epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    Vyhláška Úřadu pro ochranu osobních údajů ze dne 3. října 2001 o upřesnění podmínek stanovených v § 6 a 17 zákona o elektronickém podpisu a o upřesnění požadavků na nástroje elektronického podpisu

    Sbírka:  366/2001 | Částka:  138/2001
    10.10.2001

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    366

    VYHLÁŠKA
    Úřadu pro ochranu osobních údajů
    ze dne 3. října 2001
    o upřesnění podmínek stanovených v § 6 a 17 zákona o elektronickém podpisu
    a o upřesnění požadavků na nástroje elektronického podpisu






          Úřad pro ochranu osobních údajů (dále jen ,,Úřad") stanoví podle § 20 zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu):

    § 1

    Předmět úpravy

          Tato vyhláška upřesňuje podmínky stanovené v § 6 a 17 zákona o elektronickém podpisu a způsob, jakým se jejich splnění bude dokládat, a požadavky, které musí splňovat nástroje elektronického podpisu, a náležitosti postupu a způsobu vyhodnocování shody nástrojů elektronického podpisu s těmito požadavky.

    § 2

    Způsob dokládání splnění povinností stanovených v § 6 zákona o elektronickém podpisu

          (1)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty dokládá splnění povinností stanovených v § 6 zákona o elektronickém podpisu těmito dokumenty:
    a)
    certifikační politikou,
    b)
    certifikační prováděcí směrnicí,
    c)
    celkovou bezpečnostní politikou,
    d)
    systémovou bezpečnostní politikou,
    e)
    plánem pro zvládání krizových situací a plánem obnovy, a
    f)
    odhadem dostatečnosti finančních zdrojů a doklady o tom, že disponuje těmito finančními zdroji.

          (2) Obsahem certifikační politiky je zejména
    a)
    stanovení zásad, které poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty uplatňuje při zajištění služeb spojených s elektronickými podpisy, a
    b)
    popis vlastností dat pro vytváření elektronického podpisu a jim odpovídajících dat pro ověřování elektronického podpisu, která si vytváří osoba žádající o vydání kvalifikovaného certifikátu a k nimž má být vydán kvalifikovaný certifikát; kryptografické algoritmy a jejich parametry, které musí být pro tato data použity, jsou uvedeny v příloze č. 1 této vyhlášky.

          (3)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty umožňuje trvalý dálkový přístup ke své certifikační politice.

          (4)  Obsahem certifikační prováděcí směrnice je zejména stanovení postupů, které poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty uplatňuje při zajištění služeb spojených s elektronickými podpisy.

          (5)  Obsahem celkové bezpečnostní politiky je zejména stanovení cílů a popis způsobu zajištění celkové bezpečnosti poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty.

          (6)  Obsahem systémové bezpečnostní politiky je zejména stanovení cílů a popis způsobu zajištění bezpečnosti informačního systému, jehož prostřednictvím poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty zajišťuje služby spojené s elektronickými podpisy (dále jen ,,informační systém pro certifikační služby"). Systémová bezpečnostní politika obsahuje zejména
    a)
    způsob uplatnění celkové bezpečnostní politiky ve vztahu k informačnímu systému pro certifikační služby,
    b)
    popis vazeb mezi informačním systémem pro certifikační služby a jinými informačními systémy, které provozuje poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty,
    c)
    způsob ochrany dat a jiných prvků informačního systému pro certifikační služby,
    d)
    popis bezpečnostních opatření, a
    e)
    vyhodnocení analýzy rizik.

          (7)  Požadavky na celkovou bezpečnostní politiku a systémovou bezpečnostní politiku Úřad zveřejňuje ve Věstníku Úřadu pro ochranu osobních údajů (dále jen ,,Věstník Úřadu").

          (8)  Obsahem plánu pro zvládání krizových situací je zejména stanovení postupů, které jsou uplatněny v případě mimořádné události. Mimořádnou událostí se pro účely této vyhlášky rozumí událost, která ohrožuje poskytování služeb spojených s elektronickými podpisy a která nastává zejména v důsledku selhání informačního systému nebo výskytu faktoru, který není pod kontrolou poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty.

          (9)  Obsahem plánu obnovy je zejména stanovení postupů pro obnovu řádné funkce informačního systému pro certifikační služby.

          (10)  Při zajišťování služeb spojených s elektronickými podpisy poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty postupuje podle dokumentů uvedených v odstavci 1 písm. a) až f).

          (11)  Dostatečností finančních zdrojů je schopnost poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty finančně zabezpečit řádné provozování služeb spojených s elektronickými podpisy i s ohledem na riziko odpovědnosti za škody.

