Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo

Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
  • ZPĚT
  • KATEGORIE PRODUKTŮ
  • NEJPRODÁVANĚJŠÍ
  • AKCE
  • KOŠÍK
  • MŮJ ÚČET
  • ESHOP
  • Nákupní řád

Nákupní řád

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném společností epravo.cz, a.s. od 1. 1. 2016 (dále jen „Obchodní podmínky“).

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost epravo.cz, a.s., se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 26170761, zapsané v obchodním rejstříku v oddíle B., vložka 6510 u rejstříkového soudu v Praze a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.).

Základní pojmy
Prodávající je obchodní společnost epravo.cz, a.s., která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné činnosti.  

Kontaktní údaje:
Telefon: +420 606 761 303
Email: eshop@epravo.cz
Provozní doba: pracovní dny 8:00 - 16:00 hod.

Kupujícím se myslí osoba, která prostřednictvím webového portálu prodávajícího kupuje zboží (magazín) nebo služby (seminář). Kupující může být jak spotřebitel, tak i osoba, která spotřebitelem není. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Osoba, která je spotřebitelem, je dále v těchto Obchodních podmínkách označena buď jako kupující nebo výslovně jako spotřebitel.  

Nákup přizpůsobujeme přímo pro Vás. Na základě Vaší aktivity přímo na našem webu personalizujeme obsah produktů a zobrazujeme relevantní nabídky a produkty přímo pro Vás.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Umístění zboží (magazínu) a služeb (seminářů) na webové stránky prodávajícího se nepovažuje za nabídku. Odesláním objednávky kupujícím a jejím přijetím prodávajícím, vzniká kupní smlouva. Po přijetí objednávky prodávajícím bude kupujícímu zaslán e-mail potvrzující její přijetí. Kupující byl před uskutečněním objednávky dostatečným způsobem řádně a včas upozorněn na tyto Obchodní podmínky a potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s nimi.

Obecné informace
Informace o zboží či službách a ceně uváděné prodávajícím v e-shopu www.epravo.cz/eshop jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Prodávající přijímá platby bankovním převodem a platebními kartami. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než zabezpečené elektronické nebo písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Registrace a objednávka seminářů a magazínů

Produkty lze objednat po registraci kupujícího prostřednictvím registračního formuláře umístěného na stránkách http://www.epravo.cz/eshop/. Zaslaná objednávka je závazná. Po odeslání objednávky bude kupujícímu zaslán potvrzující e-mail shrnující podstatné náležitosti objednávky (např. místo a čas konání kurzu, lhůta k zaslání magazínu, způsob úhrady atd.). Po uhrazení ceny semináře nebo magazínu obdrží kupující e-mail potvrzující platbu.

Na seminář je možné se přihlašovat pouze do zvolené kapacity uvedené u každého semináře zvlášť. Objednávky budou evidovány v pořadí, ve kterém byly doručeny, a to až do úplného obsazení kapacity semináře. Objednávky na seminář lze přijímat nejpozději do dvou dnů před jeho konáním. Ve výjimečných případech lze objednávku provést i v termínu kratším, a to po konzultaci s pracovníky prodávajícího na e-mailové adrese info@epravo.cz.

Způsob úhrady a fakturace
Veškeré informace k cenám zboží a služeb jsou uvedeny v detailu každého produktu na stránkách www.epravo.cz/eshop.

Produkty seminář nebo magazín  lze uhradit prostřednictví bankovního převodu nebo kartou online, a to nejpozději v den splatnosti uvedený na faktuře. Uhrazení semináře nebo magazínu prostřednictvím bankovního převodu probíhá na základě zaslané faktury s tam uvedeným variabilním symbolem. Smluvní pokuta za nedodržení termínu splatnosti je 0.1 % za každý den prodlení.

Stornovací podmínky
Objednaný produkt lze stornovat před jeho uhrazením bez stornopoplatku. Pokud již proběhla úhrada za objednaný produkt, není storno objednávky možné.

Doručování zboží
Prodávající dodá zboží/magazín kupujícímu kompletní v termínu dle edičního plánu pro magazíny. V případě objednávky v průběhu edičního roku budou již vyšlá čísla magazínu zaslána nejpozději do 14 dnů od zaplacení objednávky. Kupující je povinen zboží/magazín převzít. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží/magazín při převzetí co nejdříve překontroloval.

Při dodávce služeb/seminářů, pokud je služba dodávána v objednávce ke konkrétnímu dni, je tento den dnem jejího dodání. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží/magazínu, doručí kupujícímu zboží zdarma. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10 Kč, maximálně však 300 Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Zrušení objednávky
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit seminář před jeho konáním za předpokladu, že nebyla dostatečně naplněna jeho kapacita. V takovém případě je prodávající povinen po oznámení o zrušení semináře zaslat bez zbytečného odkladu kupujícímu celou cenu uhrazenou jako poplatek za seminář na jeho bankovní účet za předpokladu, že byl kupujícím již uhrazen. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku před uzavřením kupní smlouvy po dohodě s kupujícím za předpokladu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. Pokud kupující již zboží zaplatil, bude mu stejná částka vrácena na jeho bankovní účet.

Odstoupení od smlouvy kupujícím a spotřebitelem  
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod), má kupující za předpokladu, že je spotřebitelem dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kupující, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku nelze od kupní smlouvy odstoupit. Nelze tak mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku magazínu. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Kupující, který není spotřebitel, může odstoupit od smlouvy pouze v případech stanovených občanským zákoníkem.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Bezpečnostní IT standardy
V rámci společnosti vycházíme principiálně z dodržování standardu ISO IEC 20000-1 jakožto  souboru standardů pro poskytovatele IT služeb, který shrnuje osvědčené postupy pro zachování bezpečnosti, poskytování konzistentních služeb a přijímání nových technologií. Tato norma stanovuje požadavky na systém, zásady správné praxe, vztahy, řešení a kontrolní procesy a další. Proces okamžitých hlášení bezpečnostních incidentů zaměstnanci společnosti je stanoven vnitřním předpisem, včetně zákonem stanovených hlášení dotčeným třetím osobám.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající informuje spotřebitele o možnosti řešení sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem mimosoudním způsobem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Každá strana si nese své náklady sama. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).



  • Jak probíhá nákup
  • Možnosti platby
  • Nákupní řád
  • Kontaktujte nás

  • mapa serveru
  • o nás
  • reklama
  • podmínky provozu
  • kontakty
  • publikační podmínky
  • FAQ
  • obchodní a reklamační podmínky
  • Ochrana osobních údajů - GDPR
  • Nastavení cookies
100 nej
© EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2023, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.

Jste zde poprvé?

Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



Nezapomněli jste něco v košíku?

Vypadá to, že jste si něco zapoměli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


Přejít do košíku


Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.