právnická osoba, musí být ze strany Účastníka předloženo Prohlášení.
(6) Žadatel o uzavření Smlouvy (Účastník) předá Poskytovateli písemnou Žádost o technické šetření služby TeamNet Easy, která obsahuje příslušné technické a administrativní informace o VPN Účastníka a o základních požadovaných vlastnostech vytvářené sítě. Poskytovatel poskytne Účastníkovi odbornou pomoc při sepsání této Žádosti.
(7) Poskytovatel provede šetření technické realizovatelnosti VPN Účastníka včetně prověření HTS, přípojek euroISDN a vedlejších telefonních stanic pobočkových ústředen z hlediska způsobilosti pro zapojení do VPN Účastníka a případné možnosti zřízení přípojek euroISDN apod. a s výsledkem seznámí Účastníka.
(8) Následně Účastník upřesní své požadavky na parametry VPN a oprávnění jednotlivých členů VPN a předá podrobné TS Poskytovateli. Poskytovatel zpracuje nabídku konkrétního zákaznického řešení VPN Účastníka, jehož součástí jsou odsouhlasené (případně korigované) TS pro všechny členy VPN Účastníka. Údaje uvedené v TS a použité při zřízení služby TeamNet Easy nesmějí být Účastníkem jednostranně měněny bez toho, že by o změně byl informován Poskytovatel.
(9) Konkrétní Zákaznické řešení a návrh Smlouvy Poskytovatel předloží Účastníkovi.
(10) Po podepsání Smlouvy Poskytovatel postupně vytvoří VPN Účastníka s vlastnostmi podle Smlouvy (resp. podle TS, které jsou součástí Smlouvy) a v termínu dohodnutém ve Smlouvě.
(11) Poskytovatel poskytuje Účastníkovi na jeho žádost průběžné informace o postupu zřizování jeho VPN nebo jejích částí.
(12) Návrh na uzavření Smlouvy může Poskytovatel odmítnout:
a) odmítne-li Účastník přistoupení na ustanovení těchto Všeobecných podmínek,
b) nemá-li Účastník vyrovnány vůči Poskytovateli dluhy z předchozího nebo jiného souběžného smluvního vztahu,
c) lze-li důvodně předpokládat, že Účastník nebude stanovené Všeobecné podmínky dodržovat,
d) pokud požadavek Účastníka nelze z technických důvodů realizovat.
(13) Zprovozněná VPN Účastníka nebo její část je předána Účastníkovi na základě oboustranného podpisu Předávacího protokolu potvrzujícího předání a převzetí zprovozněné VPN nebo její části Účastníkovi.
(14) Pokud je nutné při zřizování VPN Účastníka zřizovat nové HTS, přípojky euroISDN nebo přepojovat či překládat HTS, přípojky euroISDN, řídí se tyto činnosti a postupy platnými Všeobecnými podmínkami a Ceníky Poskytovatele pro dané služby.
(15) Práva a povinnosti Poskytovatele i Účastníka v oblasti zřizování a používání hlavních telefonních stanic, digitálního připojení o rychlosti 2048 kbit/s, připojujícího koncové zařízení Účastníka na digitální veřejnou telefonní ústřednu Poskytovatele (dále digitální připojení) nebo přípojek služby euroISDN, využívaných ve VPN Účastníka, jsou stanoveny Všeobecnými podmínkami pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností a Všeobecnými podmínkami pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb ISDN.
(16) Při poskytování služby TeamNet Easy platí v plném rozsahu ustanovení o telekomunikačním tajemství, která jsou uvedena v § 84 - 86 zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
(17) Veškerá komunikace týkající se Smlouvy, která může mít vliv na posuzování způsobu a rozsahu plnění Smlouvy, musí být vedena v písemné formě. Úkony smluvních stran, při kterých nebyla dodržena požadovaná písemná forma, jsou pro druhou stranu nezávazné.
(18) Účastník ani Poskytovatel nejsou oprávněni vystupovat nebo jinak jednat jménem druhé strany.
(19) Smlouva se vyhotovuje ve dvou vyhotoveních, přičemž každá smluvní strana obdrží jeden výtisk.
Čl.6
Změna služby TeamNet Easy
(1) Účastník může požádat o změnu Služby TeamNet Easy, tj. o zařazení nových členů do VPN Účastníka, změnu parametrů VPN nebo vyjmutí některých členů z VPN Účastníka, změnu přístupových práv, dočasné přerušení provozu služby na základě požadavku Účastníka apod. Své požadavky uvede na příslušných tiskopisech TS, které dodá Poskytovateli.
(2) Změna Služby nabývá platnost dnem podpisu číslovaného Předávacího protokolu o změně zákaznické konfigurace služby TeamNet Easy, který se stává nedílnou součástí Smlouvy. TS provedených změn Služby jsou specifikovány v tomto předávacím protokolu.
(3) Cena účtovaná za Službu se při změně Služby mění ode dne oboustranného podpisu Předávacího protokolu o změně zákaznické konfigurace služby TeamNet Easy.
(4) V případě, že Účastník služby TeamNet projeví zájem změnit službu TeamNet na službu TeamNet Easy (a naopak), je to možné za následujících podmínek:
a) je nutné ukončit smluvní vztah na službu TeamNet (nebo TeamNet Easy),
b) uzavřít novou Smlouvu na službu TeamNet Easy (či TeamNet).
Čl.7
Ukončení platnosti Smlouvy
(1) Smluvní vztah může být ukončen písemnou dohodou smluvních stran, uplynutím dohodnuté doby, úmrtím fyzické osoby nebo zánikem právnické osoby, odstoupením od Smlouvy nebo výpovědí.
