--------------------------------------------------------------- Kód Popis koridoru a plochy veřejně Katastrální území prospěšné stavby --------------------------------------------------------------- ZM2/1 Koridor pro trasu silnice I/19 Tábor, Klokoty, dle technické studie "Studie Dražice, Meziříčí, silnic I/19 a I/29 v úseku Písek Drhovice, Oltyně, - Tábor a pro severní obchvat Opařany, Stádlec obce Dražice ve vzdálenější variantě. ZM2/2 Koridor pro trasu silnice I/19 Pořín, Lejčkov, jižně od osady Lejčkov Prasetín ZM2/3 Koridor pro trasu silnice II/137 Vřesce, Ratibořské východně od zástavby obce Hory, Dub u Ratibořské Hory Ratibořských Hor, Ratibořice u Tábora, Pohnánec ZM2/4 Koridor pro trasu silnice II/137 Bechyňská Smoleč západně od osady Bechyňská Smoleč ZM2/5 Upřesnění koridoru IV. TŽK u obce Myslkovice, Sedlečko Sedlečko u Soběslavě u Soběslavě, Klenovice u Soběslavi, Zvětotice ---------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------ Kód Popis koridoru a plochy veřejně Katastrální území prospěšných opatření ------------------------------------------------------------ ZM2/6 Plocha pro umístění regionálního Horusice ÚSES na k.ú. Horusice ------------------------------------------------------------
ZM2/1 koridor pro trasu silnic I/19 a I/29 dle technické studie "Studie silnic I/29 a I/19 v úseku Písek - Tábor" a pro severní obchvat obce Dražice ve vzdálenější variantě SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a zatížení nadlimitním hlukem z dopravy v sídlech vod, stupeň zalesnění Hospodářský rozvoj blízkost hospodářsky silného centra pokles počtu pracovních příležitostí, kapacity a druhovosti Táborské aglomerace s potenciálem občanské vybavenosti, nedostatečná kvalita dopravní a dalšího rozvoje technické infrastruktury Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace v menších sídlech, nebezpečný provoz na silničních průtazích sídly PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ zlepšení životního prostředí v nárůst hlukové zátěže z extravilánové komunikace v některých sídlech, zejména hlukového zatížení okrajových lokalitách obytné zástavby, zábory a destabilizace a bezpečnosti pohybu PUPFL, kontaminace podzemních a povrchových vod, negativní vlivy na flóru a faunu kolem nových extravilánových úseků silnic, negativní zásah na funkčnost prvku ÚSES - RBK 20 Velká hora - Příběnice, zásah do krajinného rázu (fragmentace krajiny) Hospodářský rozvoj vytvoření nových pracovních pokles komerční atraktivity některých podnikatelských příležitostí v malých sídlech během zařízení v sídlech v důsledku jejich oddálení od hlavního výstavby silnic a po jejich dopravního tahu, odpis zásob nerostných surovin (Meziříčí), realizaci v důsledku kvalitního trvalé zábory kvalitního ZPF dopravního spojení s centrem aglomerace, zvýšení atraktivity menších sídel pro rekreační využívání a turistický ruch Soudržnost společenství obyvatel posílení obytné funkce v malých nové dopravní stavby vytvoří bariéry v území, problémy s sídlech při usnadnění vyjížďky za výkupy pozemků prací a do škol do centra aglomerace, zlepšení demografické struktury ZM2/2 koridor pro trasu silnice I/19 jižně od osady Lejčkov SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a zatížení nadlimitním hlukem z dopravy v zastavěném území vod, stupeň zalesnění Lejčkova Hospodářský rozvoj blízkost hospodářsky silného centra dopravní závady na průtahu silnice I/19, nízký počet Táborské aglomerace s potenciálem pracovních příležitostí v místě, nedostatečná kapacita a dalšího rozvoje druhovost občanské vybavenosti Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace, nebezpečný provoz na průtahu sídlem PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ zlepšení životního prostředí v zábory a destabilizace PUPFL, kontaminace podzemních a sídle, zejména hlukového zatížení a povrchových vod, negativní vlivy na flóru a faunu kolem bezpečnosti pohybu extravilánových úseků silnice, negativní zásah na funkčnost prvku ÚSES - NRBK2 (ochranná zóna), zásah do krajinného rázu (fragmentace krajiny) Hospodářský rozvoj vytvoření nových pracovních pokles komerční atraktivity některých podnikatelských příležitostí v sídle během výstavby zařízení v sídle v důsledku jejich oddálení od hlavního silnice a po její realizaci v dopravního tahu, trvalé zábory ZPF důsledku kvalitního dopravního spojení s centrem aglomerace, zvýšení atraktivity sídla pro rekreační využívání a turistický ruch Soudržnost společenství obyvatel posílení obytné funkce v sídle při nová dopravní stavba vytvoří bariéru v území, zejména ve usnadnění vyjížďky za prací a do vazbě obytného území sídla a jeho krajinného a rekreačního škol do centra aglomerace, zlepšení zázemí (lesní komplex Lejčkov), problémy s výkupy pozemků demografické struktury ZM2/3 koridor pro trasu silnice II/137 východně od zástavby obce Ratibořské Hory SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a zatížení nadlimitním hlukem z dopravy v sídle vod, vodní zdroje Hospodářský rozvoj blízkost hospodářsky silného centra pokles počtu pracovních příležitostí, kapacity a druhovosti Táborské aglomerace s potenciálem občanské vybavenosti, nedostatečná kvalita dopravní a dalšího rozvoje technické infrastruktury Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace, nebezpečný provoz na silničním průtahu sídlem PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ zlepšení životního prostředí v sídle, nárůst hlukové zátěže z extravilánové komunikace v některých zejména hlukového zatížení a okrajových lokalitách obytné zástavby, kontaminace podzemních bezpečnosti pohybu a povrchových vod, negativní vlivy na flóru a faunu mokřadních biotopů kolem nových úseků silnice, zásah do krajinného rázu (fragmentace krajiny), omezení využitelnosti rekreačního zázemí sídla v údolí Ratibořského potoka Hospodářský rozvoj vytvoření nových pracovních pokles komerční atraktivity některých podnikatelských příležitostí v sídle během výstavby zařízení v sídle v důsledku jejich oddálení od hlavního silnice a po její realizaci v dopravního tahu, trvalé zábory kvalitního ZPF důsledku kvalitního dopravního spojení s centrem aglomerace, zvýšení atraktivity sídla pro rekreační využívání a turistický ruch Soudržnost společenství obyvatel posílení obytné funkce v sídle při nová dopravní stavba vytvoří bariéru v území - ve vztahu k usnadnění vyjížďky za prací a do škol sousedním sídlům a k přirozenému přírodnímu a rekreačnímu do centra aglomerace, zlepšení zázemí, problémy s výkupy pozemků demografické struktury ZM2/4 koridor pro trasu silnice II/137 západně od osady Bechyňská Smoleč SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a zatížení nadlimitním hlukem z dopravy v sídle vod, stupeň zalesnění Hospodářský rozvoj blízkost hospodářsky silného centra pokles počtu pracovních příležitostí, kapacity a druhovosti Táborské aglomerace s potenciálem občanské vybavenosti, nedostatečná kvalita dopravní a dalšího rozvoje, elektrizovaná technické infrastruktury železniční trať s regionální osobní dopravou Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace v menších sídlech, nebezpečný provoz na silničním průtahu sídlem PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ zlepšení životního prostředí v sídle, kontaminace podzemních a povrchových vod, negativní vlivy na zejména hlukového zatížení a flóru a faunu kolem nových extravilánových úseků silnice, bezpečnosti pohybu zásah do krajinného rázu (fragmentace krajiny) Hospodářský rozvoj vytvoření nových pracovních pokles komerční atraktivity některých podnikatelských příležitostí v sídle během výstavby zařízení v sídle v důsledku jejich oddálení od hlavního silnice a po její realizaci v dopravního tahu, trvalé zábory kvalitního ZPF důsledku kvalitního dopravního spojení s centrem aglomerace, zvýšení atraktivity sídla pro rekreační využívání a turistický ruch Soudržnost společenství obyvatel posílení obytné funkce v sídle, snížení atraktivity rozvojových ploch pro zástavbu na zvýšení atraktivity ploch pro obytnou západním okraji sídla, nová dopravní stavba vytvoří bariéru zástavbu na východním okraji zejména v zemědělském obhospodařování území, problémy s zastavěného území (při železniční výkupy pozemků zastávce) při usnadnění vyjížďky za prací a do škol do centra aglomerace, zlepšení demografické struktury ZM2/5 upřesnění koridoru IV. TŽK u obce Sedlečko SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a vod, negativní vlivy územně stabilizované dálnice D3 na stupeň zalesnění přírodu a krajinu Hospodářský rozvoj blízkost hospodářsky silného centra Táborské pokles počtu pracovních příležitostí, kapacity a aglomerace s potenciálem dalšího rozvoje druhovosti občanské vybavenosti, nedostatečná kvalita dopravní a technické infrastruktury Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace v menších sídlech PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ z regionálního a republikového hlediska je z lokálního hlediska nárůst hlukové zátěže provozu převedení dálkové, zejména nákladní dopravy na dálnice D3 a IV. TŽK, negativní vlivy výstavby a nadřazené, kapacitní a kvalitní extravilánové provozu na podzemní a povrchové vody, bariéra trasy s preferencí železniční dopravy jedním z dopravních staveb pro migrující zvěř, zásah do hlavních prostředků omezování negativních krajinného rázu (fragmentace krajiny) vlivů dopravy na životní prostředí Hospodářský rozvoj z regionálního hlediska je realizace trasy IV. trvalé zábory kvalitního ZPF TŽK jedním z nejdůležitějších předpokladů hospodářského rozvoje kraje Soudržnost společenství obyvatel sdružením koridoru IV. TŽK s koridorem územně nové dopravní stavby vytvoří bariéry v území, stabilizované trasy dálnice D3 vznikne v problémy s výkupy pozemků řešeném území pouze jedna nezbytně nutná územní bariéra nadřazených dopravních tras, pro kterou budou koordinována opatření k eliminaci negativních vlivů, včetně koordinace umístění průchodů ZM2/6 plocha pro umístění regionálního ÚSES na k.ú. Horusice SILNÉ STRÁNKY Životní prostředí SLAB É STRÁ NKY kvalitní krajina, čistota ovzduší a negativní vlivy stávající silnice I/3 na přírodu, neprůchodná vod, stupeň zalesnění, navazující bariéra, rozlehlé a ekologicky nestabilní monokultury ploch CHKO Třeboňsko, přírodní rezervace orné půdy Horusická blata Hospodářský rozvoj poměrně silné ekonomické, obchodní a nedostatečná kvalita a kapacita dopravní infrastruktury infrastrukturní zázemí města Veselí n. Lužnicí Soudržnost společenství obyvatel sociální a kulturní stabilita odliv obyvatel v produktivním věku a stárnutí populace v menších sídlech, nebezpečný provoz na dopravně přetížených silničních komunikacích PŘÍLEŽITOSTI Životní prostředí OHRO ŽENÍ upřesnění trasy regionálního špatným vymezením ÚSES by mohlo dojít k jeho dlouhodobé biokoridoru v k.ú. Horusice umožní nefunkčnosti a vytvoření neprůchodné bariéry sdruženého jeho realizaci v kontextu komplexních koridoru dálnice D3 a IV. TŽK pozemkových úprav, což zajistí jeho funkčnost v časově dohledném horizontu Hospodářský rozvoj atraktivní poloha Veselí n. Lužnicí zpoždění výstavby nadřazených kapacitních dopravních staveb na křižovatce hlavních silničních a může přinést ekonomický útlum subregionu i kraje železničních tahů, další očekávaný rozvoj s realizací dálnice D3 a IV. TŽK Soudržnost společenství obyvatel posílení právní jistoty obyvatel a vymezení ÚSES nezávisle na komplexních pozemkových úpravách majitelů pozemků by vytvořilo značné problémy s výkupy pozemků
---------------------------------------------------------------- Priorita Naplnění ---------------------------------------------------------------- Vytvářet předpoklady pro Toto je potřeba řešit komplexně udržitelný rozvoj území, v zásadách územního rozvoje. spočívající ve vyváženém Změna č. 2 Táborsko řeší pouze vztahu územních podmínek pro dílčí lokality, nicméně příznivé životní prostředí, předpoklady pro udržitelný pro hospodářský rozvoj a pro rozvoj území jsou při řešení soudržnost společenství této změny uplatňovány a obyvatel v území. respektovány. ---------------------------------------------------------------- Zlepšit integraci ČR do Tuto prioritu naplňuje zejména středoevropského prostoru EU. upřesnění koridoru ZM2/5 pro Za tímto účelem vytvářet v stavbu IV. tranzitního území podmínky pro zkvalitnění železničního koridoru. Z veřejné infrastruktury. širšího pohledu jsou zkvalitněním veřejné infrastruktury rovněž ostatní koridory pro silniční stavby. ---------------------------------------------------------------- Podporovat polycentrický Tato priorita je naplňována rozvoj sídelní struktury. zejména návrhem koridorů ZM2/1 Vytvářet předpoklady pro až ZM2/4 pro silniční stavby, posílení partnerství mezi které mají význam z hlediska urbánními a venkovskými rozvoje Táborské aglomerace oblastmi a zlepšit tak jejich (propojení jejího centra s konkurenceschopnost v rámci venkovskými oblastmi) a jejího EU. propojení se sousedními subregiony, zejména s aglomerací Písecko - Strakonicko. ---------------------------------------------------------------- Ve veřejném zájmu chránit a Zklidnění obytného prostředí rozvíjet přírodní, civilizační venkovských sídel převedením a kulturní hodnoty území, tranzitních vztahů silniční včetně urbanistického, dopravy do extravilánových architektonického a přeložek přispěje k naplnění archeologického dědictví. této priority. Zachovat ráz jedinečné urbanistické struktury území, struktury osídlení a jedinečné kulturní krajiny, které jsou výrazem identity území, jeho historie a tradice. ---------------------------------------------------------------- Vytvářet podmínky pro Zkvalitnění obytného a lokalizaci zastavitelných rekreačního prostředí malých ploch v regionech strukturálně sídel nepřímo přispěje k postižených a hospodářsky rozvoji obytné a rekreační slabých a napomoci tak řešení zástavby a rozvoji místních problémů v těchto územích, služeb. Zkvalitnění dopravní zejména vysoké dostupnosti centra aglomerace nezaměstnanosti. pak usnadní vyjížďku za prací a do škol, čímž přispěje ke snížení nezaměstnanosti. ---------------------------------------------------------------- Stanovit podmínky pro Zkvalitnění obytného a hospodárné využívání rekreačního prostředí malých zastavěného území a zajistit sídel nepřímo přispěje k ochranu nezastavěného území. rozvoji obytné a rekreační Vytvářet předpoklady především zástavby a rozvoji místních pro nové využívání opuštěných služeb. Zkvalitnění dopravní areálů a ploch (tzv. dostupnosti centra aglomerace brownfields průmyslového, pak usnadní vyjížďku za prací a zemědělského, vojenského a do škol, čímž přispěje ke jiného původu). snížení nezaměstnanosti. V rozvojových oblastech a v Řešené území je součástí rozvojových osách vytvářet rozvojové osy OS4 Praha - České vedle podmínek pro vznik Budějovice - hranice ČR (- územních systémů ekologické Linz). V podmínkách pro využití stability i podmínky pro vznik koridorů navrhovaných souvislých ploch veřejně dopravních staveb je kladen přístupné zeleně (zelené důraz na eliminaci bariérového pásy), umožňující prostupnost efektu těchto staveb v krajině krajiny, její rekreační jak pro člověka, tak z hlediska využití a zachování funkce ekosystémů. Návrh trasy reprodukční schopnosti; regionálního biokoridoru v pozornost přitom věnovat i ploše ZM2/6 naplňuje prioritu vytváření podmínek pro vznik a vzniku funkčních ÚSES. rozvoj lesních porostů. ---------------------------------------------------------------- Vytvářet podmínky pro rozvoj a Tato změna č. 2 ÚPVÚC Táborsko využití předpokladů území pro návrhem rozvoje dopravní různé formy cestovního ruchu infrastruktury s důsledkem (např. cykloturistika, zklidnění zastavěného území agroturistika, poznávací sídel vytváří podmínky pro turistika), obzvláště ve rozvoj a využití předpokladů specifických oblastech,s cílem území pro různé formy zachování a rozvoje jejich cestovního ruchu a rekreace. V hodnot. Podporovat propojení z podmínkách pro využití koridorů hlediska cestovního ruchu navrhovaných dopravních staveb atraktivních míst turistickými je kladen důraz na prostupnost cestami, které umožňují krajiny a minimalizace její celosezónní využití pro různé fragmentace - např. umístěním formy turistiky (např. pěší, koridoru pro stavbu železniční cyklo, lyžařská, turistika na tratě IV. TŽK do společného koni). Podle místních podmínek koridoru s dálnicí D3. Důraz je vytvářet předpoklady pro lepší rovněž kladen na zachování a dostupnost území a zkvalitnění podporu kvality veřejné dopravní a technické hromadné dopravy. infrastruktury s ohledem na prostupnost krajiny. Dopravní a technickou infrastrukturu umísťovat s ohledem na minimalizaci fragmentace krajiny, je-li to účelné, do společných koridorů. Zlepšovat dostupnost, zejména uvnitř rozvojových oblastí, rozšiřováním sítě veřejné hromadné dopravy šetrné k životnímu prostředí. ---------------------------------------------------------------- Vytvářet podmínky pro Toto je potřeba řešit komplexně preventivní ochranu území před v zásadách územního rozvoje potenciálními riziky a kraje a v územních plánech. V přírodními katastrofami v řešeném území této změny č. 2 území (záplavy, sesuvy, půdy, ÚPVÚC Táborsko nejsou lokality eroze atd.) s cílem ohrožené výše jmenovanými minimalizovat rozsah riziky a přírodními případných škod. Zejména katastrofami. zajistit územní ochranu ploch potřebných pro umísťování opatření na ochranu před povodněmi a pro vymezení území určených k rozlivům povodní. Vymezovat zastavitelné plochy v záplavových územích jen ve výjimečných případech a zvlášť zdůvodněných případech. Vymezovat a chránit zastavitelné plochy pro přemístění zástavby z území s vysokou mírou rizika vzniku povodňových škod. Vytvářet v území podmínky pro odstraňování důsledků náhlých hospodářských změn. ---------------------------------------------------------------- Stanovit v územně plánovací V rámci řešení této změny č. 2 dokumentaci podrobnější ÚPVÚC Táborsko jsou stanoveny podmínky pro využití a podmínky pro využití a uspořádání území vymezených uspořádání území vymezených oblastí, os, ploch a koridorů ploch a koridorů. v souladu s jejich určením a charakterem. ---------------------------------------------------------------- Předcházet při změnách nebo Toto je potřeba řešit komplexně vytváření urbánního prostředí v zásadách územního rozvoje prostorově-sociální segregaci kraje a v územních plánech. s negativními vlivy na Tato změna č. 2 ÚPVÚC Táborsko sociální soudržnost obyvatel. návrhem zkvalitnění dopravní infrastruktury přispívá k prostorově-sociální soudržnosti obyvatel v subregionálním a regionálním měřítku. ----------------------------------------------------------------
Délka úseků osy komunikace v m silniční stavby --------------------------------------------------------- ----------------------------------- katastrální území (obce) ZPF 1. a ZPF ZPF nezemědělská PUPFL CELKEM 2. třída ostatní celkem půda --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnic I/19 a I/29 v úseku Písek - Tábor --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Klokoty (Tábor) 1905 120 2025 40 0 2065 Dražice u Tábora (Dražice) 1622 828 2450 60 110 2620 Meziříčí (Meziříčí) 633 47 680 20 0 700 Drhovice (Drhovice) 1290 0 1290 20 485 1795 Oltyně (Opařany) 2800 0 2800 40 225 3065 Opařany (Opařany) 2566 224 2790 70 400 3260 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnic I/19 u osady Lejčkov --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Pořín (Dolní Hořice) 0 430 430 10 0 440 Lejčkov (Dolní Hořice) 325 305 630 20 50 700 Prasetín (Dolní Hořice) 670 380 1050 20 0 1070 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnice II/137 u obce Ratibořské Hory --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Vřesce (Ratibořské Hory) 50 0 50 30 0 80 Ratibořské Hory (Ratibořské 900 20 920 40 0 960 Hory) Dub u Ratibořských Hor 1293 217 1510 20 0 1530 (Ratibořské Hory) Ratibořice u Tábora 235 335 570 0 0 570 (Ratibořské Hory) Pohnárec (Pohnánec) 0 20 20 30 0 50 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnice II/137 u osady Bechyňská Smoleč --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Bechyňská Smoleč 750 100 850 50 0 900 (Sudoměřice u Bechyně) --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Plochy záborů ZPF a PUPFL v ha pro silniční stavby --------------------------------------------------------- ----------------------------------- katastrální ZPF 1. a 2. třída ZPF ZPF nezemědělská PUPFL CELKEM území (obce) ostatní celkem půda --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnic I/19 a I/29 v úseku Písek - Tábor --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Klokoty (Tábor) 4,76 0,30 5,06 0,10 0,00 5,16 Dražice u Tábora (Dražice) 4,06 2,07 6,13 0,15 0,28 6,55 Meziříčí (Meziříčí) 1,58 0,12 1,70 0,05 0,00 1,75 Drhovice (Drhovice) 3,23 0,00 3,23 0,05 1,21 4,49 Oltyně (Opařany) 7,00 0,00 7,00 0,10 0,56 7,66 Opařany (Opařany) 6,42 0,56 6,98 0,18 1,00 8,15 LOKALITA 1 CELKEM 27,05 3,05 30,10 0,63 3,05 33,76 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnic I/19 u osady Lejčkov --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Pořín (Dolní Hořice) 0,00 1,08 1,08 0,03 0,00 1,10 Lejčkov (Dolní Hořice) 0,81 0,76 1,58 0,05 0,13 1,75 Prasetín (Dolní Hořice) 1,68 0,95 2,63 0,05 0,00 2,68 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- LOKALITA 2 CELKEM 2,49 2,79 5,29 0,13 0,13 5,53 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnice II/137 u obce Ratibořské Hory --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Vřesce (Ratibořské Hory) 0,10 0,00 0,10 0,06 0,00 0,16 Ratibořské Hory (Ratibořské 1,80 0,04 1,84 0,08 0,00 1,92 Hory) Dub u Ratibořských Hor 2,59 0,43 3,02 0,04 0,00 3,06 (Ratibořské Hory) Ratibořice u Tábora 0,47 0,67 1,14 0,00 0,00 1,14 (Ratibořské Hory) Pohnárec (Pohnánec) 0,00 0,04 0,04 0,06 0,00 0,10 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- LOKALITA 3 CELKEM 4,96 1,18 6,14 0,24 0,00 6,38 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- trasa silnice II/137 u osady Bechyňská Smoleč --------------------------------------------------------- ----------------------------------- Bechyňská Smoleč 1,50 0,20 1,70 0,10 0,00 1,80 (Sudoměřice u Bechyně) --------------------------------------------------------- ----------------------------------- LOKALITA 4 CELKEM 1,50 0,20 1,70 0,10 0,00 1,80 --------------------------------------------------------- ----------------------------------- CELKEM 39,98 7,22 43,20 1,09 3,18 47,47 --------------------------------------------------------- -----------------------------------
------------------------------------------------------------------- Č. Organizace Zkrácený text připomínky Vyhodnocení Datum uplatnění připomínky ------------------------------------------------------------------- 1. ČEPS a.s. Upozorňuje, že v lokalitě Připomínka se 25.5.2007 č. 2/5, Úprava koridoru bere na vědomí. IV. TŽK, je plánováno Záměr je nutno vedení VVN 400 kV z koordinovat v elektrické stanice Kočín rámci do stanice Mírovka projektové přípravy stavby IV. TŽK. ------------------------------------------------------------------- 2. KÚ JčK, odbor Do textové části územně Připomínce se kultury plánovací dokumentace vyhovuje, 31.5.2007 požadujeme doplnit doplněno do skutečnost, že v řešeném textové části. území změny ZM2/4 - silnice II/137 Bechyňská Připomínce se Smoleč se nachází vyhovuje, Vesnická památková zóna doplněno do Bechyňská Smoleč. textové části. Dále požadujeme doplnit Připomínce se skutečnost, že na hranici vyhovuje. koridoru obchvatu obce Doplněno do Ratibořské hory na textové části silnici II/137 (změna ZM2/3) se nachází pozůstatky důlní těžby. Do bodu č. 53 požadujeme doplnit národní kulturní památku Rožmberská rybniční soustava a Vesnická památková zóna Bechyňská Smoleč. ------------------------------------------------------------------- 3. Povodí Vltavy Kapitola D - požadujeme Připomínce se s.p. Praha doplnit do popisu vyhovuje - vymezení koridoru ZM2/1, názvy dotčených ZM2/2, ZM/5 názvy vodních toků dotčených vodních toků. byly doplněny. Kapitola H, str. 15 - k Připomínce se vymezeným koridorům vyhovuje, ZM2/1, ZM2/2 a ZM/5 požadovaný text požadujeme doplnit byl doplněn. požadavek: "Při křížení a soubězích koridorů s Připomínce se vodními toky budou vyhovuje, respektována záplavová a požadovaný text inundační území byl doplněn. jednotlivých vodních toků a minimalizovány Připomínce se negativní dopady staveb vyhovuje, na povodňovou ochranu požadovaný text dotčeného území". byl doplněn. Kapitola C, str. 24 - do bodu č. 52 požadujeme doplnit Černovický potok. Do bodu č. 53 doplnit limity vyplývající ze zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) a to zranitelné oblasti - řešené území se nachází ve zranitelných oblastech. vymezených Nařízením vlády č. 103/2003 Sb. a citlivé oblasti - všechny povrchové vody na území ČR jsou Nařízením vlády č. 61/2003 Sb. citlivými oblastmi. -------------------------------------------------------------------
Rozhodnutí o odmítnutí nahlížení do spisové dokumentace orgánu sociálně-právní ochrany dětí dle § 55 odst. 6 písm. b) zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí,...
Tvrzení cizince prokazujícího během řízení o správním vyhoštění, že může být osobou dle § 42e odst. 1 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,...
Pro posouzení, zda žadatel o informaci o platech (§ 3 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím) plní úkoly či poslání dozoru veřejnosti či roli tzv....
Rada České televize není oprávněna odvolat členy dozorčí komise za přiměřeného použití § 6 odst. 2 ve spojení s § 8a odst. 3 větou třetí zákona č. 483/1991 Sb., o České...
Regulativ v podobě maximálního počtu bytových jednotek v rodinném domě překračuje svojí podrobností rámec pro obsah územního plánu stanovený v § 43 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb.,...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.
Vypadá to, že jste si něco zapoměli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.