Nokia 7270 Versace na vlastní oči
Nokia nám minulý týden ukázala mobilní telefon 7270 z limitované edice, kterou vytvořila módní značka Donatella Versace. Podívejte se, jak vypadá mobil, jehož vyvolávací cena v dražbě bude třicet tisíc.
O limitované edici telefonu Nokia 7270 z dílny Donatelly Versace jsme psali už před několika týdny. Mobil je stejný jako v běžné verzi, liší se ale dvěma novými kryty, ozdobným poutkem a je zabalený v luxusní krabici.
Nokií 7270 Versace bylo vyrobeno jen 727 kusů. Nokia ke každému kusu přidá listinu s vyznačeným pořadím v sérii. U nás se telefon vůbec nebude prodávat, objeví se jen v charitativní aukci, kterou Nokia připravuje spolu s Terezou Maxovou. Výtěžek potom půjde dětským domovům. Vyvolávací cena bude třicet tisíc korun.
Podívejte se na ni
Zlý jazyk na včerejší tiskové konferenci Nokie podotkl, že na celém telefonu Versace je nejhezčí krabice. Je opravdu pěkná, pevná, uvnitř vyložená saténem nebo podobnou látkou. Na černé krabici jsou žluté ornamenty.
Krabici otevřete a uvidíte „pauzovací papír“, na kterém vás Nokia vítá do klubu a gratuluje, že jste za telefon utratili třikrát víc než za běžnou verzi.
V krabici je telefon se žlutým koženým krytem, ještě jeden černý kožený kryt, ozdobné poutko a nabíječka.
A tady už máme telefon. Po pravdě na obrázku možná vypadá lépe než ve skutečnosti. Žluté ornamenty jsou na kůži naneseny formou jakéhosi laku. Ten je tvrdý a na omak působí méně příjemně než standardní kožené obaly.
Na prvním z následujících obrázků je dobře vidět, jak se lak leskne. Otázkou také je, jestli vrstva časem nepopraská a neodloupne se. V rozích už k tomu neměla daleko.
Černý kožený kryt s vylisovanými ornamenty je příjemnější do ruky, působí ale trochu nudně.
Široké poutko zdobí sklíčka z dílny Swarovski.
Červené linky uvnitř telefonu esteticky příliš neladí se žlutým krytem. Nokia ale bude dodávat telefony s černými linkami, které nebudou tolik rušit.
Telefon Nokia 7270 Versace nemá smysl posuzovat podle užitné hodnoty. Míří k lidem, ke kterým mají asi všichni čtenáři MobilManie velmi daleko a asi ani nerozumí jejich potřebám a životním prioritám. Výtěžky z prodeje ale půjdou na dobrou věc: u nás dětským domovům, v cizině projektům pro boj s AIDS.
Zdroj: MobilMania, Marek Lutonský
© EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz