POSTUP ULOŽENÍ POVINNOSTI PRÁVNICKÉ OSOBĚ A PODNIKAJÍCÍ FYZICKÉ OSOBĚ. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Přípravné období: I Vedoucí OS HOPKS I I I I - svolat členy OS KŠ I I I I I HOPKS, I I I I I - vydat (převzít) I I I I I dokumentaci, I I I I I - ujasnit nutnost a úkoly, I I I I I - aktivovat databázi PO, I I I I I PFO (IS ARGIS), I I I I I - připravit tiskopisy. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Stanovení konkrétních I OS HOPKS KŠ I I I I dodavatelů zboží: I kraje ve I I I I Určit podle potřeb při I spolupráci s ORP I I I I řešení jednotlivých I I I I I krizových situací I I I I I dodavatele konkrétních I I I I I komodit, jejich prodejní I I I I I místa, skladovací prostory I I I I I nebo věcné prostředky. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Vydání rozhodnutí: I OS HOPKS KŠ I K uložení I I I Vydat samostatné I kraje I povinnosti (např. I I I rozhodnutí hejtmana k I I dodávat výrobky, I I I uložení povinnosti I I práce nebo služby I I I právnické nebo podnikající I I na určité místo I I I fyzické osobě. I I nebo území atd.) je I I I I I zpracován vzor I I I I I Rozhodnutí... I I I I I viz příloha 1 I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede OS I Způsob rozvozu I I I Zveřejnit rozhodnutí o I technického a I vyhlášek kraje I I I uložení povinnosti I obslužného I (vlády): I I I právnické nebo podnikající I personálu KŠ I - ORP si je I I I fyzické osobě vyvěšením I kraje ve I vyzvednou osobně I I I rozhodnutí na místech I spolupráci OS I - vyzve je a předá I I I určených (úřední desky). I HOPKS KŠ kraje a I jím je OS tech. a I I I I ve spolupráci s I obsluž. personálu I I I I ORP I KŠ kraje I I I I - ORP si zajistí I v případě, že ORP I I I I ve svém správním I nebude schopna I I I I území distribuci I osobně vyzvednout I I I I rozhodnutí nebo I originál I I I I vyhlášky kraje I rozhodnutí, rozvoz I I I I (vlády) I zajistí OS tech. a I I I I vlastními I obslužného I I I I prostředky I personálu KŠ I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede tiskový I I I I Oznámit v tisku a dalších I mluvčí ve I I I I sdělovacích prostředcích. I spolupráci s OS I I I I I technického a I I I I I obslužného I I I I I personálu KŠ I I I I I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Doručení rozhodnutí I OS technického a I Firmy jejichž I I I ekonomickým subjektům: I obslužného I distribuce výrobků I I I Doručit konkrétním I personálu KŠ I a služeb bude I I I ekonomickým subjektům, I kraje ve I regulována. Způsob I I I jimž je rozhodnutí o I spolupráci OS I doručení - kurýrem I I I zavedení regulačních I HOPKS KŠ kraje I nebo povoláním I I I opatření určeno. I I subjektu a osobním I I I I I předáním I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
POSTUP - PŘI VYDÁNÍ A ZVEŘEJNĚNÍ ROZHODNUTÍ KE STANOVENÍ REGULAČNÍCH OPATŘENÍ. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Přípravné období: I Vedoucí OS HOPKS I I I I - svolat členy OS KŠ I I I I I HOPKS, I I I I I - vydat (převzít) I I I I I dokumentaci, I I I I I - ujasnit nutnost a úkoly, I I I I I - aktivovat databázi PO, I I I I I PFO (IS ARGIS) I I I I I - připravit tiskopisy. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Vydání rozhodnutí: I OS sekretariátu I K vyhlášení stavu I I I Vydat rozhodnutí hejtmana I KŠ kraje ve I nebezpečí je I I I o vyhlášení stavu I spolupráci s OS I zpracován vzor - I I I nebezpečí a o stanovení I HOPKS KŠ kraje I viz příloha 1 I I I regulačních opatření. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Vydání rozhodnutí: I OS sekretariátu I Rozhodnutí o I I I Vydat samostatné I KŠ kraje ve I vyhlášení I I I rozhodnutí hejtmana ke I spolupráci s OS I regulačních I I I stanovení regulačních I HOPKS KŠ kraje I opatření - viz I I I opatření. I I příloha 2 I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Rozpracovat: I OS sekretariát I I I I Krizová opatření vydaná I KŠ kraje ve I I I I vládou při vyhlášení I spolupráci s OS I I I I nouzového stavu, stavu I HOPKS KŠ kraje I I I I ohrožení státu, válečného I I I I I stavu, která jako jedno z I I I I I opatření zavedla regulaci. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede OS I Způsob rozvozu I I I Zveřejnit rozhodnutí o I technického a I vyhlášek kraje I I I zavedení regulačních I obslužného I (vlády): I I I opatření vyvěšením na I personálu KŠ I - ORP si je I I I místech určených (úřední I kraje ve I vyzvednou osobně. I I I desky). I spolupráci OS I - vyzve je a předá I I I I HOPKS KŠ kraje I jim je OS I I I I ve spolupráci s I technického a I I I I ORP I obslužného I I I I ORP si zajistí I personálu KŠ kraje. I I I I ve svém správním I Nemůže-li je ORP I I I I území distribuci I osobně vyzvednout, I I I I rozhodnutí nebo I rozvoz zajistí OS I I I I vyhlášky kraje I technického a I I I I (vlády) I obslužného I I I I vlastními I personálu KŠ kraje I I I I prostředky I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede tiskový I I I I Oznámit v tisku a dalších I mluvčí ve I I I I sdělovacích prostředcích. I spolupráci s OS I I I I I technického a I I I I I obslužného I I I I I personálu KŠ I I I I I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 7. I Doručit rozhodnutí I OS technického a I Jde o firmy jejichž I I I ekonomickým subjektům: I obslužného I distribuce výrobků I I I Doručit konkrétním I personálu KŠ I a služeb bude I I I ekonomickým subjektům, I kraje ve I regulována. Způsob: I I I jimž je rozhodnutí o I spolupráci OS I - doručení kurýrem, I I I zavedení regulačních I HOPKS KŠ kraje I - povoláním I I I opatření určeno. I I subjektu a osobním I I I I I předáním I I------I----------------------------I------------------I---------------------I ZPŮSOB JAKÝM BUDE REGULOVÁNO MNOŽSTVÍ ZBOŽÍ PRODÁVANÉ SPOTŘEBITELI. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Určit: I OS HOPKS KŠ I I I I Podle potřeb řešení I kraje ve I I I I krizových situací I spolupráci s ORP I I I I dodavatele konkrétních I I I I I druhů zboží a jejich I I I I I prodejní místa. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Stanovit: I OS HOPKS KŠ I Zkrácením nebo I I I Způsob regulace zboží I kraje. I prodloužením I I I prodávaného spotřebiteli: I I prodejní doby lze I I I - úpravou prodejní doby I I ovlivnit množství I I I (tím se množství I I zboží, které se I I I prodaného zboží ovlivní I I prodá za určitou I I I nepřímo), I I časovou jednotku I I I I I I I I - zavedením konkrétního I I Řešeno v I I I počtu (množství) I I následující tabulce I I I prodaných kusů na I I I I I společenskou jednotku I I I I I (jednotlivce, rodinu I I I I I atd.), I I I I I - podle nároků na nákup I OS HOPKS KŠ I Řešeno v I I I regulovaného zboží I kraje ve I následující tabulce I I I stanovit spotřebitelské I spolupráci s ORP I I I I skupiny. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I STANOVENÍ MAXIMÁLNÍHO MNOŽSTVÍ, NA NĚŽ VZNIKNE SPOTŘEBITELI NÁROK. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Stanovit: I OS HOPKS KŠ I Seznam zboží pro I I I Podle odběratelů maximální I kraje ve I stanovení I I I množství zboží na něž I spolupráci s I nepřekročitelného I I I vznikne spotřebiteli I ORP. I množství (např.při I I I nárok. Seznam regulovaného I I jednom nákupu, I I I zboží a množství, které I I jednomu I I I lze odebrat (např. v jeden I I nakupujícímu) - viz I I I den) zveřejnit spolu s I I příloha 4 I I I rozhodnutím o zavedení RO I I I I I na místech určených a i v I I I I I místech prodeje I I I I I regulovaného zboží. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I OKRUH SPOTŘEBITELŮ, KETRÝM BUDOU VYBRANÉ POLOŽKY ZBOŽÍ DODÁVÁNY PŘEDNOSTNĚ. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Seznam přednostních I OS HOPKS KŠ I Při sestavování I I I odběratelů: I kraje ve I seznamu I I I Podle konkrétních potřeb I spolupráci s OS I přednostních I I I spotřebitelů sestavit I KŠ kraje I odběratelů brát v I I I seznam přednostních I sekretariát I úvahu funkce I I I odběratelů - spotřebitelů, I I koncových I I I kterým budou vybrané I I spotřebitelů při I I I položky zboží dodávány I I řešení KS nebo při I I I přednostně. I I záchraně lidských I I I I I životů I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Pořadí přednostních I OS HOPKS KŠ I Pořadí přednostních I I I odběratelů může být I kraje ve I odběratelů se může I I I stanoveno podle I spolupráci s OS I měnit podle druhu I I I § 14 odst.6 písm. d) I sekretariát KŠ I regulované komodity I I I zákona č. 240/2000 Sb. I kraje I I I I - zdrav. zařízení a I I I I I emergenční služby, I I I I I - dětská zařízení, I I I I I - oz. bezpečnostní sbory a I I I I I HZS a dále, I I I I I - vybrané správní úřady, I I I I I - obyvatelstvo. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I V přídělovém prodeji I OS HOPKS KŠ I Obecní úřady I I I (prodej na lístky) se I kraje ve s ORP I rozhodují o I I I podle výše nároků na nákup I I zařazení I I I regulovaného zboží I I spotřebitelů do I I I obyvatelstvo rozděluje do I I spotřebitelských I I I spotřebitelských skupin s I I skupin I I I odstupňovanými příděly I I I I I takto: I I I I I a) děti do 6 let, I I I I I b) děti od 6 do 15 let, I I I I I c) osoby starší 15 let. I I I I I Lístková hodnota a Týdenní I I I I I dávky regulovaného zboží I I I I I jsou uvedeny v přílohách I I I I I 3 a 4. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
POSTUP PLNĚNÍ ÚKOLŮ PŘI REGULAČNÍCH OPATŘENÍCH K OMEZENÍ DOPRAVY I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Omezení dopravy: I OS pro právní I Viz - způsob I I I Zveřejnění rozhodnutí o I zabezpečení KŠ I rozvozu vyhlášek I I I zavedení regulačních I kraje ve I kraje... I I I opatření v oblasti I spolupráci OS I I I I organizace dopravy I pro dopravu a I I I I vyvěšením rozhodnutí na I silniční I I I I místech určených (úřední I hospodářství KŠ I I I I desky), oznámením v tisku I kraje I I I I a dalších sdělovacích I I I I I prostředcích a doručením I I I I I jednotlivým ekonomickým I I I I I subjektům, jimž je I I I I I rozhodnutí o zavedení I I I I I regulačních opatření I I I I I určeno. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I VYDANÁ ROZHODNUTÍ O PŘIJATÝCH REGULAČNÍCH OPATŘENÍCH, KTERÝMI SE MĚNÍ ZPŮSOB ŘÍZENÍ A ORGANIZACE DOPRAVY MOHOU OMEZOVAT NÁSLEDUJÍCÍ OBLASTI. (v závislosti na nařízení vlády dle z. č. 189/1999 Sb., o nouzových zásobách ropy) I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Maximální rychlost jízdy I OS pro dopravu a I Vedoucí odboru DSH I I I motorových vozidel na I silniční I nedoporučuje I I I pozemních komunikacích. I hospodářství KŠ I přijmout pro I I I I kraje I obtížnou I I I I I vymahatelnost a I I I I I kontrolovatelnost. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Používání některých druhů I OS pro dopravu a I I I I resp. kategorií silničních I silniční I I I I motorových vozidel v I hospodářství KŠ I I I I určitých dnech nebo pro I kraje I I I I určitý druh přepravy. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Používání silničních I OS pro dopravu a I I I I motorových vozidel se I silniční I I I I sudými nebo lichými I hospodářství KŠ I I I I koncovými čísly I kraje I I I I registrační značky (státní I I I I I poznávací značky) ve I I I I I stanovených dnech. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Používání drážních I OS pro dopravu a I I I I motorových vozidel. I silniční I I I I I hospodářství KŠ I I I I I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Obchodní letecké dopravy, I OS pro dopravu a I I I I leteckých prací a další I silniční I I I I letecké činnosti. I hospodářství KŠ I I I I I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
VÝCHOZÍ ÚKOLY PRO PŘÍPRAVU PŘÍJMU A VÝDEJE PŘÍDĚLOVÝCH LÍSTKŮ. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Zřídit krajskou komisi I Hejtman kraje ve I I I I přídělového hospodářství, I spolupráci s OS I I I I Stanovit odpovědné osoby I sekretariát KŠ I Dohody o hmotné I I I za převzetí, příjem a I kraje I odpovědnosti, I I I výdej lístků. I I pojištění. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Zabezpečit vyzvednutí a I Určené osoby ve I Auto pro převoz na I I I převoz lístků k úřadu. I spolupráci s ÚSÚ I výzvu KÚ zajišťuje I I I - určit odpovědné osoby, I I PČR I I I - zjistit místa I I I I I převzetí (Státní I I I I I tiskárna cenin), I I I I I - zabezpečit převozu. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Zažádat Policii CR o I OS HOPKS KŠ I Žádost o I I I spolupráci při převozu I kraje ve I zabezpečení ochrany I I I lístků. I spolupráci s PČR I při převozu. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Stanovit způsob výdeje I OS HOPKS KŠ I - KÚ zhotoví I I I lístků ORP. I kraje ve I potvrzení o I I I - přehled výdejních míst I spolupráci s ORP I výdeji lístků ORP I I I (viz příloha 18) času I I - obce v tabulce I I I výdeje, I I jsou seřazeny I I I - zajistit potřebné I I podle vzdálenosti I I I dokumenty pro převzetí. I I a pořadí dojezdu I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Předat informace o způsobu I OS HOPKS KŠ I Oznámení ORP o I I I výdeje a rozvozu lístků I kraje I místě a času výdeje I I I ORP. I I lístků na KÚ I I I I I Distribuci lístků I I I I I si ORP zajišťují I I I I I samy. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Předat informace o způsobu I ORP, obce I Přídělové lístky I I I výdeje a rozvozu lístků I I pro nemocné, I I I FO, PO a PFO. I I nemohoucí nebo I I I I I nesvéprávné I I I I I vyzvedne jejich I I I I I zákonný zástupce na I I I I I příslušném výdejním I I I I I místě. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 7. I Zřídit obecní komisi I ORP, obce I I I I přídělového hospodářství. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 8. I Vybrat distribuční komise, I Obce, určené I I I I zabezpečit výdeje lístků. I osoby I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
I. Období: Přípravné - při hrozbě vzniku krizové situace - mimo krizový stav I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Ověření I - Ověření dostupnosti I - Bezpečnostní I Zák. č. I Využít I I I připravenosti I nezbytných dodávek od I rada kraje, I 240/2000 Sb. I Plány krizové I I I kraje (určené I dodavatelů v návaznosti I - Bezpečnostní I § 24 odst. 1,2 I připravenosti I I I obce) v I na Plán nezbytných I rada určené I Vyhláška č. I subjektů NZV, I I I návaznosti na I dodávek, I obce I 462/2002 Sb., I subjektů Služby I I I konkrétní I - Ověření akceschopnosti I ve spolupráci s I § 6 odst. 1 I NZV a havarijní I I I bezpečnostní I systému nouzového I HZS (OPIS IZS) I písm. a), j), l), I plány krajů. I I I hrozbu (typ I zásobování vodou a Služby I kraje. I odst. 2 písm. a) I I I I krizové I nouzového zásobování I I § 8 písm. a-b), I I I I situace) I vodou na území kraje, I I h) I I I I I - Seznámení obcí, I I Směrnice I I I I I právnických a fyzických I I čl. 1 odst. 2, 3, I I I I I osob s charakterem I I čl. 2 odst. 6 I I I I I ohrožení na území kraje a I I písm. b) I I I I I s krizovými opatřeními I I čl. 3 odst. 2 I I I I I (HOPKS), I I písm. a),b), I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Provést I - Zjištění počtů I - Bezpečnostní I Vyhláška. I Především v I I I důslednou I obyvatelstva, které bude I rada kraje, I č. 462/2002 Sb., I lokalitách kraje I I I analýzu I nutno v průběhu krizové I - Bezpečnostní I § 6 odst. 1 I s individuálními I I I teritoria v I situace nouzovým I rada určené I písm. i), I zdroji pitné I I I rámci možného I zásobováním pitnou vodou I obce, I odst. 2 písm. a) I vody. Zvážit I I I ohrožení I zabezpečit, I - Bezpečnostní I § 8 odst., e), l) I potřebu využití I I I krizovou situací I - Stanovení optimálních I rada kraje, I I pohotovostních I I I v návaznosti na I počtů a druhu techniky a I - určené