epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    VYHLÁŠKA ze dne 27. prosince 2004, kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy

    Sbírka:  15/2005 | Částka:  4/2005
    11.1.2005

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    15

    VYHLÁŠKA
    ze dne 27. prosince 2004,
    kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy






          Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen ,,ministerstvo") stanoví podle § 11 a § 12 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon):

    ČÁST PRVNÍ

    DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ

    A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY ČESKÉ

    REPUBLIKY A DLOUHODOBÝ ZÁMĚR

    VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ

    SOUSTAVY V KRAJI

    § 1

    Rámcová struktura dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy

          Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy (dále jen ,,dlouhodobý záměr") se sklá- dá z:
    a)
    analýzy dosaženého stavu a změn proti předchozímu dlouhodobému záměru z hlediska obsahových, kvantitativních a strukturálních cílů, prioritních úkolů, rozvojových programů a efektivity realizovaných opatření,
    b)
    priorit rozvoje vzdělávací soustavy a způsobu jejich realizace a podpory,
    c)
    cílů a úkolů pro jednotlivé oblasti vzdělávání, struktury budoucí vzdělávací nabídky se zaměřením na strukturu oborů vzdělání, druhů a typů škol a školských zařízení a jejich kapacitu na základě předpokládaného demografického vývoje, poptávky po vzdělávání, vývoje na trhu práce a záměrů dalšího rozvoje,
    d)
    návrhů rozvojových programů, včetně účasti v mezinárodních programech,
    e)
    ekonomické části, včetně návrhu finančního zabezpečení stanovených priorit, úkolů a cílů.

    § 2

    Obsah dlouhodobého záměru

          (1)  Dlouhodobý záměr obsahuje směry rozvoje vzdělávání a vzdělávací soustavy především z těchto základních hledisek:
    a)
    celoživotního učení,
    b)
    zlepšení kvality a efektivity systémů vzdělávání a vzdělávací soustavy,
    c)
    usnadnění rovného přístupu ke vzdělávání pro všechny,
    d)
    sociálně ekonomických podmínek rozvoje, zejména trhu práce, zaměstnanosti, vzdělanostní úrovně obyvatelstva, demografie, konkurenceschopnosti, sociální soudržnosti, udržitelného rozvoje, ekonomiky státu, popřípadě kraje.

          (2)  Dlouhodobý záměr stanoví směry rozvoje vzdělávání a vzdělávací soustavy a způsob jejich realizace a podpory z hlediska:
    a)
    změny cílů a obsahu vzdělávání,
    b)
    tvorby a uplatňování školních vzdělávacích programů,
    c)
    zvyšování, sledování a hodnocení kvality vzdělávání,
    d)
    dalšího vzdělávání dospělých v rámci celoživotního učení,
    e)
    úlohy pedagogického pracovníka, zkvalitnění podmínek jeho práce, platového ohodnocení a dalšího vzdělávání,
    f)
    uplatnitelnosti absolventů škol na trhu práce,
    g)
    vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů nadaných,
    h)
    základního uměleckého, jazykového a zájmového vzdělávání,
    i)
    systému poradenských služeb a informačního systému o uplatnění absolventů škol, volbě profesní a vzdělávací dráhy jako nástroje služeb kariérového poradenství,
    j)
    problémů úrovní a typů vzdělávání,
    k)
    finančního a personálního zajištění činnosti škol a školských zařízení,
    l)
    mezinárodní spolupráce ve školství,
    m)
    spolupráce státních orgánů a územních samosprávných celků se sociálními a dalšími partnery při plnění úkolů ve vzdělávání.


          (3)  Dlouhodobý záměr dále stanoví:
    a)
    kritéria optimalizace vzdělávací soustavy,
    b)
    ukazatele rozvoje vzdělávání.

          (4)  Ekonomická část dlouhodobého záměru obsahuje vždy:
    a)
    finanční nároky na veřejné rozpočty,
    b)
    finanční nároky na rozvojové programy,
    c)
    další případné zdroje financování, zejména fondy Evropské unie,
    d)
    pokryté výdaje a změnu potřeby finančních prostředků oproti stávajícímu stavu,
    e)
    budoucí výkony, kapacity škol, strukturu škol a hlavních skupin oborů vzdělání,
    f)
    efektivitu dosavadních opatření.

          (5)  Dlouhodobý záměr České republiky vychází z dokumentů vztahujících se ke státnímu rozpočtu, regionálnímu rozvoji, zaměstnanosti, rozvoji lidských zdrojů, sociálně ekonomickému rozvoji a udržitelnému rozvoji a ke společným cílům evropských procesů ve vzdělávání, přijatých vládou a z výročních zpráv České školní inspekce.

          (6)  Dlouhodobý záměr v kraji vychází z dlouhodobého záměru České republiky, regionálních specifik rozvoje ekonomiky, trhu práce a společnosti ovlivňujících rozvoj vzdělávání, stav a vývoj vzdělávací soustavy kraje.

    § 3

    Termíny předkládání a zveřejňování dlouhodobého záměru

          (1)  Ministerstvo každý sudý rok vyhodnotí platný dlouhodobý záměr České republiky a vyhodnocený, popřípadě upravený či doplněný jej do 31. října předloží krajům ke stanovisku. Kraje zašlou ministerstvu své připomínky do 15. prosince. Ministerstvo s přihlédnutím k připomínkám krajů následující rok dlouhodobý záměr České republiky dopracuje a do 31. března předloží vládě ke schválení; zveřejní jej do 30 dnů od jeho schválení vládou. Vláda předloží dlouhodobý záměr České republiky do 30 dnů od jeho schválení Poslanecké sněmovně a Senátu Parlamentu k projednání.

          (2)  Krajský úřad každý lichý rok vyhodnotí platný dlouhodobý záměr v kraji a vyhodnocený, popřípadě upravený či doplněný jej do 31. října předloží ministerstvu k vyjádření. Ministerstvo zašle krajskému úřadu své připomínky do 15. prosince. Krajský úřad s přihlédnutím k připomínkám ministerstva následující rok dlouhodobý záměr v kraji dopracuje a po schválení části týkající se vzdělávání ve školách a školských zařízeních, které zřizuje kraj, zastupitelstvem kraje zveřejní a zašle ministerstvu do 31. března.

    ČÁST DRUHÁ

    VÝROČNÍ ZPRÁVA O STAVU A ROZVOJI

    VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY V KRAJI

    § 4

    Rámcová struktura výroční zprávy o stavu a rozvoji vzdělávací soustavy v kraji

          Výroční zpráva o stavu a rozvoji vzdělávací soustavy v kraji (dále jen ,,výroční zpráva v kraji") se skládá z:
    a)
    hodnocení stavu jednotlivých úrovní vzdělávací soustavy,
    b)
    ekonomické části,
    c)
    hodnocení naplňování dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy, jeho cílů a priorit v uplynulém období.

    § 5

    Obsah výroční zprávy

          (1)  Výroční zpráva v kraji obsahuje vždy:
    a)
    změny ve vzdělávací soustavě, zejména změny ve struktuře vzdělávací nabídky se zaměřením na strukturu druhů a typů škol a školských zařízení a strukturu oborů vzdělání,
    b)
    naplňování prioritních cílů dlouhodobého záměru,
    c)
    plnění dalších úkolů, například prevence sociálně patologických jevů, environmentální a multikulturní výchovy, vzdělávání cizinců a příslušníků národnostních menšin a výchovy k udržitelnému rozvoji,
    d)
    účast škol a školských zařízení v rozvojových a mezinárodních programech.

          (2)  Výroční zpráva v kraji zachycuje současný stav a vyhodnocuje změny proti minulému vývoji v dále uvedených oblastech:
    a)
    předškolní vzdělávání,
    b)
    základní vzdělávání, odchody žáků do šestiletých gymnázií nebo osmiletých gymnázií a konzervatoří,
    c)
    střední vzdělávání,
    d)
    vyšší odborné vzdělávání,
    e)
    vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů nadaných,
    f)
    základní umělecké, jazykové a zájmové vzdělávání,
    g)
    poradenské služby,
    h)
    školská zařízení,
    i)
    pracovníci ve školství,
    j)
    další vzdělávání pedagogických pracovníků,
    k)
    další vzdělávání dospělých v rámci celoživotního učení.

          (3)  Ekonomická část výroční zprávy v kraji uvádí údaje za kalendářní rok, za který je připravována, a nejméně za dva předcházející kalendářní roky a obsahuje vždy:
    a)
    celkové výdaje na školy a školská zařízení zřizované krajem podle jednotlivých druhů škol a školských zařízení v členění na:

          1.  výdaje hrazené prostřednictvím krajských normativů1), z toho mzdové výdaje,

          2.  provozní výdaje,

          3.  investiční výdaje,

          4.  výdaje na rozvojové programy,
    b)
    neinvestiční výdaje škol a školských zařízení zřizovaných obcemi nebo svazky obcí na území kraje podle jednotlivých druhů škol a školských zařízení v členění na výdaje hrazené prostřednictvím krajských normativů1),
    c)
    celkovou výši finančních prostředků poskytovaných ze státního rozpočtu na činnost škol a školských zařízení, které nezřizuje stát, kraj, obec, svazek obcí nebo registrovaná církev nebo náboženská společnost, které bylo přiznáno oprávnění k výkonu zvláštního práva zřizovat církevní školy2), v rozsahu a za podmínek stanovených zvláštním právním předpisem3),
    d)
    výdaje poskytované krajem na školy a školská zařízení, které nezřizuje stát, kraj, obec, svazek obcí nebo registrovaná církev nebo náboženská společnost, které bylo přiznáno oprávnění k výkonu zvláštního práva zřizovat církevní školy, v členění podle druhů škol a školských zařízení,
    e)
    přímé výdaje na vzdělávání na dítě, žáka a studenta u jednotlivých druhů škol a školských zařízení uvedených v písmenech a) až c).

          (4)  Závěry výroční zprávy shrnují poznatky z jednotlivých kapitol a jsou podkladem pro zpracování dlouhodobých záměrů.

    § 6

    Termíny předkládání výroční zprávy v kraji

          Krajský úřad výroční zprávu v kraji zveřejňuje a zasílá ministerstvu do 31. března.

    ČÁST TŘETÍ


    VÝROČNÍ ZPRÁVA O ČINNOSTI ŠKOLY

    § 7

    Obsah a zpracování výroční zprávy o činnosti školy

          (1)  Výroční zpráva o činnosti školy obsahuje vždy:
    a)
    základní údaje o škole (například název, sídlo, charakteristika školy, zřizovatel školy, údaje o vedení školy, adresa pro dálkový přístup, údaje o školské radě),
    b)
    přehled oborů vzdělání, které škola vyučuje a jsou zařazeny ve školském rejstříku,
    c)
    přehled pracovníků školy,
    d)
    údaje o přijímacím řízení nebo o zápisu k povinné školní docházce a následném přijetí do školy,
    e)
    údaje o výsledcích vzdělávání žáků podle cílů stanovených školními vzdělávacími programy a podle poskytovaného stupně vzdělání včetně výsledků závěrečných zkoušek, maturitních zkoušek a absolutorií,
    f)
    údaje o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků,
    g)
    údaje o aktivitách a prezentaci školy na veřejnosti,
    h)
    údaje o výsledcích inspekční činnosti provedené Českou školní inspekcí,
    i)
    základní údaje o hospodaření školy.

          (2)  Výroční zpráva o činnosti školy se zpracovává za období předcházejícího školního roku, s výjimkou základních údajů o hospodaření školy, a do 15. října se předkládá školské radě ke schválení. Po schválení školskou radou zasílá ředitel školy výroční zprávu do 14 dnů zřizovateli a zveřejní ji na přístupném místě ve škole.

    ČÁST ČTVRTÁ


    VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY

    § 8

    Rámcová struktura vlastního hodnocení školy a kritéria vlastního hodnocení školy

          (1)  Vlastní hodnocení školy je vždy zaměřeno na:
    a)
    cíle, které si škola stanovila zejména v koncepčním záměru rozvoje školy a ve školním vzdělávacím programu, a jejich reálnost a stupeň důležitosti,
    b)
    posouzení, jakým způsobem škola plní cíle podle písmene a) s přihlédnutím k dalším cílům uvedeným zejména v rámcovém vzdělávacím programu a odpovídajících právních předpisech,
    c)
    oblasti, ve kterých škola dosahuje dobrých výsledků, a oblasti, ve kterých je třeba úroveň vzdělávání zlepšit, včetně návrhů příslušných opatření,
    d)
    účinnost opatření podle písmene c) obsažených v předchozím vlastním hodnocení.

          (2)  Hlavní oblasti vlastního hodnocení školy jsou vždy:
    a)
    podmínky ke vzdělávání,
    b)
    průběh vzdělávání,
    c)
    podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů a dalších osob na vzdělávání,
    d)
    výsledky vzdělávání žáků a studentů,
    e)
    řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků,
    f)
    úroveň výsledků práce školy, zejména vzhledem k podmínkám vzdělávání a ekonomickým zdrojům.

