epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    Zákon ze dne 11. října 1996, kterým se provádějí některá opatření v soustavě ústředních orgánů státní správy České republiky a kterým se mění a doplňuje zákon České národní rady č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, ve znění pozdějších předpisů, a mění a doplňuje zákon č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy státních hmotných rezerv

    Sbírka:  272/1996 | Částka:  80/1996
    31.12.1996

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    272

    ZÁKON
    ze dne 11. října 1996,
    kterým se provádějí některá opatření v soustavě ústředních orgánů státní správy České republiky
    a kterým se mění a doplňuje zákon České národní rady č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev
    a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, ve znění pozdějších předpisů,
    a mění a doplňuje zákon č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy státních hmotných rezerv






          Parlament se usnesl na tomto zákoně České republiky:

    ČÁST PRVNÍ

    § 1

          (1)  Zřizují se tyto ústřední orgány státní správy:
    a)
    Ministerstvo pro místní rozvoj,
    b)
    Ministerstvo dopravy a spojů,
    c)
    Úřad pro ochranu hospodářské soutěže,
    d)
    Úřad pro státní informační systém.

          (2)  Zrušují se tyto ústřední orgány státní správy:
    a)
    Ministerstvo hospodářství,
    b)
    Ministerstvo pro hospodářskou soutěž,
    c)
    Ministerstvo dopravy,
    d)
    Česká komise pro vědecké hodnosti.

          (3)  Zrušuje se Úřad pro legislativu a veřejnou správu České republiky.

          (4)  Působnost ústředních orgánů státní správy, které jsou uvedeny v odstavci 1, stanoví zvláštní zákony.

          (5)  Dosavadní působnost vyplývající ze zákonů a dalších právních předpisů přechází
    a)
    z Ministerstva hospodářství
          1.  ve věcech telekomunikací a pošt na Ministerstvo dopravy a spojů,
          2.  ve věcech profesní přípravy učňů na povolání na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy,
          3.  ve věcech malých a středních podniků, s výjimkou regionální podpory podnikání, ve věcech živností, podpory exportu, tvorby jednotné surovinové politiky, využívání nerostného bohatství, rozvoje techniky a technologií, technické normalizace, metrologie a státního zkušebnictví na Ministerstvo průmyslu a obchodu,
          4.  ve věcech regionální politiky, včetně regionální podpory podnikání, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu a ve věcech nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování a stavebního řádu, investiční politiky a cestovního ruchu na Ministerstvo pro místní rozvoj,
          5.  ve věcech geologického průzkumu na Ministerstvo životního prostředí,
          6.  ve věcech hospodářské mobilizace a hospodářských opatření potřebných pro zabezpečení obrany na Správu státních hmotných rezerv,
          7.  ve věcech státního informačního systému na Úřad pro státní informační systém;
    b)
    z Ministerstva dopravy na Ministerstvo dopravy a spojů;
    c)
    z Ministerstva životního prostředí ve věcech vodního hospodářství, s výjimkou ochrany přirozené akumulace vod, ochrany vodních zdrojů a ochrany jakosti povrchových a podzemních vod, na Ministerstvo zemědělství;
    d)
    z Ministerstva zdravotnictví ve věcech zdravotnického školství na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy;
    e)
    z Ministerstva pro hospodářskou soutěž na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže;
    f)
    z České komise pro vědecké hodnosti na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy;
    g)
    z Úřadu pro legislativu a veřejnou správu České republiky ve věcech plnění úkolů spojených s legislativní činností vlády na Ministerstvo spravedlnosti.

          (6)  Práva a povinnosti z pracovněprávních a jiných právních vztahů přecházejí v souvislosti s přechodem působnosti podle odstavce 5 ke dni účinnosti tohoto zákona
    a)
    z Ministerstva hospodářství na Ministerstvo dopravy a spojů, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Ministerstvo životního prostředí, Ministerstvo pro místní rozvoj, Správu státních hmotných rezerv a na Úřad pro státní informační systém;
    b)
    z Ministerstva dopravy na Ministerstvo dopravy a spojů;
    c)
    z Ministerstva zdravotnictví na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy;
    d)
    z Ministerstva pro hospodářskou soutěž na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže;
    e)
    z České komise pro vědecké hodnosti na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.

