Novinka tohoto léta - Microsoft Office 365
Víte, v čem se liší Office 365 od jiných verzí Office?
Microsoft Office 365 je novou generací hostovaných služeb a řešení pro efektivní sdílení informací a firemní komunikaci, pro spolupráci na projektech v reálném čase v kanceláři i s kolegy a partnery na druhém konci republiky nebo světa. Plní potřeby organizací všech velikostí, od živnostníků přes malé, střední i velké firmy a úřady státní či místní správy až po vzdělávací instituce. Umožňuje jim ušetřit čas i finanční prostředky a také uvolnit cenné zdroje. Služby Office 365 jsou sadou webových nástrojů, díky nimž můžete přistupovat k e-mailu, důležitým dokumentům, kontaktům a kalendáři v podstatě odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. Služba hladce spolupracuje s programy, které dobře znáte a používáte: Microsoft Outlook, Word, Excel a PowerPoint.
Seznamte se s Office 365
Služby Office 365 jsou postavené na serverových a aplikačních produktech Microsoft:
- Exchange Online - hostované řešení pro e-mail, kalendář a kontakty s antivirovou a antispamovou kontrolou
- SharePoint Online - hostované řešení pro vytváření intranet i extranet webů k propojení kolegů, týmů, partnerů a zákazníků
- Lync Online - hostované řešení pro zasílání rychlých zpráv, sledování prezence kolegů, pořádání audio i videokonferencí s možností sdílení souborů, aplikací nebo obrazovky
- Microsoft Office - světově nejpoužívanější sady kancelářských nástrojů pro klientské počítače (Office Professional Plus) i web (Office Web Apps)
Hlavní výhody řešení Office 365
- Přístup k e-mailu, dokumentům a kalendáři prakticky z libovolného zařízení
- Jednoduchá a zabezpečená spolupráce s kolegy i obchodními partnery
- Transparentní spolupráce se systémem Microsoft Office a dalšími každodenně používanými programy
- 99,9% dostupnost, geografická redundance, robustní prvky a standardy zabezpečení a ochrany osobních údajů
- Ucelené řešení zahrnující kancelářské aplikace, portály, extranety, externí weby, zasílání rychlých zpráv, hlasové i videokonference, webové konference, e-mail, hlasová pošta a sjednocené zasílání zpráv
Víte, že si můžete Office 365 vyzkoušet ZDARMA?
Využijte jedinečné příležitosti a sami se přesvědčte, jak Office 365 funguje. Již nyní můžete si bezplatně otestovat Office365 po dobu 30 dnů. Pokud máte zájem Office 365 otestovat, tak nás kontaktujte na obchodní lince AutoCont (obchod@autocont.cz nebo na 596 152 999). Velmi rádi pomůžeme s nasazením Office365 a zodpovíme Vaše otázky, např. jak danou službu využít a jaké možnosti licencování Office a dalších produktů Microsoft jsou pro Vás nejvýhodnější.
Jak Vám můžeme pomoci?
Pokud jste odborníkem v IT, tak stačí si službu Office 365 objednat u obchodního partnera (např. AutoCont) a následně službu si nakonfigurujete a používáte. Pokud však nejste odborníkem v IT, tak budete potřebovat pomoci. AutoCont dodává řadu nadstandardních služeb k Office 365:
- pomoc při zprovoznění služby na Internetu, při řešení problémů (např. připojení mobilního telefonu včetně BlackBerry, pravidelná změna hesla po 90 dnech)
- Instalace a konfigurace klienta Office365 na stanici (instalace prováděna vzdáleně)
- Migrace klientů a dat z původních poštovních systémů do Office365
- Zaškolení, jak má správce používat administrační rozhraní služby
- Zaškolení, jak využívat videokonferenční systémy, včetně vlastních zkušeností, které s daným systém máme (AutoCont byl jako první, který daný systém využíval v ČR) Poradíme, jak efektivně sdílet dokumenty, provádět a nahrávat školení
Jaké varianty Office 365 jsou k dispozici?
Office 365 má několik variant, které dokážou splnit potřeby organizací všech velikostí. Pro jednoduchost níže uvedeme 2 příklady (Office 365 pro malé firmy, Office 365 pro podniky) Office 365 pro malé firmy Snadno použitelná sada webových nástrojů pro malé firmy(1-25 uživatelů), živnostníky a specialisty, kteří požadují služby kancelářských aplikací na firemní úrovni. Nabízí nástroje, které uživatelé znají a se kterými každodenně pracují.
Mezi výhody patří:
- Přístup k e-mailu, důležitým dokumentům, kontaktům a kalendáři z prakticky libovolného zařízení, jako například PC, Mac, Windows Phone, iPhone, Android
- Office Web Apps pro prohlížení, úpravy a sdílení dokumentů
- poštovní schránky velikosti 25GB pro uživatele, odesílat přílohy o velikosti až 25 MB
- Snadno použitelné návrhářské nástroje pro rychlé vytváření profesionálně vypadajících webů
- Heslem chráněné týmové weby pro spolupráci na dokumentech a informacích
- Přední antivirová a antispamová řešení s automatickými aktualizacemi
- Integrované zasílání rychlých zpráv, sledování stavu, online schůzky prostřednictvím audiovizuálních konferencí a sdílení dat mezi více uživateli
- Dostupnost služeb 99,9%
Cena: 5,25 EUR za uživatele a měsíc Pro zákazníky, kteří požadují pokročilejší služby (např. adresářová služba Active Directory, přístup k poště přes BlackBerry telefon, archivace z legislativních důvodů) je vhodná nabídka Office 365 pro podniky.
Office 365 pro podniky
Office 365 nabízí vysokou flexibilitu, neboť firmám umožňuje zpřístupnit jejich uživatelům pouze ty služby, které potřebují, a tyto služby platit pouze v závislosti na rozsahu jejich používání. Má stejné vlastnosti jako u Office 365 pro malé firmy. Navíc:
- Nepřetržitá podpora na úrovni IT přes telefon (prozatím anglicky), web či e-mail
- Jednotné přihlašování při nasazení adresové služby Active Directory
- Nejnovější verze sady Office Professional Plus, která uživatelům zpřístupňuje služby pro komunikaci a spolupráci
- Týmové weby ke sdílení, správě a vyhledávání informací a materiálů
- Podpora pro BlackBerry Enterprise Server
Příklad s klientským softwarem Office:
Pro podniky, které chtějí spolu se všemi funkcemi řešení Exchange, SharePoint a Lync Online také klientský software Office Professional Plus
Cena: 22,75 EUR za uživatele a měsíc
Příklad bez klientského software Office:
Pro podniky, které chtějí využít pouze funkce Exchange, SharePoint a Lync Online
Cena: 8,25 EUR za uživatele a měsíc (pro stávající zákazníky služby MS BPOS)
Cena: 9 EUR za uživatele a měsíc (pro nové zákazníky)