obce I Směrnice I zásob SSHR na I I I typ konkrétní I zařízení pro rozvoz a I ve spolupráci I čl. 3 odst. 2 I území kraje. I I I krizové situace I rozdělování pitné vody z I se subjekty I písm. a), aa-ab) I I I I I vlastních disponibilních I NZV ve smyslu I I Ve spolupráci s I I I I prostředků subjektů NZV a I zák. č. I I IZS (PČR). I I I I Služby NZV, I 274/2001, Sb., I I Distributoři I I I I - Příprava ochrany I § 21, odst. 2 I Směrnice I balené pitné I I I I nouzových zdrojů a I I čl. 3 odst. 2 I vody na území I I I I výdejních míst pitné I I písm. a), ad) I kraje (obce). I I I I vod,y I I čl. 1 odst. 3 I I I I I - Ověřit postačitelnost I I písm. e) I I I I I balené pitné vody pro I I I I I I I obyvatelstvo na zasaženém I I I I I I I území, I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Ověření dohod I - Zvážení možnosti o I - Bezpečnostní I Vyhláška. č. I I I I o spolupráci I požádání výpomoci složek I rada kraje I 462/2002 Sb., I I I I při řešení I Služby NZV z jiných I I § 6 odst. 1 I I I I krizových I krajů, I I písm h) I I I I situací s I I I I I I I jinými kraji I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I II. Období: Řešení krizové situace - po jejím vzniku a vyhlášení krizového stavu I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I Poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Svolání I - Krizový štáb svolává I Hejtman kraje I Zák. č. I Po vyhlášení I I I krizového I hejtman kraje jako svůj I (starosta I 240/2000 I všech typů I I I štábu kraje I pracovní orgán, I určené obce) I § 14 odst. 2 b) I krizových stavů I I I (určené obce) I I I § 21 odst. 2 b) I I I I po vzniku I I I Vyhl. č. I I I I krizových I I I 462/2002 § 12 I I I I situací I I I odst. 1 a), b) I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Aktivace systému I - Vydat příslušné I - Hejtman I Zák. č. I Rozhodnutí I I I nouzového I rozhodnutí a uložit, I kraje, I 240/2000 Sb. I subjektům NZV I I I zásobování vodou I subjektům NZV dodávat v I starosta I § 14 odst. 3 b) I sdělit písemně, I I I po vyhlášení I přiměřeném množství I určené obce, I § 22 odst. 1 I prostřednictvím I I I krizového I výrobky, práce a služby I - OPIS IZS I Zák. č. I HIP, popř. podle I I I stavu a jeho I které jsou předmětem I kraje. I 241/2000 Sb. I pokynů v I I I zahájení I jejich podnikání, I I § 21 odst. 1 I havarijním plánu I I I vodohospodářskmi I - NZV zajišťují všechny I I písm. a) I kraje - Plán I I I subjekty na I vodohospodářské I I PRVKÚK, I regulace I I I území zasaženém I organizace zahrnuté I I Směrnice I distribuce ..... I I I krizovou situací I krizovém plánu kraje, I I čl. 1 odst. 3, 4 I I I I I kteří jsou na zasaženém I I I I I I I území vlastníky nebo I I I I I I I provozovateli vodovodů. I I I I I I I NZV zahájí dodávku pitné I I I I I I I vody do 5-ti hodin po I I I I I I I přerušení a vyhlášení I I I I I I I krizového stavu, I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Aktivace Služby I - Aktivace Služby NZV jako I - Hejtman I Zák. č. I Službu NZV tvoří I I I nouzového I ostatní složky IZS I kraje, I 239/2000 Sb. I vybrané I I I zásobování I provede OPIS IZS kraje I starosta I § 5 odst. 3 I vodohospodářské I I I vodou určenými I při potřebě poskytnutí I určené obce, I písm. a), b), I subjekty dle I I I a smluvně I plánované pomoci na I - OPIS IZS I § 21 odst. 1, I Seznamu Služby I I I vázanými I vyžádání. Vybrané I kraje. I 2 písm. d), I NZV (viz Sm. I I I subjekty I subjekty SNZV vykonávají I I odst. 4 I čl. 2 odst. 4. I I I I činnost ve smyslu I I I Služba NZV plní I I I Zahájení I Směrnice č. 10 MZe, I I I úkoly podle Sm. I I I činnosti I - Subjekty Služby NZV I I I čl. 1 odst. 3 I I I Služby NZV I zahajují činnost ihned po I I I písm. a-g), I I I s dostupností I vyhlášení krizového stavu I I I čl. 5 I I I na celém území I na výzvu OPIS IZS (žádost I I I písm. a-c), I I I kraje I velitele zásahu) dle I I I popř. písm. d) I I I I příslušného poplachového I I I I I I I plánu IZS, popř. dle I I I I I I I požadavků velitele I I I I I I I zásahu, I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 4. I Využití I - Při nedostatku vlastních I - Hejtman, I Zák. č. I Zničené věcné I I I pohotovostních I disponibilních prostředků I - OPIS IZS I 241/2000 Sb. I prostředky, I I I zásob dle I subjektů a Služby NZV I ve spolupráci I § 11, odst. 4, 5 I které nelze I I I požadavků I vyžádat další prostředky I se Službou I Zák. č. I získat na území I I I subjektů NZV a I z pohotovostních zásob I NZV, I 239/2000 Sb., I kraje lze I I I Služby NZV I uložených na území kraje. I ochraňovatelé I § 22 I vyžádat cestou I I I I Při nutnosti použití PZ I PZ. I I ÚKŠ I I I I mimo území kraje požádat I I I I I I I SSHR a informovat MZe, I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I
Období: Přípravné - při hrozbě vzniku krizové situace - mimo krizový stav I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Provést I - Ověření dostupnosti I - Bezpečnostní I Zák. č. I Plán spojení I I I analýzu potřeb I smluvně dodávaných služeb I rada kraje, I 127/2005 Sb., I krizového plánu, I I I zajištění I elektronických komunikací I - Bezpečnostní I § 61, odst. 1 I Plán nezbytných I I I služeb I a poštovních služeb od I rada určené I Zák. č. I dodávek I I I elektronických I dodavatelů k zajištění I obce, I 513/1991 Sb., I I I I komunikací a I běžné činnosti kraje nebo I I § 269, odst. 2 I I I I poštovních I obce, I I Zák. č. I I I I služeb za I - Stanovení rozsahu dodávky I I 240/2000 Sb., I I I I krizového I služeb za krizového stavu I I § 14, odst. 2 I I I I stavu I se zaměřením na zajištění I I písm. a); I I I I I komunikace pro orgány I I § 21 odst. 4, I I I I I krizového řízení, složky I I § 26, odst. 1 I I I I I IZS, ochranu obyvatelstva I I Nařízení. č. I I I I I a zachování základních I I 462/2000 Sb., I I I I I funkcí na teritoriu I I § 15 odst. 3 I I I I I (PND), I I písm. h I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Příprava I - Ověření dostupnosti I - Bezpečnostní I Zák. č. I Identifikace I I I zajištění I služeb elektronických I rada kraje, I 241/2000 Sb., I poskytovatelů I I I služeb I komunikací u dodavatelů I - Bezpečnostní I § 7. písm. a) ; I služeb I I I elektronických I dle Plánu nezbytných I rada určené I § 8; I elektronických I I I komunikací za I dodávek se zaměřením na I obce, I § 10, odst. 2 I komunikací na I I I stavu I mobilní komunikaci, I - Bezpečnostní I Zák. č. I teritoriu je na I I I nebezpečí I internetové služby a I rada kraje, I 240/2000 Sb., I stránkách ČTÚ: I I I I zajištění služeb do I - Bezpečnostní I § 29, odst. 1 I www.ctu.cz , I I I I záložního pracoviště, I rada obce, I I "Evidence I I I I - Ověření možnosti I I I podnikatelů I I I I náhradních dodavatelů I I I podle I I I I služeb majících místo I I I všeobecných I I I I podnikání nebo sídlo I I I oprávnění". I I I I podnikání, nebo I I I Evidence I I I I organizační složky v I I I obsahuie I I I I příslušném územním I I I informaci o I I I I obvodu, I I I poskytování I I I I I I I přednostní I I I I I I I služby I I I I I I I elektronických I I I I I I I komunikací I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Příprava I - Ověření možnosti dodávek I Bezpečnostní I Zák. č. I Vzhledem k I I I zajištění I a rozsahu poštovních I rada kraje, I 29/2000 Sb., I zákonnému I I I poštovních I služeb v souvislosti s I I § 3, odst. 2 I umožnění I I I služeb za I hrozbou vzniku krizové I I I držitele I I I stavu nebezpečí I situace I I I poštovní licence I I I I I I I omezit I I I I I I I poskytování I I I I I I I služeb za I I I I I I I krizových I I I I I I I situací, je I I I I I I I nutné provést I I I I I I I dohovor s I I I I I I I teritoriálně I I I I I I I příslušným I I I I I I I dodavatelem o I I I I I I I náhradním I I I I I I I doručování I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I Období: Řešení krizové situace - po jejím vzniku a vyhlášení krizového stavu I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I Poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Zajištění služeb I - Vyhodnocení rozsahu I Bezpečnostní I Zák. č. I V rozhodnutí I I I elektronických I narušení služeb I rada kraje, I 241/2000 Sb., I hejtmana uvést I I I komunikací za I elektronických komunikací I Hejtman kraje I § 21 odst. 1 I druh služby nebo I I I stavu nebezpečí I a nutnosti její okamžité I (starosta I písm. a) I činnosti, I I I I obnovy, I určené obce), I I uživatele nebo I I I I - Uložení povinnosti I I I jeho účastnické I I I I dodávky služeb I I I číslo pro nějž I I I I I I I bude služba I I I I I I I zajištěna. I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Zajištění I - Vyhodnocení rozsahu I Bezpečnostní I Zák. č. I V rozhodnutí I I I poštovních I narušení poštovních I rada kraje, I 241/2000 Sb., I hejtmana uvést I I I služeb za I služeb a nutnosti I Hejtman kraje, I § 21 odst. 1 I druh služby, I I I stavu nebezpečí I zajištění náhradního I starosta určené I písm. a) I příjemce služby, I I I I doručování a vyplácení I obce, I I původní a I I I I sociálních dávek I I I náhradní místo I I I I - Uložení povinnosti I I I dodání podle I I I I dodávky služeb I I I potřeby adresáta I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Zajištění I - Prověření rozsahu omezení I Hejtman kraje, I Zák. č. I Omezení přístupu I I I omezení I služeb elektronických I I 127/2005 Sb., I uživatele k I I I dodávek služeb I komunikací u I I § 98 odst. 3 I službám I I I elektronických I poskytovatele. I I Zák. č. I elektronických I I I komunikací nebo I - Prověření rozsahu omezení I I 29/2000 Sb., I komunikací I I I poštovních I poštovních služeb u I I § 3, odst. 2 I provádí I I I služeb I dodavatele I I I poskytovatel I I I I I I I služeb v I I I I I I I případě, že I I I I I I I hrozí narušení I I I I I I I bezpečnosti a I I I I I I I integrity jeho I I I I I I I sítě. I I I I I I I V případě I I I I I I I poštovních I I I I I I I služeb není I I I I I I I nutné zajišťovat I I I I I I I omezení služeb. I I I I I I I Tato možnost za I I I I I I I krizových I I I I I I I situací je I I I I I I I dodavateli I I I I I I I služeb dána I I I I I I I zákonem. I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 4. I Využití I - Při nedostatku vlastních I Hejtman kraje, I Zák. č. I Věcné I I I pohotovostních I disponibilních prostředků I ochraňovatelé I 241/2000 Sb., I prostředky, I I I zásob I dodavatelů služeb, I PZ I § 11, odst. 4, 5 I které nelze I I I vytvořených I zejména subjektů KI, I I I získat na území I I I podle požadavků I vyžádat další prostředky I I I kraje může KŠ I I I dodavatelů I z pohotovostních zásob I I I kraje též I I I služeb I (PZ) uložených na území I I I vyžádat cestou I I I I kraje. V případě nutnosti I I I ÚKŠ I I I I použití PZ uložených mimo I I I I I I I území kraje požádat SSHR I I I I I I I a informovat MPO. I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I
POSTUP PŘÍJMU A VÝDEJE ČIPOVÝCH VÝDEJOVÝCH KARET A PŘÍDĚLOÝCH LÍSTKŮ. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Stanovit: I Hejtman kraje ve I Dohody o hmotné I I I Odpovědné osoby za I spolupráci s OS I odpovědnosti, I I I převzetí, příjem a výdej I sekretariát KŠ I pojištění. I I I karet a přídělových I kraje I I I I lístků. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Zabezpečit: I Určené osoby ve I Auto pro převoz na I I I Vyzvednutí a převoz karet I spolupráci s ÚSÚ I výzvu KÚ zajišťuje I I I a přídělových lístků I a výrobcem karet I PČR I I I - určit odpovědné osoby, I I I I I komise, I I I I I - zjistit místa převzetí, I I I I I - zabezpečit převoz. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Zažádat Policii CR o I OS HOPKS KŠ I Žádost o I I I spolupráci při převozu I kraje ve I zabezpečení ochrany I I I karet. I spolupráci s PČR I při převozu. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Stanovit: I Vláda, I - dokumenty o I I I Způsob výdeje karet a I OS HOPKS KŠ I předání karet I I I přídělových lístků ORP. I kraje ve I zajišťuje I I I - zajistit potřebné I spolupráci s ORP I předávající ÚSÚ I I I dokumenty pro převzetí, I I nebo výrobce I I I - pořadí výdeje karet ORP I I karet I I I I I - KU podle I I I I I dokumentu I I I I I vystaveného ÚSÚ I I I I I zhotoví potvrzení I I I I I o výdeji karet I I I I I ORP I I I I I - Obce seřadit I I I I I podle vzdálenosti I I I I I a pořadí dojezdu I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Předat informace: I OS HOPKS KŠ I Oznámení ORP o I I I O způsobu výdeje karet a I kraje I místě a času výdeje I I I přídělových lístků ORP I I karet na KÚ I I I I I distribuci karet si I I I I I ORP zajišťují samy. I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Předat informace: I ORP I I I I O způsobu výdeje karet a I I I I I přídělových lístků výdejní I I I I I místa budou odbory dopravy I I I I I ORP I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
POSTUP STANOVENÍ NÁKLADŮ A VÝDAJŮ SOUVISEJÍCÍCH S REGULAČNÍMI OPATŘENÍMI. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Stanovit způsob doložení I OS pro finanční I Jde o faktury od I I I nákladů a výdajů vzniklých I zabezpečení KŠ I PPFO k doložení I I I v souvislosti s použitím I kraje I nákladů a výdajů I I I některého regulačního I I vzniklých v I I I opatření nebo uložením I I souvislosti s I I I povinnosti právnické nebo I I použitím I I I podnikající fyzické osobě I I regulačního I I I I I opatření nebo I I I I I uložením povinnosti I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Navrhnout a určit komisi I OS pro finanční I I I I pro řešení a likvidaci I zabezpečení KŠ I I I I takto vzniklých pohledávek I kraje I I I I kraje I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Vyžádat finanční pomoc u I OS pro finanční I I I I ústředního správního úřadu I zabezpečení KŠ I I I I nebo vlády (cestou SITCEN) I kraje ve I I I I při likvidaci pohledávek. I spolupráci s OS I I I I I sekretariát KŠ I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Stanovit účet na příjem I OS pro finanční I I I I pokut. I zabezpečení KŠ I I I I I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Stanovit osoby odpovědné I OS pro finanční I Odpovědná osoba I I I za kontrolu plnění I zabezpečení KŠ I členem kontrolní I I I nařízených pokut. I kraje I komise I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Stanovit splátkový I OS pro finanční I I I I kalendář PO, PFO nebo FO I zabezpečení KŠ I I I I při nemožnosti I kraje I I I I jednorázového vypořádání I I I I I při uložení pokut. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 7. I Zabezpečit právní podporu I OS pro právní I I I I při vymáhání nedostupných I zabezpečení KŠ I I I I pohledávek. I kraje I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
POSTUP JMENOVÁNÍ KOMISE PRO KONTROLU PLNĚNÍ REGULAČNÍCH OPATŘENÍ A JEJÍ ÚKOLY. I------I----------------------------I------------------I---------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 1. I Jmenovat kontrolní komisi I Ředitel KU ve I Kontrolní komisi I I I k zabezpečení provádění I spolupráci s OS I jmenovat po I I I kontroly plnění I sekretariát KŠ I vyhlášení RO na I I I regulačních opatření I kraje I základě zákona I I I Složení kontrolní komise: I I Skupina bude I I I - jeden člen z OKŘ, I I nejméně tříčlenná I I I - další členové z OEK, I I I I I - další členy určí vedoucí I I I I I jednotlivých OS v jejichž I I I I I oblastech byly RO I I I I I vyhlášeny. I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 2. I Určit kontrolované oblasti I Vedoucí OS v I Kontrola dodržování I I I I jejíž oblasti I vyhlášených I I I I byly vyhlášeny I regulační opatření I I I I regulační I u subjektů, kterým I I I I opatření I je rozhodnutí o I I I I I zavedení I I I I I regulačních I I I I I opatření určeno I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 3. I Vydat pověření členům I Ředitel KU I I I I kontrolní komise k I I I I I provedení kontroly v I I I I I oblasti dodržování I I I I I provádění regulačních I I I I I opatření I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 4. I Zpracovat zápis s I Kontrolní komise I I I I výsledkem kontroly I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 5. I Určit sankce za neplnění I Na doporučení I Na základě zákona I I I regulačních opatření I komise určí I č.241/2000 Sb. I I I I sankci člen z I I I I I OEK I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I I 6. I Uložit sankce za neplnění I Ředitel KU I Nebo z pověření I I I vyhlášených regulačních I I vedoucí OEK I I I opatření I I I I------I----------------------------I------------------I---------------------I