          (7)  O přechodu práv a povinností podle odstavce 6 uzavřou ministerstva dopravy a spojů, školství, mládeže a tělovýchovy, průmyslu a obchodu, životního prostředí, pro místní rozvoj, zdravotnictví, Správa státních hmotných rezerv a Úřad pro státní informační systém příslušné dohody, kterými mezi sebou blíže vymezí tato práva a povinnosti. O přesunech rozpočtových prostředků uzavřou ústřední orgány státní správy uvedené v předchozí větě delimitační protokoly, které předloží ke schválení a k provedení rozpočtových opatření Ministerstvu financí.

          (8)  Práva a povinnosti z pracovněprávních a jiných právních vztahů přecházejí ke dni účinnosti tohoto zákona z Úřadu pro legislativu a veřejnou správu České republiky na Ministerstvo spravedlnosti.


    ČÁST DRUHÁ

    ZMĚNA A DOPLNĚNÍ ZÁKONA ČESKÜ

    NÁRODNÍ RADY Č. 2/1969 SB., O ZŘÍZENÍ

    MINISTERSTEV A JINîCH ÚSTŘEDNÍCH

    ORGÁN® STÁTNÍ SPRÁVY ČESKÜ

    REPUBLIKY, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH

    PŘEDPIS®

    § 2

          Zákon České národní rady č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, ve znění zákona České národní rady č. 34/1970 Sb., zákona České národní rady č. 60/1988 Sb., zákona České národní rady č. 173/1989 Sb., zákonného opatření Předsednictva České národní rady č. 9/1990 Sb., zákona České národní rady č. 126/1990 Sb., zákona České národní rady č. 203/1990 Sb., zákona České národní rady č. 288/1990 Sb., zákonného opatření Předsednictva České národní rady č. 305/1990 Sb., zákona České národní rady č. 575/1990 Sb., zákona České národní rady č. 173/1991 Sb., zákona České národní rady č. 283/1991 Sb., zákona České národní rady č. 19/1992 Sb., zákona České národní rady č. 23/ /1992 Sb., zákona České národní rady č. 103/1992 Sb., zákona České národní rady č. 167/1992 Sb., zákona České národní rady č. 239/1992 Sb., zákonného opatření Předsednictva České národní rady č. 350/1992 Sb., zákona České národní rady č. 358/1992 Sb., zákona České národní rady č. 359/1992 Sb., zákona České národní rady č. 474/1992 Sb., zákona České národní rady č. 548/1992 Sb., zákona České národní rady č. 21/ /1993 Sb., zákona č. 166/1993 Sb., zákona č. 285/1993 Sb., zákona č. 47/1994 Sb., zákona č. 89/1995 Sb., zákona č. 289/1995 Sb. a zákona č. 135/1996 Sb., se mění a doplňuje takto:

          1.  § 1 zní:

    ,,§ 1

          V České republice působí tyto ústřední orgány státní správy, v jejichž čele je člen vlády:

      1.  Ministerstvo financí,
      2.  Ministerstvo zahraničních věcí,
      3.  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy,
      4.  Ministerstvo kultury,
      5.  Ministerstvo práce a sociálních věcí,
      6.  Ministerstvo zdravotnictví,
      7.  Ministerstvo spravedlnosti,
      8.  Ministerstvo vnitra,
      9.  Ministerstvo průmyslu a obchodu,
    10.  Ministerstvo pro místní rozvoj,
    11.  Ministerstvo zemědělství,
    12.  Ministerstvo obrany,
    13.  Ministerstvo dopravy a spojů,
    14.  Ministerstvo životního prostředí.".

