epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
  • ČLÁNKY
    • občanské právo
    • obchodní právo
    • insolvenční právo
    • finanční právo
    • správní právo
    • pracovní právo
    • trestní právo
    • evropské právo
    • veřejné zakázky
    • ostatní právní obory
  • ZÁKONY
    • sbírka zákonů
    • sbírka mezinárodních smluv
    • právní předpisy EU
    • úřední věstník EU
  • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
    • občanské právo
    • obchodní právo
    • správní právo
    • pracovní právo
    • trestní právo
    • ostatní právní obory
  • AKTUÁLNĚ
    • 10 otázek
    • tiskové zprávy
    • vzdělávací akce
    • komerční sdělení
    • ostatní
  • E-shop
    • Online kurzy
    • Online konference
    • Další vzdělávaní advokátů
    • Konference
    • Roční předplatné
    • Monitoring judikatury
    • Publikace a služby
    • Společenské akce
    • Advokátní rejstřík
    • Partnerský program
  • Advokátní rejstřík
  • Více

    Zákon ze dne 27.4.1982, kterým se mění a doplňuje zákon o národních výborech a upravuje působnost místních národních výborů ve střediskových obcích

    11.5.1982 | Sbírka:  49/1982 Sb. | Částka:  10/1982ASPI

    Vztahy

    Aktivní derogace: 77/1978 Sb., 77/1976 Sb., 130/1975 Sb., 129/1975 Sb., 100/1975 Sb., 130/1974 Sb., 69/1967 Sb., 62/1964 Sb., 61/1964 Sb., 41/1964 Sb., 103/1963 Sb., 102/1963 Sb., 60/1961 Sb., 18/1958 Sb., 310/1951 Ú.l.I
    Pasivní derogace: 367/1990 Sb., 138/1982 Sb.
    49/1982
    Zákon
    České národní rady
    ze dne 27. dubna 1982,
    kterým se mění a doplňuje zákon o národních výborech a upravuje působnost místních národních výborů ve střediskových obcích
    Změna: 138/1982 Sb.
    Česká národní rada se usnesla na tomto zákoně:
    Čl.I
    Zákon č. 69/1967 Sb., o národních výborech, ve znění pozdějších zákonů (úplné znění č. 28/1972 Sb.), se mění a doplňuje takto:
    1. § 9 zní:
    "(1) V obci, kterou na návrh okresního národního výboru určí krajský národní výbor jako střediskovou obec (dále jen "Středisková obec"), působí místní národní výbor s rozšířenou působností.
    (2) Se souhlasem občanů může být zřízen jeden místní národní výbor pro několik obcí; o tomto opatření rozhoduje na návrh místních národních výborů okresní národní výbor.
    (3) Krajský národní výbor může na návrh okresního národního výboru určit, že místní národní výbor pro několik obcí má působnost jako místní národní výbor ve střediskové obci.".
    2. V § 13 ustanovení písm. a) zní:
    "a) místní národní výbor měl nejméně
        9 poslanců v obcích do               300 obyvatel,
       11 poslanců v obcích do               600 obyvatel,
       17 poslanců v obcích do             1 500 obyvatel,
       25 poslanců v obcích do             5 000 obyvatel,
       40 poslanců v obcích nad            5 000 obyvatel;"
    za písm. a) se vkládá nové ustanovení písm. b), které zní:
    "b) místní národní výbor ve střediskové obci nebo městský národní výbor měl nejméně
        25 poslanců v obcích do             1 500 obyvatel,
        30 poslanců v obcích do             1 500 obyvatel,
        35 poslanců v obcích do             5 000 obyvatel,
        50 poslanců v obcích do            10 000 obyvatel,
        60 poslanců v obcích do            20 000 obyvatel,
        80 poslanců v obcích do            50 000 obyvatel,
        85 poslanců v obcích nad           50 000 obyvatel;".
    Dosavadní ustanovení písm. b), c), d) a e) se označují jako ustanovení písm. c), d), e) a f).
    3. Nadpis § 25 "Místní národní výbor" se předřazuje před číselné označení tohoto paragrafu a jeho odstavec 2 písm. c) zní:
    "c) dává souhlas k rozmístění prodejen, stanoví prodejní dobu a činí opatření k zajištění řádného zásobování obyvatelstva;"
    4. Za § 25 se vkládá § 25a, který zní:
    "§ 25a
    Místní národní výbor ve střediskové obci mimo působnost, která mu přísluší podle § 25
    a) zřizuje, řídí a zrušuje drobné provozovny a podle podmínek i podnik služeb poskytující základní služby občanům a zařízení nebo organizaci pro správu a údržbu domovního majetku, je-li to vzhledem k rozsahu tohoto majetku účelné;
    b) vyjadřuje se k návrhům a koncepci rozvoje okresu, střednědobých a prováděcích hospodářských plánů a rozpočtu okresního národního výboru; okresní národní výbor je povinen projednávat tyto návrhy s místními národními výbory ve střediskových obcích a informovat je o schválených koncepcích, hospodářských plánech a rozpočtu a o jejich plnění;
    c) ve vztahu k organizacím řízeným národními výbory vyšších stupňů
    1. vyžaduje zprávy o jejich činnosti, pokud se dotýká životních podmínek obyvatelstva obce a úkolů místního národního výboru při rozvoji jejího území;
    2. požaduje na organizacích zjednání nápravy při zajištění nedostatků v jejich činnosti, pokud došlo k porušení socialistické zákonnosti nebo celospolečenských zájmů a tím k ohrožení oprávněných potřeb nebo životních podmínek obyvatelstva obce; organizace jsou povinny oznámit národnímu výboru ve lhůtě jím určené, jak a do kdy zabezpečí odstranění nedostatků;
    3. požaduje na organizaci uložení kárného opatření nebo jiného postihu pracovníkovi odpovědnému za nedostatky, které nebyly odstraněny ve lhůtě oznámené organizací národnímu výboru;
    4. dává souhlas k umístění a zahájení činnosti nových provozoven nebo zařízení služeb a k rozšíření, omezení, nebo zrušení služeb, po projednání s organizací a s příslušným orgánem Revolučního odborového hnutí stanoví provozní dobu pro poskytování služeb občanům;
    5. vyjadřuje se k návrhům na ustanovení a odvolání vedoucích provozoven a zařízení; při závažných nebo opakovaných nedostatcích v činnosti provozoven a zařízení může navrhnout odvolání jejich vedoucích z funkce;
    d) ve vztahu k ústředně řízeným hospodářským, družstevním a ostatním organizacím:
    1. má oprávnění uvedené v ustanovení písm. c) č. 1, 2, 3 a 4;
    2. navrhuje okresnímu národnímu výboru pozastavení výkonu usnesení nebo jiného opatření jednotného zemědělského družstev, které je v rozporu s právními předpisy nebo stanovami jednotného zemědělského družstva se smlouvou o spolupráci nebo o zřízení společného zemědělského podniku;
    3. vyjadřuje se k vydávání povolení jednotnému zemědělskému družstvu k provozování přidružené výroby na území střediskové obce;
    4. navrhuje okresnímu národnímu výboru, aby požádal o svolání mimořádné členské schůze (sboru zástupců) jednotného zemědělského družstva k projednání závažných otázek týkajících se zájmů střediskové obce.".
    5. V § 26 se za odstavec 2 vkládá nový odstavec 3, který zní:
    "(3) Městský národní výbor vykonává i působnost, která přísluší místnímu národnímu výboru ve střediskové obci (§ 25a).".
    Dosavadní odstavce 3, 4 a 5 se označují jako odstavce 4, 5 a 6.
    6. § 64 odst. 1 zní:
    "(1) Městské národní výbory a obvodní národní výbory, jakož i místní národní výbory ve střediskových obcích zřizují občanské výbory. Místní národní výbory v ostatních obcích mohou zřizovat občanské výbory, vyžaduje-li to rozlehlost území a zvláštní podmínky hospodářského a kulturního rozvoje. Občané volí členy občanských výborů na veřejných shromážděních na dobu pěti let.".
    Čl.II
    Zákon České národní rady č. 130/1974 Sb., o státní správě ve vodním hospodářství, se mění a doplňuje takto:
    1. V § 3 odst. 2 úvodní věta zní:
    "(2) Místní národní výbory ve střediskových obcích a městské národní výbory, nejde-li o hraniční toky.".
    2. V § 3 se za odstavec 2 vkládá nový odstavec 3, který zní:
    "(3) Místní národní výbory v ostatních obcích mohou vykonávat působnost uvedenou v odstavci 2 jen na základě pověření krajského národního výboru, vydaného po projednání s příslušným okresním národním výborem v případech, kde jsou pro to potřebné podmínky.".
    3. V § 3 se dosavadní odstavec 3 označuje jako odstavec 4.
    Čl.III
    Zákon České národní rady č. 129/1975 Sb., o působnosti orgánů České socialistické republiky v sociálním zabezpečení, se mění a doplňuje takto:
    1. V § 5 odst. 1 se na konci připojuje věta, která zní:
    "Místní národní výbory ve střediskových obcích a městské národní výbory mohou jako správní komise zřídit komise péče o rodinu a děti.".
    2. Ustanovení § 14 se označuje jako odstavec 1 a doplňuje se novým odstavcem 2, který zní:
    "(2) Místní národní výbor ve střediskové obci a městský národní výbor svou komisí péče o rodinu a děti, pokud ji zřídil,
    a) rozhoduje
    1. o napomenutí nezletilého, jeho rodičů a občanů, kteří narušují jeho řádnou výchovu,
    2. o stanovení dohledu nad nezletilým,
    3. o uložení omezení nezletilému, které zabrání škodlivým vlivům na jeho výchovu,
    b) plní úkoly při koordinaci činnosti orgánů působících v péči o rodinu a děti.".
    Čl.IV
    Zákon České národní rady č. 77/1978 Sb., o státní správě ve školství, se mění a doplňuje takto:
    1. § 5 se doplňuje odstavcem 4, který zní:
    "(4) Místní národní výbor ve střediskové obci, mimo působnost uvedenou v odstavcích 1 až 3, se souhlasem okresního národního výboru
    a) zřizuje a zrušuje základní školu,
    b) stanoví obvod školy a školských zařízení, které zřizuje.".
    2. § 6 odstavec 1 zní:
    "(1) Městský národní výbor vykonává mimo působnost, která přísluší místnímu národnímu výboru ve střediskové obci (§ 5 odst. 4), též působnost, která podle § 10 odst. 1 jinak přísluší okresnímu národnímu výboru.".
    3. V § 7 se v odstavci 1 písm. b) za slova "základní školu" vkládají slova "pokud z § 5 odst. 4 nevyplývá jinak" a v odstavci 3 písm. a) se v závorce odkaz na "(§ 5 odst. 1)" nahrazuje odkazem na "(§ 5 odst. 1 a 4)".
    4. § 8 se na konci doplňuje těmito slovy: "pokud z § 5 odst. 4 nevyplývá jinak.".
    Čl.V
    Zákon č. 60/1961 Sb., o úkolech národních výborů při zajišťování socialistického pořádku, ve znění pozdějších zákonů se mění takto:
    § 20 odst. 4 zní:
    "(4) Přestupek projedná ten orgán národního výboru, v jehož oboru působnosti k přestupku došlo. Krajské národní výbory, okresní národní výbory, městské národní výbory a obvodní národní výbory, jakož i místní národní výbory ve střediskových obcích mohou jako správní komise zřídit komise pro projednávání všech nebo některých přestupků. Členy těchto komisí volí národní výbor z řad svých poslanců a dalších občanů, především těch, kteří mu byli navrženi společenskými organizacemi. Předsedou komise je poslanec národního výboru. Komise jedná a rozhoduje v tříčlenném složení a usnáší se většinou hlasů.".
    Čl.VI
    Na místní národní výbory ve střediskových obcích se přenáší působnost okresních národních výborů, uvedená v příloze k tomuto zákonu.
    Čl.VII
    Tento zákon nabývá účinnosti dnem 1. července 1982.
    Kempný v. r.
    Korčák v. r.
    Příl.
    zákona České národní rady č. 49/1982 Sb., kterým se mění a doplňuje zákon o národních výborech a upravuje působnost místních národních výborů ve střediskových obcích
    +----+-----------+------------------------------------------------------------- ----------+
    |Pol.| Na úseku  |se přenáší na místní národní výbory ve střediskových obcích působnost  |
    |    | státní    |               příslušející okresním národním výborům                  |
    |    | správy    +-------------------------------------+---------------------------------+
    |    |           |            podle                    |       Předmět působnosti        |
    |    |           +------------------+------------------+                                 |
    |    |           |   předpisu       |      § (čl.)     |                                 |
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    | 1  |    2      |       3          |         4        |                5                |
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    | 1  |zemědělství|zák. ČNR          |§ 3 odst. 1 písm. |zjišťování pozemků v obci, které |
    |    |           |č. 77/1976 Sb.    |b)                |by měly být prohlášeny za součást|
    |    |           |                  |                  |zemědělského půdního fondu, pro- |
    |    |           |                  |                  |hlasování pozemků za součást to- |
    |    |           |                  |                  |hoto fondu a uskutečňování opa-  |
    |    |           |                  |                  |tření k jejich využití pro země- |
    |    |           |                  |                  |dělskou výrobu                   |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 2  |           |vyhl. č.          |§ 1 odst. 3       |vydávání povolení ke zřízení vče-|
    |    |           |310/1951 Ú. l.    |                  |lích oplodňovacích stanic        |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 3  |           |vyhl. č.          |§ 2               |povolování  výjimek  chovat  jiná|
    |    |           |310/1951 Ú. l.    |                  |včelstva  v  chráněném   obvodu  |
    |    |           |                  |                  |oplodňovací stanice              |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 4  |           |zák. č. 102/1963  |§ 9 odst. 4       |schvalování rybářského hospodáře |
    |    |           |Sb.               |                  |a jeho zástupce pro rybářský re- |
    |    |           |vyhl. č. 103/1963 |§ 9 odst. 1, 2    |vír a vydávání průkazů rybářské- |
    |    |           |Sb.               |                  |mu  hospodáři  a  jeho  zástupci |
    |    |           |                  |                  |přijímání  hlášení od  rybářského|
    |    |           |                  |                  |hospodáře o závadách v rybářském |
    |    |           |                  |                  |hospodaření                      |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 5  |           |zák. č. 102/1963  |§ 18              |schvalování rybářské stráže, kte-|
    |    |           |Sb.               |                  |rá u něho  složí  slib, vydávání |
    |    |           |vyhl. č. 103/1963         |§ 49 odst. 2      |osvědčení o schválení   rybářské |
    |    |           |Sb.               |§ 50 odst. 2 a 3  |stráže a o vykonání slibu; vedení|
    |    |           |                  |§ 51 odst. 3      |seznamu rybářských stráží, vydá- |
    |    |           |                  |§ 52              |vání služebního odznaku rybářské |
    |    |           |                  |                  |stráži,  přebírání  osvědčení  a |
    |    |           |                  |                  |služebního  odznaku  od rybářské |
    |    |           |                  |                  |stráže, která přestala vykonávat |
    |    |           |                  |                  |ochrannou   službu  a  přijímání |
    |    |           |                  |                  |oznámení organizace o zániku této|
    |    |           |                  |                  |funkce                           |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 6  |           |zák. č. 61/1964   |§ 25 odst. 2      |nařizování vykonání účinných hro-|
    |    |           |Sb.               |                  |madných   opatření  při  výskytu |
    |    |           |vyhl. č.          |§ 36 odst. 3      |škůdců rostlin v nebezpečném roz-|
    |    |           |62/1964 Sb.       |                  |sahu  nebo  je-li  důvodná  obava|
    |    |           |                  |                  |před jejich nebezpečným rozšíře- |
    |    |           |                  |                  |ním                              |
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    | 7  |hospodaření|zák. č. 41/1964   |§ 57 odst. 1      |vydávání  souhlasu k výjimečnému |
    |    |s byty     |Sb.               |                  |rozdělení bytu na dva nebo více  |
    |    |a nebytový-|                  |                  |samostatných bytů                |
    +----+mi prostory+------------------+------------------+-------------------------------- -+
    | 8  |           |zák. č. 41/1964   |§ 57 odst. 2      |vydávání  souhlasu k užívání bytu|
    |    |           |Sb.               |                  |nebo  jeho části  pro  jiné účely|
    |    |           |                  |                  |než k bydlení                    |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    | 9  |           |zák. č. 41/1964   |§ 67 odst. 3      |rozhodování o tom, zda určitý byt|
    |    |           |Sb.               |                  |má povahu služebního bytu        |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    |10  |           |směrnice          |část I. bod 2     |rozhodování  o  přidělení nebyto-|
    |    |           |uveřejněné        |                  |vých  místností  orgánům nebo or-|
    |    |           |v částce 42/      |                  |ganizacím působícím ve středisko-|
    |    |           |1959 Ú. L.        |                  |vé obci, jestliže v jednotlivém  |
    |    |           |                  |                  |případě nepřesahuje jejich podla-|
    |    |           |                  |                  |hová plocha 500 m čtverečních    |
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    |11  |dopravy    |zák. č. 68/1979   |§ 29 odst. 2 písm.|udělování povolení k dopravě více|
    |    |           |Sb.               |a)                |než šesti osob v ložném prostoru |
    |    |           |vyhl. č.          |§ 33 odst. 1      |motorového vozidla  určeného pro |
    |    |           |100/1975 Sb.      |                  |nákladní dopravu, nemá-li doprava|
    |    |           |                  |                  |přesahovat   obvod    působnosti |
    |    |           |                  |                  |okresního národního výboru a ne- |
    |    |           |                  |                  |jde-li o dopravu nebezpečných vě-|
    |    |           |                  |                  |cí                               |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    |12  |           |zák. č. 68/1979   |§ 29 odst. 2      |udělování povolení k provozování |
    |    |           |Sb.               |písm. b)          |silniční dopravy nemotorovými vo-|
    |    |           |                  |                  |zidly                            |
    
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    |13 - 22 zrušeny                                                                         |
    +----+           +------------------+------------------+---------------------------------+
    
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    |23  |požární    |zák. č. 18/1958   |§ 7               |rozhodování o vyloučení z užívání|
    |    |ochrany    |Sb.               |                  |věcí,  které  svými   nedostatky |
    |    |           |                  |                  |ohrožují požární bezpečnost lidí |
    |    |           |                  |                  |nebo  majetku, a to v  objektech,|
    |    |           |                  |                  |v nichž jsou oprávněny vykonávat |
    |    |           |                  |                  |protipožární prohlídky           |
    +----+-----------+------------------+------------------+----------------------- ----------+
    
    

    Novinky v eshopu

    Online konference

    • 19.10.2022Právo & Praxe 2022 (online - živé vysílání) - 19.10.2022
    • 10.11.2022Trestní právo daňové (online - živé vysílání) - 10.11.2022

    Online kurzy

    • Aktuality z práva veřejných zakázek (červenec 2022)
    • Aktuality z práva veřejných zakázek (červen 2022)
    • Framing v online prostředí a právo na sdělování autorských děl veřejnosti
    • Zvyšování a prohlubování kvalifikace zaměstnanců
    • Zákazy konkurence u zaměstnanců
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jiří Votrubec
    JUDr. Jiří Votrubec
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
    doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
    Kurzy lektora
    JUDr. Filip Seifert, MBA
    JUDr. Filip Seifert, MBA
    Kurzy lektora
    Mgr. Jiří Harnach
    Mgr. Jiří Harnach
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 19.10.2022Právo & Praxe 2022
    • 10.11.2022Trestní právo daňové - 10.11.2022
    Archiv

    Magazíny a služby

    • EPRAVO.CZ Magazine 2022
    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Krajní nouze a nutná obrana – co mají společného, a v čem se liší?
    • Praktické postřehy ohledně autorskoprávních licenčních doložek ve smlouvách o dílo
    • Práce z domova: Musí vám zaměstnavatel přispívat na náklady?
    • K možnosti pozastavit výkon hlasovacích práv společníka z důvodu porušení povinností při výkonu funkce člena voleného orgánu
    • Smlouva o převodu obchodního podílu
    • Novinky z oblasti české a evropské regulace finančních institucí za měsíc červenec 2022
    • Ověření skutečného majitele jako součást AML kontroly
    • Nařízení Brusel II ter: významné změny nejen v řízeních ve věcech rodičovské odpovědnosti
    • Nelegální stahování autorských děl z pohledu trestního práva
    • Přemítání nad judikaturou NSS aneb O zlobivých dětech a diskriminaci
    • Cloudy a právo - 1 díl: Proč o nich uvažovat a na co se připravit
    • Zrušení naplánované nebo určené dovolené a odvolání zaměstnance z dovolené
    • Ověření skutečného majitele jako součást AML kontroly
    • Nařízení Brusel II ter: významné změny nejen v řízeních ve věcech rodičovské odpovědnosti
    • Výšková regulace budov na území hl. města Prahy
    • Jak si poradit s náklady řízení? A měli by účastníci sporu platit za chyby soudu?
    • Dohoda o ukončení pracovního poměru podepsaná pod nátlakem
    • Použití výpovědního důvodu dle ust. § 52 písm. f) zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
    • Stavební náklady se zvyšují, myslete na to již při uzavírání smlouvy o dílo
    • Správní právo – obecní strážník , policista, mýty a bezpečnostní pásy
    • Výběr z judikatury nejen k zákoníku práce z r. 2022 - část 1.
    • Stavební deník
    • K jednorázovému příspěvku na dítě
    • Dopady pozemkových úprav na vlastnické a jiné právní vztahy k pozemkům

    Pracovní pozice

    Soudní rozhodnutí

    Smlouva o převodu obchodního podílu

    Zákon o obchodních korporacích klade na smlouvu o převodu podílu nevtěleného do kmenového listu požadavek na písemnou formu s úředně ověřenými podpisy (§ 209 odst. 2 z. o. k.)....

    Diskriminace

    Oddělení či oddělování příslušníků určité skupiny charakterizované rasovými či etnickými hledisky je nepřípustnou segregací, a to i tehdy, není-li odůvodněno ani motivováno...

    DPH, mezinárodní spolupráce

    K využití informací a podkladů získaných v rámci výměny informací podle kapitoly II nařízení Rady (EU) č. 904/2010 o správní spolupráci a boji proti podvodům v oblasti daně z...

    Exekuce (exkluzivně pro předplatitele)

    Usnesení, jímž soudní exekutor k návrhu oprávněné podle § 268 odst. 1 písm. c) o. s. ř. pravomocně zastavil exekuci po jejím skončení vymožením, nezakládá překážku věci...

    Podněcování k trestnému činu (exkluzivně pro předplatitele)

    Závěr, že jde o trestný čin, který, s ohledem na zásadu subsidiarity trestní represe, není trestným činem z důvodu nedostatečné společenské škodlivosti případu se uplatní jen za...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2022, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapoměli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.