I. Období: Přípravné - pri hrozbě vzniku krizové situace - mimo krizový stav I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Ověření I - Ověření dostupnosti I - BRK/KŠK *) ve I Zák. č. I Využít: I I I připravenosti I nezbytných dodávek od I spolupráci s I 240/2000 Sb. I - Krizový plán I I I kraje v I dodavatelů v návaznosti I věcným přísl. I § 24 odst. 1, 2; I kraje, zejména I I I návaznosti na I na Plán nezbytných I prac. skup./ I Zák. č. I příslušné I I I konkrétní I dodávek I komisí nebo I 241/2000 Sb. I operační I I I bezpečnostní I - Ověření postupů I věcně I Nař. vlády č. I plány, I I I hrozbu (typ I zpracovaných v návaznosti I příslušnými I 462/2002 Sb. I pandemický I I I krizové I na příslušný metodický I odbory KÚ I § 6 odst. 1 I plán kraje, I I I situace) I pokyn pro přípravu I - Zpracovatelé I písm. a), h), I PND; Havarijní I I I I regulačních opatření I příslušných I j), l), I plán kraje, I I I I - Ověření možnosti I částí KP, I odst. 2 písm. a); I zejména I I I I zajištění potřebných I Zpracovatelé I I traumatol. I I I I zdravotnických prostředků I PKP I I plán; I I I I a léčiv na základě I I I - Plány krizové I I I I spolupráce s jinými kraji I I I připravenosti I I I I - Seznámení obcí, I I I I I I I právnických a fyzických I I I I I I I osob s charakterem I I I I I I I ohrožení na území kraje a I I I I I I I s krizovými opatřeními I I I I I I I (HOPKS), I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Provést I - Zjištění počtu osob, I - BRK/KŠK ve I Zák. č. I I I I analýzu území I které by mohly být I spolupráci s I 239/2000 Sb.; I I I I ohroženého I postiženy mimořádnou I přísl. prac. I Nař. vlády č. I I I I krizovou I situací I skup./komisí I 462/2000 Sb., I I I I situací v I - Vytipování (určení) druhů I nebo věcně I § 6 odst. 1 I I I I návaznosti na I a množství potřebných I příslušným I písm. i), I I I I typ konkrétní I zdravotnických prostředků I odborem KÚ, I odst. 2 písm. a) I I I I krizové I či léčiv I s vybranými I § 8 písm. e), l); I I I I situace I - Ověření komunikačních I zdrav. I Zák. č. I I I I I vazeb I zařízeními a I 240/2000 Sb., I I I I I - Vyhodnocení kapacity I zákl.složk. I § 15 odst. 3 I I I I I zdravotnických zařízení a I IZS - HZS, I písm. a); I I I I I případné potřeby omezení I PČR I I I I I I při poskytování zdravotní I I I I I I I péče I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Ověření, I - Zvážení možnosti o I - BRK/KŠK I Nař. vlády č. I I I I navržení I požádání výpomoci z I I 462/2000 Sb., I I I I dohod o I jiných krajů případně I I § 6 odst. 1 I I I I spolupráci I možnosti využití I I písm. h) I I I I při řešení I přeshraniční pomoci I I I I I I krizových I při MU I I I I I I situací s I I I I I I I jinými kraji I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I * Úkol je plně BRK nebo KŠK - podle statutů schválených v jednotlivých krajích II. Období: Řešení krizové situace - po jejím vzniku a vyhlášení krizového stavu I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I Poznámka I I č. I I I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 1. I Svolání I - Aktivace krizového štábu I Hejtman kraje, I Zák. č. I I I I krizového I včetně věcně příslušné I primátor hl.m. I 240/2000 Sb. I I I I štábu kraje I odborné pracovní skupiny I Prahy, I § 14 odst. 2 b) I I I I po vzniku I (nebo komise) I I § 21 odst. 2 b); I I I I krizové situace I I I Nař. vlády. č. I I I I I I I 462/2000 Sb. § 12 I I I I I I I odst. 1 a), b); I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 2. I Použití I - Při nedostatku vlastních I - KŠK, MZ, I Zák. č. I I I I pohotovostních I disponibilních prostředků I SSHR, I 241/2000 Sb. I I I I zásob I subjektů, prostředků I ÚKŠ - OPS I § 11, odst. 4, 5; I I I I I dodavatelů nezbytných I - Ochraňovatelé I Zák. č. I I I I I dodávek na území kraje I PZ. I 239/2000 Sb., I I I I I nebo prostředků I I § 22; I I I I I poskytnutých z jiných I I I I I I I krajů vyžádat další I I I I I I I prostředky z I I I I I I I pohotovostních zásob (PZ) I I I I I I I uložených na území kraje. I I I I I I I Při nutnosti použití mimo I I I I I I I území kraje požádat SSHR I I I I I I I (ÚKŠ OPS) a informovat MZ I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I I 3. I Zavedení I - Vyhodnocení potřeby I - KŠK-hejtman I Zák. č. I Koordinace - MZ I I I regulačních I případně příprava postupu I kraje, I 240/2000 Sb. I Evidence ve I I I opatření I podle § 21; vytipování I dotčené I § 14 odst. 3 a, I zdrav. zař. vč. I I I I druhů zdravotnických I odbory KÚ I b), I lékáren - I I I I prostředků či skupin I - Subjekty I § 22 odst. 1; I příloha I I I I léčiv, které budou I stanovené I Zák. č. I I I I I předmětem regulace (22 I příslušným I 241/2000 Sb. I I I I I zák. č. 241/2000 Sb.); I rozhodnutím I § 21, 22, 23 I I I I I zajištění součinnosti I - MZ, vláda I Zák.č. I I I I I mezi KÚ a MZ I - Dotčené I 378/2007 Sb.; I I I I I - Vydání rozhodnutí I krizové štáby I Zák.č. I I I I I obsahujícího opatření v I a dotčené I 123/2000 Sb.; I I I I I oblasti regulace a I subjekty I I I I I I současně zajištění I I I I I I I informování všech I I I I I I I dotčených subjektů I I I I I I I (lůžková zdravotnická I I I I I I I zařízení, lékárny, I I I I I I I dodavatelé, veřejnost) I I I I I I I - Stanovení možnosti I I I I I I I koordinace a omezení I I I I I I I rozsahu poskytované I I I I I I I zdravotní péče I I I I I I I - Vedení dokumentace I I I I I------I------------------I-----------------------------I------------------I-------------------I------------------I Použité skratky: MZ - Ministerstvo zdravotnictví KÚ - krajský úřad BRK - bezpečnostní rada kraje KŠK - krizový štáb kraje KP - krizový plán PKP - plán krizové připravenosti MU - mimořádná událost
Hejtman .......kraje Ing. Josef Malíř Č.j.: V (krajské město) dne Výtisk č. Počet listů: Přílohy: 1 stvrzenka ULOŽENÍ POVINNOSTÍ K ZABEZPEČENÍ REGULAČNÍHO OPATŘENÍ Dne ........ bylo pod č.j.: ........ vydáno rozhodnutí hejtmana ........ kraje o vyhlášení stavu nebezpečí pro území ..................... v době od.. do.. . K překonání vzniklé krizové situace v rámci plnění úkolů spojených s tímto vyhlášeným krizovým stavem podle § 14 zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů, jakož i v souladu s ustanovením § 21 odst. 1) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů ukládám .............................................................................. (obchodní firma, IČ, sídlo právnické osoby, zastoupené, jméno a příjmení osoby oprávněné jednat za právnickou osobu, datum narození, trvalý pobyt) tyto povinnosti: a) dodávat výrobky, práce nebo služby, které jsou předmětem jejich činnosti nebo podnikání, a to v přiměřeném množství, b) skladovat ve svých prostorách materiál určený pro překonání krizové situace a odstranění jejích následků nebo toto skladování strpět, c) přemístit dopravní a mechanizační prostředky, jakož i výrobní nebo provozní prostředky movité povahy a zásoby na určené místo. Uložení výše uvedených povinností nabývá účinnosti doručením, jejich účinnost končí okamžikem skončení nebo zrušení stavu nebezpečí. ..................... (podpis hejtmana ......... kraje) Potvrzení příjmu výzvy k uložení výše uvedené povinnosti Výzva k povinnosti: ................................................................ pro ............................................................ (údaje o vlastníkovi nebo o odpovědné osobě) přijal dne ....................... v ..................... hodin I----------------------------------------I I Důvody nedoručení: I I I I ................... I ............... I Podpis doručovatele I Podpis příjemce I----------------------------------------I Rozdělovník: Výtisk č. 1 - dodavatel Výtisk č. 2 - pro spis
