epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    VYHLÁŠKA ze dne 26. února 2003 o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností při konkursním řízení na vybrané funkce v oblasti školství

    Sbírka:  72/2003 | Částka:  29/2003
    17.3.2003

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    72

    VYHLÁŠKA
    ze dne 26. února 2003
    o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností při konkursním řízení
    na vybrané funkce v oblasti školství






          Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen ,,ministerstvo") stanoví podle § 13 písm. b) zákona č. 564/1990 Sb., o státní správě a samosprávě ve školství, (dále jen ,,zákon"):

    Sestavování a složení konkursních komisí

    § 1

          (1)  Konkursní komisi (dále jen ,,komise") sestavuje a její členy včetně předsedy jmenuje nejpozději 30 dní před konáním konkursního řízení (dále jen ,,konkurs") ten, kdo je oprávněn jmenovat osoby do funkce, na niž se konkurs koná.

          (2)  Zřizovatel pověří svého zaměstnance funkcí tajemníka komise, který organizačně a administrativně zabezpečuje jednání komise. Tajemník není členem komise.

          (3)  Složení komise lze měnit nejpozději do dne zahájení její činnosti v souladu s § 3 odst. 2. Pokud po zahájení činnosti komise některý její člen přestane vykonávat funkci člena komise, nového člena jmenuje zřizovatel.

    § 2

          (1)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ústředního školního inspektora jmenováni:
    a)
    tři vedoucí zaměstnanci v ministerstvu, z toho jeden za oblast vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) jeden za oblast ekonomickou a jeden za oblast správní nebo kontrolní,
    b)
    jeden odborník v oblasti školní inspekce,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy a samosprávy ve školství,
    d)
    jeden odborník v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy.1)

          (2)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci školního inspektora jmenováni:
    a)
    dva školní inspektoři České školní inspekce,
    b)
    dva členové určení ministerstvem v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) oblasti ekonomické, správní nebo kontrolní,
    c)
    jeden odborník v oblasti školní inspekce,
    d)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství.

          (3)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení2) zřizovaných ministerstvem podle § 12 zákona jmenováni:
    a)
    jeden člen určený ministerstvem v oblasti vzdělávání v rámci výchovně vzdělávací soustavy,1) v oblasti ekonomické, správní nebo kontrolní,
    b)
    jeden člen určený obcí podle sídla příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    c)
    dva odborníci v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (4)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení 2) zřizovaných krajem podle § 16 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (5)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení2) zřizovaných obcí podle § 14 odst. 2 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (6)  Za členy komise jsou v případě konkursu na funkci ředitele školy, ředitele předškolního zařízení nebo ředitele školského zařízení zřizovaných obcí se souhlasem ministerstva podle § 14 odst. 7 zákona jmenováni:
    a)
    dva členové určení zřizovatelem školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    b)
    jeden člen určený odborem školství krajského úřadu,
    c)
    jeden odborník v oblasti státní správy ve školství, organizace a řízení podle druhu a typu příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    d)
    jeden pedagogický pracovník příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení,
    e)
    jeden školní inspektor České školní inspekce,
    f)
    jeden člen rady školy3) v případě, je-li na příslušné škole zřízena.

          (7)  Zřizovatel může přizvat k jednání komise v případě potřeby další odborníky s hlasem poradním, kteří nejsou členy komise podle § 1 odst. 1.

          (8)  Jmenovat komisi bez pedagogického pracovníka příslušné školy, předškolního zařízení nebo školského zařízení lze:
    a)
    u základních škol, které nemají všechny ročníky4) a ve kterých se všichni pedagogičtí pracovníci hlásí do konkursu,
    b)
    u nově vzniklých škol, předškolních zařízení nebo školských zařízení,
    c)
    při slučování škol,5) nebo
    d)
    při slučování předškolních nebo školských zařízení.6)

    Činnost komise

    § 3

          (1)  Komise na základě požadavků stanovených zřizovatelem vhodným způsobem veřejně oznámí:
    a)
    název funkce a školy, školského zařízení nebo předškolního zařízení, kde má být funkce vykonávána,
    b)
    kvalifikační předpoklady stanovené zvláštními právními předpisy,7)
    c)
    název a adresu zřizovatele, kterému se podávají přihlášky,
    d)
    náležitosti přihlášky a termín jejího podání.

