Mělník zdvojnásobí počet úředníků, ale start reformy zahájí včas
Mělnická radnice zvýší od Nového
roku v rámci reformy veřejné správy počet úředníků na
dvojnásobek. Kanceláře pro ně získá především v budově okresního
úřadu, která patří městu. I když stěhování jednotlivých odborů
prakticky začíná až v těchto dnech, hodlá radnice stihnout start
reformy od začátku ledna. Pouze některé odbory se budou stěhovat
až 3. ledna, řekla dnes novinářům mluvčí radnice Helena
Vavřinová.
roku v rámci reformy veřejné správy počet úředníků na
dvojnásobek. Kanceláře pro ně získá především v budově okresního
úřadu, která patří městu. I když stěhování jednotlivých odborů
prakticky začíná až v těchto dnech, hodlá radnice stihnout start
reformy od začátku ledna. Pouze některé odbory se budou stěhovat
až 3. ledna, řekla dnes novinářům mluvčí radnice Helena
Vavřinová.
Počet zaměstnanců městského úřadu se po Novém roce zvýší ze
současných 128 na 210. Noví zaměstnanci sem přejdou z okresního
úřadu.
Od Nového roku budou úředníci umístěni jak v budově radnice a
okresního úřadu na náměstí Míru, tak v detašovaných pracovištích
v Husově, Tyršově a Havlíčkově ulici. V budově městského úřadu
bude sídlit oddělení správy daní a poplatků, centrální pokladna a
účtárna a také odbor správy majetku a oddělení majetkoprávní,
ekonomické, služeb a investic.
Sociální záležitosti budou dočasně umístěny v Havlíčkově
ulici a v budově okresního úřadu. Výhledově ale radnice chystá
jejich přestěhování na jedno místo. V okresním úřadě bude sídlit
i živnostenský úřad, odbor výstavby, životního prostředí a
zemědělství.
Správní odbor se přestěhuje z radnice do budovy v Tyršově
ulici, kde bude také evidence obyvatel a občanských a cestovních
dokladů. Některé odbory ovšem čeká ještě za několik měsíců další
stěhování, až se v budově okresního úřadu uvolní místo dočasně
uvolněné pro neratovický odbor životního prostředí.
Vlastní úpravy budov pro nové rozmístění úředníků dosud město
finančně zvládlo bez velkých problémů. Postupně ale bude muset
ještě přebudovat například vstupní prostory okresního úřadu. Více
se vedení města ale obává toho, zda finančně zvládne provoz úřadu
i v příštím roce.
© EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz