epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné

    SDĚLENÍ Ministerstva zahraničních věcí

    Sbírka:  96/2004 | Částka:  45/2004
    24.8.2004

    Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE

    96

    SDĚLENÍ
    Ministerstva zahraničních věcí






          Ministerstvo zahraničních věcí sděluje, že dne 18. prosince 2003 v Bruselu a dne 16. února 2004 v Praze bylo podepsáno Finanční memorandum -- Smlouva mezi Evropskou komisí a Českou republikou o poskytnutí pomoci formou nástroje předvstupních strukturálních politik (ISPA) pro níže uvedené opatření: Zajištění norem Evropské unie pro systém zásobování vodou v jižních Čechách, Jihočeský region, Česká republika.

          Finanční memorandum vstoupilo v platnost na základě článku 5 Dodatku C Rámcové dohody mezi vládou České republiky a Evropskou komisí o účasti České republiky na programu pomoci Evropského společenství*) dne 16. února 2004.

          Nedílnou součástí Finančního memoranda je Příloha I -- Popis opatření, Příloha II -- Finanční plán a Příloha III. Do textu Přílohy II a Přílohy III lze nahlédnout na Ministerstvu financí.

          Anglické znění Finančního memoranda a Přílohy I a jejich překlad do českého jazyka se vyhlašují současně.


    PŘEKLAD
    Opatření ISPA č.: 2002/CZ/16/P/PE/013















    FINANČNÍ MEMORANDUM

    Smlouva mezi Evropskou komisí
    a Českou republikou

    o poskytnutí pomoci formou
    nástroje předvstupních strukturálních politik (ISPA)
    pro níže uvedené opatření

    Zajištění norem Evropské unie pro systém zásobování vodou v jižních Čechách,
    Jihočeský region, Česká republika

    FINANČNÍ MEMORANDUM




          Evropská Komise, dále jen ,,Komise", jednající jménem Evropského společenství, dále jen ,,Společenství", zastoupená komisařem pro regionální politiku, p. Michelem Barnierem, jménem Komise


          na jedné straně a


          vláda České republiky, dále jen ,,příjemce"


          na straně druhé,


          SE DOHODLY TAKTO:


    Článek 1


          Opatření uvedené v článku 2 níže se implementuje a financuje z rozpočtových prostředků Společenství v souladu s ustanoveními uvedenými v tomto memorandu. Opatření uvedené v článku 2 níže se implementuje v souladu se Všeobecnými podmínkami, které jsou přílohou rámcové dohody podepsané mezi Komisí a příjemcem, a jsou doplněny podmínkami tohoto memoranda a ustanoveními, které jsou jeho přílohou.






    Článek 2

    Popis opatření


          Nástroj předvstupních strukturálních politik (ISPA) formou grantu přispívá na financování níže uvedeného opatření dle popisu v příloze I:




    Číslo opatření:
    2002/CZ/16/P/PE/013

    Název:
    Zajištění norem Evropské unie pro systém zásobování vodou v jižních Čechách

    Doba trvání:
    Datum zahájení: datum podpisu finančního memoranda Evropskou komisí

    Datum ukončení: 31. prosinec 2007


    Místo:
    Jihočeský region


    Skupina:
    Skupina dvou projektů v rámci jednoho opatření

    Článek 3


    Závazek

          1.  Nejvyšší veřejné nebo ekvivalentní výdaje, které lze uvažovat pro účely výpočtu pomoci, činí 6.992.735 EUR.



          2.  Podíl pomoci Společenství poskytované pro opatření je stanoven na 65 % celkových oprávněných veřejných nebo ekvivalentních výdajů, jak je stanoveno ve finančním plánu v příloze II.


          3.  Nejvyšší částka pomoci ISPA je stanovena ve výši 4.545.278 EUR.



          4.  Částka 3.636.222 EUR je poskytována z rozpočtu roku 2003 podle rozpočtového předpisu B7-020. Závazky pro následné splátky budou odvozeny od původního nebo revidovaného finančního plánu pro dané opatření, podle stavu implementace opatření a rozpočtových možností.




    Článek 4


    Platby

          1.  Pomoc Společenství kryje platby na opatření, pro které příjemce uzavřel právně závazné smluvní závazky a pro které byly specificky přiděleny nutné finanční prostředky. Tyto platby se musí týkat prací popsaných v příloze I.



          2.  Platby provedené před datem podpisu tohoto finančního memoranda nesplňují podmínky pro poskytnutí pomoci z ISPA.



          3.  Opatření uvedené v příloze I a platby prováděné orgánem odpovědným za implementaci opatření budou ukončeny nejpozději 31. prosince 2007. Zpráva vyžadovaná pro vyplacení doplatku bude předložena nejpozději 6 měsíců po tomto datu.



          4.  Záloha je stanovena ve výši 909.055 EUR a bude převedena takto:


    --  částka 454.527 EUR bude vyplacena, jakmile příjemce podepíše toto memorandum;



    --  doplatek bude vyplacen po podepsání smlouvy uvedené v plánu veřejných zakázek podle přílohy I.a jako smlouva na stavební práce a poté, co příjemce předloží Komisi důkaz o splnění podmínek čl. 8 odst. 3 níže.

    Článek 5


    Dodržování právního řádu a politik Společenství


          Opatření se implementuje v souladu s příslušnými ustanoveními Evropských dohod a přispívá k plnění politik Společenství, zejména těch, které se týkají ochrany životního prostředí a zlepšení kvality podzemní a povrchové vody.




    Článek 6


    Duševní vlastnictví


          Příjemce a orgán zodpovědný za implementaci dle přílohy I, bod 3, zajistí, aby byla z jejich strany získána veškerá nutná práva duševního vlastnictví ke studiím, výkresům, plánům, propagačním a jiným materiálům, vyrobeným v souvislosti s plánováním, implementací, monitorováním a hodnocením projektu. Zaručí, že Komise nebo kterýkoli orgán nebo osoba, které Komise deleguje, budou mít k těmto materiálům přístup a budou mít právo je využívat. Komise bude tyto materiály využívat pouze pro své vlastní účely.




    Článek 7


    Povolení a oprávnění


          Příslušné orgány příjemce musí včas a v souladu s vnitrostátními právními předpisy vydat veškeré druhy povolení nebo oprávnění nutných pro implementaci opatření




    Článek 8


    Specifické podmínky týkající se opatření


          Aniž jsou dotčena obecná ustanovení specifikovaná v příloze III, podléhá grant Společenství pro toto opatření níže uvedeným podmínkám:


    1.  Podmínky pro převzetí a statut majetku

        Komise si vyhrazuje právo revidovat částku pomoci z ISPA stanovenou v článku 3, pokud se do pěti let od data dokončení prací provozní podmínky (tarify, výnosy atd.) podstatně změní vůči původním předpokladům, učiněným při určování výše grantu a/nebo dojde k podstatné změně:



    a)  která ovlivní povahu provozu nebo jeho prováděcí podmínky nebo dá soukromému nebo státnímu subjektu nepřiměřenou výhodu; a

    b)  která bude výsledkem změny vlastnictví nebo kterékoli části financované infrastruktury nebo ukončení nebo podstatné změny provozování.



        Země, která je příjemcem, informuje Komisi o každé takové změně a snaží se o souhlas Komise k těmto změnám ex-ante.



    2.  Podmínka realizovatelnosti

        Grant Společenství pro opatření je podmíněn tím, že příslušné úřady uvolní zdroje dostatečné k zabezpečení efektivního provozu a údržby majetku.




    3.  Druhá splátka zálohy je podmíněna:

        Kromě podmínky stanovené v čl. 4 odst. 4 je druhá splátka zálohy podmíněna předložením důkazu o tom, že byl zřízen externí nezávislý dozorčí orgán.




    4.  Konečná platba je podmíněna:

    (a)  předložením závazného prohlášení ze strany JVS České Budějovice, že bude zorganizováno transparentní nabídkové řízení na výběr provozovatele vodohospodářských aktiv, aby byl zajištěn provoz těchto aktiv v době po 31. prosinci 2007;

    (b)  předložením podrobného popisu zpracování a opětovného využití kalu v závěrečné zprávě, včetně poskytnutého důkazu ze strany příslušných úřadů, že nakládání s kalem odpovídá Směrnicím 75/442/ /EHS a nebo 86/278/EHS.



    Článek 9

          Prováděcí ustanovení popsaná v přílohách tohoto finančního memoranda tvoří jeho nedílnou součást.



          Nedodržení podmínek a prováděcích ustanovení bude Komise posuzovat podle postupu stanoveného v příloze III.1, část VIII.


    Článek 10


          Autentické znění tohoto memoranda představuje tento dokument, podepsaný níže.




    V Praze dne 16. února 2004
    V Bruselu dne 18. prosince 2003







    Za příjemce
    Za Společenství





    Zdeněk Hrubý v. r.
    Graham Meadows v. r.

    Národní koordinátor pomoci
    Úřadující generální ředitel

    Seznam příloh

    Příloha I
    Popis opatření

    Příloha II
    Finanční plán

    Příloha III




    Příloha III.1
    Prováděcí finanční předpisy ISPA


    Příloha III.2
    Ustanovení, která upravují oprávněné náklady na opatření


    čerpající pomoc ISPA



    Příloha III.3
    Vzor pro žádosti o platby, pro hlášení finančního a fyzického


    pokroku a žádost o změnu



    Příloha III.4
    Řídící a kontrolní systémy pro pomoc poskytovanou z ISPA a


    postup provádění finančních oprav


    Příloha III.5
    Smlouva o nesrovnalostech a vracení částek neoprávněně


    přijatých v rámci ISPA



    Příloha III.6
    Požadavky na informování a publicitu


    PŘÍLOHA 1


    Popis opatření

    (souhrn)

    kód Komise č.: 2002/CZ/16/P/PE/013



    1.  
    Název opatření




    Zajištění norem Evropské unie pro systém zásobování vodou v jižních Čechách




    2.
    Orgán předkládající žádost (Národní koordinátor ISPA)


    2.1.
    Název:
    Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky

    2.2.
    Adresa:
    Staroměstské náměstí 6, 110 15 Praha 1



    E-mail:
    Radka.Bucilova@mmr.cz


    3.
    Orgán zodpovědný za implementaci
    (definovaný v části II(2) přílohy III.2)



    3.1.
    Název:
    Státní fond životního prostředí České republiky


    3.2.
    Adresa:
    Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11


    E-mail:
    jpospisilova@sfzp.cz



    4.
    Konečný příjemce
    (v případě, že se liší od orgánu uvedeného v bodě 3)



    4.1.
    Název:
    Jihočeský vodárenský svaz České Budějovice

    4.2.
    Adresa:
    S. K. Neumana 19, 370 01 České Budějovice


    E-mail:
    charvat@jvs.cz



    5.
    Místo



    5.1.
    Země, která je příjemcem pomoci: Česká republika

    5.2.
    Region:
    Jižní Čechy


    6.  Popis




          Opatření se skládá ze dvou částí:

          1.  Rekonstrukce úpravny vody (ÚV) Plav -- úprava kalu


          2.  Zajištění kvality pitné vody během distribuce vody dálkovými vodovody


    1.  Rekonstrukce úpravny vody (ÚV) Plav -- úprava kalu


          Současná situace:


          Existující úpravna vody Plav v současné době zpracovává průměrnou kapacitu 800 l/s a prostřednictvím distribuční sítě zásobuje více než 360 000 obyvatel. Projektovaná kapacita zařízení je 1 424 l/s a jde o hlavní zdroj vody celého systému zásobování vodou v jižních Čechách. Úpravna vody Plav má dva stupně (15 podélných usazovacích nádrží a 14 venkovních vysokorychlostních průtokových pískových filtrů), původně s koagulací pomocí síranu hlinitého, nyní síranu železitého.



          Při procesu úpravy vzniká jako odpad tekutý kal. V současnosti je tekutý kal zahušťován v kalových rybnících (kalojemech). Supernatant (kalová voda po usazení) je vypouštěn do řeky Malše, zatímco kal v polotekutém stavu se dopravuje a přebírá jej státní podnik MAPE Mydlovary. Ročně se vyprodukuje 949 tun suchého kalu, ale aktuální produkce tekutého kalu, který se dočasně likviduje v kalových rybnících je 18 980 tun (5 % obsah sušiny ve vodě) ročně.





          Současný stav je nepřijatelný, protože existující vypouštění tekutého kalu a supernatantu do řeky Malše způsobuje znečištění, které výrazným způsobem zhoršuje kvalitu povrchové vody ve vodním toku, který slouží pro rekreační účely, zejména koupání a pití. Vypouštěné znečištění přesahuje limity uvedené v platném povolení a provozovatel úpravny vody je pravidelně pokutován českými národními vodohospodářskými úřady.






          Navrhované technické řešení:


          Navrhuje se přidání technologických stupňů do ÚV, aby se tak eliminoval vysoký objem tekutého kalu (pouze 5 % obsah sušiny v kalu) a snížil objem vypouštěné kalové vody. Namísto tekutého kalu bude produkován zahuštěný kal (25 % obsah sušiny v kalu). Skladovaný zahuštěný kal bude potom předáván k dalšímu použití. Jihočeský vodárenský svaz České Budějovice podepsal smlouvu, ve které se klient zavazuje přebírat a používat kal ve svém průmyslovém zařízení produkujícím komposty. Veškeré opětovné využívání kalu v České republice musí splňovat podmínky stanovené v národní legislativě, která již transponovala podmínky Směrnic Rady 75/422/EHS a 86/278/EHS.


          Nové řešení bude zahrnovat výstavbu a dodání:


    --  2 nových nádrží pro zahušťování kalu, průměr 5,5 m, objem 23,5 m;

    --  3 nádrží pro homogenizaci kalu, objem 20m3;

    --  1 kalový lis.

          Bude instalován nový systém pro přečerpávání kalu a recirkulaci, včetně dávkování polymerního vločkovacího činidla a Ca(OH)2.


    2.  Zajištění kvality pitné vody během distribuce vody dálkovými vodovody


          Současná situace:


          Jde o dálkové vodovodní potrubí pro rozvod vody o celkové délce 40,3 km. Kvůli klesající spotřebě vody v důsledku zvyšování výdajů za vodné v minulém desetiletí dochází v potrubí, které bylo původně navrženo pro vyšší objemy a rychlost, ke stání vody. Protože vnitřní povrch zmíněného potrubí je ocelový, mají dlouhé doby zadržení vody za následek vyšší míru ,,obohacení" železem, nazývané ,,druhotné obohacení železem". Prahový obsah železa v pitné vodě stanovený vyhláškou Ministerstva zdravotnictví č. 376/2000 Sb., která mimo jiné transponuje Směrnici 98/83/ES o kvalitě vody určené pro lidskou spotřebu, je 0,2 Fe mg/l. Tato limitní hodnota byla překročena u téměř 50 % vzorků odebraných v současnosti z dálkových vodovodních potrubí (zjištěná maximální koncentrace železa je 0,5 mg/l). Kromě toho tato situace vede k nespokojenosti a stížnostem spotřebitelů a přináší technické a provozní problémy spojené s usazeninami a kotelním kamenem v potrubích.










          Navrhované technické řešení:


          Na základě analýzy možností provedené v rámci studie proveditelnosti je navrženo následující řešení představující obnovení vnitřního povrchu pomocí bezvýkopové technologie:


    --  vyhloubení přístupových jam


    --  odstranění začátku potrubí


    --  vyčištění vnitřní stěny (rotační čistič nebo drapák)


    --  nátěr vnitřní stěny pomocí protahovací stěrky


    --  kamerová kontrola kvality čistoty stěn


    --  strojový nátěr vnitřní stěny základní barvou


    --  zrání nátěru

    --  kamerová kontrola kvality nátěru stěn


    --  napojení úseků potrubí


    --  propláchnutí potrubí, zkoušení

    --  uvedení do provozu.

