I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Přípravné období: I Vedoucí SPS KŠ I I I I - svolat SPS KŠ, I I I I I - vydat (převzít) I I I I I dokumentaci, I I I I I - ujasnit úkoly, I I I I I - aktivovat databázi PO, I I I I I PFO (IS Argis), I I I I I - připravit tiskopisy. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Stanovení konkrétních I SPS KŠ kraje ve I I I I dodavatelů: I spolupráci s ORP I I I I Podle potřeb při řešení I I I I I krizové situace stanovit I I I I I dodavatele potřebných I I I I I komodit, jejich prodejní I I I I I místa, skladovací I I I I I prostory nebo věcné I I I I I prostředky. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 3. I Vydání rozhodnutí: I SPS KŠ kraje I K uložení povinnosti I I I Vydat samostatné I I (např. dodávat výrobky, I I I rozhodnutí hejtmana k I I práce nebo služby na I I I uložení povinnosti I I určité místo nebo území I I I právnické nebo I I atd.) je zpracován vzor I I I podnikající fyzické I I Rozhodnutí... viz příloha I I I osobě. I I 1 I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 4. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede OS logistické I Způsob rozvozu rozhodnutí I I I Zveřejnit rozhodnutí o I podpory (OS LP) KŠ kraje I nebo vyhlášek kraje I I I uložení povinnosti I ve spolupráci s SPS KŠ I (vlády): I I I právnické nebo I kraje a ve spolupráci s I - ORP si je vyzvednou I I I podnikající fyzické osobě I ORP I osobně I I I vyvěšením rozhodnutí na I ORP zajistí ve svém I - vyzve je a předá jím je I I I místech určených (úřední I správním obvodu I OS LP KŠ kraje I I I desky). I distribuci rozhodnutí I V případě, že ORP nebude I I I I nebo vyhlášky kraje I schopna osobně vyzvednout I I I I (vlády) vlastními I originál rozhodnutí, I I I I prostředky I rozvoz zajistí OS LP KŠ I I I I I kraje I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 5. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede tiskový mluvčí ve I I I I Oznámit v tisku a dalších I spolupráci s OS LP KŠ I I I I sdělovacích prostředcích. I kraje I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 6. I Doručení rozhodnutí I OS LP KŠ kraje ve I Firmy, jejichž distribuce I I I ekonomickým subjektům: I spolupráci SPS KŠ kraje I výrobků a služeb bude I I I Doručit rozhodnutí o I I regulována. Způsob I I I uložení povinnosti I I doručení - kurýrem nebo I I I konkrétním ekonomickým I I povoláním subjektu a I I I subjektům, jimž je I I osobním předáním I I I určeno. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Přípravné období: I Vedoucí SPS KŠ I I I I - svolat SPS KŠ, I I I I I - vydat (převzít) I I I I I dokumentaci, I I I I I - ujasnit úkoly, I I I I I - aktivovat databázi PO, I I I I I PFO (IS Argis) I I I I I - připravit tiskopisy. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Vydání rozhodnutí: I OS sekretariát KŠ kraje I K vyhlášení stavu I I I Vydat rozhodnutí hejtmana I ve spolupráci se SPS KŠ I nebezpečí je zpracován I I I o vyhlášení stavu I kraje I vzor - viz příloha č. 1 I I I nebezpečí a o stanovení I I I I I RO. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 3. I Vydání rozhodnutí: I OS sekretariát KŠ kraje I Rozhodnutí o nařízení I I I Vydat samostatné I ve spolupráci se SPS KŠ I RO - viz příloha č. 2 I I I rozhodnutí hejtmana ke I kraje I I I I stanovení regulačních I I I I I opatření. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 4. I Rozpracovat: I OS sekretariát KŠ kraje I I I I Krizová opatření vydaná I ve spolupráci se SPS KŠ I I I I vládou při vyhlášení I kraje I I I I nouzového stavu, stavu I I I I I ohrožení státu, válečného I I I I I stavu, která jako jedno z I I I I I opatření zavedla I I I I I regulaci. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 5. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede OS LP KŠ kraje ve I Způsob rozvozu vyhlášek I I I Zveřejnit rozhodnutí o I spolupráci se SPS KŠ I kraje (vlády): I I I zavedení RO vyvěšením na I kraje a s ORP I - ORP si je vyzvednou I I I určených místech (úřední I ORP zajistí distribuci I osobně I I I desky). I rozhodnutí nebo vyhlášky I - vyzve je a předá jim je I I I I kraje (vlády) ve svém I OS LP KŠ kraje - I I I I správním obvodu vlastními I nemůže-li je ORP osobně I I I I prostředky I vyzvednout, rozvoz I I I I I zajistí OS LP KŠ kraje I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 6. I Zveřejnění rozhodnutí: I Provede tiskový mluvčí ve I I I I Oznámit v tisku a dalších I spolupráci s OS právní a I I I I sdělovacích prostředcích. I legislativní podpory KŠ I I I I I kraje I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 7. I Doručit rozhodnutí I OS LP KŠ kraje ve I Subjekty, jejichž výrobky I I I ekonomickým subjektům: I spolupráci se SPS KŠ I a služby podléhají I I I Doručit rozhodnutí o I kraje I regulaci. Způsob I I I nařízení RO těm I I doručení: I I I ekonomickým subjektům, I I - kurýrem, I I I kterých se nařízená RO I I - povoláním subjektu a I I I týkají. I I osobní předání I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Určit: I SPS KŠ kraje ve I I I I prodejní místa I spolupráci s ORP I I I I regulovaného zboží. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Stanovit: I SPS KŠ kraje. I Zkrácením nebo I I I Způsob regulace množství I SPS KŠ KŠ kraje ve I prodloužením prodejní I I I zboží prodávaného I spolupráci s ORP I doby lze ovlivnit I I I spotřebiteli: I I množství zboží, které se I I I - úpravou prodejní doby I I prodá za určitou časovou I I I (množství prodaného I I jednotku I I I zboží se ovlivní, I I Řešeno v následující I I I nepřímo) I I tabulce I I I - maximální množství I I Řešeno v následující I I I prodaných kusů na I I tabulce I I I společenskou jednotku I I I I I (jednotlivce, rodinu I I I I I atd.), I I I I I - podle nároků na nákup I I I I I regulovaného zboží I I I I I stanovit spotřebitelské I I I I I skupiny. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Stanovit: I Navrhne SPS KŠ kraje v I Seznam zboží pro I I I maximální množství zboží, I součinnosti s I stanovení I I I na něž vznikne I organizačními složkami KÚ I nepřekročitelného I I I spotřebiteli nárok. I a s ORP. I množství (např. při I I I Seznam regulovaného zboží I Stanoví hejtman. I jednom nákupu, jednomu I I I a množství, které lze I I kupujícímu) - viz příloha I I I odebrat (např. v jeden I I č. 4 I I I den) zveřejnit spolu s I I I I I rozhodnutím o zavedení RO I I I I I na určených místech a v I I I I I místech prodeje I I I I I regulovaného zboží. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Seznam přednostních I Navrhne SPS KŠ kraje ve I Při sestavování seznamu I I I odběratelů: I spolupráci s OS KŠ kraje I brát v úvahu funkce I I I Podle konkrétních potřeb I sekretariát. I koncových spotřebitelů I I I zabezpečení sestavit I Stanoví hejtman. I při řešení KS nebo při I I I seznam přednostních I I záchraně lidských životů I I I odběratelů - I I I I I spotřebitelů, kterým I I I I I budou vybrané položky I I I I I zboží dodávány I I I I I přednostně. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Pořadí přednostních I SPS KŠ kraje ve I Pořadí přednostních I I I odběratelů může být I spolupráci s OS I odběratelů se může měnit I I I stanoveno podle §14 odst. I sekretariát KŠ kraje I podle druhu regulované I I I 6 písm. d) zákona č. I I komodity I I I 240/2000 Sb. I I I I I - zdrav. zařízení a I I I I I pohotovostní služby, I I I I I - dětská zařízení, I I I I I - ozbr. bezpečnostní I I I I I sbory, HZS a dále, I I I I I - vybrané správní úřady, I I I I I - obyvatelstvo. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 3. I V přídělovém prodeji I SPS KŠ kraje ve I O zařazení spotřebitelů I I I (prodej na lístky) se I spolupráci s ORP I do spotřebitelských I I I podle výše nároků na I I skupin rozhodnou obecní I I I nákup regulovaného zboží I I úřady I I I obyvatelstvo rozděluje do I I I I I spotřebitelských skupin - I I I I I viz čl. 4.3. I I I I I Lístková hodnota a I I I I I Týdenní dávky I I I I I regulovaného zboží jsou I I I I I uvedeny v přílohách č. 3 I I I I I a 4. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Aktivovat SPS KŠ kraje, I Hejtman, OS sekretariát I Dohody o hmotné I I I Stanovit odpovědné osoby I KŠ kraje, ředitel KÚ, SPS I odpovědnosti, pojištění. I I I za převzetí, příjem, I KŠ kraje I I I I přepravu a výdej lístků. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Zabezpečit převzetí a I Určení pracovníci KÚ MPO I Vozidlem KÚ, doprovod na I I I přepravu lístků I I výzvu KÚ zajišťuje I I I I I Policie ČR I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 3. I Zažádat Policii ČR o I SPS KŠ kraje Policie ČR I Žádost o zabezpečení I I I spolupráci při přepravě I I ochrany při převozu. I I I lístků. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 4. I Stanovit způsob výdeje I SPS KŠ kraje ve I - KÚ zhotoví potvrzení o I I I lístků ORP. I spolupráci s ORP I výdeji lístků ORP I I I - přehled výdejních míst I I - obce v tabulce jsou I I I (viz příloha č.18) a I I řazeny podle dojezdové I I I času výdeje, I I vzdál. I I I - zajistit potřebné I I I I I dokumenty pro převzetí. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 5. I Oznámit ORP místo a čas I SPS KŠ kraje, ORP I Distribuci obcím zajistí I I I převzetí přídělových I I ORP I I I lístků od KÚ I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 6. I Informovat obyvatelstvo o I ORP, obce I Přídělové lístky pro I I I způsobu výdeje I I nemocné, nemohoucí nebo I I I přídělových lístků I I nesvéprávné vyzvedne I I I I I jejich zákonný zástupce. I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 7. I Zřídit SPS KŠ ORP a obcí. I ORP, obce I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 8. I Ustanovit distribuční I Obce, určené osoby I I I I komise, zabezpečit a I I I I I realizovat výdej I I I I I přídělových lístků. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Stanovit způsob doložení I PS pro finanční I Faktury od PPFO k I I I nákladů a výdajů I zabezpečení KŠ kraje I doložení nákladů I I I vzniklých v souvislosti s I I vzniklých v souvislosti s I I I použitím některého RO I I použitím RO (uložením I I I nebo s uložením I I povinnosti) I I I povinnosti právnické nebo I I I I I podnikající fyzické osobě I I I I------I---------------------------I I---------------------------I I 2. I Ustanovit komisi pro I I I I I řešení a likvidaci I I I I I vzniklých pohledávek I I I I I kraje I I I I------I---------------------------I I---------------------------I I 3. I Vyžádat finanční pomoc I I I I I vlády při likvidaci I I I I I pohledávek. I I I I------I---------------------------I I---------------------------I I 4. I Stanovit účet na příjem I I I I I pokut. I I I I------I---------------------------I I---------------------------I I 5. I Stanovit osoby odpovědné I I Odpovědná osoba čle-nem I I I za kontrolu plnění I I kontrolní komise I I I nařízených pokut. I I I I------I---------------------------I I---------------------------I I 6. I Stanovit splátkový I I I I I kalendář PO, PFO nebo FO I I I I I při nemožnosti I I I I I jednorázového vypořádání I I I I I při uložení pokut. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 7. I Zabezpečit právní podporu I Právní odbor KÚ I I I I při vymáhání nedostupných I I I I I pohledávek. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I Poř. I Úkol, opatření I Úkol zajišťuje I Poznámka I I č. I I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 1. I Jmenovat kontrolní komisi I Ředitel KÚ, návrh I Kontrolní komisi jmenovat I I I k zabezpečení provádění I připraví PS sekretariát I po nařízení RO I I I kontroly plnění RO I KŠ kraje I Skupina má minimálně 3 I I I Složení kontrolní komise: I I členy I I I - jeden člen z OKŘ, I I I I I - další členové z OEK, I I I I I - další členy určí I I I I I vedoucí jednotlivých I I I I I PS, v jejichž I I I I I působnosti byla RO I I I I I nařízena. I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 2. I Určit kontrolované I Vedoucí PS, v jehož I Kontrola dodržování I I I oblasti I oblasti byla RO nařízena I nařízených RO u subjektů, I I I I I kterých se nařízená RO I I I I I týkají I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 3. I Vydat komisi pověření k I Ředitel KÚ I I I I provedení kontroly I I I I I dodržování nařízených RO I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 4. I Zpracovat protokol o I Kontrolní komise I I I I kontrolních zjištěních, I I I I I identifikovat správní I I I I I delikt I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I I 6. I Uložit pokutu za I Ředitel KÚ I I I I nesplnění nařízených RO I I I I------I---------------------------I---------------------------I---------------------------I
I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I poznámka I I č. I I I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 1. I Ověření I - Ověření dostupnosti ND I - BRK/KŠK* ve I Zák. č. I Využít: I I I připravenosti I od dodavatelů v I spolupráci s I 240/2000 Sb. § I - KPK I I I kraje v I návaznosti na PND I PS/komisí I 24 I - PND, I I I návaznosti na I - Ověření postupů I nebo věcně I Zák. č. I - Pandemický I I I konkrétní I zpracovaných v I příslušnými I 241/2000 Sb. I plán kraje, I I I bezpečnostní I návaznosti na příslušný I odbory KÚ I Nařízení vlády I - Havarijní I I I hrozbu (typ I metodický pokyn pro I - zpracovatelé I č. 462/2000 Sb. I plán kraje, I I I krizové I přípravu RO I příslušných I § 6 I - Traumatol. I I I situace) I - Ověření možnosti I částí KP, I I plán; I I I I zajištění potřebných I - zpracovatelé I I - PKP I I I I zdravotnických I PKP I I I I I I prostředků a léčiv na I I I I I I I základě spolupráce s I I I I I I I jinými kraji I I I I I I I - Seznámení obcí, PPFO s I I I I I I I charakterem ohrožení na I I I * podle statutu I I I I území kraje a s I I I kraje I I I I krizovými opatřeními I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 2. I Provést analýzu I - Zjištění počtu osob, I - BRK/KŠK ve I Zák.č. 239/2000 I I I I území I které by mohly být I spolupráci s I Sb. I I I I ohroženého I postiženy mimořádnou I PS/komisí I Nařízení vlády I I I I krizovou I situací I nebo věcně I č. 462/2000 Sb. I I I I situací v I - Vytipování (určení) I příslušným I § 6, § 8 I I I I návaznosti na I druhů a množství I odborem KÚ, a I Zák.č. 240/2000 I I I I typ konkrétní I potřebných I vybranými I Sb. I I I I krizové situace I zdravotnických I poskytovateli I § 15 I I I I I prostředků a léčiv I ZS a zákl. I Zák.č. 372/2011 I I I I I - Ověření komunikačních I sl. IZS I Sb. I I I I I vazeb I I § 45 I I I I I - Vyhodnocení schopnosti I I Zák.č. 374/2011 I I I I I zajištění poskytování I I Sb. I I I I I ZS v jednotlivých I I § 6, § 16, § 20 I I I I I zdravotnických I I I I I I I zařízeních a případné I I I I I I I potřeby omezení I I I I I I I poskytování ZP I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 3. I Ověření, I - Zvážení možnosti I - BRK/KŠK I Nař. Vlády č. I I I I navržení dohod I výpomoci z jiných krajů I I 462/2000 Sb. § I I I I o spolupráci I případně možnosti I I 6; I I I I při řešení I využití přeshraniční I I Zák.č. 374/2011 I I I I krizových I pomoci při MU I I Sb. I I I I situací s I I I § 5. I I I I jinými kraji I I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I
I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I Poř. I Úkol I Metodika plnění úkolu I Úkol plní I Právní předpis I Poznámka I I č. I I I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 1. I Svolání KŠK I - Aktivace KŠK včetně I Hejtman kraje I Zák. č. I I I I I odborných PS (komisí) I I 240/2000 Sb. § I I I I I I I 14 I I I I I I I Nařízení vlády I I I I I I I č. 462/2000 Sb. I I I I I I I § 12 I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 2. I Použití PZ I - Při nedostatku I - KŠK, MZ, OPS I Zák. č.241/2000 I I I I I vlastních I ÚKŠ, SSHR I Sb. § 11 I I I I I disponibilních I - Ochraňovatelé I Zák. č. I I I I I prostředků subjektů, I PZ. I 239/2000 Sb. I I I I I prostředků dodavatelů I I § 22 I I I I I ND na území kraje nebo I I I I I I I prostředků poskytnutých I I I I I I I z jiných krajů vyžádat I I I I I I I prostředky z PZ I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I I 3. I Zavedení RO I - Vyhodnocení potřeby a I - KŠK-hejtman I Zák. č. I Koordinace MZ I I I I příprava postupu podle I kraje, odbory I 240/2000 Sb. § I Evidence I I I I § 21 zák. č. 241/2000 I KÚ I 11, § 14, § 22 I poskytovateli I I I I Sb.; vytipování druhů I - Subjekty I Zák. č. I zdravotních I I I I zdravotnických I stanovené I 241/2000 Sb. I služeb pro I I I I prostředků či skupin I v rozhodnutí I § 21, 22, 23 I každé zdrav. I I I I léčiv, které budou I hejtmana I Zák.č. 378/2007 I zař. zvlášť vč. I I I I předmětem regulace (§ I - MZ, vláda I Sb. I lékáren - I I I I 22 zák. č. 241/2000 I - Dotčené I Zák.č. 123/2000 I příloha I I I I Sb.); zajištění I krizové štáby I Sb. I I I I I součinnosti mezi KÚ a I a subjekty I Zák.č. 372/2011 I I I I I MZ I I Sb. § 48 I I I I I - Vydání rozhodnutí I I Zák.č. 374/2011 I I I I I hejtmana obsahujícího I I Sb. I I I I I opatření v oblasti I I § 6, § 16 I I I I I regulace a zajištění I I I I I I I informování všech I I I I I I I dotčených subjektů I I I I I I I (poskytovatelé lůžkové I I I I I I I péče, lékárny, I I I I I I I dodavatelé, veřejnost) I I I I I I I - koordinace činnosti I I I I I I I poskytovatelů ZZS a I I I I I I I vybraných poskytovatelů I I I I I I I ZS I I I I I I I - rozhodnutí o rozsahu I I I I I I I poskytovaných ZS I I I I I I I - Vedení dokumentace I I I I I------I-----------------I---------------------------I-----------------I-----------------I-----------------I
BRK Bezpečnostní rada kraje IZS Integrovaný záchranný systém KP Krizový plán KÚ Krajský úřad KŠK Krizový štáb kraje MU Mimořádná událost MZ Ministerstvo zdravotnictví ND Nezbytná dodávka PKP Plán krizové připravenosti PND Plán nezbytných dodávek OPS ÚKŠ Odborná pracovní skupina Ústředního krizového štábu PPFO Právnická a podnikající fyzická osoba PS Pracovní skupina PZ Pohotovostní zásoby ZP Zdravotní péče ZS Zdravotní služby ZZS Zdravotnická záchranná služba
Oficiální hlavička hejtmana/starosty ORP V dne Č.j.: Výtisk č. Počet listů: Přílohy: 1 stvrzenka ULOŽENÍ POVINNOSTÍ K ZABEZPEČENÍ REGULAČNÍHO OPATŘENÍ Dne .............. bylo pod č.j.: ............... vydáno rozhodnutí hejtmana ................ kraje o vyhlášení stavu nebezpečí pro území ................ v době od.... do.... . K překonání vzniklé krizové situace v rámci plnění úkolů spojených s tímto vyhlášeným krizovým stavem podle § 14 zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů, jakož i v souladu s ustanovením § 21 odst. 1) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů u k l á d á m ............................................................................ (obchodní firma, IČ, sídlo právnické osoby, zastoupené, jméno a příjmení osoby oprávněné jednat za právnickou osobu, datum narození, trvalý pobyt) tyto povinnosti: a) dodávat výrobky, práce nebo služby, které jsou předmětem jejich činnosti nebo podnikání, a to v přiměřeném množství, b) skladovat ve svých prostorách materiál určený pro překonání krizové situace a odstranění jejích následků nebo toto skladování strpět, c) přemístit dopravní a mechanizační prostředky, jakož i výrobní nebo provozní prostředky movité povahy a zásoby na určené místo. Uložení výše uvedených povinností nabývá účinnosti doručením, jejich účinnost končí okamžikem skončení nebo zrušení stavu nebezpečí. ............................................ (podpis hejtmana /starosty ORP) Potvrzení příjmu výzvy k uložení výše uvedené povinnosti Výzva k povinnosti: .............................................................................. pro .......................................................................... (údaje o vlastníkovi nebo o odpovědné osobě) přijal dne ......................... v ..................... hodin I-------------------------------------------------------I I Důvody nedoručení: I I I I I I ............................ I .................. I Podpis doručovatele I Podpis příjemce I-------------------------------------------------------I Rozdělovník: Výtisk č. 1 - dodavatel Výtisk č. 2 - pro spis
Oficiální hlavička hejtmana V ..... dne ...... Č.j.: Výtisk č. Počet listů: ROZHODNUTÍ O NAŘÍZENÍ REGULAČNÍCH OPATŘENÍ 1. Varianta: V návaznosti na své rozhodnutí č. ... ze dne .... o vyhlášení stavu nebezpečí pro území ......................................... a v souladu s ustanovením § 21 odst. 2) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o hospodářských opatřeních") nařizuji na celém území kraje (příp. jen na území s vyhlášeným stavem nebezpečí = konkretizovat dle skutečné situace a potřeby regulace) tato 2. Varianta: V návaznosti na rozhodnutí vlády ČR č. ... ze dne .... o vyhlášení nouzového stavu pro území .................. a v souladu s ustanovením § 21 odst. 2) zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o hospodářských opatřeních") nařizuji na celém území kraje tato r e g u l a č n í o p a t ř e n í 1. regulaci prodávaného zboží v obchodní síti v tomto rozsahu: a) .......................................................................... (popis způsobu, jakým bude regulováno množství zboží prodávané spotřebiteli) b) .......................................................................... (popis maximálního množství zboží, na něž vznikne spotřebiteli nárok) c) .......................................................................... (popis okruhu spotřebitelů, kterým budou vybrané položky zboží dodány přednostně) 2. regulaci způsobu řízení a organizace dopravy, a to v tomto rozsahu: ................................................................ (popis regulačních opatření, která budou realizována) Regulační opatření nabývají účinnosti okamžikem vyhlášení tohoto rozhodnutí (lépe však uvést konkrétní den a hodinu z důvodu jednoznačnosti) a budou účinná po celou dobu trvání stavu nebezpečí (nouzového stavu). Regulační opatření nařizuji z důvodu zajištění nedostatkových surovin, výrobků a energií (konkretizovat dle skutečnosti) na území postiženém krizovou situací (příp. na celém území kraje - upravit dle skutečnosti), kdy zásobování obyvatelstva a poskytování základních životních potřeb nelze zajistit běžným způsobem. Poučení: Podle ustanovení § 25 odst. 4) zákona o hospodářských opatřeních je krajský úřad oprávněn za každý případ nesplnění regulačních opatření podle bodu 1 a 2 tohoto rozhodnutí uložit právnické osobě nebo podnikající fyzické osobě pokutu až do výše 5 000 000 Kč, fyzické osobě pak pokutu až do výše 20 000 Kč. (podpis hejtmana ....................... kraje) Rozdělovník: Výtisk č. 1 - Úřední deska KÚ a dotčené obce Výtisk č. 2 - pro spis Rozdělovník vytisknout jen u výtisku pro spis
I------I-----I-----------------------------------------------I------I-------I I I. I IV. I Série: Číslo: I X. I VII. I I------I-----I ČESKÁ REPUBLIKA I------I-------I I II. I V. I Přídělový lístek I XI. I VIII. I I------I-----I Jméno a příjmení: I------I-------I I III. I VI. I Datum narození: I XII. I IX. I I I I Bydliště: Razítko a podpis: I I I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 5 V I 5 T I 5 S I 5 P I 5 M I 5 K I 5 J I 5 H I 5 E I 5 C I 5 B I 5 A I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 4 V I 4 T I 4 S I 4 P I 4 M I 4 K I 4 J I 4 H I 4 E I 4 C I 4 B I 4 A I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 3 V I 3 T I 3 S I 3 P I 3 M I 3 K I 3 J I 3 H I 3 E I 3 C I 3 B I 3 A I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 2 V I 2 T I 2 S I 2 P I 2 M I 2 K I 2 J I 2 H I 2 E I 2 C I 2 B I 2 A I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I I 1 V I 1 T I 1 S I 1 P I 1 M I 1 K I 1 J I 1 H I 1 E I 1 C I 1 B I 1 A I I------I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I-----I------I-------I