          2.  § 2 odst. 1 zní:

          ,,(1) V České republice působí tyto další ústřední orgány státní správy:

      1.  Český statistický úřad,
      2.  Český úřad zeměměřický a katastrální,
      3.  Český báňský úřad,
      4.  Úřad průmyslového vlastnictví,
      5.  Úřad pro ochranu hospodářské soutěže,
      6.  Úřad pro státní informační systém,
      7.  Správa státních hmotných rezerv,
      8.  Státní úřad pro jadernou bezpečnost.".

          3.  V § 2 odst. 3 věta první zní: ,,Předsedu Českého statistického úřadu a Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže jmenuje a odvolává na návrh vlády prezident republiky.".

          4.  § 3 se vypouští.

          5.  § 4 se doplňuje odstavcem 3, který zní:

          ,,(3)  Ministerstvo financí koordinuje příjem zahraniční pomoci.".

          6.  V § 7 odst. 1 se slova ,,s výjimkou věcí náležejících do působnosti Ministerstva hospodářství, pro vědní politiku a vývoj technologií, včetně mezinárodní spolupráce v této oblasti," nahrazují slovy ,, ,pro vědní politiku, výzkum a vývoj, včetně mezinárodní spolupráce v této oblasti, a pro vědecké hodnosti".

          7.  V § 8 se slova ,,s výjimkou rozhlasového a televizního vysílání," nahrazují slovy ,,pro rozhlasové a televizní vysílání, nestanoví-li zvláštní zákon jinak,1a)".

    Poznámka č. 1a) zní:

    ––––––––––––––––––––


    ,,1a)  Např. zákon č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů, zákon ČNR č. 103/1992 Sb., o Radě České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání, ve znění pozdějších předpisů.".


          8.  V § 10 odst. 1 se vypouštějí slova ,,zdravotnické školství,".

          9.  § 11 se doplňuje odstavcem 5, který zní:

          ,,(5)  Ministerstvo spravedlnosti plní úkoly spojené s legislativní činností vlády.".

          10.  § 13 odst. 1 zní:

          ,,(1)  Ministerstvo průmyslu a obchodu je ústředním orgánem státní správy pro
    a)
    státní průmyslovou politiku, obchodní politiku, zahraničně ekonomickou politiku, tvorbu jednotné surovinové politiky, využívání nerostného bohatství, energetiku, teplárenství, plynárenství, těžbu, úpravu a zušlechťování ropy a zemního plynu, tuhých paliv, radioaktivních surovin, rud a nerud,
    b)
    hutnictví, strojírenství, elektrotechniku a elektroniku, pro průmysl chemický a zpracování ropy, gumárenský a plastikářský, skla a keramiky, textilní a oděvní, kožedělný a polygrafický, papíru a celulózy a dřevozpracující a pro výrobu stavebních hmot, stavební výrobu, zdravotnickou výrobu, sběrné suroviny a kovový odpad,
    c)
    vnitřní obchod a ochranu zájmů spotřebitelů, zahraniční obchod a podporu exportu,
    d)
    věci malých a středních podniků, s výjimkou regionální podpory podnikání, a pro věci živností,
    e)
    technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví,
    f)
    průmyslový výzkum, rozvoj techniky a technologií.".

          11.  § 14 zní:

    ,,§ 14

          (1)  Ministerstvo pro místní rozvoj je ústředním orgánem státní správy ve věcech regionální politiky, včetně regionální podpory podnikání, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu a pro věci nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování a stavebního řádu, investiční politiky a cestovního ruchu.

          (2)  Ministerstvo pro místní rozvoj
    a)
    spravuje finanční prostředky určené k zabezpečování politiky bydlení a regionální politiky státu,
    b)
    koordinuje činnosti ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy při zabezpečování politiky bydlení a regionální politiky státu, včetně koordinace financování těchto činností, pokud tyto prostředky přímo nespravuje.

