epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    5. 2. 2004
    ID: 23276upozornění pro uživatele

    Honda Accord: s korunkou na čele (kompaktní test)

    Honda patří ve spektru automobilových výrobců spíše k těm exkluzivnějším a dražším. Vedle Suzuki patří mezi jediné výrobce, kteří produkují jak automobily, tak motocykly. V testu vám představíme největší osobní vůz značky na našem trhu, Accord 2.0 Comfort.

    Odklon k usedlosti je patrný

    Přes čtyři a půl metru dlouhý vůz v sobě kombinuje vzhled atraktivního vozu střední třídy s prvky sportovnějšího charakteru. Někdejší vyloženě sportovní šmrnc je ale v nenávratnu. V posledních letech jde Honda cestou úspornosti provozu, snížení exhalací a hlavně přestupu k vozům pro nejširší použití. Accord má proto blíž k reprezentativním vozům než ke sportovním. Doby, kdy právě tento typ úspěšně závodil na okruzích a výrobce se tedy snažil podpořit hlavně image v tomto směru, jsou skutečně pryč. Teď platí spíš sázka na serióznost.

       

    Tip: Stáhněte si video jízdy s Hondou Accord – nižší kvalita (3,8 MB), vyšší kvalita (5,3 MB).

    Koeficient odporu vzduchu 0,26 hovoří o propracované aerodynamice. Patnáctipalcová kola z lehké slitiny jsou už z kategorie příplatkových doplňků. Bohatá elektrická výbava je v základní výbavě. 

     
    Už víte, proč má accord tak příznivou aerodynamiku? 

    Honda se zhruba před šesti – sedmi lety vydala na poněkud odlišnou cestu než dosud. Odvážně opustila sázku na sportovní image svých strojů, kterou velmi usilovně budovala od svých počátků v šedesátých letech a rozhodla se zkombinovat dosavadní trend s větším důrazem na pohodlí a komfort. Platí to samozřejmě především o větších vozidlech a tedy i o accordu. Pod tímto názvem se vyráběla řada typů, až dospěla k této podobě. Základ podvozku – dvojité lichoběžníkové závěsy – zachoval citlivé jízdní vlastnosti. K nim ovšem přibylo výrazně měkčí tlumení a pérování, takže vznikl jakýsi kompromis mezi dřívější sportovní přesností a novým trendem ke komfortu.

    Povedlo se. Honda Accord si zachovává klady takové kombinace i bez ohledu na zatížení vozu, ale příznivci opravdových sportovních jízdních vlastností s patřičnou tvrdostí, mohou na minulost už jen nostalgicky vzpomínat. Podvozek se ale i tak vyznačuje jistotou stopy a jen malým nakláněním v zatáčkách. Právě tak odolává přirozenému trendu vozů s pohonem předních kol a není nedotáčivá. Přes svou délku a dlouhý rozvor ji můžeme označit za v tomto směru neutrální.

       

    Celkové rozměry a rozměry geometrie podvozku ji pak dělají velmi stabilní i ve vysokých rychlostech. To platí jak o stabilitě příčné tak podélné. Nejvíce vyniknou klady automobilu při rychlé jízdě po dálnici, kde je skutečně jako doma. Ale ani zatáčkovitá silnice nevyvede accord z míry. Už to sice není tak jednoznačné jako před lety, ale svými jízdními vlastnostmi patří určitě do té nejlepší společnosti.

    Z hlediska aktivní bezpečnosti jsou velmi důležité brzdy, které si zachovávají účinnost i po vícenásobném intenzivním zabrzdění z vyšších rychlostí. Jejich účinek skutečně neslábne, neobjevuje se ani náznak vadnutí. To je pozůstatek dostatečné dimenzovanosti brz automobilů, které kdysi patřily vyloženě mezi dynamické a sportovní.

    Uhlazené srdce

    Dojem přerodu a změnu filozofie značky potvrzuje i pohonná jednotka. Všechny motory Honda dnes charakterizuje technika i-VTEC (Variable Valve Timing and lift Electronic Control), která využívá proměnného časování i zdvihu ventilů. Motor tak vlastně pracuje ve dvou režimech, které si vybírá podle charakteru provozu. V nižších otáčkách využívá jiný program vačkového hřídele než ve vyšších. Pokud jsou otáčky nižší, musí být nižší i průtok vzduchu a paliva a naopak ve vyšších je třeba průtok zrychlit. To má za následek lepší využití potenciálu v širokém spektru. V praxi se systém projevuje tak, že do 5000 otáček jede motor v prvním režimu. Před dynamikou dává přednost měkčímu chodu s mírnějšími akceleračními schopnostmi, ale s větším důrazem na nižší spotřebu paliva.

      Dvoulitrový motor není uvnitř téměř slyšet

    Pozorný řidič přesun vaček k druhému programu pozná. Vůz sice nijak neškubne a nestane se divočejším, ale v oněch pěti tisících se znatelně změní zvuk agregátu a také reakce na sešlápnutí pedálu plynu. Mimochodem – škrticí klapka je ovládaná elektronicky, mechanický přenos pohybu zmizel. V okamžiku přesunu vačky akceleruje vůz svižněji, ručička otáčkoměru jde vzhůru mnohem ochotněji než dosud.

    Spektrum výběru je relativně úzké. Z benzínových motorů můžete volit buď dvoulitr, jaký poháněl testovaný vůz, nebo motor 2,4 l. Ve dvoulitru se skrývá výkon 114 kW, tedy 155 k a točivý moment 190 Nm. Při orientačním měření jsme rozjeli vůz z 0 na 100 km/h za 9,4 s a dosáhli největší rychlosti 211 km/h. Technika i-VTEC výrazně ovlivňuje také spotřebu. Ve městě se jezdí vlastně pořád na první program a tady jsme dosáhli hodnoty 10,5 l/100 km. Mimo město při uvážlivém zacházení s akcelerátorem jsme se spotřebou blížili sedmi litrům, jakmile však začal pracovat druhý stupeň i-VTEC, zvýšila se na víc než osm. Novým motorem je pak nafťák vlastní konstrukce o objemu 2.2 l a výkonu 103 kW. Více v naší starší bleskovce.

       

     

    S motorem je spojena pětistupňová přímo řazená převodovka. Honosí se typickou vlastností pro všechny hondy – je dobře odstupňovaná a krásně, lehce, hladce a přesně řadí. Řadicí páka – na rozdíl od menšího Civicu – zůstala na podlaze a ponechala si všechny příznivé vlastnosti odjakživa pro hondy typické. Pětistupňovou převodovku spočítali dobře, přičemž už čtyřka je do rychla – tedy vše pro úsporu paliva i na úkor dynamiky. To jsou detaily, které pravověrní příznivci Hondy jen těžce nesou. Ovšem trend doby je už takový a musela se přizpůsobit i dříve ryze sportovní Honda.

    Interiér dražšího auta

    Jak se stalo u japonských vozidel už dávno obyčejem, vnitřní výbava je na vysoké úrovni už ve standardu. To se týká jak prvků pasivní bezpečnosti, tak také například dvouzónové elektronicky řízené klimatizace a dalších drobností. Samozřejmá je proto kompletní soustava airbagů, klimatizace s odděleným ovládáním pro levou a pravou stranu také není v této třídě vozů obvyklá. Ba dokonce ji postrádají i mnohem dražší auta. Řada detailů je vyřešena velmi šikovně, jak už to dnes bývá obvyklé. O tom vypovídají četné skříňky a odkládací prostory. Nevyužitý nezůstal ani kousek interiéru.

     
    Interiér v luxusním provedení s kůží --- Na dnešní dobu jsou přední sedačky nezvykle
    nízké, ale o to příjemnější.  Řidič tak zaujímá velmi pohodlnou pozici

    Příjemně tvrdá sedadla nepostrádají dvoupolohovou bederní opěrku. Velký, téměř 460 litrový kufr limituje jako u všech sedanů vstupní otvor. Pod ním je místo jen na bohužel nouzovou rezervu, takže už při nákupu přijde nový majitel o jedno kompletní obuté kolo. Náhradní kolo na dojetí se stává bohužel stále častější úlitbou velkému užitkovému prostoru, ale takový trend rozhodně vítat nelze. Velmi hezky a přehledně je v polystyrenovém tvarovaném lůžku uložené nářadí.

        
    Zadní sedadla se dají sklopit a prostor pro zavazadla se dostane až do kabiny ---
    Prostřední kolečko řídí rádio, dvě postranní klimatizaci s odděleným stranovým
    ovládáním.  Displej mají obě zařízení společný

    Zavazadlový prostor se dá v případě potřeby zvětšit na úkor zadních sedadel, sklápění celého opěradla není v sedanech příliš obvyklé, své místo nachází hlavně v karoseriích typu hatchback. O to je příjemnější.

     
    Záď vozu působí velmi mohutně --- Velká zavazadla se malým vstupním otvorem
    do jinak velikého kufru nakládají obtížně

    Honda Accord sedan 2.0 se dodává jen v jediném provedení Comfort, dvě verze odlišuje jen přímo řazená nebo samočinná převodovka. Za automat je příplatek 30 tisíc, takže automobil s manuální převodovkou jakým jsme jezdili, je nejlevnější verze Accordu. Příplatkové možnosti vlastně vzhledem k bohaté základní výbavě neexistují, takže v tomto případě se základní cena 749 000 Kč korun rovná i ceně konečné. Ostatně kompletní výbavy všech verzí najdete v další kapitole článku.

    Parametry

    • Honda Accord sedan 2.0 Comfort
    • Rozměry: 4665 x 1760 x 1445 mm
    • Rozvor: 2680 mm
    • Hmotnost: 1394 kg
    • Zavazadlový prostor: 459 l
    • Motor: 1998 ccm
    • Max. výkon: 114 kW/6000 ot.
    • Max. točivý moment: 190 Nm/4500 ot
    • Zrychlení na 100 km/h: 9,1 s
    • Největší rychlost: 217 km/h
    • Spotřeba: 10,3/6,2/7,7 l/100 km
    • Objem palivové nádrže: 65 l
    • Cena: 749 000 Kč

     

    Kompletní parametry

    Provedení 2.0 2.2 2.2 i-CTDi
    Motor
    Maximální výkon kW (k) 114 (155) 140 (190) 103 (140)
    při otáčkách (1/min) 6000 6800 4000
    Maximální točivý moment (Nm) 190 223 340
    při otáčkách (1/min) 4500 4500 2000
    Zdvihový objem (cm3) 1998 2354 2204
    Vrtání x zdvih (mm) 86 x 86 87 x 99 85 x 97,1
    Kompresní poměr 9.8 : 1 10.5 : 1 16,7 : 1
    4 válec uložený napříč - 16 ventilů ● ● ●
    Rozvod i-VTEC i-VTEC -
    Palivový systém Common Rail II generace - - ●
    Jízdní výkony MT / AT
    Maximální rychlost (km/h) 217 / 215 227 / 227 210
    Zrychlení z 0 na 100km/h (s) 9,1 / 10,5 7,8 / 9,0 9,4
    Spotřeba paliva MT / AT (l/100km)
    Město 10,3 / 11,6 12,7 / 13,7 6,7
    Mimo město 6,2 / 6,2 6,9 / 6,9 4,6
    Kombinovaná 7,7 / 8,2 9,0 / 9,4 5,4
    CO2 (g/km) 182 / 194 214 / 223 143
    Řízení a pohon
    Řízení hřebenové s posilovačem ● ● ●
    Otočný radius karoserie (m) 5,8
    Otočný radius středy kol (m) 5,4
    Počet otáček volantu mezi dorazy 2,85
    Pohon předních kol ● ● ●
    Brzdy a zavěšení kol
    Přední brzdy - hydraulické, kotoučové s vnitřním chlazením 280mm 300mm 300mm
    Zadní brzdy - hydraulické, kotoučové 260mm
    Ruční brzda mechanická
    Dvojité lichoběžníkové závěsy předních kol ● ● ●
    Pětiprvkové závěsy zadních kol ● ● ●
    Hmotnosti MT / AT (kg)
    Celková hmotnost 1920 1920 1970
    Provozní hmotnost min. 1393 / 1427 1456 / 1489 1499
    Provozní hmotnost max. 1488 / 1494 1505 / 1553 1542
    Užitečná hmotnost min. 432 / 426 415 / 367 471
    Užitečná hmotnost max. 527 / 493 464 / 431 428
    Maximální hmotnost brzděného přívěsu 1500 / 1500
    Maximální hmotnost nebrzděného přívěsu 500 / 500
    Maximální zatížení střechy 50
    Pneumatiky a disky kol
    Standardní pneu 195/65 R15 205/55 R16 205/55 R16
    Rozměr disku 15 x 6JJ 16 x 6 1/2JJ AL 16 x 6,5 JJ
    Rezerva dojezdová (15x4T) dojezdová (16x4T) dojezdová (16x4T)
    Rozměry a objemy
    Délka vozu (mm) 4665 x 1760 x 1445
    Rozvor náprav (mm) 2680
    Rozchod kol vpředu (mm) 1515
    Rozchod kol vzadu (mm) 1525 1525 1515
    Světlá výška (mm) 145 145 150
    Objem zavazadlového prostoru (dm3) 459
    Objem palivové nádrže (l) 65
    Počet míst k sezení 5

    Sériové výbavy všech motorizací

    Provedení 2.0 2.0 2.4 2.4 2.2 i-CTDi 2.2 i-CTDi
    Výbava Comfort Comfort Executive Executive Sport Executive
    Doporučená cena v Kč (vč. DPH) 749000 779000 899000 939000 789000 899000
    Motor
    Zdvihový objem (cm3) 1998 1998 2354 2354 2204 2204
    Maximální výkon kW (k) 114 (155) 114 (155) 140 (190) 140 (190) 103 (140) 103 (140)
    Převodovka MT AT MT AT MT MT
    Bezpečnostní prvky
    ABS + EBD ● ● ● ● ● ●
    VSA x x ● ● x ●
    Airbag na straně řidiče ● ● ● ● ● ●
    Airbag na straně spolujezdce ● ● ● ● ● ●
    Boční airbagy ● ● ● ● ● ●
    Okenní airbagy ● ● ● ● ● ●
    Předpínače bezpečnostních pásů ● ● ● ● ● ●
    Kotoučové brzdy přední+zadní ● ● ● ● ● ●
    Posilovač řízení ● ● ● ● ● ●
    Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka ● ● ● ● ● ●
    Třetí brzdové světlo ● ● ● ● ● ●
    Přední mlhová světla na přání na přání ● ● na přání ●
    HID reflektory x x ● ● x ●
    Ostřikovače předních světel x x ● ● x ●
    Ochrana vozu
    Centrální zamykání ● ● ● ● ● ●
    Dálkově ovládané centrální zamykání ● ● ● ● ● ●
    ECU imobilizér ● ● ● ● ● ●
    Alarm systém x x ● ● ● ●
    Vnitřní výbava
    Elektricky ovládaný posuv bočních oken ● ● ● ● ● ●
    Elektricky ovládané střešní okno x x ● ● x ●
    Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka ● ● ● ● ● ●
    Výškově nastavitelný volant ve 2 osách ● ● ● ● ● ●
    Výškově nastavitelné sedadlo řidiče ● ● ● ● ● ●
    El. nastavitelné sedadlo řidiče x x ● ● x ●
    Nastavitelná tuhost bederní opěrky sedadla řidiče ● ● ● ● ● ●
    Kapsa na opěrce řidiče x x ● ● x ●
    Kapsa na opěrce spolujezdce ● ● ● ● ● ●
    Digitální hodiny ● ● ● ● ● ●
    Sklopné opěradlo zadního sedadla ● ● ● ● ● ●
    Zadní loketní opěrka ● ● ● ● ● ●
    Středová zadní opěrka hlavy ● ● ● ● ● ●
    Zadní střední 3 bodový bezpečnostní pás ● ● ● ● ● ●
    Uchycení dětské sedačky ISO FIX vzadu ● ● ● ● ● ●
    Zrcátko ve sluneční cloně řidiče ● ● x x x x
    Zrcátko ve sluneční cloně řidiče s osvětlením x x ● ● ● ●
    Zrcátko ve sluneční cloně splujezdce ● ● x x x x
    Zrcátko ve sluneční cloně spolujezdce s osvětlením x x ● ● ● ●
    Čtecí lampička ● ● ● ● ● ●
    Luxusní prvky
    Tempomat x x ● ● ● ●
    Klimatizace (A/C) dual zone dual zone dual zone dual zone dual zone dual zone
    Pylový mikrofiltr ● ● ● ● ● ●
    Kožený volant x x ● ● ● ●
    Doplňky interieru s imitací titanu titanu dřeva dřeva titanu dřeva
    Kliky dveří v chromu ● ● ● ● ● ●
    Dešťový senzor x x ● ● ● ●
    Vnější výbava
    Nárazník v barvě vozu ● ● ● ● ● ●
    Vnější zrcátka v barvě vozu ● ● ● ● ● ●
    Disky kol z lehkých slitin na přání na přání ● ● ● ●
    Zadní spoiler na přání na přání na přání na přání na přání na přání
    Čidlo venkovní teploty ● ● ● ● ● ●
    Kontrolka zapnutí bezpečnostních pásů ● ● ● ● ● ●
    Audio
    Autorádio s přehrávačem 1 CD 1 CD 6 CD 6 CD 1 CD 6 CD
    Zabudované reproduktory (počet) 4 4 8 8 4 4
    Integrovaná anténa v zadním okně micro micro micro micro micro micro
    Ovládání autorádia na volantu ● ● ● ● ● ●

    Zdroj: www.AutoRevue.cz



    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz

    Vladimír Dolejš
    5. 2. 2004
    pošli emailem
    vytiskni článek

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    • Tweet

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 29.05.2025Švarcsystém a nastavení spolupráce s kontraktory v roce 2025 (online - živé vysílání) - 29.5.2025
    • 30.05.2025Česká implementace směrnice NIS2 očima právníka i úřadu (online - živé vysílání) - 30.5.2025
    • 03.06.2025Svěřenské fondy a fundace – právní a daňové aspekty dispozic s majetkem a plnění obmyšleným (online - živé vysílání) - 3.6.2025
    • 06.06.2025Judikatura vysokých soudů ke spoluvlastnictví (online - živé vysílání) - 6.6.2025
    • 11.06.2025Postup zaměstnavatele před/při sjednávání pracovního poměru z pohledu práva (pro soukromý sektor) (online - živé vysílání) - 11.6.2025

    Online kurzy

    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    • Novela insolvenčního zákona – klíčové změny od 1. 10. 2024
    • Evropské právo a jeho vliv na sport
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • „Flexinovela“ zákoníku práce: Co vše se letos mění?
    • Právní novinky v roce 2025, část třetí – změny v oblasti veřejných zakázek a v trestním právu
    • Musíte znovu vybojovat stavební povolení, když vydané územní rozhodnutí zrušil soud?
    • Dílo s nehmotným výsledkem
    • Profesor Petr Hajn, legenda obchodního práva, byl uveden do Právnické síně slávy
    • Prohlášení a záruky v korporačních smlouvách jako cár papíru?
    • K aplikaci zásady in dubio pro reo v rámci řízení o povolení obnovy trestního řízení
    • JIŘÍ HARNACH - VEŘEJNÉ ZAKÁZKY LIVE! - ÚOHS, KVĚTEN 2025
    • „Flexinovela“ zákoníku práce: Co vše se letos mění?
    • Posouzení intenzity porušení pracovních povinností zaměstnance – komentář k rozhodnutí Nejvyššího soudu České republiky
    • Prohlášení a záruky v korporačních smlouvách jako cár papíru?
    • 10 otázek pro ... Lukáše Rezka
    • Flexibilní novela zákoníku práce
    • Vypořádáním SJM k obchodnímu podílu soudním smírem (ne)může dojít k převodu obchodního podílu na exmanžela, který nebyl společníkem
    • Máte dostatečně zdokumentované plnění s dodavatelem?
    • Ubytování nezletilých sportovců v hostitelských rodinách
    • Může rodič sledovat své dítě kamerou nebo prostřednictvím telefonu či hodinek?
    • Flexinovela zákoníku práce: sloučení výpovědních důvodů při ztrátě zdravotní způsobilosti
    • Prohlášení a záruky v korporačních smlouvách jako cár papíru?
    • Rozhodnutí NSS podstatně mění zaběhlá pravidla v daňovém řízení: Po lhůtě už jen soudní cestou
    • Právní novinky v roce 2025, část první – rodinné právo
    • Návraty zaměstnanců z rodičovské dovolené, záskoky a související otázky trvání pracovního poměru
    • „Flexinovela“ zákoníku práce: Co vše se letos mění?
    • Mohou vlastníci nemovitostí zabránit dronům pořizovat fotografie jejich nemovitostí? Rozhodnutí soudu v QR kódu

    Soudní rozhodnutí

    Dílo s nehmotným výsledkem

    Spor o zaplacení ceny za provedení díla není sporem vyplývajícím z práva duševního vlastnictví podle § 9 odst. 2 písm. g) o. s. ř. ani tehdy, pokud se zhotovitel ve smlouvě o dílo...

    Náhrada nemajetkové újmy (exkluzivně pro předplatitele)

    Pro stanovení náhrady nemajetkové újmy u znásilněné ženy je rozhodující, zda jde („jen“) o zásah do osobnostních práv (zejména svobody rozhodování v sexuálních vztazích a...

    Náhrada škody (exkluzivně pro předplatitele)

    Za škodu se v právní teorii i praxi považuje újma, která nastala v majetkové sféře poškozeného, a je objektivně vyjádřitelná penězi. Skutečnou škodou je nutno rozumět takovou...

    Odměna zmocněnce (exkluzivně pro předplatitele)

    Rozhoduje-li soud o stížnosti odsouzeného proti usnesení o přiznání odměny a náhrady hotových výdajů zmocněnkyně poškozené, musí dát zmocněnkyni možnost vyjádřit se k...

    Podání obviněného (exkluzivně pro předplatitele)

    Vyplývá-li z obsahu stížnosti dostatečně zřejmě, že jde o podání samotného obviněného a že manželka, která stížnost podepsala, měla být zmocněna pouze k podpisu, jde sice o...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.