Hejtman .......kraje Ing. Josef Malíř Č.j.: V ......... dne ..... Výtisk č. Počet listů: ROZHODNUTÍ O VYHLÁŠENÍ REGULAČNÍCH OPATŘENÍ 1. Varianta: V návaznosti na své rozhodnutí č. .... ze dne .... o vyhlášení stavu nebezpečí pro území .................. a v souladu s ustanovením § 21 odst. 2) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o hospodářských opatřeních") vyhlašuji na celém území kraje (příp. jen na území s vyhlášeným stavem nebezpečí = konkretizovat dle skutečné situace a potřeby regulace) tato 2. Varianta: V návaznosti na rozhodnutí vlády ČR č. .... ze dne ..... o vyhlášení nouzového stavu pro území ............... a v souladu s ustanovením § 21 odst. 2) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o hospodářských opatřeních") vyhlašuji na celém území kraje tato regulační opatření 1. regulaci prodávaného zboží v obchodní síti v tomto rozsahu: a) ........................................................................... (popis způsobu, jakým bude regulováno množství zboží prodávané spotřebiteli) b) ........................................................................... (popis maximálního množství zboží, na něž vznikne spotřebiteli nárok) c) ........................................................................... (popis okruhu spotřebitelů, kterým budou vybrané položky zboží dodány přednostně) 2. regulaci způsobu řízení a organizace dopravy, a to v tomto rozsahu: .............................................................................. (popis regulačních opatření, která budou realizována) Regulační opatření nabývají účinnosti okamžikem vyhlášení tohoto rozhodnutí (lépe však uvést konkrétní den a hodinu z důvodu jednoznačnosti) a budou účinná po celou dobu trvání stavu nebezpečí (nouzového stavu). Regulační opatření vyhlašuji z důvodu zajištění nedostatkových surovin, výrobků a energií (konkretizovat dle skutečnosti) na území postiženém krizovou situací (příp. na celém území kraje - upravit dle skutečnosti), kdy zásobování obyvatelstva a poskytování základních životních potřeb nelze zajistit běžným způsobem. Poučení: Podle ustanovení § 25 odst. 4) zákona o hospodářských opatřeních je krajský úřad oprávněn za každý případ nesplnění regulačních opatření podle bodu 1 a 2 tohoto rozhodnutí uložit právnické osobě nebo podnikající fyzické osobě pokutu až do výše 5 000 000 Kč, fyzické osobě pak pokutu až do výše 20 000 Kč. (podpis hejtmana ............. kraje) Rozdělovník: Výtisk č. 1 - Úřední deska KÚ a dotčené obce Výtisk č. 2 - pro spis Rozdělovník vytisknout jen u výtisku pro spis
I------I-----I------------------------------------------------I------I-------I I I. I IV. I Série: Číslo: I X. I VII. I I------I-----I ČESKÁ REPUBLIKA I------I-------I I II. I V. I I XI. I VIII. I I------I-----I Přídělový lístek I------I-------I I I VI. I I XII. I IX. I I------I I Jméno a příjmení: I I I I III. I I I I I I I I Rodné číslo: ....../.... ................. I I I I I I Bydliště: Razítko a podpis: I I I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I 5 I I V I T I S I P I M I K I J I H I E I C I B I A I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I 4 I I V I T I 5 I P I M I K I J I H I E I C I B I A I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I 3 I I V I T I S I P I M I K I J I H I E I C I B I A I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I 2 I I V I T I S I P I M I K I J I H I E I C I B I A I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I 1 I I V I T I S I P I M I K I J I H I E I C I B I A I I------I-----I-----I-----I-----I------I-----I-----I-----I-----I------I-------I
I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Druh regulovaného zboží I Děti do 6 I Děti do 15 I Osoby starší 15 I I I let I let I let I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Maso a masné výrobky 1) I 250 gramů I 500 gramů I 500 gramů I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Mléko 2) I 6 litrů I 2 litry I 2 litry I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Cukr I 500 gramů I 500 gramů I 500 gramů I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Jedlé tuky I 125 gramů I 250 gramů I 250 gramů I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I I Chléb I 1300 gramů I 2150 gramů I 2900 gramů I I-------------------------I--------------I---------------I-------------------I 1) Čerstvé uzeniny nepodléhají regulovanému prodeji zboží 2) Ostatní mléčné výrobky nepodléhají regulovanému prodeji zboží
I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I Druh zboží I Nepřekročitelné I Druh zboží I Nepřekročitelné I I I množství I I množství I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I maso a masné I 1 kg I těstoviny I 0,5 kg I I výrobky I I I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I vejce I 10 kusů I cukr I 1 kg I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I máslo I 0,25 kg I kakaový prášek I 1 balení I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I jedlé rostlinné I 0,25 kg I čaj I 1 balení I I tuky I I I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I jedlé rostlinné I 1 litr I káva I 1 balení I I oleje I I I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I vepřové sádlo I 0,25 kg I koření I 1 balení I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I pšeničné mouky a I 2 kg I sůl I 1 kg I I krupičky I I I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I rýže I 0,5 kg I balená pitná I 2 litry I I I I voda I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I luštěniny I 0,5 kg I prací prostředky I 1 balení I I I I I (max. 10 kg) I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I I I I I I I---------------------I-----------------I------------------I-----------------I
list č. ................ vydávající orgán období od do ............................... I------I---------------I-------------I-------------I----------I---------------------------I--------I I Poř. I Příjmení a I Bydliště I Číslo I I Počet vydaných I Podpis I I čís. I jméno I (sídlo org. I občanského I I přídělových lístků I I I I (org. příděl. I příděl. I-------------I----------I--------I---------I--------I I I I hosp.) I hosp.) I průkazu I Datum I Děti I Děti do I Osoby I I I I I I (u dětí I narození I do 6 I 15 let I starší I I I I I I rod. listu) I I let I I 15 let I I I------I---------------I-------------I-------------I----------I--------I---------I--------I--------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I I------I---------------I-------------I-------------I----------I--------I---------I--------I--------I I I I I I I I I I I I------I---------------I-------------I-------------I----------I--------I---------I--------I--------I I Celkem I I I I I I I I I----------------------I-------------I-------------I----------I--------I---------I--------I--------I Sestavil: Poznámka *) nehodící se škrtněte
ve sl. 1 pořadové číslo zápisu ve sl. 2 název orgánu, jméno a příjmení osoby, které byly lístky vydány ve sl. 3 sídlo orgánu a bydliště osoby, které byly lístky vydány ve sl. 4, 5 údaje pověřené osoby k převzetí lístků ve sl. 6 číselné počty vydaných přídělových lístků ve sl. 9 přebírající osoba potvrdí podpisem převzetí lístků.
ve sl. 1 pořadové číslo zápisu ve sl. 2 jméno a příjmení spotřebitele, kterému byl přídělový lístek vydán ve sl. 3 adresa jeho bydliště ve sl. 4 číslo občan. průkazu nebo u osob do 15 let číslo rodného listu, který bude při výdeji předkládán ve sl. 5 měsíc a rok narození ve sl. 6-8 v příslušném sloupci druh spotřebitelské skupiny ve sl. 9 občan potvrdí podpisem převzetí (u dětí jejich odpovědný zástupce) ve sl. 6-8 na posledním řádku "celkem" se uvádějí jednotlivé součty.
Komise přídelového hospodářství obce Zásobovací období .................................... od do ZÚČTOVACÍ LIST Č. Dne: ....................... název a adresa prodejny - jednotky společného stravování odevzdala odběrní doklady v těchto druzích a množstvích: I---------------------------------I--------------I---------------------------I I název a číslo odběr. dokladu I druh zboží I v hodnotě I I I I--------------I------------I I I I kg, ks, l, I slovy I I---------------------------------I--------------I--------------I------------I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------------------------------I--------------I--------------I------------I Převzal: Razítko: Podpis:
................... za období od do .................. vykazující jednotka I---------------I----------------------------------------------------------------------------------I I Zásoba zboží I druh zboží (kg, ks, litry) I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I maso I mléko I cukr I jedlé I chléb I I I I I I I I I I I I I I I tuky I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Počáteční I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Příjem zboží I I I I I I I I I I I I I I I I podle dokladů I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Příjem zboží I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Prodej zboží I I I I I I I I I I I I I I I I podle dokladů I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Prodej zboží I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Konečná I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval: Pozn. v prvním řádku počáteční zásoba (zjištěná soupisem zásob a v dalších obdobích konečná zásoba z minulého období), v dalších řádcích příjem zboží podle dodacích listů - faktur, v následujícím řádku příjem celkem za zásobovací období, v dalších řádcích prodej zboží podle jednotlivých zúčtovacích listů, v následující řádce prodej celkem v poslední řádce konečná zásoba (řádek 1 + příjem celkem - prodej celkem). Výkaz se sestavuje za zásobovací období ve 2 vyhotoveních, jedno pro KPHORP a druhé pro vlastní potřebu. K výkazu, potvrzenému razítkem a podpisem vedoucího prodejny, přiloží prodejna po jednom vyhotovení zúčtovacích listů.
Komise přídělového hospodářství obce .................................... ZÁLOHOVÝ ODBĚRNÝ LIST Č. .... pro období od .......... do ........ Jednotka spol. stravování: ......................................................... je oprávněna nakupovat u prodejny: ......................................................... I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I Druh zboží I Jedn. množ. I Maximální množství I Skutečne odebráno I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I KPHORP Prodejna Jednotka společného. stravování razítko - podpis razítko - podpis razítko - podpis
I------------------------I-------I-------I-------I------------I----I----I----I I Na 1000 jídel I mouka I mléko I cukr I jedlé tuky I I I I I I-------I-------I-------I------------I----I----I----I I I kg I l I kg I kg I I I I I------------------------I-------I-------I-------I------------I----I----I----I I teplá kuchyně I 25,0 I 44,0 I 2,0 I 8,0 I I I I I------------------------I-------I-------I-------I------------I----I----I----I I moučných hlav. jídel I - I 88,0 I 18,0 I - I I I I I------------------------I-------I-------I-------I------------I----I----I----I I svač. polévek a I 14,0 I 10,0 I 12,0 I 8,0 I I I I I teplých nápojů I I I I I I I I I------------------------I-------I-------I-------I------------I----I----I----I
........................ vykazující jednotka za odbobí od ........... do ............ I----------------I-------I------------------------------------------------------------------------------I I Pro přípravu I Počet I druh zboží (kg, ks, litry) I I jídel I porcí I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I mouka I mléko I cukr I jedlý I chléb I I I I I I I I I I I I I I I tuk I I I I I I I I I I I----------------I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I----------------I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I teplé kuchyně I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I studené I I I I I I I I I I I I I I I I kuchyně I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I moučníků a I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I mouč. výrobků I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I cukrářských I I I I I I I I I I I I I I I I výrobků I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I svačinových I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I polévek I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I teplých nápojů I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I----------------I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I I Celkem I I I I I I I I I I I I I I I I----------------I-------I-------I-------I------I-------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval: Na výkazu se uvede: ve sl. 1 označení druhu jídel, ve sl. 2 objem výroby za vykazované období v počtu porcí - vykazovaný objem výroby musí souhlasit s odpovídajícími údaji ve výkazu o vyúčtování tržeb, v dalších sloupcích se propočte spotřeba jednotlivých druhů regulovaných potravin tak, že stanovená norma se vynásobí počtem prodaných porcí, v poslední řádce v těchto sloupcích se uvedou součty celkem za všechny druhy vyrobených jídel. Jednotky společného stravování zpracovávají tento výkaz za zásobovací období ve 2 vyhotoveních, z nichž jedno předají ORPH a druhé si ponechají pro vlastní potřebu.
........................ vykazující jednotka za odbobí od ........... do ............ I----------------------I---------------------------------------------------------------------------I I I druh zboží (kg, ks, litry) I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Zásoba I maso I mléko I cukr I jedlé I chléb I I I I I I I I I I I I I I I tuky I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Počáteční zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Nákup zboží podle I I I I I I I I I I I I I I I I dokladů I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Nákup zboží celkem I I I I I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Spotřeba (osoby x I I I I I I I I I I I I I I I I dny x norma) I I I I I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I I Konečná zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I----------------------I------I-------I------I-------I-------I----I----I---I---I---I---I---I---I---I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
v první řádku v jednotlivých sloupcích počáteční zásoba potravin (podle soupisu a v dalších obdobích podle konečného stavu z předcházejícího období), v dalších řádcích nákup zboží podle dokladů (faktur, dodacích listů), v dalším řádku nákup celkem na období, v dalším řádku spotřeba jednotlivých druhů potravin propočtená vynásobením počtu osob x počet dní jejich stravování x stanovená norma, v posledním řádku konečná zásoba = počáteční zásoba + nákup - spotřeba. Výkaz sestavuje správa nemocnice nebo léčebného ústavu ve 2 vyhotoveních, z nichž jedno předloží příslušné radě přídělového hospodářství, druhé si ponechá pro vlastní potřebu.
........................ vykazující jednotka za odbobí od ........... do ............ I--------------------------------------I-------------------------------------I I Zásoba I druh zboží (kg, ks, litry) I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I Počáteční zásoba I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I Nákup z výroby celkem I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I Dodávky podle organizací I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I-----I-----I-----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I Dodávky celkem I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I I Konečná zásoba I I I I I I I I I--------------------------------------I-----I-----I-----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
v prvním řádku počáteční zásoba jednotlivých druhů zboží (podle soupisu a v dalších obdobích podle konečného stavu z minulého období), v druhém řádku nákup z výroby celkem, v následujících řádcích dodávky rozvedené podle jednotlivých organizací, v předposledním řádku dodávky celkem, v posledním řádku konečná zásoba.
.................................... Komise přidělového hospodářství obce za období od .......... do ........... I----------I----------I------------------------------------------------------I I Poř. č. I Název I druh zboží (kg, ks, litry) I I zúčt. I prodejny I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I listu I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 10 I 12 I 13 I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval: Ve výkazu se uvede: ve sl. 1 pořadové číslo vystaveného "Zúčtovacího listu", ve sl. 2 název prodejny, které byl "Zúčtovací list" vystaven, v dalších sloupcích hodnota převzatých ústřižků, na něž byl zúčtovací list vystaven, podle jednotlivých druhů regulovaného zboží.