          (2)  Komise zahájí svou činnost po svém jmenování zřizovatelem. Členové komise, tajemník a přizvaní odborníci podepíší prohlášení o zachování mlčenlivosti,8) a to i po ukončení tohoto konkursu, o skutečnostech, s nimiž se seznámili v jeho průběhu.

          (3)  Jednání komise je
    neveřejné.

          (4)  Komise posoudí, zda přihlášky vyhovují požadavkům uvedeným v odstavci 1 písm. b) a d) a zda uchazeči budou podrobeni testu prokazujícímu znalost problematiky v oblasti školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen ,,znalostní test"), a dále navrhuje zřizovateli vyřazení uchazečů, kteří nesplnili podmínky stanovené v odstavci 1 písm. b) a d). Přihlášku podanou po termínu podle odstavce 1 písm. d) vrátí předseda komise zpět uchazeči bez dalšího projednání s uvedením důvodu vrácení.

          (5)  Komise zasílá doporučeně na doručenku na adresu uvedenou uchazečem nejpozději 14 dní před dnem konání konkursu pozvánky ke konkursu, v nichž je uvedeno místo, datum a hodina konání konkursu.

          (6)  Komise je schopna se usnášet, pokud jsou přítomny alespoň dvě třetiny členů komise včetně předsedy.

          (7)  Po ukončení řízených rozhovorů si členové komise vyžádají od odborníků přizvaných podle § 2 odst. 7 odborná vyjádření.

    § 4

          (1)  Komise posuzuje vhodnost uchazeče na základě přihlášky a řízeného rozhovoru trvajícího nejméně 15 minut a nejdéle 60 minut, zároveň se přihlíží k dosavadním výsledkům uchazeče zejména v jeho funkcích v resortu školství, mládeže a tělovýchovy. Uchazeči mohou být dále hodnoceni na základě znalostního testu sestaveného komisí v trvání maximálně 60 minut. Otázky znalostního testu, kritéria a podmínky hodnocení tohoto testu stanoví komise. V rámci posuzování a hodnocení uchazečů v konkursu musí být stanoveny stejné podmínky pro všechny uchazeče.

          (2)  V návaznosti na přihlášku, řízený rozhovor, dosavadní výsledky uchazeče zejména v jeho funkcích v resortu školství, mládeže a tělovýchovy, případně znalostní test a vyjádření odborníků podle § 3 odst. 7 se komise usnáší hlasováním o vhodnosti uchazeče. Vhodným uchazečem je takový uchazeč, který získal nadpoloviční počet kladných hlasů přítomných členů komise. V případě rovnosti hlasů při hlasování rozhoduje hlas předsedy. Předseda komise do zápisu podle odstavce 8 uvede, zda:
    a)
    pro výkon funkce není vhodný žádný účastník,
    b)
    pro výkon funkce je vhodný jeden z účastníků, nebo
    c)
    pro výkon funkce jsou vhodní dva nebo více účastníků.

          (3)  V případě, že se komise usnesla na základě odstavce 2, že pro výkon funkce jsou vhodní dva a více účastníků, sestaví následně každý člen komise vlastní pořadí těchto účastníků, a to od nejvhodnějšího po nejméně vhodného účastníka. Pořadí účastníků předají všichni členové komise předsedovi komise.

          (4)  Předseda komise po obdržení pořadí účastníků podle odstavce 3 za účasti všech přítomných členů komise provede celkové vyhodnocení konkursu na základě odstavce 5 a určí konečné pořadí účastníků konkursu.

          (5)  Prvním v pořadí se stává účastník s nejnižším součtem umístění podle pořadí jednotlivých členů komise, přičemž jedno nejlepší a jedno nejhorší hodnocení každého z účastníků se nezapočítává; jsou-li všechna umístění účastníka stejná, nezapočítávají se dvě z nich. V případě rovnosti nejnižšího součtu umístění více účastníků se stává prvním v pořadí účastník, který získal mimo nejnižší součet umístění nejvíce prvních míst. Je-li takto hodnoceno více účastníků, je rozhodující umístění účastníka v pořadí předsedy komise.

          (6)  Po vyhodnocení konkursu vyhlásí jeho výsledek bez zbytečného odkladu předseda komise za přítomnosti členů komise přítomným účastníkům konkursu. Účastníci konkursu budou o výsledku konkursu vyrozuměni též písemnou formou, a to do 7 dnů od vyhlášení výsledků konkursu.

          (7)  Výsledkem se rozumí usnesení komise včetně konečného pořadí účastníků podle odstavce 4, u nichž se komise usnesla na základě odstavce 2, že jsou vhodní pro výkon funkce. Konečné pořadí účastníků má pro zřizovatele doporučující charakter.

          (8)  O průběhu konkursu pořizuje tajemník komise zápis, který obsahuje:
    a)
    úplné znění vyhlášení konkursu,
    b)
    datum a způsob vyhlášení konkursu,
    c)
    seznam členů komise přítomných při konkursu i s jeho případnými změnami,
    d)
    seznam účastníků konkursu,
    e)
    usnesení komise podle odstavce 2,
    f)
    pořadí účastníků u jednotlivých členů komise podle odstavce 3 a doklad o celkovém pořadí účastníků podle odstavce 4, u nichž se komise usnesla na základě odstavce 2, že jsou vhodní pro výkon funkce,
    g)
    otázky znalostního testu a jeho vyhodnocení v případě, že byl použit.

          (9)  Předseda předá zřizovateli zápis podepsaný všemi členy komise, kteří byli přítomni u konkursu, nejpozději do 7 dnů po ukončení konkursu.

    § 5

    Úhrady nákladů

          (1)  Odůvodněné náklady spojené s činností komise hradí zřizovatel.

          (2)  Náklady spojené se svojí účastí v konkursu nese každý uchazeč
    sám.
    Přechodné ustanovení a závěrečná ustanovení

    § 6

          Konkurs vyhlášený před nabytím účinnosti této vyhlášky se dokončí podle dosavadních právních předpisů.

    § 7

          Zrušují se:

    1.  Vyhláška č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství.

    2.  Vyhláška č. 251/1996 Sb., kterou se mění a doplňuje vyhláška Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství.

    3.  Vyhláška č. 24/2000 Sb., kterou se mění vyhláška Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č. 187/1991 Sb., o sestavování konkursních komisí a pravidlech jejich činností pro konkursní řízení na vybrané funkce v oblasti školství, ve znění vyhlášky č. 251/1996 Sb.

    § 8

          Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem jejího vyhlášení.




    Ministryně:


    JUDr. Buzková v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    § 1 odst. 1 zákona č. 29/1984 Sb., o soustavě základních škol, středních škol a vyšších odborných škol (školský zákon), ve znění zákona č. 171/1990 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    2)
    Zákon č. 76/1978 Sb., o školských zařízeních, ve znění zákona č. 31/1984 Sb., zákona č. 425/1990 Sb., zákona č. 390/1991 Sb., zákona č. 190/1993 Sb., zákona č. 138/1995 Sb., zákona č. 19/2000 Sb., zákona č. 132/2000 Sb., zákona č. 109/2002 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb. Zákon č. 29/1984 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zákon č. 109/2002 Sb., o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy ve školských zařízeních a preventivně výchovné péči ve školských zařízeních a o změně dalších zákonů.
    3)
    § 17c zákona č. 564/1990 Sb., ve znění zákona č. 139/1995 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb.
    4)
    § 6 odst. 2 zákona č. 29/1984 Sb., ve znění zákona č. 171/1990 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    5)
    § 2 odst. 2 zákona č. 29/1984 Sb., ve znění zákona 171/1990 Sb., zákona 138/1995 Sb. a zákona č. 284/2002 Sb.
    6)
    § 1 odst. 1 zákona č. 76/1978 Sb., ve znění zákona č. 390/1991 Sb. a zákona č. 138/1995 Sb.
    7)
    Vyhláška č. 139/1997 Sb., o podmínkách odborné způsobilosti pedagogických pracovníků a o předpokladech kvalifikace výchovných poradců.
    8)
    Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 227/2000 Sb., zákona č. 177/2001 Sb., zákona č. 450/2001 Sb., zákona č. 107/2002 Sb., zákona č. 310/2002 Sb. a zákona č. 309/2002 Sb.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 30.10.2025Padesát na padesát – patové situace mezi společníky a řízení sporu mezi nimi (online – živé vysílání) – 30.10.2025
    • 30.10.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 30.10.2025
    • 31.10.2025Novelizace rodinného práva od 1. 1. 2026 a procesní souvislosti – II. díl (online - živé vysílání) - 31.10.2025
    • 04.11.2025Efektivní právní psaní s AI: Od koncepce po finální dokument (online - živé vysílání) - 4.11.2025
    • 11.11.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 11.11.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • 10 otázek pro ... Milana Rákosníka
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • Byznys a paragrafy, díl 20.: Nový zákon o kybernetické bezpečnosti
    • Faktory ovlivňující náhrady za duševní útrapy pozůstalých po dopravních nehodách
    • Lichevní smlouva ve světle usnesení Nejvyššího soudu ze dne 3. 6. 2025, sp. zn. 28 Cdo 2378/2024 
    • Prověřování zahraničních investic v EU: současný rámec, česká praxe a očekávané změny
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • Dopady „oduznání“ nemoci z povolání na náhradu za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti
    • Výklad zadávacích podmínek v kontextu rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže – 1. část
    • Faktory ovlivňující náhrady za duševní útrapy pozůstalých po dopravních nehodách
    • Byznys a paragrafy, díl 20.: Nový zákon o kybernetické bezpečnosti
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Elektronické podpisy – jejich druhy a způsoby využití
    • Nález Pl. ÚS 2/25: když Ústavní soud dokáže být skutečným ochráncem lidské důstojnosti
    • Komentář – smutná realita výmazů exekutorského zástavního práva z katastru nemovitostí
    • Organizační důvody jako univerzální způsob pro ukončení pracovního poměru
    • Přinese tzv. rozvodová novela skutečně zklidnění emocí ve sporech o péči o dítě?
    • Ústavní soud k alkoholu na pracovišti ve světle intenzity porušení pracovních povinností pedagogických pracovníků
    • Vzdálenost mezi místy bydliště rodičů dítěte a její vliv na soudní rozhodnutí

    Soudní rozhodnutí

    Vazba

    Státní zástupce není v přípravném řízení oprávněn zamítnout návrh, jímž se obviněný s argumentem, že pominul důvod vazby, domáhá zrušení peněžité záruky. Pokud takovému...

    Pohledávka vyloučená z uspokojení (exkluzivně pro předplatitele)

    Příspěvek do garančního fondu dle § 4 odst. 1 zákona č. 168/1999 Sb. nemá charakter mimosmluvní sankce postihující majetek dlužníka (ve smyslu § 170 písm. d/ insolvenčního zákona).

    Oddlužení

    Rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 insolvenčního zákona musí být vždy odůvodněno. Proti rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 je odvolání přípustné.

    Odměna advokáta (exkluzivně pro předplatitele)

    Úkon právní služby lze posoudit jako mimořádně obtížný ve smyslu § 12 odst. 1 advokátního tarifu i proto, že zastupovaný trpí duševní poruchou, avšak jen pokud je v jejím...

    Odpovědnost státu za škodu (exkluzivně pro předplatitele)

    Mimořádná opatření vydaná Ministerstvem zdravotnictví dle § 69 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, v době krizového stavu za účelem řešení krizové situace,...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.