se stanoví částkou 137 304 800 000 Kčs.
se stanoví částkou 131 920 600 000 Kčs.
A. Účelové dotace do státních rozpočtů republik - České republice 31 697 345 000 Kčs - Slovenské republice 20 113 205 000 Kčs z toho: I. dotace na vybrané investiční akce s dosahem pro celou federaci a další rozvoj republik - České republice 10 631 500 000 Kčs - Slovenské republice 6 478 900 000 Kčs II. dotace na vybrané neinvestiční akce - České republice 21 065 845 000 Kčs - Slovenské republice 13 634 305 000 Kčs v tom: a) dotace na družstevní bytovou výstavbu - České republice 3 060 000 000 Kčs - Slovenské republice 2 800 000 000 Kčs b) dotace na individuální bytovou výstavbu - České republice 2 310 000 000 Kčs - Slovenské republice 1 380 000 000 Kčs c) dotace na modernizaci bytového fondu - České republice 1 008 000 000 Kčs - Slovenské republice 75 000 000 Kčs d) dotace na státní programy technického rozvoje - České republice 343 100 000 Kčs - Slovenské republice 157 100 000 Kčs e) vybrané druhy cenových dotací a intervencí - České republice 6 821 000 000 Kčs - Slovenské republice 4 414 700 000 Kčs f) dotace na ekonomické nástroje v zahraničním obchodě - České republice 6 796 300 000 Kčs - Slovenské republice 4 475 100 000 Kčs g) dotace na potřeby branné povahy včetně výzkumných a vývojových úkolů - České republice 727 445 000 Kčs - Slovenské republice 332 405 000 Kčs
B. Globální dotace - České republice 2 582 355 000 Kčs - Slovenské republice 1 257 795 000 Kčs
C. Rozpočtová rezerva vlády Československé socialistické republiky a ostatní účelové rezervy se stanoví částkou 2 329 000 000 Kčs.
----------------------------------------------------------------- Příjmy (v tisících Kčs) ----------------------------------------------------------------- Příjmy federálních organizací z hospodářství 116 263 688 z vědy a techniky 369 879 z peněžních a technických služeb 17 694 231 ze společenských služeb a činností pro obyvatelstvo 128 028 z obrany a bezpečnosti 2 157 000 Správní poplatky od organizací 160 000 Ostatní příjmy 531 974 ----------------------------------------------------------------- Úhrnem 137 304 800 ----------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------- Výdaje (v tisících Kčs) ----------------------------------------------------------------- Výdaje federálních organizací na hospodářství 26 884 949 vědu a techniku 4 401 069 peněžní a technické služby 5 582 716 společenské služby a činnosti pro obyvatelstvo 2 678 163 obranu a bezpečnost 34 206 752 správu 2 516 251 Celkem 76 269 900 z toho: Kancelář Federálního shromáždění 100 536 Státní komise pro vědeckotechnický a investiční rozvoj 153 784 vojenské výdaje 31 180 000 Dotace ze státního rozpočtu federace do státních rozpočtů republik celkem 55 650 700 ----------------------------------------------------------------- Úhrnem 131 920 600 ----------------------------------------------------------------- Přebytek 5 384 200 -----------------------------------------------------------------
(v tisících Kčs) Rozpočtová rezerva vlády ČSSR 500 000 z toho účelová rezerva pro Kancelář Federálního shromáždění 100 000 Ostatní účelové rezervy celkem 1 829 000 v tom: - rozvoj vědy a techniky 100 000 - investice organizací výzkumné a vývojové základny 29 000 - ekologické investice 500 000 - platové úpravy ve školství a zdravotnictví 900 000 - politické strany a volby do zákonodárných orgánů 300 000 Rezervy celkem 2 329 000
Ohrožení veřejného zdraví nelze podřadit pod pojem závažné porušení veřejného pořádku, protože zákon o pobytu cizinců v § 119 rozlišuje ohledně důvodů pro správní...
Zpochybňuje-li daňový subjekt význam zjištěných objektivních okolností tvrzeními opírajícími se o to, že na nich neshledává nic nestandardního či podezřelého, není povinností...
Skutečnost, že cizinec naplňuje účel, pro který mu byl dlouhodobý pobyt udělen, nevylučuje, aby správní orgán shledal jinou závažnou překážku, kterou může být v obecné rovině i...
Tytéž důvody, ať již spočívají v závažném neplnění povinností děkana či v závažném poškozování zájmů vysoké školy nebo fakulty, se v závislosti na okamžiku, kdy se o nich...
K porušení čl. 40 odst. 6 věty druhé Listiny dojde i tehdy, když by pachatel byl potrestán za spáchání přestupku přesto, že by odpovědnost za přestupek podle nové právní úpravy...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.