(2) Účastník může od Smlouvy odstoupit,
a) kdykoli před předáním a převzetím Služby. Učiní-li tak z důvodů, které nenastaly na straně Poskytovatele, je povinen uhradit Poskytovateli již vzniklé náklady, nebo
b) když technické řešení navrhované Poskytovatelem zásadně mění požadavky Účastníka a neexistuje jiné alternativní řešení.
(3) Poskytovatel může od smlouvy odstoupit, pokud Účastník:
a) odmítne Poskytovatelem navrhované řešení realizace VPN, nebo
b) nedoloží nezbytné dokumenty pro zprovoznění Služby (například Prohlášení), nebo
c) neexistuje technické řešení dle požadavku Účastníka, nebo
d) opakovaně poruší své povinnosti specifikované zejména v čl. 5 bod 12, čl. 11 a v čl. 12 těchto Všeobecných podmínek, nebo
e) vstoupí do likvidace, na jeho majetek byl vyhlášen konkurz, bylo povoleno vyrovnání, nebo byl nařízen výkon rozhodnutí prodejem podniku Účastníka, či na něho byla vyhlášena nucená správa dle zvláštních právních předpisů.
(4) Odstoupení od Smlouvy musí mít písemnou formu s uvedením důvodu odstoupení. Odstoupení je účinné dnem dodání druhé smluvní straně.
(5) Výpovědí může být smluvní vztah ukončen kteroukoliv ze smluvních stran bez udání důvodu při dodržení písemné formy výpovědi. Výpovědní lhůta je tříměsíční a počíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po dodání výpovědi druhé smluvní straně.
(6) Vypovědět nelze Smlouvu uzavřenou na dobu určitou.
(7) Účastník může Smlouvu vypovědět z důvodu jednostranné změny ceny za Službu nebo Všeobecných podmínek pro poskytování Služby ze strany Poskytovatele, a to písemnou výpovědí s uvedením tohoto důvodu při dodržení podmínek specifikovaných v článku 9 bod 2 těchto Všeobecných podmínek. Výpovědní lhůta je v tomto případě 30 dní a počíná běžet od prvního dne po dodání výpovědi Poskytovateli (viz článek 9 Ceny).
(8) V případě opakovaného neplnění smluvních podmínek Účastníkem je Poskytovatel oprávněn písemnou formou vypovědět Smlouvu. Výpovědní lhůta je v tomto případě 30 dní a počíná běžet prvním dnem po dodání výpovědi Účastníkovi.
Čl.8
Omezení nebo přerušení poskytování služby TeamNet Easy
(1) Poskytovatel je oprávněn omezit, případně přerušit poskytování Služby v případech, kdy Účastník závažně poruší některé ustanovení těchto Všeobecných podmínek, nebo podmínek účastnictví stanovených Všeobecnými podmínkami pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb prostřednictvím euroISDN, Všeobecnými podmínkami pro poskytováni univerzální služby a dalších telekomunikačních činností nebo Smlouvou o poskytování Služby.
(2) Poskytovatel je oprávněn omezit, případně přerušit poskytování služby a dalších činností:
a) v případě rozhodnutí státních orgánů ČR v období krizových situací, důležitého veřejného zájmu (ekologické havárie, živelné pohromy atd.),
b) ze závažných technických nebo provozních důvodů (např. při provádění údržby nebo technických změn ve veřejné telekomunikační síti),
c) v ostatních případech vymezených těmito Všeobecnými podmínkami (např. při závažném porušení smluvních podmínek).
(3) Dle odstavce c) bodu 2 může Poskytovatel přistoupit k omezení nebo přerušení poskytování Služby až po marném uplynutí lhůty stanovené Poskytovatelem Účastníkovi pro odstranění závažného porušování svých závazků. Lhůta se stanoví v písemném upozornění, které musí být Účastníkovi dodáno na adresu naposledy oznámenou Účastníkem. Upozornění musí obsahovat poučení o následcích neodstranění tohoto závažného porušování.
(4) Za závažné porušení závazků Účastníka ve smyslu tohoto odstavce se považuje zejména:
a) nezaplacení ceny za poskytnutou Službu a jiné související činnosti vážící se k Smlouvě, ve lhůtě splatnosti uvedené na platebním dokladu,
b) úmyslné zkrácení Poskytovatele o úhrady a ceny za Službu a za jiné související činnosti,
c) využíval-li Účastník tuto službu k jiným účelům, než je stanoveno těmito Všeobecnými podmínkami,
d) svévolná změna technického zařízení, které je součástí Služby, jeho poškození, rušení provozu jiných telekomunikačních zařízení a veřejné telekomunikační sítě Poskytovatele,
e) neumožnění přístupu zaměstnancům Poskytovatele k telekomunikačním zařízením, které tvoří součást Služby,
f) připojení koncového neschváleného zařízení (viz čl. 3 bod 8) na rozhraní Služby,
g) neoznámení změny identifikačních údajů vztahujících se k osobě Účastníka, Partnerů Účastníka nebo plátce.
(5) Zaváže-li se Účastník dodatečně odstranit závažné porušení smluvních podmínek podle předchozího bodu 4, může Poskytovatel na jeho žádost a za cenu podle Ceníku obnovit poskytování Služby v plném rozsahu.
(6) Poskytovatel neodpovídá za případné škody ani jiné újmy, které vzniknou Účastníkovi omezením, případně pozastavením poskytování Služby podle ustanovení tohoto článku.
(7) Cena za používání Služby se účtuje i za dobu dočasného přerušení provozu Služby na základě požadavku Účastníka, resp. za dobu zastavení provozu služby z důvodů omezení nebo přerušení poskytování Služby Poskytovatelem podle ustanovení tohoto článku. Omezení nebo přerušení poskytování Služby nezbavují Účastníka povinnosti uhradit ceny za Služby a jiné činnosti poskytované podle Smlouvy, a to až do ukončení platnosti Smlouvy.
Čl.9
Ceny, cenové a platební podmínky
(1) Ceny a cenové podmínky pro poskytování Služby jsou uvedeny v Ceníku vnitrostátních telekomunikačních služeb (Ceník).
(2) Poskytovatel si vyhrazuje právo změny struktury a výše cen za poskytovanou Službu a změny užívání označení Služby TeamNet Easy. Každou takovou změnu je povinen Účastníkovi předem vhodným způsobem oznámit jeden měsíc před účinností změny. V případě, že Účastník s navrhovanou cenovou změnou nesouhlasí, má z tohoto důvodu právo smlouvu vypovědět se zkrácenou 30denní výpovědní lhůtou v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami. V případě, že Poskytovatel neobdrží od Účastníka výpověď ve lhůtě 10 dnů od dodání písemného oznámení o změně služby, má se za to, že Účastník s navrhovanou změnou souhlasí.
(3) Způsob vyúčtování cen za službu TeamNet Easy u Účastníka a Partnerů Účastníka dohodne Účastník a Poskytovatel při uzavření Smlouvy, přičemž je možný výběr z následujících variant:
a) hovorné a měsíční paušály týkající se člena Služby TeamNet Easy budou účtovány v rámci Vyúčtování cen za telekomunikační služby u každého jednotlivého účastníka hlavní telefonní stanice nebo přípojky euroISDN zvlášť. Ostatní poplatky budou účtovány v rámci Vyúčtování cen za telekomunikační služby u jedné definované telefonní stanice Účastníka (na Customer ID služby TeamNet Easy);
b) všechny ceny související se Službou TeamNet Easy (cena za zřízení a změny parametrů Služby, měsíční paušály a ceny za uskutečněné hovory) budou účtovány v rámci Vyúčtování cen za telekomunikační služby u jedné definované telefonní stanice Účastníka (na Customer ID služby TeamNet Easy). Vybraná varianta platí jednotně jak pro Účastníka, tak i pro všechny Partnery Účastníka, zařazené do VPN. Není možné v jedné VPN kombinovat různé varianty úhrady za Službu.
(4) Poskytovatel je oprávněn vybírat zálohu na poskytování Služby.
(5) Způsob úhrady cen účtovaných Účastníkovi za zřízení a používání Služby je definován ve Smlouvě. Účastník odpovídá za to, že úhrada cen za poskytnutou Službu a jiné činnosti bude provedena ve lhůtě splatnosti uvedené na platebním dokladu, a to i v případě, že plátcem je jiná osoba označená Účastníkem. Účastník odpovídá za to, že předmětná úhrada cen bude provedena jedním z následujících způsobů:
a) inkasem z žirového nebo bankovního účtu plátce na číslo příjemce (tj. Poskytovatele),
b) příkazem k úhradě z bankovního účtu plátce na číslo účtu příjemce (tj. Poskytovatele),
c) platbou v hotovosti na poště poštovní poukázkou A.
(6) Za zřízení Služby jsou účtovány příslušné ceny dle Ceníku ode dne podpisu Předávacího protokolu o zřízení Služby. Uvedené ceny se účtují a jsou splatné po zřízení služby.
(7) Zúčtovacím obdobím je období, které nesmí být delší než 35 kalendářních dní.
(8) Za poskytování Služby je cena stanovena paušální částkou, která je účtována ode dne zřízení Služby. Cena se účtuje v plné výši i za kalendářní měsíc, v němž byla Služba zřízena nebo ukončena. Cena se účtuje po skončení zúčtovacího období, ve kterém byla Služba poskytnuta.
(9) Cena za změnu parametrů Služby se účtuje jednorázově po provedení příslušných změn.
(10) Cena za uskutečněný hovor při používání služby TeamNet Easy se účtuje dle Ceníku. Uvedené ceny se účtují po skončení zúčtovacího období, ve kterém byla Služba poskytnuta.
(11) Cena za uskutečněný hovor, v případě využití hlavních telefonních stanic, nebo přípojek euroISDN použitých v rámci VPN Účastníka k běžnému odchozímu provozu do veřejné telekomunikační sítě bude účtována ve výši cen platných pro automaticky uskutečněné hovory v národním, příp. mezinárodním styku. Předmětné ceny jsou uvedeny v Ceníku. Uvedené ceny se účtují po skončení zúčtovacího období, ve kterém byla Služba poskytnuta.
(12) Vyúčtování cen za poskytování služby TeamNet Easy je prováděno v rámci Vyúčtování za telekomunikační služby. Jednotlivé účtované cenové položky služby TeamNet Easy jsou na příslušném platebním dokladu uvedeny samostatně. V případě, že Účastník využívá možnost účtování veškerých cen (včetně cen za uskutečněné hovory) za Službu TeamNet Easy k jedné definované - virtuální stanici (Customer ID), je vyúčtování Služby provedeno v rámci samostatného vyúčtování u této stanice.
(13) Účastník má právo na uplatnění reklamace na výši účtovaných cen Vyúčtování za službu TeamNet Easy. Reklamace se uplatňuje písemně nebo osobně na místně příslušném reklamačním pracovišti Poskytovatele do 2 měsíců po dodání vyúčtování. Uplatnění reklamace nemá odkladný účinek na zaplacení vyúčtovaných cen. Postup, pravidla a lhůty reklamačního řízení jsou uvedeny ve Všeobecném reklamačním řádu společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s. (dále jen Všeobecný reklamační řád Poskytovatele), který je k nahlédnutí na všech kontaktních místech Poskytovatele určených pro styk s veřejností.
(14) Při přerušení provozu služby TeamNet Easy trvajících nepřetržitě déle než 5 kalendářních dní, pokud za přerušení provozu Účastník neodpovídá, se snižují ceny za používání přístupového čísla služby TeamNet Easy o 1/30 za každý den přerušení provozu. Předpokladem je, že Účastník bez zbytečného odkladu uvědomí Poskytovatele o přerušení provozu, nebo že se Poskytovatel o tom jiným způsobem doví. Tato lhůta se počítá od prvního dne následujícího po dni, kdy byla Poskytovateli závada nahlášena nebo se o ní jiným způsobem dověděl. Úhrady Účastníkem zaplacené započte Poskytovatel v jeho prospěch v rámci nejbližšího vyúčtování, nebo mu je na požádání vrátí ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění požadavku, a to vzájemně dohodnutým způsobem.
(15) Při ukončení poskytování Služby se zastaví účtování příslušných cen za poskytování Služby:
a) v případě uzavření Smlouvy na dobu určitou uplynutím doby, na kterou byla smlouva uzavřena,
b) v případě výpovědi Smlouvy dnem následujícím po uplynutí výpovědní lhůty,
c) v případě ukončení poskytování služby dohodou dnem následujícím po ukončení poskytování Služby dohodou,
d) v případě odstoupení od Smlouvy dnem následujícím po dni nabytí účinnosti odstoupení.
(16) Ceny uvedené v Ceníku jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (DPH) i s DPH.
Čl.10
Práva a povinnosti Poskytovatele
(1) Poskytovatel se zavazuje zřídit a poskytovat Službu Účastníkovi v souladu se Smlouvou, Všeobecnými podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.
(2) Poskytovatel může dočasně přerušit či omezit poskytování služeb při nezbytných přestavbách technického zařízení, měření či při odstraňování závad a dále na základě rozhodnutí oprávněných státních orgánů v době mimořádných opatření či z jiného důležitého obecního zájmu, při porušení smluvních podmínek Účastníkem, nebo v případech specifikovaných těmito Všeobecnými podmínkami.
(3) Případné omezení, přerušení, změny nebo jiné nepravidelnosti v poskytování Služby, které budou Poskytovateli předem známy, oznámí Poskytovatel s předstihem Účastníkovi písemně nebo jiným vhodným způsobem.
(4) Poskytovatel má právo kontroly připojeného koncového zařízení Účastníka z hlediska shodnosti druhu a typu zařízení a způsobu jeho připojení.
(5) Poskytovatel je povinen předem písemně informovat Účastníka o závažných změnách, které se týkají poskytované Služby, a to nejpozději 1 měsíc před provedením změny.
(6) Poskytovatel neodpovídá za obsah přenášených zpráv.
(7) Poskytovatel je povinen dodržovat telekomunikační tajemství.
(8) Poskytovatel zabezpečí bez zbytečného odkladu odstraňování případných závad, které se při poskytování Služby projeví.
(9) Poskytovatel neodpovídá za škodu, která Účastníkovi vznikne tím, že požadovaná Služba nebo činnost byla poskytnuta vadně nebo nebyla poskytnuta vůbec (§ 82 odst. 10 zákona č. 151/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů).
(10) Poskytovatel má právo v odůvodněných případech (např. systémová změna v poskytování služby TeamNet Easy) provést změnu číslování služby TeamNet Easy. O změně musí informovat Účastníka minimálně s jednoměsíčním předstihem.
(11) Poskytování služby TeamNet Easy zabezpečuje Poskytovatel nepřetržitě v rámci veřejné telekomunikační sítě.
(12) Poskytovatel je oprávněn v souvislosti s poskytováním Služby shromažďovat a zpracovávat osobní údaje, osobní a zprostředkovací data související s poskytováním Služby o žadateli, Účastníkovi a případně plátci, nutná pro jeho evidenci v systému a užívat je pro účely poskytování Služby a souvisejících činností.
(13) Poskytovatel ve smyslu § 86 odst. 1 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je oprávněn předat údaje týkající se provozu a poskytování telekomunikační služby včetně údajů uvedených ve Smlouvě, orgánům a subjektům oprávněným k tomu zvláštními předpisy.
Čl.11
Práva a povinnosti Účastníka
(1) Účastník má právo na zřízení a nerušené užívání Služby. Omezení tohoto práva je možné pouze na základě Smlouvy, Všeobecných podmínek či obecně závazných právních předpisů.
(2) Účastník nesmí nic měnit na technickém zařízení telekomunikační sítě včetně koncového bodu Poskytovatele, ani do těchto zařízení jakýmkoliv způsobem zasahovat. Účastník je povinen bezodkladně ohlásit Poskytovateli veškeré závady vzniklé při poskytování Služby. Při odstraňování závad je povinen poskytnout Poskytovateli potřebnou součinnost.
