epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • Další vzdělávaní advokátů
      • Konference
      • Roční předplatné
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Roční předplatné
    • Více

      Vyhláška ze dne 30.9.1939 o úpravě hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem

      30.9.1939 | Sbírka:  217/1939 Sb. | Částka:  80/1939ASPI

      Vztahy

      Nadřazené: 206/1939 Sb.
      Pasivní derogace: 37/1949 Sb., 315/1939 Sb., 276/1939 Sb.
      217/1939 Sb.
      Vyhláška
      předsedy vlády
      ze dne 30. září 1939
      o úpravě hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem.
      Změna: 276/1939 Sb.
      Změna: 315/1939 Sb.
      Podle § 11 vládního nařízení ze dne 18. září 1939, č. 206 Sb., kterým se zmocňuje ministerstvo zemědělství k úpravě hospodaření některými potravinami a krmivy, vyhlašuji:
      § 1.
      Hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem se upravuje následovně:
      § 2.
      Podle této vyhlášky se rozumí:
      a) čekankou: čerstvé kořeny čekanky, jakož i čekanka sušená,
      b) kávovými náhražkami:
      1. kávové přísady, t. j. cikorka a přísady vyrobené z cukrovky, fíků, jejich směsí a jiných přípustných surovin,
      2. káva obilná, t. j. káva žitná, ječná a sladová,
      c) kávou: všechny druhy kávy zrnkové, zelené a pražené, též mleté, jakož i kávy kofeinu prosté nebo kofeinu částečně zbavené,
      d) čajem: upravené listy všech odrůd čajovníku.
      § 3.
      Hospodařením se považuje Společný výbor pro hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem, dále jen "Výbor".
      § 4.
      (1) Členy Výboru jsou:
      a) tři zástupci pěstitelů čekanky,
      b) tři zástupci sušáren čekanky a řepy,
      c) tři zástupci výrobců kávových náhražek,
      d) tři zástupci obchodníků kávou,
      e) jeden zástupce obchodníků čajem,
      f) tři zástupci spotřebitelů.
      (2) Zástupce uvedené v odstavci 1, písm. a) a dva zástupce uvedené pod písm. b) jmenuje a odvolává ministr zemědělství, třetího uvedeného pod písm. b) a zástupce uvedené pod písm. c) až e) ministr průmyslu, obchodu a živností a zástupce uvedené pod písm. f) ministr sociální a zdravotní správy.
      (3) Bližší předpisy o úkolech a správě Výboru obsahují stanovy, které jsou součástí této vyhlášky.
      § 5.
      Výboru přísluší:
      a) upravovati dodávky, výkup a zpracovávání čekanky,
      b) rozdělovati suroviny pro výrobu kávových náhražek,
      c) pečovati o výživu obyvatelstva kávou, čajem a kávovými náhražkami,
      d) navrhovati stanovení cen čekanky, kávových náhražek, kávy a čaje,
      e) předkládati příslušným místům návrhy a dobrozdání, týkající se dovozu a vývozu čekanky, kávových náhražek, kávy a čaje.
      § 6.
      (1) Výbor podléhá státnímu dozoru, který vykonává vládní komisař nebo jeho zástupce. Vládního komisaře jmenuje a odvolává ministr zemědělství. Kromě toho vykonávají dozor s hlediska resortní působnosti zástupci ministerstva průmyslu, obchodu a živností, ministerstva financí a ministerstva vnitra v dohodě s ministerstvem sociální a zdravotní správy a zástupce nejvyššího úřadu cenového, které jmenují a odvolávají příslušní ministři, pokud se týče předseda nejvyššího úřadu cenového. Stejným způsobem jsou jmenováni a odvolávání náhradníci úředních zástupců. Zástupce ministerstva průmyslu, obchodu a živností jest současně zástupcem vládního komisaře. Vládní komisař a zástupci druhých úřadů dozírají na to, aby Výbor plnil všechny povinnosti uložené mu tímto nařízením.