I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Druh regulovaného zboží I Děti do 6 let I Děti do 15 let I Osoby starší 15 let I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Maso a masné výrobky1) I 250 g I 500 g I 500 g I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Mléko2) I 6 l I 2 l I 2 l I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Cukr I 500 g I 500 g I 500 g I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Jedlé tuky I 125 g I 250 g I 250 g I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I I Chléb I 1300 g I 2150 g I 2900 g I I-------------------------I---------------I----------------I---------------------I 1) Čerstvé uzeniny nepodléhají regulovanému prodeji zboží. 2) Ostatní mléčné výrobky nepodléhají regulovanému prodeji zboží.
I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I Druh zboží I Nepřekročitelné I Druh zboží I Nepřekročitelné I I I množství I I množství I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I maso a masné výrobky I 1 kg I těstoviny I 0,5 kg I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I vejce I 10 ks I cukr I 1 kg I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I máslo I 0,25 kg I kakaový prášek I 1 balení I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I jedlé rostlinné tuky I 0,25 kg I čaj I 1 balení I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I jedlé rostlinné oleje I 1 l I káva I 1 balení I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I vepřové sádlo I 0,25 kg I koření I 1 balení I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I pšeničné mouky a krupičky I 2 kg I sůl I 1 kg I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I rýže I 0,5 kg I balená pitná voda I 2 l I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I I luštěniny I 0,5 kg I prací prostředky I 1 balení (max. I I I I I 10 kg) I I---------------------------I-----------------I-------------------I-----------------I
I------I----------I----------I------------I----------I-------------------------------I--------I I Poř. I Příjmení I Bydliště I Číslo I Datum I Počet vydaných přídělových I Podpis I I čís. I a jméno I (sídlo I občanského I narození I lístků I I I I (org. I org. I průkazu (u I I---------I---------I-----------I I I I příděl. I příděl. I dětí rod. I I Děti do I Děti do I Osoby I I I I hosp.) I hosp.) I listu) I I 6 let I 15 let I starší 15 I I I I I I I I I I let I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I I I I I I I I I I I------I----------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I I Celkem I I I I I I I I I-----------------I----------I------------I----------I---------I---------I-----------I--------I Sestavil: Poznámka *) nehodící se škrtněte
Obecní úřad Zásobovací období ....................... od do ZÚČTOVACÍ LIST č. Dne: .................... název a adresa prodejny - jednotky společného stravování odevzdala odběrní doklady v těchto druzích a množství: I--------------------------------I---------------I---------------------------I I název a číslo odběr. dokladu I druh zboží I v hodnotě I I I I---------------I-----------I I I I kg, ks, l, I slovy I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I I I I I I I--------------------------------I---------------I---------------I-----------I Převzal: Razítko: Podpis:
......................... za období od do ............. vykazující jednotka I-------------I-------------------------------------------------------------------------------I I Zásoba I druh zboží (kg, ks, litry) I I zboží I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I maso I mléko I cukr I chléb I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Počáteční I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Příjem I I I I I I I I I I I I I I I I zboží podle I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I dokladů I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Příjem I I I I I I I I I I I I I I I I zboží I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Prodej I I I I I I I I I I I I I I I I zboží podle I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I dokladů I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Prodej I I I I I I I I I I I I I I I I zboží I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Konečná I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