    § 3

    Bezpečnost postupu při vydávání kvalifikovaných certifikátů a provozování seznamu kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny

          (1)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty podepisuje zaručeným elektronickým podpisem kvalifikované certifikáty a seznamy kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny. Tento zaručený elektronický podpis musí být založený na kvalifikovaném certifikátu poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty.

          (2)  Nástroj elektronického podpisu používaný pro podepisování podle odstavce 1 nelze použít pro jiné účely.

          (3)  Uvedení do provozu a změna provozního režimu nástroje elektronického podpisu používaného pro podepisování podle odstavce 1 vyžadují, aby je prováděly současně nejméně dvě fyzické osoby, které jsou pro tuto činnost určeny poskytovatelem certifikačních služeb vydávajícím kvalifikované certifikáty.

          (4)  V případě, že jsou data pro vytváření elektronického podpisu používána pro podepisování vydávaných kvalifikovaných certifikátů a pro podepisování seznamu kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny, nelze je použít pro jiné účely.

          (5)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty zajistí dostupnost svého kvalifikovaného certifikátu nejméně dvěma na sobě nezávislými způsoby.

          (6)  Seznam kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny, je provozován tak, aby jeho dostupnost byla zajištěna nejméně dvěma na sobě nezávislými způsoby, které umožňují dálkový přístup a jsou nepřetržitě dostupné.

          (7)  Doba mezi ukončením platnosti kvalifikovaného certifikátu a zveřejněním údaje o ukončení této platnosti v seznamu kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny, může činit nejvýše 12 hodin. Tento údaj obsahuje číslo kvalifikovaného certifikátu unikátní u poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty, datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, od kdy byl kvalifikovaný certifikát zneplatněn.

    § 4

    Bezpečnost informačního systému pro certifikační služby

          (1)  Používaný informační systém pro certifikační služby se považuje za bezpečný, pokud u dat, která zpracovává, je zajištěna důvěrnost, integrita, dostupnost a prokazatelnost jejich původu a pokud odpovídá požadavkům technické normy upravující oblast informační bezpečnosti.1)

          (2)  Za účelem doložení bezpečnosti postupů podle § 6 odst. 1 písm. j) zákona o elektronickém podpisu poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty zajistí zaznamenávání událostí při
    a)
    vydání kvalifikovaných certifikátů,
    b)
    ukončení platnosti kvalifikovaných certifikátů,
    c)
    nakládání s daty pro vytváření elektronického podpisu a jim odpovídajícími daty pro ověřování elektronického podpisu poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty (dále jen ,,párová data poskytovatele"), a to během jejich celého životního cyklu, a
    d)
    nakládání s kvalifikovaným certifikátem poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty, a to během celého životního cyklu tohoto certifikátu.

          (3)  Záznamy o událostech podle odstavce 2 musí být pořizovány, uchovávány a zpracovávány se zachováním prokazatelnosti původu, dostupnosti, integrity, časové autentičnosti a důvěrnosti těchto záznamů.

          (4)  Prostory, kde dochází k činnosti podle odstavců 1 až 3 a podle § 5 odst. 1, musí být zabezpečeny obdobně jako objekty kategorie ,,D" podle zvláštního právního předpisu.2)

          (5)  Za účelem doložení bezpečnosti postupů podle § 6 odst. 1 písm. j) a k) zákona o elektronickém podpisu poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty pořizuje písemné záznamy o tom, že osoby jím určené k zajišťování služeb spojených s elektronickými podpisy jsou
    a)
    seznamovány v potřebném rozsahu s dokumenty uvedenými v § 2 odst. 1 písm. a) až e), a
    b)
    proškolovány tak, aby jejich odborné předpoklady odpovídaly vykonávané činnosti.

    § 5

    Bezpečnost postupu při nakládání s párovými daty poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty

          (1)  Při vytváření, používání a uchovávání párových dat poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty musí být jakákoliv manipulace s těmito daty prováděna
    a)
    výhradně fyzickými osobami, které jsou pro tuto činnost určeny poskytovatelem certifikačních služeb vydávajícím kvalifikované certifikáty,
    b)
    podle postupů stanovených certifikační prováděcí směrnicí, a
    c)
    v souladu se systémovou bezpečnostní politikou.

          (2)  Při vytváření párových dat poskytovatele certifikačních služeb vydávajícího kvalifikované certifikáty musí být použity kryptografické algoritmy a jejich parametry, které jsou uvedeny v příloze č. 2 této vyhlášky.

          (3)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty je povinen svá data pro vytváření elektronického podpisu zničit po ukončení jejich životního cyklu; o tom pořizuje zápis, který obsahuje
    a)
    popis způsobu zničení dat,
    b)
    datum zničení dat,
    c)
    datum pořízení zápisu, a
    d)
    jméno, příjmení a podpis osoby určené poskytovatelem certifikačních služeb vydávajícím kvalifikované certifikáty k tomu, aby zničení dat zajistila.

