epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    8. 4. 2025
    ID: 119355upozornění pro uživatele

    Veřejné sbírky

    Dle ustanovení § 1 odst. 1 zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách a o změně některých zákonů (zákon o veřejných sbírkách), se veřejnou sbírkou rozumí: „získávání a shromažďování dobrovolných peněžitých příspěvků od předem neurčeného okruhu přispěvatelů pro předem stanovený veřejně prospěšný účel, zejména humanitární nebo charitativní, rozvoj vzdělání, tělovýchovy nebo sportu, nebo ochrana kulturních památek, tradic nebo životního prostředí.

    Sbírku není možné pořádat k účelu, který je v rozporu s bezpečností státu, ochranou veřejného pořádku, ochranou majetku nebo ochranou práv a svobod druhých.“ [1]

     

    Reklama
    Nemáte ještě registraci na epravo.cz?

    Registrujte se, získejte řadu výhod a jako dárek Vám zašleme aktuální online kurz na využití umělé inteligence v praxi.

    REGISTROVAT ZDE

    Z výše uvedeného vyplývá, že se jedná shromažďování prostředků pro veřejně prospěšné účely. Veřejná sbírka, tedy představuje metodu získávání financí od široké skupiny lidí, kdy tato skupina lidí není předem přesně určena, nicméně veřejně prospěšný účel je vymezený předem. [2] Veřejné sbírky jsou v tomto směru velmi účinným nástrojem a představují důležitý způsob financování prospěšných aktivit, i když jsou často spojovány s neziskovými organizacemi. V praxi jsou veřejné sbírky poměrně hojně využívány také územně samosprávnými celky nebo příspěvkovými organizacemi. Není přitom rozhodné, zda je výzva k poskytnutí příspěvku činěna na veřejných prostranstvích nebo třeba v budovách různých institucí, jsou-li přístupné veřejnosti. Za veřejnou sbírku je tak nutno považovat např. i adresné oslovování osob za účelem poskytnutí finančního příspěvku. [3]

     

    Reklama
    Dopady novely znaleckého zákona na dokazování znaleckým posudkem v civilním řízení (online - živé vysílání) - 19.9.2025
    Dopady novely znaleckého zákona na dokazování znaleckým posudkem v civilním řízení (online - živé vysílání) - 19.9.2025
    19.9.2025 09:003 975 Kč s DPH
    3 285 Kč bez DPH

    Koupit

    Dle zákona se veřejnou sbírkou rozumí celkový výtěžek z akce, což zahrnuje veškeré finanční prostředky získané touto akcí, a to včetně úroků z těchto příspěvků na bankovním účtu. Také tam jsou náklady spojené s organizací a technickým zajištěním této sbírky. Čistý výtěžek je pak vypočítán jako rozdíl mezi hrubým výtěžkem a náklady souvisejícími s pořádáním této akce. [4]

     

    Za veřejnou sbírku se pak nepovažuje shromažďování finančních prostředků, konané politickými strany nebo politickými hnutími, spolky, společnosti, svazy, hnutími nebo jinými občanskými sdruženími, jakož i odborovými organizacemi, registrovanými podle zvláštních právních předpisů, mezi svými členy za účelem dosažení prostředků k plnění svých úkolů, dále také shromažďování finančních prostředků církvemi a náboženskými společnostmi, registrovanými podle zvláštního právního předpisu, k církevním a náboženským  účelům, pokud se koná v kostelech, modlitebnách a jiných místech určených k provádění náboženských úkonů, bohoslužeb a obřadů.[5]

     

    Za veřejnou sbírku se dále nepovažuje (a zákonu nepodléhá) oslovování konkrétních osob se žádostí o finanční příspěvek. Pokud tedy fundraiser obchází např. kanceláře předem vybraných (tedy konkrétních) obchodních společností se žádostí o dar, nejde o veřejnou sbírku. Jiná situace nastane, pokud by se tentýž (hypotetický) fundraiser postavil před vchod do metra a oslovoval náhodné kolemjdoucí se žádostí o totéž - zde by se již o veřejnou sbírku jednalo, protože okruh přispěvatelů v tomto případě bude (slovy zákona) „neurčitý“. [6]

     

    Podmínky pořádání veřejných sbírek v České republice upravuje zákon o veřejných sbírkách. Podle tohoto zákona se veřejnou sbírkou rozumí výhradně shromažďování peněžitých prostředků, přičemž shromažďování věcných darů do tohoto rámce nespadá. Pořádání veřejných sbírek podléhá poměrně přísným pravidlům, jejichž porušení může vést k uložení sankcí. [7]

     

    Základním pravidlem je, že veřejnou sbírku může pořádat pouze právnická osoba. Tou může být obec, kraj, městská část hlavního města Prahy, nebo jiná právnická osoba se sídlem na území České republiky, jiného členského státu Evropské unie, smluvního státu Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo Švýcarské konfederace. Rovněž je oprávněna pořádat veřejnou sbírku právnická osoba, která má na území České republiky umístěnou organizační složku. [8]

     

    Aby mohla být veřejná sbírka pořádána, musí právnická osoba získat osvědčení, které potvrzuje oprávnění sbírku pořádat. Tato osvědčení vydávají krajské úřady podle sídla právnické osoby nebo obce, která sbírku organizuje, v souladu se zákonem o veřejných sbírkách. Pokud sbírku pořádá kraj nebo hlavní město Praha, je příslušným orgánem Ministerstvo vnitra. Ministerstvo vnitra rovněž vede centrální evidenci veřejných sbírek na základě ustanovení § 26 zákona o veřejných sbírkách. Krajské úřady jsou povinny do 14 dnů od zahájení sbírky předat ministerstvu všechny informace z oznámení podaného právnickou osobou. Ministerstvo následně zveřejní aktuální informace z této evidence na svých internetových stránkách do 14 dnů od obdržení oznámení od krajského úřadu.

     

    Sbírka může být pořádána na dobu určitou nebo neurčitou, přičemž sbírku na dobu určitou lze konat nejdéle po dobu 3 let ode dne oznámení sbírky.[9]

     

    Zákon dále stanovuje povinnosti pro právnické i fyzické osoby, které se podílejí na pořádání veřejné sbírky. Právnická osoba organizující sbírku musí při jejím oznámení příslušnému krajskému úřadu předložit doklad o své existenci a čestné prohlášení, že nevstoupila do likvidace, není na ni vyhlášen konkurz, nebylo zahájeno vyrovnávací řízení a že návrh na prohlášení konkurzu nebyl zamítnut z důvodu nedostatku majetku. Fyzická osoba pověřená realizací sbírky, například vybíráním peněz do pokladniček nebo prodejem předmětů, musí být vybavena plnou mocí od právnické osoby, která sbírku pořádá, a splňovat další zákonné podmínky. Tato fyzická osoba nesmí být mladší 15 let.[10] Pokud sbírku provádí skupina výběrčích, například u Tříkrálové sbírky, stačí, aby alespoň jeden člen skupiny byl starší 15 let.

     

    Zákon o veřejných sbírkách v ustanovení § 9 stanovuje několik způsobů, jak lze veřejnou sbírku provádět:

     

    1. shromažďováním peněžních příspěvků na předem vyhlášeném zvláštním bankovním účtu,
    2. sběracími listinami,
    3. pokladničkami,
    4. prodejem předmětů, pokud je příspěvek zahrnut v jejich ceně,
    5. prodejem vstupenek na veřejná kulturní nebo sportovní vystoupení či jiné veřejně přístupné akce pořádané za účelem získání příspěvku, pokud je příspěvek zahrnut v ceně vstupenek,
    6. dárcovskými textovými zprávami,
    7. složením hotovosti do pokladny zřízené právnickou osobou. [11]

     

    Způsob realizace veřejné sbírky si pořadatel volí sám na základě svých možností a schopností, a to tak, aby byla splněna zásada výsledku. Tím je zajištěno, že vybraný způsob bude mít za výsledek, co nejefektivnější dosažení předem stanoveného cíle sbírky.

     

    K jednotlivým způsobům konání veřejných sbírek uvádí autor následující.

     

    Veřejné sbírky, v rámci kterých jsou peněžní prostředky shromažďovány peněžních příspěvků na předem vyhlášený zvláštní bankovní účtu, který byl zřízen konatelem veřejné sbírky pro danou veřejnou sbírku, a to po dobu trvání veřejné sbírky uvedené v oznámení o konání sbírky. Zvláštním bankovním účtem je samostatný bankovní účet, na který je převeden hrubý výtěžek sbírky a nepromítají se na něm žádné jiné platební operace než ty týkající se sbírky. [12]

     

    Pokud se veřejná sbírka provádí pomocí pokladniček, musí pořadatel oznámit jejich počet a umístění obecnímu úřadu, nebo sdělit, že pokladničky budou přenosné. Pokladničky musí být zabezpečeny proti odcizení a neoprávněnému otevření, a poté je úřad zapečetí. U putovních pokladniček je nutné je označit a pečetit v sídle pořadatele. Otevření pokladniček je třeba oznámit 3 pracovní dny předem, a musí být při něm přítomen zástupce pořadatele a zaměstnanec úřadu. O otevření se vyhotoví zápis, který dokumentuje vybranou částku. Obce a kraje nemusí umístění pokladniček ani jejich otevření oznamovat, ale i v tomto případě se vyhotovuje zápis.

     

    Při sbírce prodejem předmětů s příspěvkem musí být zřetelně označena výše příspěvku a vyvěšeno oznámení o pořadateli, účelu sbírky, výši příspěvku a příslušném krajském úřadu. Právnická osoba vede evidenci zahrnující počet, způsob získání, náklady, výši příspěvku a počet prodaných i neprodaných předmětů. Příspěvek se zahrnuje do hrubého výtěžku sbírky.

     

    Při sbírce formou prodeje vstupenek na kulturní nebo sportovní akce musí být na vstupenkách uvedena výše příspěvku a pořadové číslo. U vchodu na akci musí být zřetelně vyvěšeno oznámení s informacemi o pořadateli, účelu sbírky, počtu vytištěných vstupenek a příslušném krajském úřadu. Tyto údaje se musí objevit i na všech veřejných oznámeních o akci. Právnická osoba vede evidenci prodaných vstupenek, která zahrnuje jejich počet, výši příspěvku, celkový objem příspěvků a jak bylo naloženo s neprodanými vstupenkami. Příspěvek se zahrnuje do hrubého výtěžku sbírky.

     

    V případě konání sbírky dárcovskými textovými zprávami prostřednictvím telekomunikačního koncového zařízení je poskytovatel veřejně dostupné telefonní služby, jejímž prostřednictvím jsou příspěvky získávány, povinen poskytnout právnické osobě konající sbírku informaci o počtu zaslaných zpráv a odpovídající částku poukázaných prostředků v Kč, jestliže o to požádá. [13]

     

    Pokud se sbírka provádí složením hotovosti do pokladny zřízené právnickou osobou, musí tato právnická osoba účtovat o každém vkladu položkově. Účetnictví musí umožňovat jednoznačnou identifikaci, která prokáže souvislost mezi vkladem do pokladny a konkrétní sbírkou, v souladu s ustanovením § 23 zákona o veřejných sbírkách.

     

    Pokud se sbírka koná prostřednictvím dárcovských textových zpráv pomocí telekomunikačního zařízení, je poskytovatel veřejně dostupné telefonní služby povinen poskytnout právnické osobě, která sbírku organizuje, informace o počtu zaslaných zpráv a odpovídající částce poukázaných prostředků v korunách, požádá-li o to právnická osoba.

     

    Sbírky prováděné sběracími listinami, prodejem předmětů nebo vstupenek na veřejná kulturní a sportovní vystoupení nebo jiné všeobecně přístupné akce, v jejichž ceně je zahrnut příspěvek, se nesmějí konat v prostředcích veřejné dopravy a prostorách pro cestující; v jiných veřejně přístupných prostorách je možno je konat jen se souhlasem jejich provozovatele nebo majitele. [14]

     

    Za nedodržení nebo porušení povinností při pořádání sbírky mohou být sankcionováni konatelé sbírky a stejně tak osoba, v jejíž prospěch byla sbírka organizována, podle ustanovení § 25, § 25a a § 25b zákona o veřejných sbírkách. Dle zákona o veřejných sbírkách zákona projednává přestupky příslušný krajský úřad. Pokud byla veřejná sbírka pořádána krajem nebo hlavním městem Prahou, projednává případné sankce za přestupky Ministerstvo vnitra.

     

    Pokud je veřejná sbírka konána bez oznámení příslušnému krajskému úřadu, je odpovědným orgánem ten krajský úřad, který by byl příslušný podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona o veřejných sbírkách.

     

    Centrální evidenci veřejných sbírek vede dle ustanovení § 26 zákona o veřejných sbírkách Ministerstvo vnitra, a to na základě údajů obdržených od jednotlivých krajských úřadů a Magistrátu hl. m. Prahy. Internetový výpis z evidence lze získat jak v případě sbírky již ukončené, tak sbírky probíhající. Výpisy z Centrální evidence sbírek mají pouze informativní charakter.

     

    JUDr. David Řezníček
    JUDr. David Řezníček, LL.M., Ph.D.,
    advokát

     

    Mgr. Tereza Randlová
     
     
    Řezníček & Co. s.r.o., advokátní kancelář
     
    Krajinská 281/44
    370 01 České Budějovice
     
    Tel.:     +420 386 323 247
    e-mail:  reznicek@reznicek.com

    [1] § 1 odst. 1  zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [2] Vít Petr, Praktický právní průvodce pro neziskové organizace, Grada Publishing, 05.05.2015

    [3] Pelikánová Anna, Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky, Grada Publishing, 27.11.2015

    [4] § 1 odst. 3  zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [5] FIALA, Josef, KRAMÁŘ, Květoslav. Veřejná sbírka. In: HENDRYCH, Dušan a kol. Právnický slovník. 3. vydání. Praha: C. H. Beck, 2009.

    [6] Vít Petr, Praktický právní průvodce pro neziskové organizace, Grada Publishing, 05.05.2015

    [7] DANIŠOVÁ, Markéta. \textit{Veřejné sbírky v České republice}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Law. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9953qa/.

    [8] § 3 odst. 2  zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [9] § 2a zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [10] § 14 zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [11] § 9 zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [12] Příručka k zákonu 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách a o změně některých zákonů

    [13] § 16 zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

    [14] § 15 zákona 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách

     


    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz


    JUDr. David Řezníček, LL.M., Ph.D., Mgr. Tereza Randlová (Řezníček & Co.)
    8. 4. 2025

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    Další články:

    • Jak vytrénovat umělou inteligenci na veřejně dostupných datech? 2. díl: Oprávněný zájem jako titul pro trénink AI
    • Přezkum rozhodnutí CAS vnitrostátními soudy Evropské unie
    • Matzner: Řešme také jak dál s AML. A vyvarujme se nadměrné zátěži a zbytečné byrokracie
    • Určení výše přiměřené slevy z kupní ceny
    • Dočasný zákaz výkonu funkce statutára dle zákona o kybernetické bezpečnosti a nové povinnosti pro statutáry
    • Soudní ombudsman jako most mezi soudy, advokacií a veřejností
    • Byznys a paragrafy, díl 17.: Přístup do datové schránky právnické osoby při úmrtí jednatele
    • Realitní obchod, provize zprostředkovatele a právní důsledky odstoupení od kupní smlouvy
    • Limity nároku poškozeného na náhradu nákladů za nájem náhradního vozidla
    • Druhá vlna povinností dle AI Aktu
    • Smlouva uzavřená mezi studentem a soukromou vysokou školou jako smlouva spotřebitelská – nález Ústavního soudu ze dne 5. února 2025, sp. zn. IV. ÚS 2093/24

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 19.09.2025Dopady novely znaleckého zákona na dokazování znaleckým posudkem v civilním řízení (online - živé vysílání) - 19.9.2025
    • 23.09.2025Investice do startupů – pohled VC fondu vs. pohled startup (online - živé vysílání) - 23.9.2025
    • 24.09.2025ESG Omnibus – Co se mění v reportingu a udržitelnosti? Úleva pro firmy, nebo ústup z odpovědnosti? Víte, co vás čeká? (online – živé vysílání) – 24.9.2025
    • 24.09.2025Mediace a vyjednávání nejen v podnikání (online – živé vysílání) – 24.9.2025
    • 25.09.2025Digitalizace HR dokumentů po novele (online - živé vysílání) - 25.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Co přinese jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele?
    • Obvyklá pochybení zadavatelů dotačních veřejných zakázek – II. část
    • Nejvyšší soud k zásadě reformationis in peius v insolvenčním řízení
    • Jak vytrénovat umělou inteligenci na veřejně dostupných datech? 2. díl: Oprávněný zájem jako titul pro trénink AI
    • 10 otázek pro ... Jana Kramperu
    • K otázce stupně intenzity porušení povinnosti zaměstnance
    • Vydání výtěžku zpeněžení
    • Osvobozený příjem nerovná se automaticky bez povinností: kdy musíte hlásit dar nebo dědictví?
    • K otázce stupně intenzity porušení povinnosti zaměstnance
    • Osvobozený příjem nerovná se automaticky bez povinností: kdy musíte hlásit dar nebo dědictví?
    • Matzner: Řešme také jak dál s AML. A vyvarujme se nadměrné zátěži a zbytečné byrokracie
    • Právo na soukromí vs. transparentnost firem: Kontroverze kolem evidence skutečných majitelů
    • Určení výše přiměřené slevy z kupní ceny
    • Přezkum rozhodnutí CAS vnitrostátními soudy Evropské unie
    • Rozpor evidence skutečných majitelů s právem EU a jeho dopad na veřejné zakázky
    • Jak vytrénovat umělou inteligenci na veřejně dostupných datech? 2. díl: Oprávněný zájem jako titul pro trénink AI
    • Oprávnění policejního orgánu k odemknutí mobilního telefonu nuceným přiložením prstu obviněného
    • V čem Nejvyšší soud selhává a proč by mu to advokáti měli říct
    • Realitní obchod, provize zprostředkovatele a právní důsledky odstoupení od kupní smlouvy
    • Koncentrace řízení a kdy je čas na poučení
    • Specifika výpovědi podnájemní smlouvy bytu optikou judikatury Nejvyššího soudu
    • Praktické dopady tzv. flexi novely zákoníku práce na běh a délku výpovědní doby
    • Flexinovela a změny v oblasti jiných důležitých osobních překážek v práci
    • Osvobozený příjem nerovná se automaticky bez povinností: kdy musíte hlásit dar nebo dědictví?

    Soudní rozhodnutí

    Vydání výtěžku zpeněžení

    Jestliže osoby nadané popěrným právem nepopřely pohledávku věřitele přihlášenou do insolvenčního řízení vedeného na majetek dlužníka jako pohledávku s právem na uspokojení ze...

    Soudní poplatky

    Žádosti poplatníka podle § 9 odst. 4 písm. c/ zákona o soudních poplatcích založené na tvrzení, že „nemohl poplatek dosud zaplatit“, avšak očekává, že mu jeho dlužník brzy...

    Insolvence

    Jestliže „osoba s právem postihu“ přihlásí regresní pohledávku (v souladu s § 173 odst. 3 a § 183 odst. 3 insolvenčního zákona v odpovídajícím znění) do insolvenčního řízení...

    Jednočinný souběh (exkluzivně pro předplatitele)

    Jednočinný souběh zvlášť závažných zločinů těžkého ublížení na zdraví podle § 145 odst. 1, odst. 2 písm. g) tr. zákoníku a násilí proti úřední osobě podle § 325 odst. 1...

    Obnova řízení (exkluzivně pro předplatitele)

    Je-li dán některý z důvodů nutné obhajoby podle § 36a odst. 2 písm. a) až d) tr. ř., musí mít obviněný obhájce již od počátku řízení o návrhu na povolení obnovy řízení,...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.