          (3)  Ministerstvo pro místní rozvoj zabezpečuje informační metodickou pomoc vyšším územním samosprávným celkům, městům, obcím a jejich sdružením.

          (4)  Ministerstvo pro místní rozvoj zajišťuje činnosti spojené s procesem zapojování územních samosprávných celků do evropských regionálních struktur.".

          12.  V § 15 odst. 1 ve větě první se za slova ,,půdního fondu," vkládají tato slova: ,,pro vodní hospodářství, s výjimkou ochrany přirozené akumulace vod, ochrany vodních zdrojů a ochrany jakosti povrchových a podzemních vod,".

          13.  § 17 zní:

    ,,§ 17

          Ministerstvo dopravy a spojů je ústředním orgánem státní správy ve věcech dopravy, telekomunikací a pošt, s výjimkou správy kmitočtového spektra určeného pro rozhlasové a televizní vysílání.".

          14.  § 19 odst. 2 zní:

          ,,(2)  Ministerstvo životního prostředí je ústředním orgánem státní správy pro ochranu přirozené akumulace vod, ochranu vodních zdrojů a ochranu jakosti povrchových a podzemních vod, pro ochranu ovzduší, pro ochranu přírody a krajiny, pro ochranu zemědělského půdního fondu, pro výkon státní geologické služby, pro ochranu horninového prostředí, včetně ochrany nerostných zdrojů a podzemních vod, pro geologické práce a pro ekologický dohled nad těžbou, pro odpadové hospodářství a pro posuzování vlivů činností a jejich důsledků na životní prostředí, včetně těch, které přesahují státní hranice. Dále je ústředním orgánem státní správy pro myslivost, rybářství a lesní hospodářství v národních parcích. Je rovněž ústředním orgánem státní správy pro státní ekologickou politiku.".

          15.  V § 22 se na konci připojuje tato věta: ,,O návrzích závažných opatření přiměřeným způsobem informují veřejnost.".

          16.  V § 24 se slova ,,připravují návrhy zákonů České národní rady a jiných obecně závazných právních předpisů" nahrazují slovy ,,připravují návrhy zákonů a jiných právních předpisů týkajících se věcí, které patří do jejich působnosti, jakož i návrhy, jejichž přípravu jim vláda uložila".

          17.  § 28a zní:
    ,,§ 28a

          Vláda může zřídit jako svůj poradní orgán Legislativní radu. V jejím čele stojí člen vlády.".

    § 3

          Předseda Poslanecké sněmovny se zmocňuje, aby ve Sbírce zákonů České republiky vyhlásil úplné znění zákona České národní rady č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, jak vyplývá z pozdějších předpisů.


    ČÁST  TŘETÍ

    ZMĚNA A DOPLNĚNÍ ZÁKONA Č. 97/1993 SB.,

    O P®SOBNOSTI SPRÁVY STÁTNÍCH
    HMOTNîCH REZERV

    § 4

          Zákon č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy státních hmotných rezerv, se mění a doplňuje takto:

          1.  § 1 odst. 1 zní:

          ,,(1)  Správa státních hmotných rezerv (dále jen ,,Správa") je ústředním orgánem státní správy pro oblast státních hmotných rezerv, hospodářskou mobilizaci a hospodářská opatření pro zabezpečení obrany.".

          2.  V § 1 odst. 3 se slova ,,ministra hospodářství" nahrazují slovy ,,ministra průmyslu a obchodu v dohodě s ministrem financí".

          3.  V § 3 ve větě první se za slovem ,,financování" vypouští čárka a vkládají se tato slova: ,,hospodářské mobilizace a hospodářských opatření pro zabezpečení obrany a financování,".


    ČÁST  ČTVRTÁ

    ÚČINNOST ZÁKONA

    § 5

          Tento zákon nabývá účinnosti dnem vyhlášení.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 21.10.2025IT smlouvy & softwarové právo se zaměřením na start-upy a technologické společnosti (online - živé vysílání) - 21.10.2025
    • 23.10.2025Postavení statutárního orgánu: práva, povinnosti & odpovědnost (online – živé vysílání) - 23.10.2025
    • 29.10.2025Myšlenkové mapy v právu s využitím AI - nový rozměr právního myšlení (online - živé vysílání) - 29.10.2025
    • 30.10.2025Padesát na padesát – patové situace mezi společníky a řízení sporu mezi nimi (online – živé vysílání) – 30.10.2025
    • 30.10.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 30.10.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Komisionální přezkoušení: Více příležitostí, více problémů?
    • EU Listing Act ruší povinnost oddělených plateb za investiční výzkum při obchodování na kapitálovém trhu
    • 10 otázek pro ... Petra Vrbku
    • Ústavní soud k alkoholu na pracovišti ve světle intenzity porušení pracovních povinností pedagogických pracovníků
    • Právním účinkem služebnosti požívacího práva je vstup poživatele do právního postavení pronajímatele dle dříve uzavřené nájemní smlouvy
    • Testamentární svěřenské fondy: nevyužitý potenciál v právní pasti?
    • Odpovědnost zadavatele za správnost projektové dokumentace a (ne)možnost změny závazku ze smlouvy podle § 222 odst. 6 ZZVZ
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Odpovědnost zadavatele za správnost projektové dokumentace a (ne)možnost změny závazku ze smlouvy podle § 222 odst. 6 ZZVZ
    • Nenápadná novela SŘS s velkým potenciálem: urychlí změny ve správním soudnictví výstavbu?
    • Ukončení účasti společníka v s.r.o.
    • Ústavní soud k alkoholu na pracovišti ve světle intenzity porušení pracovních povinností pedagogických pracovníků
    • K výpovědní době
    • Akcionářské dohody a jejich vymahatelnost v české právní praxi
    • Právním účinkem služebnosti požívacího práva je vstup poživatele do právního postavení pronajímatele dle dříve uzavřené nájemní smlouvy
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Elektronické podpisy – jejich druhy a způsoby využití
    • K výkladu rozhodnutí o organizační změně
    • Nález Pl. ÚS 2/25: když Ústavní soud dokáže být skutečným ochráncem lidské důstojnosti
    • Komentář – smutná realita výmazů exekutorského zástavního práva z katastru nemovitostí
    • Kritika zaměstnavatele jako obrana důstojnosti: Kdy je reakce na jednání zaměstnavatele přípustná?
    • Organizační důvody jako univerzální způsob pro ukončení pracovního poměru
    • Informační povinnost podnikatele v souvislosti se smlouvou o dílo

    Soudní rozhodnutí

    Osoba blízká

    Skutečnost, že společnost s ručením omezeným ovládá fyzická osoba, jež je osobou blízkou (sourozencem) fyzické osoby, která ovládá akciovou společnost, nečiní ze společnosti s...

    Koncentrace řízení (exkluzivně pro předplatitele)

    Účastníci sporného řízení mají podle současné procesní úpravy zákonem ohraničený časový prostor, ve kterém musí splnit povinnost tvrzení, tedy uplatnit všechny skutečnosti...

    Neposkytnutí pomoci (exkluzivně pro předplatitele)

    Úmysl nepřímý a nedbalost vědomá spolu hraničí, přičemž hranice mezi nimi je podstatně obtížněji rozeznatelná než hranice mezi úmyslem přímým a nepřímým a než hranice mezi...

    Padělání a pozměnění veřejné listiny (exkluzivně pro předplatitele)

    Přečinu padělání a pozměnění veřejné listiny podle § 348 odst. 1 alinea první tr. zákoníku se dopustí ten, kdo padělá veřejnou listinu nebo podstatně změní její obsah v úmyslu,...

    Padělání platebního prostředku (exkluzivně pro předplatitele)

    Paděláním platebního prostředku se rozumí mimo jiné vyplnění či vyhotovení platebního prostředku bez oprávnění. U listinných příkazů k úhradě jde o případy, kdy pachatel...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.