epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    PŘEDSEDA VLÁDY vyhlašuje úplné znění zákona č. 359/1992 Sb., o zeměměřických a katastrálních orgánech, jak vyplývá ze změn provedených zákonem č. 107/1994 Sb., zákonem č. 200/1994 Sb., zákonem č. 62/1997 Sb., zákonem č. 132/2000 Sb., zákonem č. 186/2001 Sb. a zákonem č. 175/2003 Sb.

    Sbírka:  11/2004 | Částka:  3/2004
    14.1.2004

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    11

    PŘEDSEDA VLÁDY
    vyhlašuje
    úplné znění zákona č. 359/1992 Sb.,
    o zeměměřických a katastrálních orgánech, jak vyplývá ze změn provedených zákonem č. 107/1994 Sb.,
    zákonem č. 200/1994 Sb., zákonem č. 62/1997 Sb., zákonem č. 132/2000 Sb.,
    zákonem č. 186/2001 Sb. a zákonem č. 175/2003 Sb.








    ZÁKON


    o zeměměřických a katastrálních orgánech






          Česká národní rada se usnesla na tomto zákoně:

    ČÁST PRVNÍ

    ZEMĚMĚŘICKÜ A KATASTRÁLNÍ ORGÁNY A JEJICH P®SOBNOST

    § 1

          (1)  Zřizuje se Český úřad zeměměřický a katastrální (dále jen ,,Úřad"), jako ústřední správní úřad zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky se sídlem v Praze. Úřad je účetní jednotkou.1)

          (2)  V čele Úřadu je předseda, kterého jmenuje a odvolává vláda České republiky.

    § 2

          (1)  Zřizuje se Zeměměřický úřad jako jiný správní úřad zeměměřictví s celostátní působností se sídlem v Praze. Zeměměřický úřad je účetní jednotkou.1)

          (2)  Zřizují se zeměměřické a katastrální inspektoráty (dále jen ,,inspektoráty") a katastrální úřady jako jiné správní úřady pro zeměměřictví a katastr nemovitostí České republiky. Inspektoráty a katastrální úřady jsou účetními jednotkami.1)

          (3)  Zeměměřický úřad, inspektoráty a katastrální úřady řídí ředitelé jmenovaní a odvolávaní předsedou Úřadu.

          (4)  Sídla a územní působnost inspektorátů jsou stanoveny v příloze č. 1 tohoto zákona. Sídla a územní působnost katastrálních úřadů jsou stanoveny v příloze č. 2 tohoto zákona.

    § 3

          (1)  Úřad
    a)
    zabezpečuje jednotné provádění těchto činností

          1.  správy katastru nemovitostí České republiky,1a)

          2.  budování a údržby bodových polí,

          3.  tvorby, obnovy a vydávání základních a tematických státních mapových děl a jiných publikací,

          4.  standardizace jmen nesídelních geografických objektů z území České republiky a jmen sídelních a nesídelních geografických objektů z území mimo Českou republiku,

          5.  vytváření a vedení automatizovaného informačního systému zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky,

          6.  dokumentace výsledků zeměměřických činností,
    b)
    koordinuje výzkum v zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky a systém vědecko-technických informací pro tyto oblasti,
    c)
    zajišťuje a koordinuje mezinárodní spolupráci v zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky,
    d)
    řídí Zeměměřický úřad, inspektoráty a katastrální úřady, není-li v tomto zákoně stanoveno jinak,
    e)
    vykonává správu centrální databáze katastru nemovitostí České republiky, která je vedena v celostátním rozsahu počítačovými prostředky, obsahuje data o nemovitostech a poskytuje údaje katastru nemovitostí formou dálkového přístupu,
    f)
    rozhoduje v případě pochybností, zda jde o výkon zeměměřických činností,4)
    g)
    schvaluje standardizovaná jména geografických objektů a názvy katastrálních území,
    h)
    rozhoduje o odvoláních proti rozhodnutím Zeměměřického úřadu a inspektorátů,
    i)
    stanovuje správce základních a tematických státních mapových děl,
    j)
    uděluje a odnímá úřední oprávnění,5)
    k)
    organizuje a zajišťuje zkoušky odborné způsobilosti a srovnávací zkoušky odborné způsobilosti pro udělení úředního oprávnění,
    l)
    vede seznam fyzických osob, kterým udělil úřední oprávnění,
    m)
    vydává základní státní mapová díla5a) a tematická státní mapová díla,5b)
    n)
    plní další úkoly na úseku zeměměřictví podle zvláštního předpisu6) a provádí další činnosti potřebné pro rozvoj zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky.

          (2)  Ministerstvo obrany při výkonu zeměměřických činností pro potřeby obrany státu plní obdobné úkoly jako Úřad.

    § 3a

          Zeměměřický úřad
    a)
    vykonává správu geodetických základů České republiky,6a)
    b)
    rozhoduje o umístění, přemístění či odstranění měřických značek základního bodového pole,6a) včetně signalizačního a ochranného zařízení bodu bodového pole,
    c)
    vykonává správu základních státních mapových děl5a) a tematických státních mapových děl5b) stanovených Úřadem,
    d)
    vede databázové soubory bodů bodového pole evidovaných v technických jednotkách,
    e)
    vykonává správu základní báze geografických dat České republiky,
    f)
    vede Ústřední archiv zeměměřictví a katastru, který je archivem zvláštního významu,2)
    g)
    provádí zeměměřické činnosti6b) na státních hranicích v dohodě se správcem dokumentárního díla státních hranic,6c)
    h)
    projednává porušení pořádku na úseku zeměměřictví podle zvláštního zákona,6d)
    i)
    plní další úkoly na úseku zeměměřictví, kterými ho pověří Úřad.

    § 4

          Inspektoráty
    a)
    kontrolují výkon státní správy katastru nemovitostí České republiky katastrálními úřady,
    b)
    dohlížejí na ověřování výsledků zeměměřických činností, které jsou využívány pro katastr nemovitostí České republiky a státní mapové dílo,
    c)
    předkládají Úřadu návrhy na opatření k odstranění nedostatků zjištěných při kontrole a dohledu podle písmen a) a b),
    d)
    rozhodují o odvoláních proti rozhodnutím katastrálních úřadů,7)
    e)
    předkládají návrh na odejmutí úředního oprávnění,8)

    f)
    projednávají porušení pořádku na úseku zeměměřictví podle zvláštního zákona,8a)
    g)
    plní další úkoly na úseku zeměměřictví podle zvláštního předpisu9) a úkoly na úseku zeměměřictví, kterými je pověří Úřad.

    § 5

          (1)  Katastrální úřady
    a)
    vykonávají státní správu katastru nemovitostí České republiky,1a)
    b)
    vykonávají správu zhušťovacích bodů a podrobných polí polohového a výškového,
    c)
    projednávají porušení pořádku na úseku katastru nemovitostí České republiky podle zvláštního zákona,10)
    d)
    schvalují změny pomístního názvosloví a zabezpečují činnosti spojené se standardizací geografického názvosloví,
    e)
    schvalují změny hranic katastrálních území,
    f)
    vykonávají správu základních státních mapových děl5a) stanovených Úřadem,
    g)
    plní další úkoly na úseku zeměměřictví a katastru nemovitostí České republiky, kterými je pověří Úřad.

          (2)  Seznam katastrálních pracovišť, která jsou vnitřními organizačními jednotkami katastrálních úřadů podle zvláštního právního předpisu,10a) jejich názvy, sídla a územní obvody, ve kterých vykonávají působnost příslušného katastrálního úřadu, zveřejní Úřad sdělením ve Sbírce zákonů.10b)
    § 6

          Obecné předpisy o správním řízení11) se vztahují na rozhodování Úřadu, Zeměměřického úřadu, inspektorátů a katastrálních úřadů ve věcech podle § 3 písm. f), h) a j), § 3a písm. b) a h), § 4 písm. d) a f) a § 5 odst. 1 písm. a), c) a e) tohoto zákona.

    § 7 až 10

    zrušeny

    ČÁST ČTVRTÁ

    ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    § 12

          Práva a povinnosti z pracovněprávních a jiných vztahů přecházejí dnem účinnosti tohoto zákona z Českého úřadu geodetického a kartografického na Český úřad zeměměřický a katastrální.

    § 13

          Zrušují se:

      1.  Zákon č. 36/1973 Sb., o orgánech geodézie a kartografie.

      2.  Ustanovení § 37 odst. 1 písm. a) a b) a odst. 2 zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích.

    § 14

          Tento zákon nabývá účinnosti dnem 1. ledna 1993.

    Příloha č. 1 k zákonu č. 359/1992 Sb.

    Sídla a územní působnost inspektorátů

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Brně, který vykonává působnost pro územní obvody Jihomoravského kraje, Vysočiny a Zlínského kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Českých Budějovicích, který vykonává působnost pro územní obvod Jihočeského kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Liberci, který vykonává působnost pro územní obvody Libereckého kraje a Ústeckého kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Opavě, který vykonává působnost pro územní obvody Olomouckého kraje a Moravskoslezského kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Pardubicích, který vykonává působnost pro územní obvody Pardubického kraje a Královéhradeckého kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Plzni, který vykonává působnost pro územní obvody Plzeňského kraje a Karlovarského kraje.

          Zeměměřický a katastrální inspektorát v Praze, který vykonává působnost pro územní obvody hlavního města Prahy a Středočeského kraje.

    Příloha č. 2 k zákonu č. 359/1992 Sb.

    Územní působnost a sídla katastrálních úřadů

      1.  Katastrální úřad pro hlavní město Prahu se sídlem v Praze,

      2.  Katastrální úřad pro Jihočeský kraj se sídlem v Českých Budějovicích,

      3.  Katastrální úřad pro Karlovarský kraj se sídlem v Karlových Varech,

      4.  Katastrální úřad pro Královéhradecký kraj se sídlem v Hradci Králové,

      5.  Katastrální úřad pro Liberecký kraj se sídlem v Liberci,

      6.  Katastrální úřad pro Plzeňský kraj se sídlem v Plzni,

      7.  Katastrální úřad pro Pardubický kraj se sídlem v Pardubicích,

      8.  Katastrální úřad pro Středočeský kraj se sídlem v Praze,

      9.  Katastrální úřad pro Ústecký kraj se sídlem v Ústí nad Labem,

    10.  Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj se sídlem v Brně,

    11.  Katastrální úřad pro Moravskoslezský kraj se sídlem v Opavě,

    12.  Katastrální úřad pro Olomoucký kraj se sídlem v Olomouci,

    13.  Katastrální úřad pro Vysočinu se sídlem v Jihlavě,

    14.  Katastrální úřad pro Zlínský kraj se sídlem ve Zlíně.


    *   *   *   

          Zákon č. 107/1994 Sb., kterým se mění a doplňuje zákon č. 359/1992 Sb., o zeměměřických a katastrálních orgánech, nabyl účinnosti dnem 1. června 1994.

          Zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, nabyl účinnosti dnem 1. ledna 1995.

          Zákon č. 62/1997 Sb., kterým se mění a doplňuje zákon č. 359/1992 Sb., o zeměměřických a katastrálních orgánech, ve znění pozdějších předpisů, nabyl účinnosti dnem 1. května 1997.

          Zákon č. 132/2000 Sb., o změně a zrušení některých zákonů souvisejících se zákonem o krajích, zákonem o obcích, zákonem o okresních úřadech a zákonem o hlavním městě Praze, nabyl účinnosti dnem 1. ledna 2001.

          Zákon č. 186/2001 Sb., kterým se mění zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, ve znění zákona č. 120/2000 Sb., a zákon č. 359/1992 Sb., o zeměměřických a katastrálních orgánech, ve znění pozdějších předpisů, nabyl účinnosti dnem 1. července 2001.

          Zákon č. 175/2003 Sb., kterým se mění zákon č. 359/1992 Sb., o zeměměřických a katastrálních orgánech, ve znění pozdějších předpisů, nabyl účinnosti dnem 1. ledna 2004.




    Předseda vlády:


    PhDr. Špidla v. r.


    ––––––––––––––––––––
    1)
    § 3 odst. 3 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění zákona č. 492/2000 Sb., zákona č. 229/2001 Sb., zákona č. 320/2001 Sb., zákona č. 501/2001 Sb., zákona č. 202/2002 Sb., zákona č. 280/2002 Sb. a zákona č. 476/2002 Sb.
    1a)
    Zákon č. 265/1992 Sb., o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem. Zákon č. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí České republiky (katastrální zákon).
    4)
    § 3 odst. 2 zákona č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením.
    5)
    § 14 a 15 zákona č. 200/1994 Sb.
    5a)
    § 2 písm. g) zákona č. 200/1994 Sb.
    5b)
    § 2 písm. h) zákona č. 200/1994 Sb.
    6)
    Např. § 14 zákona č. 35/1965 Sb., o dílech literárních, vědeckých a uměleckých (autorský zákon), ve znění zákona č. 89/1990 Sb.
    6a)
    § 2 písm. c) a e) zákona č. 200/1994 Sb., ve znění zákona č. 186/2001 Sb.
    2)
    Zákon č. 97/1974 Sb., o archivnictví, ve znění pozdějších předpisů.
    6b)
    § 3 odst. 1 zákona č. 200/1994 Sb.
    6c)
    § 12 odst. 1 písm. j) zákona č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, ve znění zákona č. 21/1993 Sb.
    6d)
    § 17a odst. 1 písm. b) bod 1, § 17a odst. 1 písm. c) a § 17b odst. 1 písm. a) zákona č. 200/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
    7)
    § 8 odst. 4, § 16 odst. 4, § 24 a 25 zákona č. 344/1992 Sb.
    8)
    § 15 odst. 5 zákona č. 200/1994 Sb.
    8a)
    § 17a odst. 1 písm. a), b) bod 2, § 17a odst. 1 písm. d) a e), § 17b odst. 1 zákona č. 200/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
    9)
    Např. § 7 odst. 3 písm. a) zákona č. 200/1994 Sb.
    10)
    Zákon č. 344/1992 Sb.
    10a)
    § 52 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých zákonů (rozpočtová pravidla).
    10b)
    § 2 odst. 1 písm. e) zákona č. 309/1999 Sb., o Sbírce zákonů a o Sbírce mezinárodních smluv.
    11)
    Zákon č. 71/1967 Sb., o správním řízení (správní řád).
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 09.09.2025Implementace a servis softwaru (online - živé vysílání) - 9.9.2025
    • 09.09.2025Techniky přesvědčivé argumentace – nejen u soudu (online - živé vysílání) - 9.9.2025
    • 10.09.2025Postup zaměstnavatele před/při sjednávání pracovního poměru z pohledu práva (pro soukromý sektor) (online - živé vysílání) - 10.9.2025
    • 10.09.2025Shareholders' agreement aneb Co by si měli společníci mezi sebou upravit (online - živé vysílání) - 10.9.2025
    • 11.09.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 11.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Flexinovela a změny v oblasti jiných důležitých osobních překážek v práci
    • Realitní obchod, provize zprostředkovatele a právní důsledky odstoupení od kupní smlouvy
    • Právo na víkend - týden v české justici očima šéfredaktora
    • Soudní ombudsman jako most mezi soudy, advokacií a veřejností
    • Byznys a paragrafy, díl 17.: Přístup do datové schránky právnické osoby při úmrtí jednatele
    • Limity nároku poškozeného na náhradu nákladů za nájem náhradního vozidla
    • Sankce Evropské unie proti Rusku a jejich dopad na obchodní smlouvy
    • 10 otázek pro ... Moniku Novotnou
    • Realitní obchod, provize zprostředkovatele a právní důsledky odstoupení od kupní smlouvy
    • Limity nároku poškozeného na náhradu nákladů za nájem náhradního vozidla
    • Smlouva uzavřená mezi studentem a soukromou vysokou školou jako smlouva spotřebitelská – nález Ústavního soudu ze dne 5. února 2025, sp. zn. IV. ÚS 2093/24
    • Oprávnění policejního orgánu k odemknutí mobilního telefonu nuceným přiložením prstu obviněného
    • Nárok na pobídkovou složku mzdy podmíněný dodržováním pracovních povinností a její krácení za jejich nedodržování
    • Flexinovela a změny v oblasti jiných důležitých osobních překážek v práci
    • 10 otázek pro ... Moniku Novotnou
    • Druhá vlna povinností dle AI Aktu
    • Oprávnění policejního orgánu k odemknutí mobilního telefonu nuceným přiložením prstu obviněného
    • Novela trestního zákoníku
    • Jak číst znalecký posudek: Právní orientace pro advokáty
    • V čem Nejvyšší soud selhává a proč by mu to advokáti měli říct
    • Neplatnost vydědění a její důsledky
    • Koncentrace řízení a kdy je čas na poučení
    • Praktické dopady tzv. flexi novely zákoníku práce na běh a délku výpovědní doby
    • Limity rozhodování ve společenství vlastníků jednotek: výbor vs. shromáždění

    Soudní rozhodnutí

    Odměna obhájce

    Ustanovení § 151 odst. 2 trestního řádu nezakládá bez dalšího nárok obhájce na odměnu a náhradu hotových výdajů za jakýkoli úkon právní služby poskytnutý obviněnému v...

    Podmíněné propuštění (exkluzivně pro předplatitele)

    Pokud se obecné soudy při posuzování podmínek pro podmíněné propuštění omezí na pouhé matematické sečtení kázeňských odměn a počtu trestních odsouzení a z možnosti...

    Poučovací povinnost (exkluzivně pro předplatitele)

    Pokud by odvolací soud založil svůj procesní postup pouze na nesprávném právním posouzení závěrů plynoucích z právně závazného názoru v rozhodnutí dovolacího soudu bez toho, aby...

    Právo na informace (exkluzivně pro předplatitele)

    Právo stěžovatele na informace podle čl. 17 odst. 1 a 5 Listiny je porušeno, jestliže povinný subjekt podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím neposkytl...

    Smluvní pokuta (exkluzivně pro předplatitele)

    Procesní úkon (námitku), jímž se dovolává nepřiměřenosti nároku na smluvní pokutu, může dlužník vznést v řízení kdykoliv, a to až do okamžiku rozhodnutí odvolacího soudu. Je...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.