(3) Účastník je povinen platit za poskytnutou telekomunikační Službu a související činnosti ceny v souladu s platným Ceníkem Poskytovatele, a to ve lhůtě splatnosti a ve výši uvedené na platebním (daňovém) dokladu vystaveném Poskytovatelem.
(4) Účastník má právo na uplatnění reklamace, námitek a stížnosti postupem podle platného Všeobecného reklamačního řádu Poskytovatele, který je k dispozici na všech kontaktních místech Poskytovatele určených pro styk s veřejností. Reklamace se uplatňuje u místně příslušného reklamačního místa Poskytovatele.
(5) Účastník se zavazuje užívat Službu tak, aby na zařízení Poskytovatele nevznikla škoda, zajistit potřebné provozní podmínky pro zařízení Poskytovatele umístěná v prostorách Účastníka a zabezpečit toto zařízení proti odcizení, zničení a poškození.
(6) Účastník odpovídá za škodu způsobenou na zařízeních Poskytovatele umístěných u Účastníka ode dne jejich převzetí do doby jejich zpětného převzetí zaměstnanci Poskytovatele při ukončení Smlouvy.
(7) Účastník nesmí při užívání Služeb narušovat provoz telekomunikační sítě a zákonem chráněná práva třetích osob.
(8) Účastník je povinen zajistit Poskytovateli veškerou součinnost potřebnou pro plnění Smlouvy nebo odstraňování závad, a zajistit přístup k zařízením využívaným v rámci Služby nebo zajištění přítomnosti technicky způsobilé osoby ze strany vlastníka (popř. správce) vnitřních rozvodů, pokud o to Poskytovatel předem Účastníka požádá. Neposkytnutí součinnosti je prodlením ze strany Účastníka.
(9) Účastník je povinen včas upozornit Poskytovatele na všechny skutečnosti, které mohou podstatným způsobem ovlivnit vymahatelnost pohledávek Poskytovatele. Účastník se zavazuje písemně a včas oznámit Poskytovateli i ostatní změny (např. adresy, tel. čísla, e-mail apod.) potřebné pro zabezpečení řádného dodávání písemností podle této Smlouvy.
(10) Účastník je povinen informovat Poskytovatele o změnách v účastnictví HTS a přípojek euroISDN u všech členů VPN včetně Partnerů Účastníka, pokud jsou do VPN začleněni.
(11) Účastník není oprávněn Službu nebo její část přenechat k užívání jiné osobě bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
(12) Účastník je povinen oznamovat Poskytovateli veškeré změny vztahující se k jeho osobě a k údajům obsaženým v uzavřené Smlouvě.
(13) Účastník má právo na vrácení přeplatků cen účtovaných za telekomunikační služby z titulu kladně vyřízené reklamace, případně pravomocného rozhodnutí příslušného orgánu o námitce.
(14) Účastník může požádat u místně příslušného reklamačního místa Poskytovatele o odklad placení cen za telekomunikační služby do doby ukončení reklamačního řízení. Konkrétní postup vyřízení takovýchto žádostí stanoví Všeobecný reklamační řád Poskytovatele.
(15) Účastník odpovídá za to, že veškerá koncová zařízení, která jsou v jeho vlastnictví a jsou použitá k zabezpečení služby TeamNet Easy, splňují podmínky stanovené zákonem o telekomunikacích. Účastník je povinen ohlásit Poskytovateli připojení koncového telekomunikačního zařízení, případně i každou jeho změnu, pokud toto zařízení není majetkem Poskytovatele.
(16) Účastník je povinen učinit taková opatření, která zabrání zneužití služby TeamNet Easy neoprávněnými osobami. Za důsledky případného zneužití odpovídá Účastník.
(17) Účastník je povinen učinit taková opatření, která zabrání zneužití služby TeamNet Easy. Účastník se zejména zavazuje, že neposkytne přímé propojení pro hlasovou komunikaci své páteřní sítě s veřejnou telefonní sítí, příp. s jinými sítěmi sloužícími pro poskytování hlasové služby.
(18) Účastník odpovídá za to, že služba TeamNet Easy nebude jím zneužívána k poskytování informací, jež by byly v rozporu s platným právním řádem ČR.
(19) Účastník v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. uděluje po dobu trvání Smlouvy Poskytovateli oprávnění shromažďovat, zpracovávat, uchovávat a užívat osobní údaje Účastníka uvedené ve Smlouvě pro účely informačních a účtovacích systémů Poskytovatele a pro komunikaci s Účastníkem o všech službách Poskytovatele a v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy Poskytovatelem. Účastník bere na vědomí, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a že může toto oprávnění kdykoliv odvolat.
(20) Účastník, případně plátce souhlasí s tím, že Poskytovatel je dále oprávněn osobní údaje Účastníka nebo plátce zpracovávat pro účely uplatňování svých práv souvisejících s vymáháním pohledávek při poskytování služeb a tyto osobní údaje je Poskytovatel rovněž oprávněn zpřístupnit třetím subjektům za účelem vymáhání pohledávek, a to i po skončení smluvního vztahu. Tyto osobní údaje a data jsou oprávněni si provozovatele veřejných telekomunikačních sítí a poskytovatelé telekomunikačních služeb vzájemně předávat, je-li to nezbytné pro zajištění propojení a přístupu k síti, ke vzájemnému vyúčtování a k identifikaci při zneužívání sítě a služeb.
Čl.12
Ohlašování závad a jejich odstraňování
(1) Veškeré vzniklé provozní problémy související s provozem VPN Účastníka budou mezi smluvními stranami řešeny k tomu určenými kontaktními osobami Poskytovatele a Účastníka uvedenými ve Smlouvě. Tato kontaktní místa zajistí úkony a potřebnou součinnost pro vyřešení všech provozních problémů. Řešení provozních problémů jiným způsobem nežli prostřednictvím těchto kontaktních míst je pro obě smluvní strany nepřípustné.
(2) Závady nesouvisející se Službou musí být pro jednotlivé HTS a Přípojky zařazené do VPN Účastníka hlášeny na standardní ohlašovnu poruch veřejné telefonní služby Poskytovatele (linka 13129). Na této ohlašovně poruch nebudou řešeny provozní problémy VPN Účastníka.
(3) Pro ohlašování závad ve VPN Účastníka je určena technicky způsobilá osoba Účastníka (případně její zástupce), která před ohlášením závadu ověří. Technicky způsobilá osoba ohlašuje závady Služby nebo jejích částí telefonem, faxem nebo e-mailem na dohledové pracoviště Poskytovatele uvedené ve Smlouvě, přičemž je povinna ohlásit své jméno včetně telefonu (faxu, e-mailu), názvu či obchodní firmy, místa výskytu závady, času zjištění závady a popisu závady. Poskytovatel je oprávněn požadovat písemné potvrzení ohlášené závady.
(4) Služba je poskytována nepřetržitě 24 hodiny denně po 7 dní v týdnu. Případné údržbové práce na SW sítě Poskytovatele budou prováděny přednostně v sobotu či neděli, nebo v nočních hodinách a budou Účastníkovi předem písemně oznámeny.
(5) Ohlášenou závadu ve VPN Účastníka se Poskytovatel zavazuje odstranit ve standardní lhůtě od nahlášení závady, přičemž závada ohlášená ve dnech pracovního volna nebo pracovního klidu se posuzuje jako závada nahlášená v 8.00 hodin prvního následujícího pracovního dne.
(6) Standardní doba pro odstranění závady je 48 hodin od nahlášení. Tato lhůta neplatí v případě, že Účastník je v prodlení.
(7) Poskytovatel je povinen poskytovat Účastníkovi na jeho žádost průběžné informace o postupu odstraňování závady.
(8) Účastník na vyžádání zajistí součinnost svého technicky způsobilého pracovníka, pokud je to nutné pro lokalizaci a odstranění závady. V rámci této součinnosti zajistí vstup zaměstnancům Poskytovatele do všech prostor souvisejících se Službou. Pokud Účastník součinnost při odstraňování závady nezajistí nebo tak učiní v prodlení, Poskytovatel může odepřít Účastníkovi vrácení poměrné části měsíční ceny za poskytování služeb. Neposkytnutím součinnosti ze strany Účastníka vzniká dále Poskytovateli právo na náhradu případné škody.
(9) Pokud je závada Služby způsobena závadou na rozvodném zařízení za koncovým bodem, které není ve vlastnictví Poskytovatele, Poskytovatel tuto skutečnost oznámí Účastníkovi bezodkladně po jejím zjištění. Za závadu na telekomunikační vedení za koncovým bodem Poskytovatel neodpovídá, pokud ji sám nezpůsobil.
(10) Pokud na žádost Účastníka odstraní Poskytovatel závadu za koncovým bodem na rozvodném vedení, které je majetkem Účastníka, příp. vlastníka objektu, má Poskytovatel vůči Účastníkovi nárok na zaplacení ceny za odstranění závady za cenu sjednanou.
(11) Účastník uhradí náklady Poskytovatele na odstranění závady, pokud je závada způsobena oprávněným členem Služby nebo v důsledku zanedbání povinností Účastníka.
(12) Úhrada nákladů bude provedena na základě vyúčtování, které bude mít náležitosti daňového dokladu dle ustanovení § 12 zák. č. 588/1992 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, a bude splatné ve lhůtě stanovené v tomto dokladu (obvykle 21 dnů).
Čl.13
Závěrečná ustanovení
(1) Všeobecné podmínky nabývají platnosti podpisem výkonného viceprezidenta pro telekomunikační služby a účinnosti dnem 1.5.2003.
(2) Všeobecné podmínky pro poskytování služby TeamNet Easy:
a) platí na území České republiky a
b) stávají se nedílnou součástí Smlouvy o poskytování služby TeamNet Easy.
(3) Poskytovatel si vyhrazuje právo Všeobecné podmínky průběžně doplňovat, respektive upravovat. Je však povinen seznámit Účastníka písemně s každou předmětnou změnou Všeobecných podmínek, a to nejpozději tři měsíce předem.
(4) Poskytovatel je povinen Všeobecné podmínky a jejich změny uveřejňovat v Telekomunikačním věstníku. K nahlédnutí budou na všech kontaktních místech Poskytovatele určených pro styk s veřejností.
(5) Právní vztahy výslovně neupravené těmito Všeobecnými podmínkami a Smlouvou se řídí Všeobecnými podmínkami pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností, Všeobecnými podmínkami pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb euroISDN, platným Všeobecným reklamačním řádem a ceníky Poskytovatele, dále pak zákonem o telekomunikacích, Obchodním zákoníkem a dalšími obecně závaznými předpisy.
(6) Všeobecné podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.
V Praze dne 28.4.2003
Jiri George Jankovic, v. r.
Výkonný viceprezident pro telekomunikační služby ČESKÝ TELECOM, a. s.

Novinky v eshopu

Online konference

  • 29.01.2021Aktuality ve veřejných zakázkách – co nás čeká v 2021 (online - živé vysílání) - 29.1.2021
  • 05.02.2021Nové stavební právo (online - živé vysílání) - 5.2.2021
  • 12.02.2021Nový zákon o znalcích a využívání znalců v soudní praxi (online - živé vysílání) - 12.2.2021
  • 17.02.2021Tax Compliance 2021 (online - živé vysílání) - 17.2.2021

Online kurzy

  • Dohoda o vině a trestu
  • Porušení povinností zaměstnance ve světle judikatury Nejvyššího soudu aneb šance pro zaměstnavatele
  • Aktuality z práva veřejných zakázek (září 2020)
  • Aktuality v oblasti ochrany osobních údajů
  • GDPR v životě každé obchodní korporace
Lektoři kurzů
JUDr. Tomáš Sokol
JUDr. Tomáš Sokol
Kurzy lektora
Mgr. Marek Bednář
Mgr. Marek Bednář
Kurzy lektora
Mgr. Veronika  Pázmányová
Mgr. Veronika Pázmányová
Kurzy lektora
JUDr. Jiří Votrubec
JUDr. Jiří Votrubec
Kurzy lektora
Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
Kurzy lektora
JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
Kurzy lektora
JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
Kurzy lektora
doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
Kurzy lektora
JUDr. Filip Seifert, MBA
JUDr. Filip Seifert, MBA
Kurzy lektora
Mgr. Jiří Harnach
Mgr. Jiří Harnach
Kurzy lektora
všichni lektoři

Magazíny a služby

  • EPRAVO.CZ Magazine 2021
  • Veřejné zakázky 2021
  • EPRAVO.CZ Magazine 2020
  • Veřejné zakázky 2020
  • Monitoring judikatury (12 měsíců)

Nejčtenější na epravo.cz

  • 24 hod
  • 7 dní
  • 30 dní
  • Zákaz smluvní pokuty v rezervační smlouvě
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Sankce za dob koronavirové pandemie – Odpovědnost za přestupky – 1. díl seriálu
  • Náklady řízení
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Vzájemný vztah insolvenčního a exekučního řízení
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Zákaz smluvní pokuty v rezervační smlouvě
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Náklady řízení
  • Možné alternativy úpravy styku nezletilého s rodičem při svěření nezletilého do péče druhého rodiče
  • Novinky v odpovědnosti statutárních orgánů obchodních korporací
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Náklady řízení
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Vláda o integraci do EU a účasti ve standardizační dohodě NATO
  • Elektronický příjezdový formulář jako podmínka vstupu do ČR z rizikových zemí
  • Sankce za dob koronavirové pandemie – Odpovědnost za přestupky – 1. díl seriálu

Pracovní pozice

Soudní rozhodnutí

Nájem bytu

O vyúčtování úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytů lze hovořit a vyúčtování může přivodit splatnost nedoplatku plynoucího z tohoto vyúčtování jen tehdy, obsahuje-li...

Majetková podstata

Insolvenční zákon výslovně upravuje, jaké pohledávky a v jakém pořadí jsou v insolvenčním řízení uspokojovány, stejně jako způsoby jejich uplatnění. Výslovně v § 165 odst. 2...

Zpeněžování (exkluzivně pro předplatitele)

Žádné ustanovení insolvenčního zákona nebrání tomu, aby tam, kde je zvoleným způsobem oddlužení plnění splátkového kalendáře po dobu (nejdéle) 5 let, byl před vydáním...

Odměna advokáta

Podle § 71 odst. 2 zákona č. 182/1993 Sb., o Ústavním soudu, zůstávají pravomocná rozhodnutí vydaná na základě právního předpisu, který byl zrušen (s výjimkou rozsudku vydaného v...

Přípustnost dovolání (exkluzivně pro předplatitele)

Je-li předmětem řízení o odpůrčí žalobě insolvenčního správce požadavek na určení neúčinnosti plateb (uskutečněných bankovními převody) a (současně) požadavek na vydání...

Vyhledávání ASPI

ASPI

Hledání v rejstřících

Nejčtenější články

Souběh podání výpovědi a okamžitého zrušení pracovního poměru

Při výkonu závislé práce se zaměstnanec může dopustit různých prohřešků proti pracovnímu právu s různým stupněm intenzity provinění. Zákoník práce rozlišuje mezi soustavným...

PRÁVNICKÁ FIRMA ROKU 2020 - VÝSLEDKOVÁ LISTINA

Společnost EPRAVO.CZ vyhlásila výsledky již 13. ročníku firemního žebříčku Právnická firma roku. Záštitu nad letošním ročníkem převzalo, stejně jako v minulých letech...

Zrušení daně z nabytí nemovitých věcí a změna zákona o daních z příjmů

Dne 26. září 2020 nabyl účinnosti zákon č. 386/2020 Sb., jímž se zrušuje zákonné opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých věcí, a jenž mění další...

Fotografování na veřejně přístupných místech povoleno?

Fotografujete na veřejně přístupných místech nebo na veřejném prostranství? A je v tom vlastně rozdíl? V praxi se stále častěji setkáváme s dotazy týkajícími se problematiky...

Zajímavý posun soudní judikatury ve věci přezkoumávání rozhodčích nálezů jako exekučních titulů

Ústavní soud ve svém nálezu pod sp. zn. II.ÚS 3194/18 ze dne 1. 4. 2019 shrnul svoji dosavadní rozhodovací praxi a vyjádřil se k možnosti soudního přezkumu exekučních titulů v...

  • mapa serveru
  • o nás
  • reklama
  • podmínky provozu
  • kontakty
  • publikační podmínky
  • FAQ
  • obchodní a reklamační podmínky
  • Ochrana osobních údajů - GDPR
AIVD APEK 100 nej
© EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2021, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.

Jste zde poprvé?

Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů