Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ZPĚT
    • NEJPRODÁVANĚJŠÍ
    • KOŠÍK
    • Předplatné
    • ESHOP
    • Záznamy konferencí
    • ZÁZNAM: Home Office Reloaded: Na dálku, ale podle pravidel: velká novela zákoníku práce v praxi - 16...

    ZÁZNAM: Home Office Reloaded: Na dálku, ale podle pravidel: velká novela zákoníku práce v praxi - 16.11.2023

    Délka záznamu184 minut
    Datum konání16.11.2023

    Koupit záznam
    Test s certifikacíANO
    Cena kurzu3 025 Kč s DPH
    Chcete získat hromadný přístup? Volejte:+420 606 761 303

    Popis

    ZÁZNAM: Home Office Reloaded: Na dálku, ale podle pravidel: velká novela zákoníku práce v praxi (online - živé vysílání) - 16.11.2023

    Ve spolupráci s advokátní kanceláří Z/C/H Legal jsme pro Vás připravili společný online seminář s následujícími tématy:

    Práce z domova: Standard nebo skrytá hrozba?

    V dnešní digitalizované éře se práce na dálku stala standardem. Jaký dopad má aktuální právní rámec na Vaši společnost? A jakou roli v tomto kontextu hraje IT perspektiva - dnes důležitější než kdykoliv předtím?

    Na tomto semináři se podrobně zaměříme na nejnovější změny v zákoníku práce a jejich dopad v praxi a prozkoumáme daňové aspekty spojené s prací na dálku.

    Nepřehlédneme ani IT stránku věci. Budeme se věnovat různým metodám práce na dálku, aktuálním bezpečnostním rizikům a strategiím pro efektivní sledování využití firemních zdrojů.

    Ať už jste z malé startupové firmy, středního podniku či korporátního gigantu, tato konference Vám poskytne komplexní pohled a praktické tipy pro zvládnutí výzev spojených s prací na dálku.

    Obsah semináře:

    • nové pojetí práce na dálku ve světle novely zákoníku práce včetně transpozice tzv. work-life balance směrnice
    • změny týkající se způsobu sjednávání a ukončování práce na dálku
    • jednostranné nařízení práce na dálku ze strany zaměstnavatele a jeho podmínky
    • žádost zaměstnance o práci na dálku
    • otázka náhrady nákladů
    • problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
    • výzvy spojené s prací na dálku vykonávanou ze zahraničí
    • změny v oblasti správního trestání
    • implementace náhrad nákladů při výkonu práce na dálku
    • řízený a neřízený home-office ve vztahu k rozvržení pracovní doby
    • další administrativní povinnosti související se skončením práce na dálku
    • zkušenosti z daňových kontrol
    • cestovní náhrady a stravenky
    • daňové aspekty práce na dálku ze zahraničí
    • způsoby práce na dálku - různí uživatelé a jejich potřeby a dopad na zaměstnavatele v praxi
    • základní rozdělení podle konkrétního využívaného zařízení – rizika a náklady
    • jak se bránit bezpečnostním hrozbám vznikajícím v souvislosti s prací na dálku
    • hrozby zneužití prostředků zaměstnavatele
    • sledování práce na dálku / využití firemních zdrojů
    • diskuse


    Lektoři:

    Lenka Gomez Tomčalová, Simona Fialová, Jan Vyskočil

     

     

    PARTNER ONLINE KONFERENCE - Z/C/H LEGAL

     

    O lektorech

    Mgr. Lenka Gomez Tomčalová
    Mgr. Lenka Gomez Tomčalová
    partner, Z/C/H Legal v.o.s., advokátní kancelář

    Mgr. Lenka Gomez Tomčalová je partnerkou advokátní kanceláře a jako seniorní advokátka se specializuje na pracovní právo a sporovou agendu. Absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a několik zahraničních pobytů, mimo jiné v Hamburku a Londýně. Její bohaté zkušenosti zahrnují poradenství ve všech oblastech pracovního práva, nastavování firemních procesů a pracovněprávní dokumentace, ukončování pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, a zastupování klientů v pracovněprávních sporech. Lenka má také rozsáhlé zkušenosti v oblasti zaměstnávání cizinců a problematiky whistleblowingu. Kromě advokacie se věnuje mediaci a je zapsanou mediátorkou.
    Ing. Simona Fialová, MBA
    Ing. Simona Fialová, MBA
    Partner, CEO, ECOVIS FACTA a.s.

    Simona absolvovala VŠE v Praze v roce 1999 se specializací na podnikové řízení a finanční účetnictví. O dva roky později získala osvědčení Daňový poradce u Komory daňových poradců ČR. V letech 2010 až 2012 studovala na TC Business School a v říjnu 2012 obhájila titul MBA. Než v roce 2005 založila vlastní společnost, pracovala jako daňový poradce u společnosti PWC, kde na pozici manažer daňových auditů měla odpovědnost za compliance projekty především automotive a pharma klientů. Simona má bohaté zkušenosti s daňovými optimalizacemi a zastupováním klientů při daňových kontrolách, s fúzemi a akvizicemi, s přednáškovou činností a dále s řízením podnikových procesů, které získala na pozici finančního ředitele strategické marketingové agentury a také u svých vlastních klientů. Dnes řídí účetní a daňovou kancelář ECOVIS FACTA a je odpovědná za strategický rozvoj, digitalizaci a automatizaci procesů.
    Zabývá se i neziskovou činností. Od roku 2012 je předsedkyní dozorčí rady Museum Kampa - Nadace Jana a Medy Mládkových, kde se významně podílí na kontrolní činnosti Nadace.    
    Jan Vyskočil
    Jan Vyskočil
    společník, Quadro Net s.r.o.

    Jan Vyskočil je společníkem ve společnosti Quadro Net zabývající se obecně správou IT formou outsourcingu. Jeho specializací je mimo jiné návrh a správa on-premise i cloudových systémů založených na produktech Microsoft a Fortinet. Zaměřuje se na IT bezpečnost, kterou se vždy snaží skloubit s uživatelskou přívětivostí navrhovaných řešení. Znalosti z oblasti bezpečnosti pak uplatňuje i při návrhu počítačových sítí, správě hraničních firewallů včetně bezpečného propojení počítačových sítí poboček klientů. Vrozenou pečlivost a lidský přístup se snaží vtisknout i do DNA Quadro Netu.

    Vývoj ceny


    Cena včetně DPH: 3 025,00 Kč
    (Historie ceny)

    Koupit


    Zpět na přehled produktů

    • Jak probíhá nákup
    • Možnosti platby
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Kontaktujte nás

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.