    § 9

    Pravidla a termíny vlastního hodnocení školy

          (1)  Vlastní hodnocení školy se zpracovává za období jednoho nebo dvou školních roků.

          (2)  Návrh struktury vlastního hodnocení školy projedná ředitel školy s pedagogickou radou nejpozději do konce září školního roku, v němž se má vlastní hodnocení školy uskutečnit.

          (3)  Vlastní hodnocení školy se projedná v pedagogické radě do 31. října následujícího školního roku.

    § 10

    Účinnost

          Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem jejího vyhlášení.




    Ministryně:


    JUDr. Buzková v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    § 161 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon).
    2)
    § 7 odst. 1 písm. e) zákona č. 3/2002 Sb., o svobodě náboženského vyznání a postavení církví a náboženských společností a o změně některých zákonů (zákon o církvích a náboženských společnostech).
    3)
    Zákon č. 306/1999 Sb., o poskytování dotací soukromým školám, předškolním a školským zařízením, ve znění pozdějších předpisů.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 30.10.2025Padesát na padesát – patové situace mezi společníky a řízení sporu mezi nimi (online – živé vysílání) – 30.10.2025
    • 30.10.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 30.10.2025
    • 31.10.2025Novelizace rodinného práva od 1. 1. 2026 a procesní souvislosti – II. díl (online - živé vysílání) - 31.10.2025
    • 04.11.2025Efektivní právní psaní s AI: Od koncepce po finální dokument (online - živé vysílání) - 4.11.2025
    • 11.11.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 11.11.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Lichevní smlouva ve světle usnesení Nejvyššího soudu ze dne 3. 6. 2025, sp. zn. 28 Cdo 2378/2024 
    • 10 otázek pro ... Milana Rákosníka
    • Prověřování zahraničních investic v EU: současný rámec, česká praxe a očekávané změny
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • Vazba
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • Byznys a paragrafy, díl 20.: Nový zákon o kybernetické bezpečnosti
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • Dopady „oduznání“ nemoci z povolání na náhradu za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti
    • Výklad zadávacích podmínek v kontextu rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže – 1. část
    • Faktory ovlivňující náhrady za duševní útrapy pozůstalých po dopravních nehodách
    • Byznys a paragrafy, díl 20.: Nový zákon o kybernetické bezpečnosti
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Elektronické podpisy – jejich druhy a způsoby využití
    • Nález Pl. ÚS 2/25: když Ústavní soud dokáže být skutečným ochráncem lidské důstojnosti
    • Komentář – smutná realita výmazů exekutorského zástavního práva z katastru nemovitostí
    • Organizační důvody jako univerzální způsob pro ukončení pracovního poměru
    • Ústavní soud k alkoholu na pracovišti ve světle intenzity porušení pracovních povinností pedagogických pracovníků
    • Přinese tzv. rozvodová novela skutečně zklidnění emocí ve sporech o péči o dítě?
    • Vzdálenost mezi místy bydliště rodičů dítěte a její vliv na soudní rozhodnutí

    Soudní rozhodnutí

    Vazba

    Státní zástupce není v přípravném řízení oprávněn zamítnout návrh, jímž se obviněný s argumentem, že pominul důvod vazby, domáhá zrušení peněžité záruky. Pokud takovému...

    Pohledávka vyloučená z uspokojení (exkluzivně pro předplatitele)

    Příspěvek do garančního fondu dle § 4 odst. 1 zákona č. 168/1999 Sb. nemá charakter mimosmluvní sankce postihující majetek dlužníka (ve smyslu § 170 písm. d/ insolvenčního zákona).

    Oddlužení

    Rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 insolvenčního zákona musí být vždy odůvodněno. Proti rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 je odvolání přípustné.

    Odměna advokáta (exkluzivně pro předplatitele)

    Úkon právní služby lze posoudit jako mimořádně obtížný ve smyslu § 12 odst. 1 advokátního tarifu i proto, že zastupovaný trpí duševní poruchou, avšak jen pokud je v jejím...

    Odpovědnost státu za škodu (exkluzivně pro předplatitele)

    Mimořádná opatření vydaná Ministerstvem zdravotnictví dle § 69 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, v době krizového stavu za účelem řešení krizové situace,...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.