          (4)  Poskytovatel certifikačních služeb vydávající kvalifikované certifikáty v případě neoprávněného použití nebo vzniku důvodné obavy ze zneužití svých dat pro vytváření elektronického podpisu užívaných pro podepisování vydávaných kvalifikovaných certifikátů a pro podepisování seznamu kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny, je bezodkladně povinen

    a)
    ukončit platnost svého kvalifikovaného certifikátu, který byl k těmto datům vydán,
    b)
    ukončit platnost kvalifikovaných certifikátů, které byly těmito daty podepsány,
    c)
    zpřístupnit informaci o ukončení platnosti svého kvalifikovaného certifikátu s uvedením důvodu ukončení platnosti, a to nejméně dvěma na sobě nezávislými způsoby, které umožňují dálkový přístup a jsou nepřetržitě dostupné, a
    d)
    informovat osoby, které byly dotčeny ukončením platnosti kvalifikovaného certifikátu podle písmene a), o ukončení platnosti jejich kvalifikovaných certifikátů vydaných tímto poskytovatelem certifikačních služeb. V informaci musí být uveden důvod ukončení platnosti kvalifikovaného certifikátu podle písmene a).

    § 6

    Ověření bezpečnosti používání informačního systému pro certifikační služby a zajištění dostatečné bezpečnosti postupů, které tento systém podporují

          Požadavek na bezpečnost používání informačního systému pro certifikační služby a zajištění dostatečné bezpečnosti postupů, které tento systém podporují, se považuje za splněný, pokud je doložen
    a)
    dokumenty uvedenými v § 2 odst. 1 písm. a) až e),
    b)
    výsledkem hodnocení, podle něhož jsou splněny požadavky technické normy upravující oblast informační bezpečnosti,1) a
    c)
    písemným posudkem, jehož součástí je potvrzení, že podle kontroly bezpečnostní shody, která byla provedena podle technické normy upravující oblast informační bezpečnosti,3) je používání informačního systému pro certifikační služby v souladu se způsoby zajištění bezpečnosti stanovenými v dokumentech uvedených v § 2 odst. 1 písm. c) a d). Kontrola bezpečnostní shody musí být prováděna opakovaně, a to vždy nejpozději do 12 měsíců od provedení poslední kontroly bezpečnostní shody.

    § 7

    Prostředky pro bezpečné vytváření a ověřování zaručeného elektronického podpisu

          (1)  Prostředek pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu musí mít vlastnosti, které bezprostředně před podepsáním datové zprávy zajistí, aby podepisující osoba

    a)
    byla informována, že používá tento prostředek, a
    b)
    zadala přístupové heslo nebo byl uplatněn jiný obdobný autentizační mechanismus.

          (2)  Prostředek pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu musí používat kryptografické algoritmy a jejich parametry, které jsou uvedeny v příloze č. 2 této vyhlášky.

          (3) Prostředek pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu vyžaduje dostatečnou záruku bezpečnosti; tento požadavek se považuje za splněný, pokud prostředek odpovídá požadavkům technické normy upravující oblast informační bezpečnosti.1)

          (4)  Splnění požadavků na prostředek pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu stanovených v § 17 zákona o elektronickém podpisu se dokládá
    a)
    výsledkem hodnocení prostředku pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu a seznamem technických norem upravujících oblast informační bezpečnosti, podle kterých byl hodnocen, a
    b)
    podrobným popisem funkce a technickou dokumentací prostředku pro bezpečné vytváření zaručeného elektronického podpisu.

          (5)  Požadavky uvedené v odstavcích 2 až 4 musí splňovat rovněž prostředek pro bezpečné ověřování zaručeného elektronického podpisu.

    § 8

    Náležitosti postupu a způsobu vyhodnocování shody nástrojů elektronického podpisu

          (1)  Úřad vyhodnocuje na základě písemné žádosti shodu nástrojů elektronického podpisu určených pro podepisování vydávaných kvalifikovaných certifikátů a seznamu kvalifikovaných certifikátů, které byly zneplatněny, s požadavky stanovenými zákonem o elektronickém podpisu.

          (2)  Žádost podle odstavce 1 musí obsahovat
    a)
    podrobný popis funkce a technickou dokumentaci nástroje elektronického podpisu podle odstavce 1, a
    b)
    výsledek hodnocení kryptografických funkcí, které používá nástroj elektronického podpisu podle odstavce 1 a které musí odpovídat požadavkům Úřadu na kryptografické moduly. Tyto požadavky Úřad zveřejňuje ve Věstníku Úřadu. Toto hodnocení zajišťuje zpravidla dodavatel příslušného nástroje elektronického podpisu.

          (3)  Pokud nástroj elektronického podpisu podle odstavce 1 splňuje požadavky stanovené zákonem o elektronickém podpisu a Úřad vysloví shodu, je nástroj považován za bezpečný. Seznam nástrojů, u nichž byla vyslovena shoda, zveřejňuje Úřad ve Věstníku Úřadu.

    § 9

    Účinnost


          Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem vyhlášení.




    Předseda:


    RNDr. Neuwirt v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    ČSN ISO/IEC 15408 Informační technologie -- Bezpečnostní techniky -- Kritéria pro hodnocení bezpečnosti informačních technologií, bezpečnostní profil odpovídající úrovni zaručitelnosti bezpečnosti 4.
    2)
    Vyhláška č. 339/1999 Sb., o objektové bezpečnosti.
    3)
    ČSN ISO/IEC TR 13335 Informační technologie -- Směrnice pro řízení bezpečnosti IT 1 -- 3.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 24.06.2025Změny v aktuální rozhodovací praxi ÚOHS - pro zadavatele - PRAKTICKY! (online - živé vysílání) - 24.6.2025
    • 24.06.2025Flexibilní pracovní doba – Ne vždy musí zaměstnanci pracovat ve standardních pevných či pravidelných směnách! (online - živé vysílání) - 24.6.2025
    • 25.06.2025Nový stavební zákon – aktuální legislativní změny (online - živé vysílání) - 25.6.2025
    • 26.06.2025Náhrada škody a újmy v pracovněprávních vztazích (online - živé vysílání) - 26.6.2025
    • 05.08.2025ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Společné jmění manželů
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Nájem (exkluzivně pro předplatitele)
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Přístupnost k vybraným výrobkům a službám po implementaci Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/882 ze dne 17. dubna 2019 o požadavcích na přístupnost u výrobků a služeb – na koho dopadne nová právní úprava?
    • Postoupení pohledávky, postoupení smlouvy (exkluzivně pro předplatitele)
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Zákon č. 73/2025 Sb.: Advokacie v nové éře regulace a ochrany důvěrnosti
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Rodinná nadace s dceřinou společností: Alternativa ke svěřenskému fondu pro správu rodinného majetku
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?
    • 10 otázek pro ... Lukáše Vacka
    • Úvodní vhled do klasifikace povinných osob dle návrhu nového zákona o kybernetické bezpečnosti
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Zákaz doložek mlčenlivosti o mzdě, zrušení povinných vstupní lékařských prohlídek u nerizikových prací a navýšení podpory v nezaměstnanosti aneb flexinovela zákoníku práce není jen o změnách ve zkušební či výpovědní době
    • Výpověď z pracovního poměru z důvodu neomluveného zameškání jedné směny
    • Provozovatel e-shopu Rohlik.cz uspěl u NSS: Případ údajného švarcsystému musí soud posoudit znovu!
    • Ověření podpisu advokátem a „nestrannost“ advokáta
    • Vexatorní podání jako neodvratitelný důsledek rozvoje AI
    • Právní novinky v roce 2025, část třetí – změny v oblasti veřejných zakázek a v trestním právu
    • Úprava styku rodiče s dítětem nízkého věku v tzv. navykacím režimu a poté
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele

    Soudní rozhodnutí

    Společné jmění manželů

    Uzavřel-li jen jeden manžel bez souhlasu druhého s třetí osobou smlouvu vztahující se k věci týkající se jejich společného jmění a opomenutý manžel v souladu s § 714 odst. 2 o. z....

    Nájem (exkluzivně pro předplatitele)

    Skončil-li nájem uplynutím výpovědní doby, po jejím skončení má nájemce povinnost prostory vyklidit a užívá-li je i nadále, činí tak již bez právního důvodu; na tom nic nemění...

    Postoupení pohledávky, postoupení smlouvy (exkluzivně pro předplatitele)

    Postoupení pohledávky nebrání následnému (či současnému) postoupení smlouvy v tom rozsahu, jehož se smlouva o postoupení pohledávky netýká, ačkoliv je postupovaná pohledávka s...

    Restrukturalizace (exkluzivně pro předplatitele)

    V restrukturalizačním řízení má před úpravou obsaženou v obecné části zákona o zvláštních řízeních soudních vždy přednost zvláštní úprava obsažená v zákoně o...

    Smlouva o obchodním zastoupení (exkluzivně pro předplatitele)

    Stane-li se právo obchodního zástupce na zaplacení provize splatným nezávisle na tom, zda mu byl zastoupeným předán výkaz o dlužné provizi, který by obchodnímu zástupci umožnil...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.