      (2) Vládní komisař nebo jeho zástupce mají právo kontrolovati činnost Výboru, nahlížeti do knih, záznamů a spisů a žádati potřebná vysvětlení, která jim musí býti neprodleně dána. Shledají-li jakékoliv závady, mohou v mezích své kompetence žádati nápravu od příslušných orgánů. Dále mohou zakázati provedení nařízení Výboru, pokud se tato příčí řádnému výkonu práv a povinností Výboru nebo platným předpisům, finančním zájmům státním nebo příkazům vlády s tím, že taková nařízení musí býti předložena ministerstvu zemědělství a smějí býti provedena teprve tehdy, až toto ministerstvo dá k tomu souhlas. Pokud bude dotčena příslušnost ministerstva průmyslu, obchodu a živností, bude dán souhlas jen v dohodě s tímto ministerstvem.
      (3) Zástupci úřadů jmenovaných v odstavci 1 mají rovněž právo nahlížeti do knih, záznamů a spisů Výboru a požadovati potřebná vysvětlení. Shledají-li při výkonu své činnosti závady nebo mají-li za to, že ze shora uvedených důvodů provedení některých nařízení Výboru mělo by býti zakázáno, mají uplatňovati odstranění těchto závad nebo dočasný zákaz provedení dotčených nařízení jen skrze vládního komisaře nebo jeho náhradníka. Zástupci nejvyššího úřadu cenového přísluší tu práva podle § 23, odst. 2 a 3 vládního nařízení ze dne 10. května 1939, č. 121/1939 Sb., o zřízení nejvyššího úřadu cenového.
      (4) Jestliže Výbor nařízení, jehož provedení bylo vládním komisařem nebo jeho zástupcem zatímně zakázáno, přesto provede, zodpovídá za to ten, kdo takové opatření dal provésti. Týž ručí bez újmy trestní odpovědnosti Výboru za škodu z toho vzniklou. Může býti ministrem zemědělství své funkce zbaven.
      (5) Vládní komisař a zástupci úřadů uvedených v odstavci 1 mají právo zúčastňovati se schůzí Výboru. Musí býti zváni současně se členy Výboru. Hlasovací právo jim nepřísluší.
      § 7.
      Pěstitelé čekanky jsou povinni dodati veškerou sklizenou čekanku podle pokynu Výboru do sušáren čekanky a překlepy, které dodají sušenou čekanku rovněž podle pokynů Výboru.
      § 8.
      Sušárny čekanky a výrobci kávových náhražek jsou povinni ohlásiti svou zásobu sušené čekanky a jejich suroviny k výrobě kávových náhražek, jakož i zásobu těchto náhražek do tří dnů ode dne účinnosti této vyhlášky ministerstvu zemědělství, a dále vždy 1. a 15. každého měsíce svou výrobu za uplynulé období, jakož i zásobu zboží a surovin Výboru způsobem jím předepsaným.
      § 9.
      (1) Kdo má na skladě surovinu na výrobu kávových náhražek nebo více než 150 kg kávových náhražek nebo 35 kg kávy nebo 10 kg čaje, jest povinen hlásiti ministerstvu zemědělství svoji zásobu do tří dnů ode dne účinnosti této vyhlášky.
      (2) Kdo doveze z ciziny suroviny k výrobě kávových náhražek, kávové náhražky nebo kávu nebo čaj, jest povinen oznámiti to písemně Výboru s udáním druhu, množství a váhy do tří dnů od celního odbavení.
      § 10.
      Kávové náhražky mohou vyráběti a do obchodu uváděti jen výrobci, kteří mají již oprávnění a kterým budou Výborem přiděleny suroviny. Výrobci jsou povinni říditi se při výrobě příkazy Výboru.
      § 11.
      Výrobci kávových náhražek, podniky a osoby uvedené v § 8 jsou povinni své zásoby opatrovati s péčí řádného hospodáře a použíti jich jen podle příkazu Výboru.
      § 12.
      Podmínky prodeje a způsobu označení kávových náhražek stanoví Výbor.
      § 13.
      (1) K odběru kávových náhražek, kávy a čaje opravňují všeobecné lístky na potraviny (§ 10, odst. 2 vyhlášky předsedy vlády ze dne 29. září 1939, č. 213 Sb.), jež budou vydány spotřebitelům obcemi.
      (2) Ministerstvo zemědělství vyhlásí vždy nejvyšší množství, která mohou býti vydána na jednotlivé ústřižky.
      § 14.
      Členové výboru mohou proti rozhodnutím podati stížnost ke stížnostnímu výboru do 15 dnů od doručení. Stížnostní výbor tvoří tři členové. Ministr vnitra jmenuje předsedu, ministr zemědělství a ministr průmyslu, obchodu a živností po jednom přísedícím. Stejným způsobem se povolávají jejich náhradníci. Stejné platí pro odvolávání. Rozhodnutí stížnostního výboru jest konečné.
      § 15.
      Podrobnosti o řízení před stížnostním výborem (§ 14) stanoví jednací řád, který vydá a v Úředním listě vyhlásí ministerstvo vnitra v dohodě s ministerstvy zemědělství, průmyslu, obchodu a živností.
      § 16.
      Ministerstvo zemědělství může připustiti výjimky z ustanovení této vyhlášky.
      § 17.
      Výbor stanoví zásady, podle kterých budou sušárny na čekanku a řepu, výrobci kávových náhražek a dovozci kávy a čaje přispívati na úhradu nákladů, spojených s plněním jeho úkolů.
      § 18.
      Přestupky ustanovení této vyhlášky se trestají podle § 9 zmocňovacího nařízení.
      § 19.
      Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem vyhlášení
      Ing. Eliáš v. r.
      Příl.
      Stanovy Společného výboru pro hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem.
      § 1.
      (1) K provedení úkolů stanovených vyhláškou předsedy vlády ze dne 30. září 1939, č. 217 Sb., o úpravě hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem, v dalším "vyhláška", zřizuje se Společný výbor pro hospodaření čekankou, kávovými náhražkami, kávou a čajem, v dalším "Výbor".
      (2) Sídlem Výboru jest Praha; jeho působnost vztahuje se na území Protektorátu Čechy a Morava.
      § 2.
      Účel Výboru jest určen v § 5 vyhlášky.
      § 3.
      Správní rok shoduje se s rokem kalendářním. První správní rok počíná dnem, kterým Výbor započne svoji působnost.
      § 4.
      (1) Opatření Výboru podpisuje předseda nebo jeden člen předsednictva společně s úředníkem, který vede správu Výboru.
      (2) Jednotlivá opatření musí býti dotčeným osobám doručena písemně. Opatření, které obsahuje určitou lhůtu, budiž doručeno doporučeným dopisem.
      § 5.
      Podniky a osoby, kterých se vyhláška týká, jsou povinny uposlechnouti příkazů a pokynů Výboru, podporovati Výbor v plnění jeho úkolů a vystříhati se všeho, co by mohlo ztížiti nebo znemožniti jejich provedení.
      § 6.
      Orgány Výboru jsou:
      a) členská schůze,
      b) předsednictvo Výboru,
      c) revisoři účtů.
      § 7.
      Členskou schůzi tvoří členové Výboru (§ 4 vyhlášky).
      § 8.
      (1) Členem Výboru nemůže býti:
      a) cizinec,
      b) kdo není svéprávným,
      c) ten, na jehož jmění byl uvalen konkurs anebo bylo zavedeno vyrovnávací řízení,
      d) kdo byl pravoplatně odsouzen pro zločin vůbec nebo pro přečin nebo přestupek ze ziskuchtivosti.
      (2) Nastanou-li tyto skutečnosti u některého člena Výboru nebo vyjdou-li najevo po jeho jmenování, bude odvolán.
      § 9.
      Členské schůzi je vyhrazeno:
      a) schvalovati rozpočet Výboru,
      b) schvalovati zásady pro stanovení a vybírání příspěvků k úhradě nákladů Výboru,
      c) zkoumati a schvalovati účetní závěrku, předloženou předsednictvem Výboru,
      d) stanoviti zásady pro dodávky, výkup a zpracování čekanky,
      e) stanoviti zásady pro přidělení suroviny pro výrobu kávových náhražek,
      f) stanoviti zásady prodeje a způsobu označování kávových náhražek,
      g) podávati návrhy o cenách čekanky, kávových náhražek, kávy a čaje,
      h) podávati návrhy o zřízení, správě a použití fondu Výboru,
      i) usnášeti se o všech věcech, které předsednictvo Výboru nebo vláda se zřetelem k účelu Výboru mu předloží.
      § 10.
      (1) Členská schůze se schází podle potřeby, nejméně každého čtvrt roku. Musí býti svolána, žádá-li to vládní komisař nebo nejméně pět členů členské schůze.
      (2) Schůze se konají zpravidla v sídel Výboru.
      (3) Svolání musí se státi písemně, tři dny předem. Pozvání musí obsahovati pořád jednání schůze.
      (4) Členská schůze je způsobilá se usnášeti, je-li přítomna alespoň třetinu členů. Usnáší se prostou většinou hlasů přítomných. Není-li ve stanovenou hodinu jedna třetinu členů přítomna, koná se schůze s týmž programem o hodinu později, která je vždy schopna usnášení bez ohledu na počet přítomných členů. Předseda nehlasuje, rozhoduje však při rovnosti hlasů.
      (5) O všech jednáních a usneseních jest sepsati zápis, který podepíše předseda a všichni přítomní členové. Navrhne-li to některý člen, musí býti do zápisu pojato jeho, od usnesení většiny odchylné stanovisko.
      § 11.
      (1) Předsednictvo Výboru skládá se z předsedy a 3 místopředsedů, které jmenuje vláda na návrh ministerstev zemědělství a průmyslu, obchodu a živností z členů Výboru tak, aby v něm byli zastoupeni pěstitelé čekanky, držitelé sušáren, výrobci kávových náhražek, obchodníci kávou a čajem společně.
      (2) Předseda a místopředsedové mohou býti kdykoliv vládou odvoláni, jestliže neplní nebo porušují jim uložené povinnosti.
      (3) Členství v předsednictvu je funkcí čestnou. Hotové vývoje budou jednotlivým členům předsednictva hrazeny z prostředků Výboru podle zásad usnesených členskou schůzí.
      § 12.
      (1) Předsednictvo Výboru rozhoduje o všech otázkách, které nejsou vyhrazeny členské schůzi. Je dále povinno podávati členské schůzi zprávy o své činnosti, skládati účet o svém hospodaření a předkládati každým rokem rozpočet a účetní uzávěrku členské schůzi k projednání a schválení.
      (2) Předsednictvo ustanovuje zaměstnance, jichž je třeba k obstarávání prací Výboru; tito jsou placeni z prostředků Výboru.
      § 13.
      (1) Předseda a v jeho zaneprázdnění jeden z místopředsedů, kterého k tomu předseda určí, řídí veškerou činnost v rámci usnesení předsednictva Výboru, činí všechna opatření k plnění úkolů Výboru podle vyhlášky a ustanovení těchto stanov, svolává schůze, jimž předsedá. Zastupuje Výbor u soudu i mimo soud.
      (2) Předseda pečuje o to, aby Výbor vedl podle úředního příkazu o svých příjmech a vydáních řádné záznamy, knihy a též zvláštní zápisy, jakož i výkazy.
      (3) Předseda může přibrati do schůzí orgánů Výboru znalce.
      § 14.
      Předsednictvo Výboru může podle potřeby ustanoviti odborné výboru jako poradní orgány.
      § 15.
      (1) Ministerstvo zemědělství jmenuje v dohodě s ministerstvem průmyslu, obchodu a živností za účelem zkoumání činnosti Výboru na jeden rok 4 revisory účtů a 4 náhradníky, a to po jednom z kruhů pěstitelů čekanky, držitelů sušáren, výrobců kávových náhražek, obchodníků kávou a čajem.
      (2) Revisoři účtů a jejich náhradníci musí býti osoby svéprávné a nesmí býti členy předsednictva ani zaměstnanci Výboru.
      (3) Revisoři účtů jsou povinni přezkoumati stav finančního hospodářství, roční účet a účetní uzávěrku a o výsledku podati předsedovi písemnou zprávu.
      (4) Revisoři účtů jsou oprávněni nahlédnouti do všech knih, písemností a dokladů Výboru.
      (5) Činnost revisorů účtů končí schůzí Výboru, která schválí účty, které měli revisoři účtů zkoumati.
      (6) Náhradník nastoupí, nemůže-li některý revisor účtů svoji funkci z jakýchkoliv důvodů konati.
      § 16.
      Revisoři účtů za svoji činnost obdrží od Výboru odměnu, jejíž výši určí ministr zemědělství v dohodě s ministrem průmyslu, obchodu a živností.
      § 17.
      (1) Správní orgánové a zaměstnanci Výboru jsou povinni zachovávati mlčenlivost o zařízení a obchodních tajemstvích, o nichž při výkonu své funkce nabudou vědomosti a musejí se zdržeti jakéhokoliv využití těchto obchodních tajemství.
      (2) Práva a povinnosti zaměstnanců budou stanoveny služebním řádem, vydaným předsednictvem Výboru.
      § 18.
      (1) Na úhradu nákladů spojených s plněním závazků Výboru přispívají majitelé sušáren na čekanku a řepu, výrobci kávových náhražek a dovozci kávy a čaje.
      (2) Nedoplatky příspěvků pravoplatně předepsaných lze k návrhu předsednictva Výboru vymáhati politickou exekucí.
      § 19.
      V případě zrušení Výboru připadne jeho jmění Protektorátu.

      Novinky v eshopu

      Online konference

      • 01.12.2023Nový stavební zákon v detailu III – hmotné právo a prováděcí předpisy (online - živé vysílání) - 1.12.2023
      • 05.12.2023Trestní odpovědnost právnických osob a compliance programy: praktické poznatky a zkušenosti (interaktivní seminář) (online - živé vysílání) - 5.12.2023
      • 08.12.2023Novinky v soutěžním právu (online - živé vysílání) - 8.12.2023
      • 15.12.2023Aktuální otázky rodinného práva (online - živé vysílání) - 15.12.2023

      Online kurzy

      • Zvlášť zranitelná oběť „aneb jak jí můžeme z pozice zmocněnce pomoci“
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (říjen 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (srpen 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (červenec 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (červen 2023)
      Lektoři kurzů
      JUDr. Tomáš Sokol
      JUDr. Tomáš Sokol
      Kurzy lektora
      JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
      JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
      Kurzy lektora
      Mgr. Marek Bednář
      Mgr. Marek Bednář
      Kurzy lektora
      Mgr. Veronika  Pázmányová
      Mgr. Veronika Pázmányová
      Kurzy lektora
      Mgr. Michaela Riedlová
      Mgr. Michaela Riedlová
      Kurzy lektora
      JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
      JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
      Kurzy lektora
      Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
      Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
      JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
      JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Tomáš Nielsen
      JUDr. Tomáš Nielsen
      Kurzy lektora
      všichni lektoři

      Magazíny a služby

      • EPRAVO.CZ Magazine 2023
      • Monitoring judikatury (24 měsíců)
      • Monitoring judikatury (12 měsíců)
      • Monitoring judikatury (6 měsíců)

      Nejčtenější na epravo.cz

      • 24 hod
      • 7 dní
      • 30 dní
      • Jaké výhody v předpisech zaměstnavatele po novele zákoníku práce?
      • Amortizace vozů z pohledu škodní události
      • Vyvlastnění nemovitosti s duplicitním zápisem vlastnického práva
      • Příklady praktického využití metody Med-Arb na skutečných případech
      • Prokura v současné judikatuře a její aplikační praxe
      • Přezkum úkonu veřejné správy
      • Elektronické pracovněprávní dokumenty po novele zákoníku práce
      • Plánovací smlouvy dle nového stavebního zákona – druhy a obsah
      • Elektronické pracovněprávní dokumenty po novele zákoníku práce
      • Aktuální trendy ESG reportů
      • Home office – práce na dálku
      • Právo na víkend - týden v české justici očima šéfredaktora
      • Jak na koupi nemovitosti v Itálii?
      • Návrh dlužníka na moderaci smluvní pokuty soudem podle judikatury nejvyššího soudu
      • Prokura v současné judikatuře a její aplikační praxe
      • 10 otázek pro … Lucii Hrdou
      • Dohody nejen ve světle novely zákoníku práce
      • Delší dovolená nebo příspěvek na stravování?
      • Právnická firma roku 2023
      • Umělá inteligence a právo. Patrně první rozsudek ve věci umělé inteligence
      • Smluvní pokuta (po novu) v kontextu dalších aktuálních rozhodnutích Nejvyššího soudu
      • Výběr z judikatury nejen k zákoníku práce z r. 2023 - část 2.
      • Promlčení pohledávky na zaplacení faktury
      • Českou republiku čeká transpozice další evropské směrnice v oblasti pracovního práva

      Pracovní pozice

      Soudní rozhodnutí

      Přezkum úkonu veřejné správy

      Rozsah posouzení podkladů, pokud jde o soudní přezkum úkonu veřejné správy, který přímo zasahuje do veřejných práv a povinností, je shodný jak v případě žalob proti rozhodnutím...

      Exekuce

      Při zkoumání, zda exekuční titul netrpí zásadními vadami není relevantní, zda a jak efektivně hájil povinný svá práva v nalézacím řízení. Zastavení řízení z důvodu...

      Důkazní břemeno

      V případě řešení otázky zákazu výpovědi neznamená prokázání těhotenství zaměstnankyně v určité době před doručením výpovědi z pracovního poměru, že zaměstnavatel nese...

      Změna závazku

      Jestliže smluvní strany dohodou změní v průběhu závazkového vztahu obsah vzájemných práv a povinností, v důsledku čehož vznikne věřiteli další pohledávka, neexistuje žádný...

      Dokazování (exkluzivně pro předplatitele)

      Důkazními prostředky listinné povahy v občanském soudním řízení mohou být (podle okolností projednávané věci) též písemná (čestná) prohlášení fyzických osob, jsou-li...

      Hledání v rejstřících

      • mapa serveru
      • o nás
      • reklama
      • podmínky provozu
      • kontakty
      • publikační podmínky
      • FAQ
      • obchodní a reklamační podmínky
      • Ochrana osobních údajů - GDPR
      • Nastavení cookies
      100 nej
      © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2023, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
      Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
      Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

      Jste zde poprvé?

      Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


      Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


      Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


      Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



      Nezapomněli jste něco v košíku?

      Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


      Přejít do košíku


      Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.