epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    VYHLÁŠKA ze dne 26. února 2003 o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností při konkursním řízení na vybrané funkce v oblasti školství

    Sbírka:  72/2003 | Částka:  29/2003
    17.3.2003

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    72

    VYHLÁŠKA
    ze dne 26. února 2003
    o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností při konkursním řízení
    na vybrané funkce v oblasti školství






          Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen ,,ministerstvo") stanoví podle § 13 písm. b) zákona č. 564/1990 Sb., o státní správě a samosprávě ve školství, (dále jen ,,zákon"):

    Sestavování a složení konkursních komisí

    § 1

          (1)  Konkursní komisi (dále jen ,,komise") sestavuje a její členy včetně předsedy jmenuje nejpozději 30 dní před konáním konkursního řízení (dále jen ,,konkurs") ten, kdo je oprávněn jmenovat osoby do funkce, na niž se konkurs koná.

          (2)  Zřizovatel pověří svého zaměstnance funkcí tajemníka komise, který organizačně a administrativně zabezpečuje jednání komise. Tajemník není členem komise.

          (3)  Složení komise lze měnit nejpozději do dne zahájení její činnosti v souladu s § 3 odst. 2. Pokud po zahájení činnosti komise některý její člen přestane vykonávat funkci člena komise, nového člena jmenuje zřizovatel.

    § 2

          (1)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ústředního školního inspektora jmenováni:
    a)
    tři vedoucí zaměstnanci v ministerstvu, z toho jeden za oblast vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) jeden za oblast ekonomickou a jeden za oblast správní nebo kontrolní,
    b)
    jeden odborník v oblasti školní inspekce,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy a samosprávy ve školství,
    d)
    jeden odborník v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy.1)

          (2)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci školního inspektora jmenováni:
    a)
    dva školní inspektoři České školní inspekce,
    b)
    dva členové určení ministerstvem v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) oblasti ekonomické, správní nebo kontrolní,
    c)
    jeden odborník v oblasti školní inspekce,
    d)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství.

          (3)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení2) zřizovaných ministerstvem podle § 12 zákona jmenováni:
    a)
    jeden člen určený ministerstvem v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) v oblasti ekonomické, správní nebo kontrolní,
    b)
    jeden člen určený obcí podle sídla příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    c)
    dva odborníci v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (4)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení 2) zřizovaných krajem podle § 16 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (5)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení2) zřizovaných obcí podle § 14 odst. 2 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (6)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení zřizovaných obcí se souhlasem ministerstva podle § 14 odst. 7 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (7)  Zřizovatel může přizvat k jednání komise v případě potřeby další odborníky s hlasem poradním, kteří nejsou členy komise podle § 1 odst. 1.

          (8)  Jmenovat komisi bez pedagogického pracovníka příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení lze:
    a)
    u základních škol, které nemají všechny ročníky4) a ve kterých se všichni pedagogičtí pracovníci hlásí do konkursu,
    b)
    u nově vzniklých škol, předškolních zařízení nebo školských zařízení,
    c)
    při slučování škol,5) nebo
    d)
    při slučování předškolních nebo školských zařízení.6)

    Činnost komise

    § 3

          (1)  Komise na základě požadavků stanovených zřizovatelem vhodným způsobem veřejně oznámí:
    a)
    název funkce a školy, školského zařízení nebo předškolního zařízení, kde má být funkce vykonávána,
    b)
    kvalifikační předpoklady stanovené zvláštními právními předpisy,7)
    c)
    název a adresu zřizovatele, kterému se podávají přihlášky,
    d)
    náležitosti přihlášky a termín jejího podání.

          (2)  Komise zahájí svou činnost po svém jmenování zřizovatelem. Členové komise, tajemník a přizvaní odborníci podepíší prohlášení o zachování mlčenlivosti,8) a to i po ukončení tohoto konkursu, o skutečnostech, s nimiž se seznámili v jeho průběhu.

          (3)  Jednání komise je
    neveřejné.

          (4)  Komise posoudí, zda přihlášky vyhovují požadavkům uvedeným v odstavci 1 písm. b) a d) a zda uchazeči budou podrobeni testu prokazujícímu znalost problematiky v oblasti školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen ,,znalostní test"), a dále navrhuje zřizovateli vyřazení uchazečů, kteří nesplnili podmínky stanovené v odstavci 1 písm. b) a d). Přihlášku podanou po termínu podle odstavce 1 písm. d) vrátí předseda komise zpět uchazeči bez dalšího projednání s uvedením důvodu vrácení.

          (5)  Komise zasílá doporučeně na doručenku na adresu uvedenou uchazečem nejpozději 14 dní před dnem konání konkursu pozvánky ke konkursu, v nichž je uvedeno místo, datum a hodina konání konkursu.

          (6)  Komise je schopna se usnášet, pokud jsou přítomny alespoň dvě třetiny členů komise včetně předsedy.

          (7)  Po ukončení řízených rozhovorů si členové komise vyžádají od odborníků přizvaných podle § 2 odst. 7 odborná vyjádření.