Obecní úřad ...................... ZÁLOHOVÝ ODBĚRNÍ LIST č. ..... pro období od .......... do ............ Jednotka spol. stravování: ............................................................. je oprávněna nakupovat u prodejny: ............................................................. I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I Druh zboží I Jedn. množ. I Maximální množství I Skutečně odebráno I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I I I I I I I---------------I---------------I----------------------I---------------------I Obecní úřad Prodejna Jednotka společného. stravování razítko - podpis razítko - podpis razítko - podpis
I-------------------------I-------I-------I------I------------I----I----I----I I Na 1000 jídel I mouka I mléko I cukr I jedlé tuky I I I I I I-------I-------I------I------------I----I----I----I I I kg I l I kg I kg I I I I I-------------------------I-------I-------I------I------------I----I----I----I I teplá kuchyně I 25,0 I 44,0 I 2,0 I 8,0 I I I I I-------------------------I-------I-------I------I------------I----I----I----I I moučných hlav. jídel I - I 88,0 I 18,0 I - I I I I I-------------------------I-------I-------I------I------------I----I----I----I I svačinových polévek a I 14,0 I 10,0 I 12,0 I 8,0 I I I I I teplých nápojů I I I I I I I I I-------------------------I-------I-------I------I------------I----I----I----I
........................... vykazující jednotka za období od .......... do .......... I-------------I-------I----------------------------------------------------------------I I Pro I Počet I druh zboží (kg, ks, litry) I I přípravu I porcí I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I jídel I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I-------------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I teplé I I I I I I I I I I I I I I I I kuchyně I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I studené I I I I I I I I I I I I I I I I kuchyně I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Celkem I I I I I I I I I I I I I I I I-------------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
........................... vykazující jednotka za období od .......... do .......... I--------------I-------------------------------------------------------------------------------I I Zásoba I druh zboží (kg, ks, litry) I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Počáteční I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Nákup zboží I I I I I I I I I I I I I I I I podle I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I dokladů I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Nákup zboží I I I I I I I I I I I I I I I I celkem I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Spotřeba I I I I I I I I I I I I I I I I (osoby x I I I I I I I I I I I I I I I I dny x norma) I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Konečná I I I I I I I I I I I I I I I I zásoba I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I------I-------I------I-------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
v první řádku v jednotlivých sloupcích počáteční zásoba potravin (podle soupisu a v dalších obdobích podle konečného stavu z předcházejícího období), v dalších řádcích nákup zboží podle dokladů (faktur, dodacích listů), v dalším řádku nákup celkem na období, v dalším řádku spotřeba jednotlivých druhů potravin propočtená vynásobením počtu osob x počet dní jejich stravování x stanovená norma, v posledním řádku konečná zásoba = počáteční zásoba + nákup - spotřeba.
........................... vykazující jednotka za období od .......... do .......... I---------------------------I------------------------------------------------I I Zásoba I druh zboží (kg, ks, litry) I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Počáteční zásoba I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Nákup z výroby celkem I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Dodávky podle organizací I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Dodávky celkem I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Konečná zásoba I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
v prvním řádku počáteční zásoba jednotlivých druhů zboží (podle soupisu a v dalších obdobích podle konečného stavu z minulého období), v druhém řádku nákup z výroby celkem, v následujících řádcích dodávky rozvedené podle jednotlivých organizací, v předposledním řádku dodávky celkem, v posledním řádku konečná zásoba.
........................... Obecní úřad za období od .......... do .......... I----------I----------I------------------------------------------------------I I Poř. č. I Název I druh zboží (kg, ks, litry) I I zúčt. I prodejny I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I listu I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 10 I 12 I 13 I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I----------I----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
........................... Obecní úřad za období od .......... do .......... I---------------------I------------------------------------------------------I I Název jednotky I druh zboží (kg, ks, litry) I I spol. stravování I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I Celkem I I I I I I I I I I I I I---------------------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
........................... Obecní úřad za období od .......... do .......... I---------I------------------------I-----------------------------------------------------------I I Zál. I Vystaveno pro I druh zboží (kg, ks, litry) I I odb. I------------I-----------I---------I---------I---------I---------I---------I---------I I list č. I Jednotka I Prodejna, I I I I I I I I I spol. I dodavatel I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I stravování I I A I B I A I B I A I B I A I B I A I B I A I B I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 11 I 12 I 13 I 14 I 15 I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I I I I I I I I I I I I I I I I I I---------I------------I-----------I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I----I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
KÚ*) - Obecní úřad*) za období od .......... do .......... I--------------I--------I-------------------------------------------I-----------------------------------------------------------------------I I Druh I Jedn. I Dodavatelské organizace I Odběratelské organizace I I regulovaného I množ. I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I-----------------------------------------I---------I I zboží I I Počáteční I Nákup I Dodávky I Konečné I Počáteční I Nákup I Prodej a spotřeba I Konečné I I I I zásoby I I odběrat. I zásoby I zásoby I I---------I----------I----------I---------I zásoby I I I I I I organizacím I I I I zúčtov. I příprava I zdravot. I záloh. I I I I I I I I I I I listy I jídel I zařízení I odběr. I I I I I I I I I I I I I I listy I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10 I 10 I 12 I 13 I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I I I I I I I I I I I I I I I I--------------I--------I-----------I-------I-------------I---------I-----------I-------I---------I----------I----------I---------I---------I Sestavil: Razítko: Kontroloval:
I--------------------------------I-------------------------------------------I I ORP I Výdejní místo I I Pořadí výdeje I I I----------------I---------------I-------------------------------------------I I I 1 I např. volební místnosti nebo budovy OÚ I I----------------I---------------I-------------------------------------------I I I 2 I např. volební místnosti I I----------------I---------------I-------------------------------------------I I I 3 I např. budovy MěÚ a OÚ I I----------------I---------------I-------------------------------------------I I I 4 I např. volební místnosti a budovy OÚ I I----------------I---------------I-------------------------------------------I I I Atd. I Atd. I I----------------I---------------I-------------------------------------------I
za období od do .............................................................................. Poskytovatel zdravotních služeb - zdravotnické zařízení - název* I---------------------------I------------------------------------------------I I Zásoba I druh (měrná jednotka) I I I------I------I------I------I------I------I------I I I ** I ** I ** I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I 1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Počáteční zásoba I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Příjem podle dokladů I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Příjem celkem I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Výdej/prodej/podle I I I I I I I I I dokladů I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I I------I------I------I------I------I------I------I I I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Výdej/prodej/celkem I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I I Konečná zásoba I I I I I I I I I---------------------------I------I------I------I------I------I------I------I Sestavil: Datum: Razítko: Kontroloval: Jméno, příjmení/podpis: Jméno, příjmení/podpis
I---------I------------I------------------------------------------I----------I I Poř. č. I Funkce I Funkce u KÚ kraje I Poznámka I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 1. I Vedoucí I Vedoucí živnostenského odboru vnitřních I I I I skupiny I věcí I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I Plánování zdrojů a kontrola I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 2. I Vedoucí I Referent odboru krizového řízení I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 3. I Pracovník I Referent živnostenského úřadu I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 4. I Pracovník I Referent živnostenského úřadu I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 5. I Pracovník I Referent odboru školství a mládeže I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 6. I Pracovník I Referent odboru zdravotnictví I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 7. I Pracovník I Referent odboru sociálního I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I Evidence I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 8. I Vedoucí I Vedoucí oddělení odboru ekonomického I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 9. I Pracovník I Referent odboru ekonomického I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 10. I Pracovník I Referent odboru ekonomického I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 11. I Pracovník I Referent odboru ekonomického I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I I 12. I Pracovník I Referent odboru vnitřních věcí I I I---------I------------I------------------------------------------I----------I
Úrok z vratitelného přeplatku (§ 155 odst. 5 daňového řádu) vzniká jako pohledávka daňového subjektu vůči státu a předepisuje se na osobní daňový účet v zákonem stanovené...
Poskytuje-li výrobce zboží peněžní odměny pro zaměstnance svých obchodních partnerů za prodej zboží určité značky v souvislosti s výkonem jejich závislé činnosti (program...
Závazné stanovisko správního orgánu o možnosti vycestování cizince, tedy o tom, že mu v zemi původu nehrozí skutečné nebezpečí ve smyslu § 179 odst. 1 zákona č. 326/1999 Sb., o...
Ustanovení § 125c odst. 1 písm. a) bodu 2 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, je nutno vykládat s ohledem na jeho smysl a účel tak, aby přehnaně přísný...
Při rozhodování o výjimečné úhradě zdravotní služby jinak ze zdravotního pojištění nehrazené (§ 16 zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění) musí zdravotní...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.
Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.