epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    ZÁKONNÉ OPATŘENÍ SENÁTU ze dne 10. října 2013, kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 55/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů

    Sbírka:  341/2013 | Částka:  132/2013
    30.10.2013

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    341

    ZÁKONNÉ OPATŘENÍ SENÁTU
    ze dne 10. října 2013,
    kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů,
    a zákon č. 55/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,
    ve znění pozdějších předpisů






          Senát se usnesl na tomto zákonném opatření Senátu:


    ČÁST PRVNÍ

    Změna zákona o veřejných zakázkách

    Čl. I

          Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění zákona č. 110/2007 Sb., zákona č. 296/2007 Sb., zákona č. 76/2008 Sb., zákona č. 124/2008 Sb., zákona č. 41/2009 Sb., zákona č. 110/2009 Sb., zákona č. 227/2009 Sb., zákona č. 281/2009 Sb., zákona č. 417/2009 Sb., zákona č. 179/2010 Sb., zákona č. 423/2010 Sb., zákona č. 73/2011 Sb., zákona č. 258/2011 Sb., zákona č. 367/2011 Sb., zákona č. 420/2011 Sb., zákona č. 458/ /2011 Sb., zákona č. 1/2012 Sb., zákona č. 55/2012 Sb., zákona č. 167/2012 Sb. a zákona č. 303/2013 Sb., se mění takto:

          1.  § 12 zní:
    ˙§ 12

          (1)  Nadlimitní veřejnou zakázkou se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota podle § 13 bez daně z přidané hodnoty dosáhne nejméně finančního limitu stanoveného prováděcím právním předpisem pro jednotlivé kategorie zadavatelů, oblasti a druhy veřejných zakázek, případně kategorie dodávek nebo služeb. Tento prováděcí právní předpis stanoví rovněž seznam zboží pořizovaného Českou republikou -- Ministerstvem obrany, pro které platí zvláštní finanční limit, a výši tohoto limitu.

          (2)  Podlimitní veřejnou zakázkou se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota činí v případě veřejné zakázky na dodávky nebo veřejné zakázky na služby nejméně 2 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty nebo v případě veřejné zakázky na stavební práce nejméně 6 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty a nedosáhne finančního limitu podle odstavce 1.

          (3)  Veřejnou zakázkou malého rozsahu se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota nedosáhne v případě veřejné zakázky na dodávky nebo veřejné zakázky na služby 2 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty nebo v případě veřejné zakázky na stavební práce 6 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty.˙.

          2.  V § 17 se písmeno v) zrušuje.

    Dosavadní písmena w) a x) se označují jako písmena v) a w).

          3.  V § 22 odst. 1 úvodní části ustanovení se slova ˙odst. 9˙ nahrazují slovy ˙odst. 8˙.

          4.  V § 30 odst. 5 větě druhé se číslo ˙7˙ nahrazuje číslem ˙8˙.

          5.  V § 44 se odstavec 12 včetně poznámky pod čarou č. 60a zrušuje.

          6.  V § 48 odst. 1 se za slova ˙ve zjednodušeném podlimitním řízení˙ vkládají slova ˙nebo ode dne odeslání výzvy k podání nabídek v užším řízení nebo jednacím řízení s uveřejněním˙.

          7.  V § 59 odst. 2 větě druhé se číslo ˙7˙ nahrazuje číslem ˙8˙.

          8.  V § 59 odst. 4 větě třetí se slova ˙musejí nastat ve˙ nahrazují slovy ˙mohou nastat v případě postupu podle tohoto odstavce po˙.

          9.  V § 69 odst. 5 větě třetí se slova ˙odst. 6 nebo 7˙ nahrazují slovy ˙odst. 5 nebo 6˙.

          10.  V § 71 se odstavec 5 zrušuje.

    Dosavadní odstavce 6 až 12 se označují jako odstavce 5 až 11.

          11.  V § 71 odstavec 6 zní:

          ˙(6)  Pokud zadavatel obdrží ve lhůtě pro podání nabídek pouze jednu nabídku, obálka se neotevírá; o této skutečnosti zadavatel bezodkladně vyrozumí uchazeče. To neplatí, pokud zadavatel
    a)
    postupuje podle § 22 odst. 3 a 4 nebo § 23 odst. 4 až 8 a 10,
    b)
    zadává veřejnou zakázku na základě rámcové smlouvy nebo v dynamickém nákupním systému, nebo
    c)
    postupoval tak, že

          1.  zrušil předchozí zadávací řízení s obdobným předmětem podle § 84 odst. 1 písm. e),

          2.  v oznámení o zahájení nového zadávacího řízení identifikoval předchozí zadávací řízení a

          3.  v oznámení o zahájení nového zadávacího řízení označil změny zadávacích podmínek.˙.

          12.  V § 71 odst. 9 a v § 71 odst. 10 větě první se slova ˙odstavce 9˙ nahrazují slovy ˙odstavce 8˙.

          13.  V § 71 odst. 11 se slova ˙odstavce 9 až 11˙ nahrazují slovy ˙odstavce 8 až 10˙.

          14.  V § 72 odst. 3 se slova ˙odst. 10˙ nahrazují slovy ˙odst. 9˙.

          15.  V § 72 odst. 4 větě první se slova ˙odst. 8˙ nahrazují slovy ˙odst. 7˙.

          16.  V § 72 odst. 5 se slova ˙odst. 9˙ nahrazují slovy ˙odst. 8˙.

          17.  V § 72 odst. 6 se slova ˙odst. 6, 7, 10 až 12˙ nahrazují slovy ˙odst. 5, 6 a 9 až 11˙.

          18.  V § 73 odst. 1 větě druhé se slova ˙odst. 10˙ nahrazují slovy ˙odst. 9˙.

          19.  V § 74 odstavce 5 a 6 včetně poznámky pod čarou č. 85 znějí:

          ˙(5)  Členem hodnotící komise musí být u nadlimitních veřejných zakázek na stavební práce autorizovaný architekt, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik85).

          (6)  U významných veřejných zakázek zadávaných veřejným zadavatelem podle § 2 odst. 2 písm. a) a b) musí mít hodnotící komise alespoň 9 členů. Je-li to odůvodněno předmětem veřejné zakázky, musí mít nejméně dvě třetiny členů hodnotící komise příslušnou odbornost ve vztahu k předmětu veřejné zakázky. Hodnotící komisi ustanoví vláda, a to na návrh
    a)
    ministra nebo jiné osoby, která jedná navenek jménem veřejného zadavatele podle § 2 odst. 2 písm. a)54), nebo
    b)
    ministra nadřízeného veřejnému zadavateli podle § 2 odst. 2 písm. b).

    ––––––––––––––––––––

    85)
    Zákon č. 360/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů.˙.

          20.  V § 74 se za odstavec 6 vkládá nový odstavec 7, který zní:

          ˙(7)  Do hodnotící komise podle odstavce 6 navrhne ministerstvo 2 členy a 2 náhradníky ze seznamu hodnotitelů veřejných zakázek (dále jen ˙seznam hodnotitelů˙). Zadavatel z navržených osob vylosuje člena a náhradníka.˙.

    Dosavadní odstavce 7 až 9 se označují jako odstavce 8 až 10.

          21.  V § 74a odst. 1 větě první se slova ˙veřejných zakázek (dále jen ˙seznam hodnotitelů˙)˙ zrušují.

          22.  V § 74a odst. 6 se slova ˙vedení seznamu hodnotitelů˙ nahrazují slovy ˙zapisování do seznamu hodnotitelů a jeho vedení˙.

          23.  V § 76 odst. 2 větě první se číslo ˙7˙ nahrazuje číslem ˙8˙ a ve větě druhé se číslo ˙8˙ nahrazuje číslem ˙9˙.

          24.  V § 80 odst. 3 se slova ˙předmětem hodnocení˙ nahrazují slovy ˙předmětem posouzení˙.

          25.  V § 81 odst. 6 větě druhé se slova ˙odstavce 4˙ nahrazují slovy ˙odstavce 5˙.

          26.  V § 84 odst. 1 písm. e) se slova ˙odst. 7 větě druhé˙ nahrazují slovy ˙odst. 6 písm. a) až c)˙.

          27.  V § 86 odst. 3 písm. d) se slova ˙odst. 1 písm. e)˙ zrušují.

          28.  V § 96 se odstavec 5 zrušuje.

          29.  V § 97 odst. 1 se číslo ˙9˙ nahrazuje číslem ˙10˙.

          30.  V § 114 odst. 6 větě první se slova ˙do 7 dnů˙ nahrazují slovy ˙do 10 kalendářních dnů˙ a ve větě druhé se slova ˙dokumentaci veřejné zakázky nebo soutěže o návrh˙ nahrazují slovy ˙dokumentaci o veřejné zakázce nebo soutěži o návrh˙.

          31.  V § 114 odst. 7 se za slovo ˙vyjádření˙ vkládají slova ˙a dokumentace o veřejné zakázce nebo soutěži o návrh, popřípadě kopie smlouvy na veřejnou zakázku˙ a na konci odstavce se doplňuje věta ˙Lhůta pro vydání rozhodnutí však nezačne běžet dříve, než současně dojde k odstranění nedostatků návrhu, složení kauce podle § 115 a poskytnutí jistoty, pokud tato povinnost vznikla podle § 67 odst. 4.˙.

          32.  V § 114 se doplňují odstavce 8 a 9, které včetně poznámek pod čarou č. 86 a 87 znějí:

          ˙(8)  Vyjádření k obdrženému návrhu, zadávací podmínky vyjma netextové části zadávací dokumentace nebo soutěže o návrh, popřípadě dodatečné informace k zadávacím podmínkám, které zadavatel poskytl podle § 49, je zadavatel povinen zaslat Úřadu výhradně prostřednictvím datové schránky86) nebo jako datovou zprávu podepsanou uznávaným elektronickým podpisem87).

          (9)  Části dokumentace o veřejné zakázce nebo soutěži o návrh neuvedené v odstavci 8 a netextovou část zadávací dokumentace nebo soutěže o návrh je zadavatel povinen zaslat Úřadu v listinné podobě, prostřednictvím datové schránky86) nebo jako datovou zprávu podepsanou uznávaným elektronickým podpisem87).

    ––––––––––––––––––––

    86)
    Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů.
    87)
    § 2 písm. b) a d) zákona č. 227/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.˙.

          33.  Za § 117a se vkládá nový § 117b, který včetně nadpisu zní:

    ˙§ 117b

    Zvláštní ustanovení o nahlížení do spisu

          Z nahlížení do spisu jsou vyloučeny nabídky dodavatelů. Je-li nabídka dodavatele nebo její část podkladem pro vydání rozhodnutí, provede se jako důkaz podle správního řádu.˙.

          34.  V § 120 odst. 1 se na konci písmene f) slovo ˙nebo˙ zrušuje.

          35.  V § 120 se na konci odstavce 1 tečka nahrazuje slovem ˙ , nebo˙ a doplňuje se písmeno h), které zní:
    ˙h)
    nesplní některou z povinností podle § 114 odst. 6, 8 nebo 9.˙.

          36.  V § 120 se na konci odstavce 2 tečka nahrazuje čárkou a doplňuje se písmeno c), které zní:
    ˙c)
    1 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. h).˙.

          37.  V § 147a se na konci odstavce 2 tečka nahrazuje čárkou a doplňuje se písmeno c), které zní:
    ˙c)
    smlouvy na plnění veřejných zakázek zadané na základě rámcové smlouvy nebo v dynamickém nákupním systému, jejichž cena nepřesáhne 500 000 Kč bez daně z přidané hodnoty.˙.

          38.  V § 151 odst. 1 větě druhé se číslo ˙7˙ nahrazuje číslem ˙8˙.

          39.  § 151a se včetně nadpisu zrušuje.

          40.  V § 156 odstavec 3 zní:

          ˙(3)  Veřejný zadavatel podle § 2 odst. 2 písm. a) a b) předloží odůvodnění veřejné zakázky podle odstavce 1 u významné veřejné zakázky společně s odůvodněním stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky ke schválení vládě. Schválení vládou je podmínkou pro zahájení zadávacího řízení.˙.

          41.  V § 156 se za odstavec 3 vkládá nový odstavec 4, který zní:

          ˙(4)  Podmínkou projednání odůvodnění veřejné zakázky uvedeného v odstavci 3 vládou je předložení oponentního odborného vyjádření. Vypracování vyjádření zajišťuje ministerstvo.˙.

    Dosavadní odstavce 4 až 8 se označují jako odstavce 5 až 9.

          42.  V § 156 odst. 7 úvodní části ustanovení se číslo ˙5˙ nahrazuje číslem ˙6˙.

          43.  V § 156 odst. 8 se číslo ˙5˙ nahrazuje číslem ˙6˙.

          44.  V § 159 odst. 3 se slova ˙písm. x)˙ nahrazují slovy ˙písm. w)˙ a slova ˙§ 96 odst. 5,˙ se zrušují.

          45.  V § 159 odst. 3 se slova ˙§ 156 odst. 8˙ nahrazují slovy ˙§ 156 odst. 9˙.


    Čl. II

    Přechodná ustanovení

          1.  Zadávání veřejných zakázek, soutěže o návrh a řízení o přezkoumání úkonů zadavatele Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, zahájené přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákonného opatření Senátu a do tohoto dne neskončené, se dokončí a práva a povinnosti s ním související se posuzují podle zákona č. 137/2006 Sb., ve znění účinném přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákonného opatření Senátu.

          2.  V řízeních o přezkoumání úkonů zadavatele, která byla zahájena ode dne nabytí účinnosti tohoto zákonného opatření Senátu a do tohoto dne neskončená a která na zadávání veřejných zakázek nebo soutěž o návrh podle bodu 1 navazují, se postupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., ve znění účinném přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákonného opatření Senátu.
    ČÁST DRUHÁ

    Změna zákona č. 55/2012 Sb.

    Čl. III

          Zákon č. 55/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, se mění takto:

          1.  V čl. I se body 9, 61, 113 a 185, pokud jde o § 156 odst. 3, zrušují.

          2.  V čl. III se slova ˙ , s výjimkou ustanovení čl. I bodů 9, 61, 113 a 185, pokud jde o § 156 odst. 3 větu druhou a třetí, které nabývají účinnosti dnem 1. ledna 2014˙ zrušují.


    ČÁST TŘETÍ

    ÚČINNOST

    Čl. IV

          Toto zákonné opatření Senátu nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2014, s výjimkou ustanovení části první čl. I bodů 4, 7, 20, 21, 23, 29, 38, 41, 42, 43 a 45, která nabývají účinnosti dnem 1. ledna 2015.




    Štěch v. r.


    Zeman v. r.


    Rusnok v. r.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 19.09.2025Dopady novely znaleckého zákona na dokazování znaleckým posudkem v civilním řízení (online - živé vysílání) - 19.9.2025
    • 23.09.2025Investice do startupů – pohled VC fondu vs. pohled startup (online - živé vysílání) - 23.9.2025
    • 24.09.2025ESG Omnibus – Co se mění v reportingu a udržitelnosti? Úleva pro firmy, nebo ústup z odpovědnosti? Víte, co vás čeká? (online – živé vysílání) – 24.9.2025
    • 24.09.2025Mediace a vyjednávání nejen v podnikání (online – živé vysílání) – 24.9.2025
    • 25.09.2025Digitalizace HR dokumentů po novele (online - živé vysílání) - 25.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Má i dlouhodobě nepřítomný zaměstnanec nárok na zaměstnanecké benefity?
    • 10 otázek pro ... Jana Kramperu
    • Právo advokáta na odpojení od datové schránky
    • Squeeze-out a sell-out a jejich souběh
    • Byznys a paragrafy, díl 18.: Jak na inflační doložku
    • Obvyklá pochybení zadavatelů dotačních veřejných zakázek – II. část
    • Návrh na zrušení výpovědi leasingové smlouvy ve světle nálezu Ústavního soudu
    • DEAL MONITOR
    • 10 otázek pro ... Jana Kramperu
    • K otázce stupně intenzity porušení povinnosti zaměstnance
    • Co přinese jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele?
    • Nejvyšší soud k zásadě reformationis in peius v insolvenčním řízení
    • Jak vytrénovat umělou inteligenci na veřejně dostupných datech? 2. díl: Oprávněný zájem jako titul pro trénink AI
    • Přezkum rozhodnutí CAS vnitrostátními soudy Evropské unie
    • Obvyklá pochybení zadavatelů dotačních veřejných zakázek – II. část
    • Osvobozený příjem nerovná se automaticky bez povinností: kdy musíte hlásit dar nebo dědictví?
    • Oprávnění policejního orgánu k odemknutí mobilního telefonu nuceným přiložením prstu obviněného
    • V čem Nejvyšší soud selhává a proč by mu to advokáti měli říct
    • Realitní obchod, provize zprostředkovatele a právní důsledky odstoupení od kupní smlouvy
    • Specifika výpovědi podnájemní smlouvy bytu optikou judikatury Nejvyššího soudu
    • Flexinovela a změny v oblasti jiných důležitých osobních překážek v práci
    • Praktické dopady tzv. flexi novely zákoníku práce na běh a délku výpovědní doby
    • Osvobozený příjem nerovná se automaticky bez povinností: kdy musíte hlásit dar nebo dědictví?
    • K otázce stupně intenzity porušení povinnosti zaměstnance

    Soudní rozhodnutí

    Insolvenční řízení

    Žalobou z lepšího práva se rozumí žaloba, kterou se třetí osoba domáhá po tom, komu byla z majetkové podstaty (výtěžku jejího zpeněžení, jímž mohou být i splátky při...

    Výklad právních norem

    Za situace, kdy jsou podle § 14 odst. 1 písm. a) zákona č. 37/2021 Sb., o evidenci skutečných majitelů („ZESM“) údaje o skutečných majitelích zapsané v evidenci skutečných majitelů...

    Vydání výtěžku zpeněžení

    Jestliže osoby nadané popěrným právem nepopřely pohledávku věřitele přihlášenou do insolvenčního řízení vedeného na majetek dlužníka jako pohledávku s právem na uspokojení ze...

    Soudní poplatky

    Žádosti poplatníka podle § 9 odst. 4 písm. c/ zákona o soudních poplatcích založené na tvrzení, že „nemohl poplatek dosud zaplatit“, avšak očekává, že mu jeho dlužník brzy...

    Insolvence

    Jestliže „osoba s právem postihu“ přihlásí regresní pohledávku (v souladu s § 173 odst. 3 a § 183 odst. 3 insolvenčního zákona v odpovídajícím znění) do insolvenčního řízení...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.