    § 4

          (1)  Komise posuzuje vhodnost uchazeče na základě přihlášky a řízeného rozhovoru trvajícího nejméně 15 minut a nejdéle 60 minut, zároveň se přihlíží k dosavadním výsledkům uchazeče zejména v jeho funkcích v resortu školství, mládeže a tělovýchovy. Uchazeči mohou být dále hodnoceni na základě znalostního testu sestaveného komisí v trvání maximálně 60 minut. Otázky znalostního testu, kritéria a podmínky hodnocení tohoto testu stanoví komise. V rámci posuzování a hodnocení uchazečů v konkursu musí být stanoveny stejné podmínky pro všechny uchazeče.

          (2)  V návaznosti na přihlášku, řízený rozhovor, dosavadní výsledky uchazeče zejména v jeho funkcích v resortu školství, mládeže a tělovýchovy, případně znalostní test a vyjádření odborníků podle § 3 odst. 7 se komise usnáší hlasováním o vhodnosti uchazeče. Vhodným uchazečem je takový uchazeč, který získal nadpoloviční počet kladných hlasů přítomných členů komise. V případě rovnosti hlasů při hlasování rozhoduje hlas předsedy. Předseda komise do zápisu podle odstavce 8 uvede, zda:
    a)
    pro výkon funkce není vhodný žádný účastník,
    b)
    pro výkon funkce je vhodný jeden z účastníků, nebo
    c)
    pro výkon funkce jsou vhodní dva nebo více účastníků.

          (3)  V případě, že se komise usnesla na základě odstavce 2, že pro výkon funkce jsou vhodní dva a více účastníků, sestaví následně každý člen komise vlastní pořadí těchto účastníků, a to od nejvhodnějšího po nejméně vhodného účastníka. Pořadí účastníků předají všichni členové komise předsedovi komise.

          (4)  Předseda komise po obdržení pořadí účastníků podle odstavce 3 za účasti všech přítomných členů komise provede celkové vyhodnocení konkursu na základě odstavce 5 a určí konečné pořadí účastníků konkursu.

          (5)  Prvním v pořadí se stává účastník s nejnižším součtem umístění podle pořadí jednotlivých členů komise, přičemž jedno nejlepší a jedno nejhorší hodnocení každého z účastníků se nezapočítává; jsou-li všechna umístění účastníka stejná, nezapočítávají se dvě z nich. V případě rovnosti nejnižšího součtu umístění více účastníků se stává prvním v pořadí účastník, který získal mimo nejnižší součet umístění nejvíce prvních míst. Je-li takto hodnoceno více účastníků, je rozhodující umístění účastníka v pořadí předsedy komise.

          (6)  Po vyhodnocení konkursu vyhlásí jeho výsledek bez zbytečného odkladu předseda komise za přítomnosti členů komise přítomným účastníkům konkursu. Účastníci konkursu budou o výsledku konkursu vyrozuměni též písemnou formou, a to do 7 dnů od vyhlášení výsledků konkursu.

          (7)  Výsledkem se rozumí usnesení komise včetně konečného pořadí účastníků podle odstavce 4, u nichž se komise usnesla na základě odstavce 2, že jsou vhodní pro výkon funkce. Konečné pořadí účastníků má pro zřizovatele doporučující charakter.

          (8)  O průběhu konkursu pořizuje tajemník komise zápis, který obsahuje:
    a)
    úplné znění vyhlášení konkursu,
    b)
    datum a způsob vyhlášení konkursu,
    c)
    seznam členů komise přítomných při konkursu i s jeho případnými změnami,
    d)
    seznam účastníků konkursu,
    e)
    usnesení komise podle odstavce 2,
    f)
    pořadí účastníků u jednotlivých členů komise podle odstavce 3 a doklad o celkovém pořadí účastníků podle odstavce 4, u nichž se komise usnesla na základě odstavce 2, že jsou vhodní pro výkon funkce,
    g)
    otázky znalostního testu a jeho vyhodnocení v případě, že byl použit.

          (9)  Předseda předá zřizovateli zápis podepsaný všemi členy komise, kteří byli přítomni u konkursu, nejpozději do 7 dnů po ukončení konkursu.

    § 5

    Úhrady nákladů

          (1)  Odůvodněné náklady spojené s činností komise hradí zřizovatel.

          (2)  Náklady spojené se svojí účastí v konkursu nese každý uchazeč
    sám.
    Přechodné ustanovení a závěrečná ustanovení

    § 6

          Konkurs vyhlášený před nabytím účinnosti této vyhlášky se dokončí podle dosavadních právních předpisů.

    § 7

          Zrušují se:

    1.  Vyhláška č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství.

    2.  Vyhláška č. 251/1996 Sb., kterou se mění a doplňuje vyhláška Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství.

    3.  Vyhláška č. 24/2000 Sb., kterou se mění vyhláška Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství, ve znění vyhlášky č. 251/1996 Sb.

    § 8

          Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem jejího vyhlášení.




    Ministryně:


    JUDr. Buzková v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    § 1 odst. 1 zákona č. 29/1984 Sb., o soustavě základních škol, středních škol a vyšších odborných škol (školský zákon), ve znění zákona č. 171/1990 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    2)
    Zákon č. 76/1978 Sb., o školských zařízeních, ve znění zákona č. 31/1984 Sb., zákona č. 425/1990 Sb., zákona č. 390/1991 Sb., zákona č. 190/1993 Sb., zákona č. 138/1995 Sb., zákona č. 19/2000 Sb., zákona č. 132/2000 Sb., zákona č. 109/2002 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb. Zákon č. 29/1984 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 109/2002 Sb., o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy ve školských zařízeních a preventivně výchovné péči ve školských zařízeních a o změně dalších zákonů.
    3)
    § 17c zákona č. 564/1990 Sb., ve znění zákona č. 139/1995 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb.
    4)
    § 6 odst. 2 zákona č. 29/1984 Sb., ve znění zákona č. 171/1990 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    5)
    § 2 odst. 2 zákona č. 29/1984 Sb., ve znění zákona 171/1990 Sb., zákona 138/1995 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb.
    6)
    § 1 odst. 1 zákona č. 76/1978 Sb., ve znění zákona č. 390/1991 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    7)
    Vyhláška č. 139/1997 Sb., o podmínkách odborné způsobilosti pedagogických pracovníků a o předpokladech kvalifikace výchovných poradců.
    8)
    Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 227/2000 Sb., zákona č. 177/2001 Sb., zákona č. 450/2001 Sb., zákona č. 107/2002 Sb., zákona č. 310/2002 Sb. a zákona č. 309/2002 Sb.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 23.01.2026Vybraná judikatura vysokých soudů k zástavnímu právu (online - živé vysílání) - 23.1.2026
    • 24.02.2026Jak správně nařizovat dovolenou individuálně i hromadně (online - živé vysílání) - 24.2.2026
    • 25.02.2026Mediace a vyjednávání v právní praxi (online – živé vysílání) – 25.2.2026
    • 24.03.2026ESG Omnibus – Co se mění v reportingu a udržitelnosti? Úleva pro firmy, nebo ústup z odpovědnosti? Víte, co vás čeká? (online – živé vysílání) – 24.3.2026
    • 27.03.2026Aktuální judikatura k otázkám rodinného práva (online - živé vysílání) - 27.3.2026

    Online kurzy

    • Exekutorské zástavní právo
    • Benefity pod kontrolou: právní rámec, zásada rovného zacházení a daňové dopady
    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Využívání nástrojů umělé inteligence: proč je GDPR relevantní?
    • Itálie zavádí povinné přilby pro všechny lyžaře: komplexní přehled legislativních novinek pro sezónu 2025/2026
    • Transfer Pricing: Na co si dát pozor s blížícím se koncem roku
    • Jaké změny přináší velká novela rodinného práva od roku 2026?
    • Byznys a paragrafy, díl 24.: Digitalizace korporátního práva: EU cílí na snížení administrativy při přeshraničním podnikání
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • DEAL MONITOR
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • Jaké změny přináší velká novela rodinného práva od roku 2026?
    • Reálné rozdělení nemovité věci jako způsob vypořádání společného jmění
    • Podmínečné propuštění po novele trestního zákoníku
    • Digitální dědictví
    • Nový zákon o zbraních – hlavní a vedlejší držitelé a změny v posuzování zdravotní způsobilosti
    • Itálie zavádí povinné přilby pro všechny lyžaře: komplexní přehled legislativních novinek pro sezónu 2025/2026
    • Jaké změny přináší velká novela rodinného práva od roku 2026?
    • Právnická firma roku 2025
    • Zrušení údaje o trvalém bydlišti k návrhu vlastníka nemovitosti
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • Podmínečné propuštění po novele trestního zákoníku
    • Znepřístupnění evidence skutečných majitelů veřejnosti
    • Flipování nemovitostí jako esence kapitalismu?
    • Nejvyšší soud vymezil hranice odpovědnosti za bezpečnost externistů na pracovišti

    Soudní rozhodnutí

    Restituce

    Bylo-li o odvolání proti konfiskační vyhlášce vydané k provedení dekretu č. 12/1945 Sb. rozhodnuto v rozhodném období, nelze nárok uplatněný podle zákona o mimosoudních...

    Nesprávný úřední postup

    Právo na projednání věci v přiměřené době ve smyslu čl. 6 odst. 1 Úmluvy o ochraně lidských práv a svobod, publikované pod č. 209/1992 Sb. (Úmluva) je obsahově shodné s právem na...

    Neoprávněná stavba

    Při posuzování podmínek pro aplikaci § 3 odst. 1 obč. zák. je vždy třeba brát v úvahu princip vlastnické svobody, vyjádřený též v článku 11 odst. 4 Listiny základních práv a...

    Incidenční spory

    V případě nevykonatelné pohledávky představované požadovaným (kapitalizovaným) úrokem z prodlení, může být popření výše úroků z prodlení odůvodněno i tvrzením, že dlužník...

    Správce pozůstalosti

    Vznikne-li na majetku zůstavitele škoda, která ještě za jeho života nebyla nahrazena, představuje právo na její náhradu majetkové právo, které patří do dědictví. Nebyla-li škoda...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.