epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    Nařízení Vlády ze dne 4. prosince 2000 o způsobu usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost zaměstnanců odměňovaných podle zákona o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech

    Sbírka:  447/2000 | Částka:  124/2000
    31.12.2000

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    447

    NAŘÍZENÍ VLÁDY
    ze dne 4. prosince 2000
    o způsobu usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost
    zaměstnanců odměňovaných podle zákona o platu a odměně za pracovní pohotovost
    v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech






          Vláda nařizuje podle § 23 odst. 1 písm. a) zákona č. 143/1992 Sb., o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění zákona č. 40/1994 Sb. a zákona č. 217/2000 Sb.:

    § 1

    Předmět úpravy a rozsah působnosti

          Toto nařízení stanoví způsob usměrňování výše prostředků vynakládaných organizačními složkami státu,1) státními fondy,2) územními samosprávnými celky3) a příspěvkovými organizacemi4) na platy a na odměny za pracovní pohotovost (dále jen ,,prostředky na platy") podle zákona o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech5) (dále jen ,,zákon").

    Usměrňování prostředků na platy organizačních složek státu, státních fondů a územních samosprávných celků

    § 2

          (1)  Výše prostředků na platy organizační složky státu a státního fondu se pro kalendářní rok usměrňuje v rámci peněžních prostředků státního rozpočtu a rozpočtu státního fondu stanovením objemu prostředků na platy v absolutní výši.

          (2)  Objem prostředků na platy stanoví pro organizační složku státu a státní fond příslušný správce kapitoly státního rozpočtu, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak,6) na základě podmínek pro odměňování zaměstnanců stanovených zákonem a zvláštním právním předpisem.7)


    § 3

          (1)  Výše prostředků na platy územního samosprávného celku se pro kalendářní rok usměrňuje v rámci peněžních prostředků rozpočtu územního samosprávného celku stanovením objemu prostředků na platy v absolutní výši.

          (2)  Objem prostředků na platy zaměstnanců územního samosprávného celku, s výjimkou zaměstnanců zařazených v organizační složce územního samosprávného celku zařazené do sítě škol, předškolních zařízení a školských zařízení, pro kterou plní úkoly zaměstnavatele orgán vykonávající podle zvláštního právního předpisu8) státní správu ve školství, stanoví příslušný orgán9) územního samosprávného celku.

          (3)  Objem prostředků na platy zaměstnanců zařazených v organizační složce územního samosprávného celku zařazené do sítě škol, předškolních zařízení a školských zařízení, pro kterou plní úkoly zaměstnavatele orgán vykonávající podle zvlášního právního předpisu8) státní správu ve školství, stanoví orgán, který podle zvláštního právního předpisu10) finanční prostředky na platy těchto zaměstnanců přiděluje.

          (4)  Objem prostředků na platy podle odstavců 1 až 3 se stanoví na základě podmínek pro odměňování zaměstnanců stanovených zákonem a zvláštním právním předpisem.7)


    § 4

          (1)  Stanovený objem prostředků na platy je překročen, je-li objem prostředků na platy zúčtovaný v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě, zvýšený o částku náhrad platů zúčtovanou v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě a snížený o částky uhrazené v kalendářním roce z mimorozpočtových zdrojů,11) vyšší než stanovený objem prostředků na platy.

          (2)  Při překročení stanoveného objemu prostředků na platy se postupuje podle zvláštního právního předpisu.12)

    Usměrňování prostředků na platy
    příspěvkových organizací

    § 5

          (1)  Výše prostředků na platy příspěvkové organizace zřízené nebo řízené organizační složkou státu nebo územním samosprávným celkem se pro kalendářní rok usměrňuje, nestanoví-li se dále jinak, v rámci peněžních prostředků vymezených finančním vztahem k rozpočtu zřizovatele nebo z úhrad podle zvláštních zákonů na základě rozhodnutí zřizovatele,13) a to
    a)
    zřizovatelem stanoveným objemem prostředků na platy v absolutní výši, nebo
    b)
    podílem mimotarifních složek platu k platovým tarifům (dále jen ,,podíl mimotarifních složek") stanoveným pro zjištění přípustného objemu prostředků na platy.

          (2)  Výše prostředků na platy příspěvkové organizace zřízené územním samosprávným celkem, která je zařazena do sítě škol, předškolních zařízení a školských zařízení, se pro kalendářní rok usměrňuje v rámci finančních prostředků vyčleněných ze státního rozpočtu stanovením objemu prostředků na platy v absolutní výši. Objem prostředků na platy v absolutní výši stanoví orgán, který podle zvláštního právního předpisu10) finanční prostředky na platy této příspěvkové organizaci přiděluje.

          (3)  Objem prostředků na platy podle odstavce 1 písm. a) a odstavce 2 se stanoví na základě podmínek pro odměňování zaměstnanců stanovených zákonem a zvláštním právním předpisem.14)

          (4)  Přípustný objem prostředků na platy zjistí příspěvková organizace za kalendářní rok z objemu platových tarifů, který odpovídá skutečnému počtu a struktuře zaměstnanců, stanoveného podílu mimotarifních složek (odstavec 5), částek plnění nezahrnovaných do podílu mimotarifních složek a částek náhrad platů a odměn za pracovní pohotovost. Při výpočtu přípustného objemu prostředků na platy postupuje příspěvková organizace tak, že objem platových tarifů, které zúčtovala v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě, zvýší o stanovený podíl mimotarifních složek, o částky plnění nezahrnovaných do podílu mimotarifních složek a o částky náhrad platů a odměn za pracovní pohotovost, které zúčtovala v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě.

          (5)  Podíl mimotarifních složek činí 25 % a u příspěvkové organizace, jejíž neinvestiční výdaje hradí Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky15) a další zdravotní pojišťovny,16) činí 50 %.

          (6)  Do podílu mimotarifních složek příspěvková organizace zahrnuje
    a)
    osobní příplatky, a
    b)
    odměny, s výjimkou odměn za poskytnutí pomoci při předcházení požárům nebo živelním událos-tem, jejich likvidaci nebo odstraňování jejich následků nebo při jiných mimořádných událostech, při nichž může být ohrožen majetek, zdraví nebo život.17)


    § 6

          (1)  Příspěvková organizace překročí
    a)
    stanovený objem prostředků na platy, jestliže je objem prostředků na platy zúčtovaný v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě, zvýšený o částku náhrad platů zúčtovanou v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě a snížený o částky platů uhrazené v kalendářním roce z účelově přijatých prostředků na platy, s výjimkou prostředků přijatých podle § 5 odst. 2, a z jiné činnosti, vyšší než stanovený objem prostředků na platy,
    b)
    přípustný objem prostředků na platy, jestliže je objem prostředků na platy zúčtovaný v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě, zvýšený o částku náhrad platů zúčtovanou v kalendářním roce k výplatě nebo úhradě a snížený o částky platů uhrazené v kalendářním roce z účelově přijatých prostředků na platy a z jiné činnosti, vyšší než přípustný objem prostředků na platy.

          (2)  Při překročení stanoveného nebo přípustného objemu prostředků na platy, které příspěvková organizace neuhradí z fondu odměn,18) se postupuje podle zvláštního právního předpisu.12)

    Přechodná a závěrečná ustanovení

    § 7

          Při hodnocení, zda zaměstnavatel dodržel stanovený způsob usměrňování výše prostředků na platy za rok 2000, se postupuje podle právních předpisů platných přede dnem nabytí účinnosti tohoto
    nařízení.

    § 8

          Zrušují se:

      1.  Nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech.

      2.  Nařízení vlády č. 144/1995 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech.

      3.  Nařízení vlády č. 209/1995 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění nařízení vlády č. 144/1995 Sb.

      4.  Nařízení vlády č. 306/1995 Sb., kterým se mění a doplňuje nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů.

      5.  Nařízení vlády č. 137/1997 Sb., kterým se mění a doplňuje nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů.

      6.  Nařízení vlády č. 349/1997 Sb., kterým se mění a doplňuje nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů.

      7.  Nařízení vlády č. 319/1998 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů.

       8.  Nařízení vlády č. 332/1999 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 48/1995 Sb., o usměrňování výše prostředků vynakládaných na platy a na odměny za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů.

    § 9

          Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2001.




    Předseda vlády:


    Ing. Zeman v. r.



    1. místopředseda vlády


    a ministr práce a sociálních věcí:


    PhDr. Špidla v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    § 3 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích.
    2)
    § 28 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla).
    3)
    Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení). Zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze.
    4)
    § 1 odst. 1 písm. b) zákona č. 143/1992 Sb., o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a v některých dalších organizacích a orgánech, ve znění zákona č. 217/2000 Sb.
    5)
    Zákon č. 143/1992 Sb., ve znění zákona č. 590/1992 Sb., zákona č. 10/1993 Sb., zákona č. 40/1994 Sb., zákona č. 118/1995 Sb., zákona č. 201/1997 Sb., zákona č. 225/1999 Sb., zákona č. 132/2000 Sb. a zákona č. 217/2000 Sb.
    6)
    Například § 34 odst. 2 písm. g) zákona č. 147/2000 Sb., o okresních úřadech.
    7)
    Nařízení vlády č. 251/1992 Sb., o platových poměrech zaměstnanců rozpočtových a některých dalších organizací, ve znění nařízení vlády č. 76/1994 Sb., nařízení vlády č. 141/1995 Sb., nařízení vlády č. 70/1996 Sb., nařízení vlády č. 325/1996 Sb., nařízení vlády č. 352/1997 Sb., nařízení vlády č. 247/1998 Sb. a nařízení vlády č. 125/2000 Sb. Nařízení vlády č. 252/1992 Sb., o podmínkách pro poskytování a výši zvláštního příplatku za vykonávání činností ve ztížených a zdraví škodlivých pracovních podmínkách, ve znění nařízení vlády č. 77/1994 Sb. Nařízení vlády č. 253/1992 Sb., o platových poměrech zaměstnanců orgánů státní správy, některých dalších orgánů a obcí, ve znění nařízení vlády č. 78/1994 Sb., nařízení vlády č. 142/1995 Sb., nařízení vlády č. 71/1996 Sb., nařízení vlády č. 326/ /1996 Sb., nařízení vlády č. 353/1997 Sb., nařízení vlády č. 248/1998 Sb. a nařízení vlády č. 126/2000 Sb. Nařízení vlády č. 79/1994 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ozbrojených sil, bezpečnostních sborů a služeb, orgánů celní správy, příslušníků Sboru požární ochrany a zaměstnanců některých dalších organizací (služební platový řád), ve znění nařízení vlády č. 143/1995 Sb., nařízení vlády č. 72/1996 Sb., nařízení vlády č. 327/1996 Sb., nařízení vlády č. 354/ /1997 Sb., nařízení vlády č. 249/1998 Sb. a nařízení vlády č. 127/2000 Sb.
    8)
    § 4 odst. 2 a § 7 písm. l) zákona č. 564/1990 Sb., o státní správě a samosprávě ve školství, ve znění zákona č. 132/2000 Sb.
    9)
    § 59 odst. 1 písm. b) zákona č. 129/2000 Sb. § 102 odst. 2 písm. j) zákona č. 128/2000 Sb. § 68 odst. 2 písm. w) a § 94 odst. 2 písm. e) zákona č. 131/2000 Sb.
    10)
    § 4 odst. 1 a § 8 odst. 2 zákona č. 564/1990 Sb.
    11)
    § 45 odst. 3 zákona č. 218/2000 Sb. § 6 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
    12)
    § 44 zákona č. 218/2000 Sb. § 22 zákona č. 250/2000 Sb.
    13)
    § 51 odst. 2 a § 54 odst. 1 zákona č. 219/2000 Sb. § 1 písm. d) a § 64 odst. 1 zákona č. 218/2000 Sb. § 23 odst. 1 písm. b) zákona č. 250/2000 Sb.
    14)
    Nařízení vlády č. 251/1992 Sb. Nařízení vlády č. 252/1992 Sb. Nařízení vlády č. 79/1994 Sb.
    15)
    Zákon č. 551/1991 Sb., o Všeobecné zdravotní pojišťovně České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
    16)
    Zákon č. 280/1992 Sb., o resortních, oborových, podnikových a dalších zdravotních pojišťovnách, ve znění pozdějších předpisů.
    17)
    § 10 písm. c) nařízení vlády č. 251/1992 Sb.
    18)
    § 59 odst. 2 zákona č. 218/2000 Sb. § 32 odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 30.10.2025Padesát na padesát – patové situace mezi společníky a řízení sporu mezi nimi (online – živé vysílání) – 30.10.2025
    • 30.10.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 30.10.2025
    • 31.10.2025Novelizace rodinného práva od 1. 1. 2026 a procesní souvislosti – II. díl (online - živé vysílání) - 31.10.2025
    • 04.11.2025Efektivní právní psaní s AI: Od koncepce po finální dokument (online - živé vysílání) - 4.11.2025
    • 11.11.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 11.11.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Lichevní smlouva ve světle usnesení Nejvyššího soudu ze dne 3. 6. 2025, sp. zn. 28 Cdo 2378/2024 
    • 10 otázek pro ... Milana Rákosníka
    • Prověřování zahraničních investic v EU: současný rámec, česká praxe a očekávané změny
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • Vazba
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • LEAGLE.ONE: Jak prodat firmu chytře a s jistotou?
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Ústavní soud rozhodl: Styk rodiče s dítětem je nejen právem, ale i povinností
    • Práva pronajímatele při vyklizení pronajatých prostor
    • Nový zákon o kritické infrastruktuře a jeho provázanost s novým zákonem o kybernetické bezpečnosti. Kontext a přijetí nové legislativy
    • Dopady „oduznání“ nemoci z povolání na náhradu za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti
    • Výklad zadávacích podmínek v kontextu rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže – 1. část
    • Faktory ovlivňující náhrady za duševní útrapy pozůstalých po dopravních nehodách
    • Byznys a paragrafy, díl 20.: Nový zákon o kybernetické bezpečnosti
    • Změny zápisu zástavního práva do katastru nemovitostí už nejsou tabu. ČÚZK mění dlouholetou praxi
    • Elektronické podpisy – jejich druhy a způsoby využití
    • Nález Pl. ÚS 2/25: když Ústavní soud dokáže být skutečným ochráncem lidské důstojnosti
    • Komentář – smutná realita výmazů exekutorského zástavního práva z katastru nemovitostí
    • Organizační důvody jako univerzální způsob pro ukončení pracovního poměru
    • Ústavní soud k alkoholu na pracovišti ve světle intenzity porušení pracovních povinností pedagogických pracovníků
    • Přinese tzv. rozvodová novela skutečně zklidnění emocí ve sporech o péči o dítě?
    • Vzdálenost mezi místy bydliště rodičů dítěte a její vliv na soudní rozhodnutí

    Soudní rozhodnutí

    Vazba

    Státní zástupce není v přípravném řízení oprávněn zamítnout návrh, jímž se obviněný s argumentem, že pominul důvod vazby, domáhá zrušení peněžité záruky. Pokud takovému...

    Pohledávka vyloučená z uspokojení (exkluzivně pro předplatitele)

    Příspěvek do garančního fondu dle § 4 odst. 1 zákona č. 168/1999 Sb. nemá charakter mimosmluvní sankce postihující majetek dlužníka (ve smyslu § 170 písm. d/ insolvenčního zákona).

    Oddlužení

    Rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 insolvenčního zákona musí být vždy odůvodněno. Proti rozhodnutí o záloze podle § 136 odst. 3 a 5 je odvolání přípustné.

    Odměna advokáta (exkluzivně pro předplatitele)

    Úkon právní služby lze posoudit jako mimořádně obtížný ve smyslu § 12 odst. 1 advokátního tarifu i proto, že zastupovaný trpí duševní poruchou, avšak jen pokud je v jejím...

    Odpovědnost státu za škodu (exkluzivně pro předplatitele)

    Mimořádná opatření vydaná Ministerstvem zdravotnictví dle § 69 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, v době krizového stavu za účelem řešení krizové situace,...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.