          Jako rovnocenné byly shledány alternativy, jako jsou epoxidový základní nátěr nebo cementace a jejich použití bude záviset na nabídkovém řízení.


          Práce na uvedené obnově budou realizovány po etapách:

    --  Sběrná nádrž Zdoba -- akumulační nádrž Malá Varta, délka 11 221 metrů,



    --  Sběrná nádrž Malá Varta -- sběrná nádrž Sudoměřice, délka 11 146 metrů,


    --  Sběrná nádrž Sudoměřice -- sběrná nádrž Hodušín, délka 20 029 metrů, včetně pilotního projektu -- viz odstavec níže a bod 15.1.




    7.  Cíle

          Zlepšit kvalitu pitné vody v severozápadní větvi systému zásobování vodou v jižních Čechách a zajistit její soulad s požadavky Směrnice Rady 98/83/ES.




          Změnit systém úpravy kalu v největší úpravně vody systému zásobování vodou v jižních Čechách a dosáhnout souladu s požadavky Směrnice Rady 75/422/EHS, pokud jde o likvidaci kalu.



          Snížit vypouštění odpadních vod z kalových rybníků do řeky Malše kvůli zlepšení kvality její povrchové vody v souladu s požadavky Směrnice Rady 76/160/EHS.



          Opatření přispěje ke zlepšení účinnosti, kvality a spolehlivosti úpravy vody a zásobování vodou v rámci systému zásobování vodou v jižních Čechách. Opatření přímo podporuje implementaci rámcové vodohospodářské směrnice ES.



          Po dokončení opatření budou dosažena následující zlepšení životního prostředí:



          Kal:


    Parametr
    Jednotka
    Před implementací projektu
    Po implementaci projektu
    Snížení
    Produkovaný suchý kal z ÚV
    t/rok
    949
    949



    Kal likvidovaný na skládce (5 %)
    t/rok
    18 980
    0
    18 980
    Navrhovaný kompostovaný kal (25 %)
    t/rok
    0
    3796



          Vypuštění do přítoku:


    Parametr
    Jednotka
    Před implementací projektu
    Po implementaci projektu
    Snížení
    Supernatant vypouštěný do řeky Malše
    m3/rok
    496 400
    113 150
    383 250
    Znečištění vypouštěné do řeky MalšeBSK5
    t/rok
    1
    0,2
    0,8
    CHSKCr
    t/rok
    10
    2,0
    8
    SS
    t/rok
    10
    2,0
    8
    Fe
    t/rok
    1
    0,2
    0,8





    8.  Harmonogram prací


    Kategorie prací
    Zahájení
    Dokončení
    Plánování a technické řešení
    01/10/2001
    31/10/2002
    Zadávací dokumentace
    01/09/2002
    30/10/2003
    Získání pozemků
    01/01/2004
    01/10/2004
    Výstavba
    01/10/2004
    30/09/2006
    Provozní fáze
    01/10/2006
    ............../................/.............






    9. Hospodářská a sociální analýza nákladů a výnosů


          Hospodářský přínos projektu tkví v celkovém pozitivním přispění projektu k ochraně životního prostředí v lokalitě a snížení zdravotních rizik pro obyvatelstvo.



          Výsledkem projektu jsou následující sociální a hospodářské přínosy:


      snížený ,,vývoz" znečištění do povrchových a podzemních vod


      zvýšená přitažlivost řeky Malše pro koupání a rybaření


      zlepšené zdraví, tj. snížení zdravotních rizik pro obyvatelstvo


      pozitivní vliv na ekonomiku oblasti během výstavby.



    10.  Hlavní prvky finanční analýzy

          Navrhovatelé projektu připravili finanční analýzu projektu zohledňující grant ISPA i financování zajištěné z vlastních zdrojů konečného příjemce. Diskontní sazba je stanovena na 5 %, což se považuje za neutrální, pokud jde o převažující oficiální diskontní sazby v České republice.



          Časový horizont pro výpočet fyzických ukazatelů je 35 let.

          Bez grantu ISPA byly vypočteny následující záporné ukazatele:


             Vnitřní míra výnosnosti (IRR) --1,8 %


             Čistá současná hodnota (NPV) -- 3 960 000 EUR.


          Byla provedena citlivostní analýza, aby bylo možno stanovit, v jakém bodě se čistá současná hodnota stává kladnou. Tento bod byl vypočten mírně nad 65 % pomoci ISPA. Byla stanovena 65 % výše grantu ISPA.



          Na této úrovni byly vypočteny následující ukazatele:


             Vnitřní míra výnosnosti (IRR) 4,9 %


             Čistá současná hodnota (NPV) -- 0,04.


          Byla vypočtena finanční analýza zvažující jako výnos pro majitele vodohospodářských aktiv, JVS České Budějovice, hromadnou cenu vody, která v roce 2003 představuje 0,32 eur/m3. Výpočet vychází ze spotřeby 163 l na osobu, kdy denní průměr fakturované vody představuje 130 l na osobu.



          V žádosti byla provedena analýza předpokladu přiměřenosti výše vodného. Vodné a stočné v současnosti představuje 2,05 % celkového příjmu průměrné domácnosti. Odpovídající čísla pro nejchudší domácnosti představují 6 %. Pro rok 2004 se předpokládá nárůst provozních nákladů o 5 %.






    11.  Analýza vlivu na životní prostředí


          Opatření se týká příloha II Směrnice 85/337/EHS, ve znění Směrnice 91/11/ES. Protože tato směrnice je transponována do české národní legislativy o EIA, byla podle toho provedena prověrka.


          Na základě výsledku prověrky vydalo Ministerstvo životního prostředí České republiky potvrzení, že projekt nevyžaduje provedení EIA. Podmínkou souhlasu ministerstva je, aby navrhovatel projektu zajistil zpracování kalu podle zákona č. 185/2001 Sb. (transponující Směrnici 75/442/EHS o odpadech) a vyhlášky č. 382/ /2001 Sb. -- podmínka pro používání upraveného kalu na zemědělské půdě (transponující Směrnici 86/278/EHS).





          Příslušné národní úřady potvrdily, že projekt nebude mít žádné nepříznivé účinky na chráněné oblasti.






    12. Náklady a příspěvek (v EURO)


    CELKOVÜ NÁKLADY
    Příspěvek soukromého sektoru
    Neoprávněné výdaje
    Celkové oprávněné náklady
    Grant ISPA
    Výše grantu %
    8 098 278
    1 105 5436 992 7354 545 27865








    POLOŽKA
    CELKOVÜ NÁKLADY
    OPRÁVNĚNÜ NÁKLADY
    NEOPRÁVNĚNÜ NÁKLADY
    Platby za plánování/projektování
    806 325
    --
    806 325
    Nákup pozemků
    Nevyžaduje se
    Nevyžaduje se
    Nevyžaduje se
    Příprava staveniště
    204 582
    204 203
    379
    Hlavní práce
    5 406 024
    5 406 024
    --
    Zařízení a stroje
    439 171
    439 171
    --
    Dozor během realizace
    324 360
    324 360
    --
    Nepředvídané výdaje
    618 977
    618 977
    --
    Ostatní
    298 839
    --
    298 839
    CELKEM
    8 098 278
    6 992 735
    1 105 543






    Úpravna vody Plav -- úprava kalu
    7 298 042


    Hlavní potrubí s pitnou vodou
    800 236
    CELKEM
    8 098 278




          Výše pomoci


          Výše pomoci -- 65 % vychází z finanční analýzy projektu (viz část 9 výše) a zohledňuje tedy, že jde o projekt generující výnosy.


          Pro projekt není k dispozici žádné grantové financování dostupné z národních zdrojů. Zbývající 20 % financování bude pocházet z rozpočtu místního úřadu a 15 % bude tvořit půjčka od komerční banky.






    13.  Účast mezinárodních finančních institucí


          Na vyhodnocení a přípravě současné žádosti se nepodílely žádné mezinárodní finanční instituce.






    14.  Specifické podmínky pro opatření


          Druhá splátka zálohy je podmíněna splněním podmínek stanovených v článku 8.






    15.  Plán veřejných zakázek




          Práce budou realizovány podle plánu veřejných zakázek, který tvoří přílohu I.a.


    PŘÍLOHA I.a

    Prozatímní plán veřejných zakázek


    Nabídkové řízení č.
    Popis nabízených prací a služeb
    Druh smlouvy (Dodávky, stavební práce, služby)
    Předběžný termín zahájení nabídkového řízení (měsíc/rok)
    Výše náhrady faktur týkajících se specifické smlouvy
    1.Hlavní stavební inženýr pro dohled nad pracemi
    Pracovní smlouva
    Únor 2004
    2.Zdokonalení úpravny vody a rekonstrukce vodovodu s pitnou vodou
    Smlouva o provedení stavebních prací
    Březen 2004
          Specifické podmínky pro udělení smluv budou zveřejněny v Úředním věstníku Evropských společenství a/ /nebo na Internetu.


    ––––––––––––––––––––
    *)
    Rámcová dohoda mezi vládou České republiky a Evropskou komisí o účasti České republiky na programu pomoci Evropského společenství ze dne 12. července 1996 byla vyhlášena pod č. 207/1997 Sb.
    pošli emailem
    vytiskni zákon

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 05.08.2025ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    • 12.08.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 12.8.2025
    • 19.08.2025Microsoft Copilot od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 19.8.2025
    • 26.08.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 26.8.2025
    • 02.09.2025Pracovní smlouva prakticky (online - živé vysílání) - 2.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • 10 otázek pro ... Jana Kohouta
    • Společná domácnost
    • Dítě a dovolená v zahraničí: Co dělat, když druhý rodič nesouhlasí s cestou?
    • Obchodní vedení společnosti
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Finální podoba flexibilní novely zákoníku práce nabyla účinnosti - co nás čeká?
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Cena zvláštní obliby – kdy má citový vztah poškozeného k věci vliv na výši odškodného?
    • Finální podoba flexibilní novely zákoníku práce nabyla účinnosti - co nás čeká?
    • Dítě a dovolená v zahraničí: Co dělat, když druhý rodič nesouhlasí s cestou?
    • Obchodní vedení společnosti
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Neoprávněné přijímání vkladů – II. část
    • Byznys a paragrafy, díl 12.: Právní Due Diligence
    • Ověření podpisu advokátem a „nestrannost“ advokáta
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Úprava styku rodiče s dítětem nízkého věku v tzv. navykacím režimu a poté
    • Zákon č. 73/2025 Sb.: Advokacie v nové éře regulace a ochrany důvěrnosti
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Nový zákon o kybernetické bezpečnosti: co se mění a jak se připravit?
    • V Mělníce by se chtěl soudit každý aneb úspěšnost návrhů na vydání předběžného opatření u okresních soudů

    Soudní rozhodnutí

    Opatrovník

    Z hlediska kolize zájmů není přípustné, pokud je opatrovníkem účastníka řízení ustanovena osoba podřízená orgánu veřejné moci (např. jeho zaměstnanec), který vede řízení, a...

    Společná domácnost

    Za přiměřené poměry manžela ve smyslu § 767 odst. 2 o. z. lze považovat takové okolnosti, které prokazují jeho potřebu bydlet v daném bytě či domě, jež musí být natolik...

    Mzda (exkluzivně pro předplatitele)

    Posuzuje-li se otázka rovného odměňování složkou mzdy, pro niž jsou podmínky (předpoklady) stanovené zaměstnavatelem ve vnitřním předpisu, je nutné v prvé řadě rozlišovat, zda...

    Náhrada za ztrátu na výdělku (exkluzivně pro předplatitele)

    Ošetřující lékař podle § 57 zákona o nemocenském pojištění vydává rozhodnutí o vzniku dočasné pracovní neschopnosti a podle § 59 téhož zákona vydává rozhodnutí o ukončení...

    Nesprávný úřední postup (exkluzivně pro předplatitele)

    ESLP po členských státech požaduje, aby zajistily nejen ochranu dětí před samotným pachatelem, ale také trvá na důsledné prevenci před sekundární viktimizací dětí způsobenou...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.