.................................... Komise přidělového hospodářství obce za období od ......... do ............ I------------I----------------------------------------------------------------I I Název I druh zboží (kg, ks, litry) I I jednotky I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I spol. I maso I mléko I cukr I jedlé I chléb I I I I I I I I stravování I I I I tuky I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I I Celkem I I I I I I I I I I I I I------------I------I-------I------I-------I-------I---I---I---I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval: V souhrném výkazu se uvede: ve sl. 1 název jednotky společného stravování v dalších sl. vykazovaná celková spotřeba podle jednotlivých druhů potravin
.................................... Komise přidělového hospodářství obce za období od ......... do ............ I---------I------------------------I-----------------------------------------------------I I Zál. I Vystaveno pro I druh zboží (kg, ks, litry) I I odb. I------------I-----------I-------I-------I-------I---------I---------I---------I I list č. I Jednotka I Prodejna, I I I I I I I I I spol. I dodavatel I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I stravování I I A I B I A I B I A I B I A I B I A I B I A I B I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I---I---I---I---I---I---I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval: Přehled sestavuje KPHORP měsíčně. Uvádí se v něm: ve sl. 1 číslo zálohového odběrného listu, ve sl. 2 název jednotky společného stravování, ve sl. 3 název prodejny ve sl. ozn. písm. A: podle jednotlivých druhů zboží výši povoleného nákupu, ve sl. ozn. písm. B: podle jednotlivých druhů zboží skutečnou výši nákupu.
Krajská *) - Obecní *) komise přídělového hospodářství za období od ............ do .............. .............................. I--------------I-------I-------------------------------------------I----------------------------------------------------------------------I I Druh I Jedn. I Dodavatelské organizace I Odběratelské organizace I I regulovaného I množ. I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I----------------------------------------I---------I I zboží I I Počáteční I Nákup I Dodávky I Konečné I Počáteční I Nákup I Prodej a spotřeba I Konečné I I I I zásoby I I odběrat. I zásoby I zásoby I I---------I----------I----------I--------I zásoby I I I I I I organizacím I I I I zúčtov. I příprava I zdravot. I záloh. I I I I I I I I I I I listy I jídel I zařízení I odběr. I I I I I I I I I I I I I I listy I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 10 I 12 I 13 I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I-------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I--------I---------I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
I----------------------------------I-----------------------------------------I I ORP I Výdejní místo I I Pořadí výdeje I I I------------------I---------------I-----------------------------------------I I I 1 I volební místnosti nebo budovy OÚ I I------------------I---------------I-----------------------------------------I I I 2 I volební místnosti I I------------------I---------------I-----------------------------------------I I I 3 I budovy MěÚ a OÚ I I------------------I---------------I-----------------------------------------I I I 4 I volební místnosti a budovy OÚ I I------------------I---------------I-----------------------------------------I I I Atd. I Atd. I I------------------I---------------I-----------------------------------------I
I----------------------------------------------------I-----------------------I I Vydávající orgán: I List č. I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I Poř. I Jméno a příjmení I SPZ/RZ I Evidenční znak I Datum I Podpis I I č. I žadatele I I výdejové karty I I žadatele I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I 1. I I I I I I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I 2. I I I I I I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I 3. I I I I I I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I 4. I I I I I I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I atd. I I I I I I I------I-------------------I--------I----------------I-------I---------------I I Celkový počet vydaných výdejových karet I I I------------------------------------------------------------I---------------I I--------------------------I-------------------------I-----------------------I I Sestavil dne: I Jméno: I Podpis: I I--------------------------I-------------------------I-----------------------I Pozn.: Vydávajícím orgánem výdejových karet je místně příslušný registr motorových vozidel
I---------------------------------------------------------------I------------I I Vydávající orgán: I I I Provozovatel nádvorní ČS: I List č. I I------I------------------I--------I----------------I-------I---I------------I I Poř. I Název I SPZ/RZ I Evidenční znak I Datum I Jméno a podpis I I č. I společnosti I I výdejové karty I I žadatele I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I 1. I I I I I I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I 2. I I I I I I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I 3. I I I I I I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I 4. I I I I I I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I atd. I I I I I I I------I------------------I--------I----------------I-------I----------------I I Celkový počet vydaných výdejových karet I I I-----------------------------------------------------------I----------------I Pozn.: Vydávajícím orgánem je příslušný KÚ. Seznam SPZ/RZ vozidel jimž byla přidělena výdejní karta pro výdej PH u nádvorní ČS bude předán místně příslušnému registru silničních motorových vozidel (k vyloučení možnosti vydání dvou typů výdejových karet pro jedno vozidlo)
I-----------------------------------------------------I----------------------I I Vydávající orgán: I List č. I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I Poř. I Jméno a příjmení I SPZ/RZ I Série/číslo I Datum I Podpis I I č. I žadatele I I příděl. lístku I I žadatele I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I 1. I I I I I I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I 2. I I I I I I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I 3. I I I I I I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I 4. I I I I I I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I atd. I I I I I I I------I------------------I--------I------------------I-------I--------------I I Celkový počet vydaných přídělových lístků I I I-------------------------------------------------------------I--------------I I--------------------------I-------------------------I-----------------------I I Sestavil dne: I Jméno: I Podpis: I I--------------------------I-------------------------I-----------------------I
za období od do .............................................................................. Zdravotnické zařízení - název * I---------------I------------------------------------------------------------I I Zásoba I druh (měrná jednotka) I I I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I I ** I ** I ** I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Počáteční I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Příjem podle I I I I I I I I I I I I I I I I dokladů I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Příjem celkem I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Výdej/prodej/ I I I I I I I I I I I I I I I I podle dokladů I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Výdej/prodej/ I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I I Konečná I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I---------------I----I----I----I---I---I---I---I---I----I----I---I---I---I---I Sestavil: Datum: Razítko: Kontroloval: Jméno, příjmení/podpis: Jméno, příjmení/podpis: Pozn.: * evidenci (výkaz) vedou vybraná zdravotnická zařízení (viz odst. 6.2.2.2 3.bod) ** druh/název zdravotnického prostředku/léčiva x)- počáteční zásoba - zjištěná soupisem zásob k počátku zavedení regulačních opatření (v dalších obdobích konečná zásoba z minulého období) x)- příjem podle dokladů - příjem podle dodacích listů, faktur (případně převodek); příjem celkem - za sledované období x)- výdej/prodej/ - podle zúčtovacích listů; výdej/prodej/ celkem - za sledované období x)- konečná zásoba - řádek 1 + příjem celkem = výdej/prodej/ celkem Evidenci (výkaz) zpracovávají vybraná zdravotnická zařízení (stanovená KÚ) za sledované období ve 2 vyhotoveních (1.-vlastní, 2.- pro KÚ); potvrzuje se podpisem oprávněné osoby daného subjektu/zdravotnického zařízení a razítkem; k výkazu se přiloží kopie zúčtovacích listů [nebude-li dohodnuto předání jinak (např. CD)]. Postup pro realizaci sumarizace údajů si stanoví KÚ (přímé zpracování nebo se zapojením dalších subjektů, např. obcí s rozšířenou působností). KÚ předá sumarizované údaje MZ. Organizace přímo řízené MZ zpracovávají evidenci (výkaz) za sledované období stanovené KÚ (nebude-li MZ stanoveno jinak) ve 3 vyhotoveních (1.-vlastní, 2.-pro KÚ, 3.- pro MZ).
Není vyloučeno, aby soud předběžně odhadl možné náklady důkazu znaleckým posudkem tak, že osloví (před ustanovením osoby konkrétního znalce) subjekty zapsané (pro danou...
Povinnost státu nahradit škodu způsobenou krizovým opatřením nastupuje ve chvíli, kdy nastanou takové účinky krizového opatření, které povedou ke vzniku škody. Tento okamžik je třeba...
Pokud došlo k odstoupení prodávajícího od kupní smlouvy až poté, co kupující již tentýž majetek převedl na třetí osobu, je třeba vycházet z právního názoru obsaženého v...
Obecně podle současné právní úpravy představuje smrt obviněného objektivní okolnost, se kterou je v zásadě spojen zánik trestně procesního vztahu mezi orgány činnými v trestním...
Vzhledem k zákonné konstrukci zakotvení lhůt pro podání žaloby v jednotlivých konkrétních případech vázaných buď na přijetí závažného rozhodnutí, nebo na rozhodnutí přijaté v...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.
Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.