+------------------------------------------------------------------------+ | | | Tlak nápravy | Celková váha | | | | v t | v t | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | a) | motorová vozidla se dvěma nápravami | 9,00 | 14,00 | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | b) | motorová vozidla se třemi nápravami | 7,25 | 19,5 | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | c) | motorová vozidla se čtyřmi a více | 6,5 | 6,5 x počet | | | nápravami | | náprav | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | d) | motorová vozidla s návěsem celkově | 8,0 | 19,5 | | | o třech nápravách | | | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | | celkově o čtyřech a více nápravách | 7,25 | 6,5 x počet | | | | | náprav | |----+-------------------------------------+--------------+--------------| | e) | přívěsy | 6,0 | 6 x počet | | | | | náprav. | +------------------------------------------------------------------------+
+---------------------------------------------------------------------+ | Vzdálenost středů krajních náprav v metrech | Celková váha v t | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 1 m včetně do méně než 2 | 14,50 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 2 m včetně do méně než 3 | 15,00 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 3 m včetně do méně než 4 | 16,25 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 4 m včetně do méně než 5 | 17,50 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 5 m včetně do méně než 6 | 18,75 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 6 m včetně do méně než 7 | 20,00 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 7 m včetně do méně než 8 | 21,25 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 8 m včetně do méně než 9 | 22,50 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 9 m včetně do méně než 10 | 23,75 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 10 m včetně do méně než 11 | 25,00 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 11 m včetně do méně než 12 | 26,25 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 12 m včetně do méně než 13 | 27,50 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 13 m včetně do méně než 14 | 28,75 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 14 m včetně do méně než 15 | 30,00 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 15 m včetně do méně než 16 | 31,25 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 16 m včetně do méně než 17 | 32,50 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 17 m včetně do méně než 18 | 33,75 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 18 m včetně do méně než 19 | 35,00 | |-------------------------------------------------+-------------------| | Od 19 m včetně do méně než 20 | 36,25 | +---------------------------------------------------------------------+
+------------------------------------------------------------------------+ | | | provozní brzdou, která působí | |----+-----------------------------------+-------------------------------| | | | na | jen na | ruční | | | | všechna | některá | brzdou | | | | kola | kola | | |----+-----------------------------------+----------+----------+---------| | | jde-li o motorová vozidla o | | | | | a) | nejvyšší rychlosti 30 km/hod. při | 5,2 m | 7,7 m | 10,25 m | | | rychlosti 20 km/hod. | | | | |----+-----------------------------------+----------+----------+---------| | | jde-li o motorová vozidla o | | | | | b) | rychlosti přes 30 km/hod. při | 20,5 m | 30,8 m | 41,00 M | | | rychlosti 40 km/hod. | | | | +------------------------------------------------------------------------+
+------------------------------------------------------------------------+ | | | provozní brzdou, která působí | |----+-----------------------------------+-------------------------------| | | | na | jen na | ruční | | | | všechna | některá | brzdou | | | | kola | kola | | |----+-----------------------------------+----------+----------+---------| | | jde-li o motorová vozidla o | | | | | a) | nejvyšší rychlosti 30 km/hod. při | 3,8 m | 5,5 m | 7,7 m | | | rychlosti 20 km/hod. | | | | |----+-----------------------------------+----------+----------+---------| | | jde-li o motorová vozidla o | | | | | b) | rychlosti přes 30 km/hod., | 15,4 m | - | 30,8 m | | | nejvýše do 100 km/hod., při | | | | | | rychlosti 40 km/hod. | | | | |----+-----------------------------------+----------+----------+---------| | | jde-li o motorová vozidla o | | | | | c) | rychlosti přes 100 km/hod., při | 12,5 m | - | 30,8 m. | | | rychlosti 40 km/hod. | | | | +------------------------------------------------------------------------+
A. Pro rychlosti do 80 km/hod. +-----------------------------------------------------------------------+ | | | Tlak huštění | | | | Rozměr | Rozměr | v atm. | Únosnost | | | obruče | ráfku |--------------| obruče |---------------| | | | | | | I | II || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,00 - 19 | 3x19 | | | 1,9 | - | 260 kg || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,00 - 15 | 2,50Cx15 | | | 1,7 | 2 | 210 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,50 - 15 | 3,00Dx15 | | | 1,7 | 2 | 245 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,00 - 15 | 3,00Dx15 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 3,50Dx15 | | | 1,7 | 2 | 315 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,50 - 15 | 3,50Dx15 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 4,00Dx15 | | | 1,7 | 2 | 350 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,00 - 15 | 4,00Ex15 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 4,50Ex15 | | | 1,7 | 2 | 440 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,50 - 15 | 4,50Ex15 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 5,00Fx15 | | | 2,0 | 2,2 | 515 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 7,00 - 15 | 5,00Fx15 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 5,50Fx15 | | | 2 | 2,2 | 515 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,75 - 16 | 3,00Dx16 | | | 1,7 | 2 | 310 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,00 - 16 | 3,00Dx16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 3,50Dx16 | | | 1,7 | 2 | 330 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,25 - 16 | 3,00Dx16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 3,50Dx16 | | | 1,7 | 2 | 355 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,50 - 16 | 3,00Dx16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 3,50Dx16 | | | 1,7 | 2 | 365 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,75 - 16 | 3,50Dx16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 4,00Ex16 | | | 1,7 | 2 | 405 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,00 - 16+ | 4,00Ex16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 4,50Ex16 | | | 2 | 2,2 | 460 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,50 - 16 | 4,50Ex16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 5,00Fx16 | | | 2 | 2,2 | 530 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 7,00 - 16 | 5,00Fx16 | | | | | || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | | 5,50Fx16 | | | 2,2 | 2,5 | 600 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 7,50 - 16 | 5,50Fx16 | | | 2,2 | 2,5 | 650 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 130 - 40 | 130x40 | | | 1,5 | 1,7 | 355 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 140 - 40 | 140x40 | | | 1,5 | 1,7 | 365 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 150 - 40 | 150x40 | | | 1,5 | 1,7 | 405 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 160 - 40 | 160x40 | | | 1,7 | 2 | 460 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 180 - 40 | 180x40 | | | 1,7 | 2 | 600 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 155x400 | 155x400 | | | 1,5 | 1,7 | 300 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 165x400 | 165x400 | | | 1,7 | 2 | 400 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 185x400 | 185x400 | | | 1,7 | 2 | 500 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,50 - 17 | 2,75Dx17 | | | 2,2 | 2,5 | 325 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,75 - 17 | 3,00Dx17 | | | 2,2 | 2,5 | 375 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,50 - 17 | 3,25Ex17 | | | 2,5 | 2,8 | 525 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,00 - 17 | 3,62Fx17 | | | 2,7 | 3 | 625 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,50 - 17 | 4,00Fx17 | | | 3 | 3,3 | 725 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,50 - 18 | 2,75Dx18 | | | 2,2 | 2,5 | 350 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 4,75 - 18 | 3,00Dx18 | | | 2,2 | 2,5 | 400 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,25 - 18 | 3,25Ex18 | | | 2,5 | 2,8 | 500 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 5,50 - 18 | 3,25Ex18 | | | 2,5 | 2,8 | 550 " || |------------+----------| | |----------------+-----+--------|| | 6,00 - 18 | 3,62Fx18 | | | 2,7 | 3 | 650 " || +-----------------------------------------------------------------------+ + Pro obruče 6,00 - 16 do dodávkové vozy zn. Škoda-Tudor se dovoluje zatížení 550 kg při huštění I. = 2,5, při huštění II. = 2,7. Větší rychlostí než 80 km/hod. mohou jet osobní automobily jen - pokud je to podle pravidel silničního provozu vůbec přípustné - odpovídá-li jejich zatížení snížené únosnosti obručí. Únosnost obručí snížená zvýšenou rychlostí je patrna pro hlavní rozměry obručí z této tabulky: +------------------------------------------------------------------------+ | Únosnost obruče, | která při max. rychlosti | se sníží při rychlostech | |------------------+--------------------------+--------------------------| | o rozměru | 80 km/hod. činí | 100 km | 120 km na | |------------------+--------------------------+-----------+--------------| | 5,50 - 16 | 365 kg | 310 kg | - | |------------------+--------------------------+-----------+--------------| | 6,00 - 16 | 460 " | 400 " | 310 kg | |------------------+--------------------------+-----------+--------------| | 6,50 - 16 | 530 " | 450 " | 350 ". | +------------------------------------------------------------------------+ Tlaky huštění se při tom nemění. B. Pro rychlosti do 60 km/hod. +------------------------------------------------------------------------+ | | | Tlak huštění | | | | Rozměr | Rozměr | v atm. | Únosnost | | | obruče | ráfku |-----------------| obruče |---------------| | | | | | | I | II || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 6,00 - 18 | 5" - 18L | | | 3,5 | 3,8 | 650 kg || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 6,50 - 18 | 5" - 18L | | | 3,5 | 3,8 | 700 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 7,00 - 18 | 6" - 18 | | | 4 | 4,3 | 850 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 7,50 - 18 | 6" - 18 | | | 4 | 4,3 | 1000 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 9,00 - 18 | 8" - 18 | | | 4,5 | 4,8 | 1460 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 6,00 - 20 | 5" - 20L | | | 3,5 | 3,7 | 700 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 6,50 - 20 | 5" - 20L | | | 3,5 | 4 | 835 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 7,00 - 20 | 6" - 20 | | | 4 | 4,5 | 940 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 7,50 - 20 | 6" - 20 | | | | | || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | | 7" - 20 | | | 4,5 | 5 | 1050 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 8,25 - 20 | 7" - 20 | | | 4,5 | 5 | 1300 " || | 10ply | | | | | | || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 8,25 - 20 | 7" - 20 | | | 5 | 5,5 | 1400 " || | 12ply | | | | | | || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 30x5 | 5" - 20L | | | 5 | 5,2 | 850 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 32x6 | 6" - 20 | | | 5,5 | 5,7 | 1150 " || |-------------+------------| | |-----------+-----+--------|| | 36x6 | 6" - 24 | | | 5,5 | 5,7 | 1170 " || +------------------------------------------------------------------------+ C. Pro rychlosti do 50 km/hod. +------------------------------------------------------------------------+ | | | Tlak huštění | | | | Rozměr obruče | Rozměr | v atm. | Únosnost | | | | ráfku |--------------| obruče |----------------| | | | | | | I | II || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 34x7 | 7" - 20 | | | 5,5 | 5,7 | 1340 kg || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 36x8 | 8" - 20 | | | 5,7 | 6 | 1745 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 38x7 | 7" - 24 | | | 5,5 | 5,7 | 1405 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 38x9 | 7" - 24 | | | 6 | 6,2 | 2073 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 40x8 | 8" - 24 | | | 6 | 6,2 | 1925 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 9,00 - 20 | 8" - 20 | | | 4,5 | 5,0 | 1600 " || | 10ply | | | | | | || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 9,00 - 20 | 8" - 20 | | | 5 | 5,5 | 1740 " || | 12ply | | | | | | || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 9,75 - 20 | 8" - 20 | | | 5,2 | 5,7 | 1890 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 10,00 - 20 | 8" - 20 | | | 5,2 | 5,7 | 1890 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 10,50 - 20 | 10" - 20 | | | 5,5 | 5,8 | 2050 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 11,00 - 20 | 10" - 20 | | | 5,5 | 5,8 | 2150 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 12,00 - 20 | 10" - 20 | | | 5,5 | 6 | 2500 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 12,00 - 22 | 10" - 22 | | | 5,5 | 6 | 2670 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 9,00 - 16 | 7,00I - 16 | | | 4,6 | 4,8 | 1270 " || |----------------+------------| | |----------+-----+---------|| | 10,50 - 16 | 7,00I - 16 | | | 5 | 5,3 | 1770 " || +------------------------------------------------------------------------+ Motorová vozidla s obručemi o rozměrech uvedených v odst. C nemají překročit rychlost 50 km/hod. stanovenou se zřetelem k tlaku huštění a únosností obručí. Větší zatížení vozidla, než odpovídá stanovené únosnosti obruče, nebude v provozu pozastavováno jen u autobusů, připouští-li to stav jejich konstrukce, není-li tím ohroženo jejich bezpečné řízení a je-li úměrně snížena jejich rychlost; o tom platí zvláštní směrnice ministerstva dopravy.
Pravomocné rozhodnutí soudu o nároku poškozeného na náhradu újmy proti škůdci neznamená, že poškozený nemůže využít svého práva (svědčí-li mu toto podle smlouvy nebo...
Předloží-li v řízení před soudem účastník argumentaci založenou na právním názoru Ústavního soudu, je povinností obecného soudu takový argument vypořádat v odůvodnění rozhodnutí.
Pokud je možno z textu dovolání dovodit, že předpoklad přípustnosti založený na tom, že určitá právní otázka dosud nebyla v rozhodovací praxi řešena, pak Nejvyšší soud pochybil,...
Zásada kontradiktornosti řízení se uplatní i při rozhodování soudu o nákladech řízení. Účastníci řízení musejí mít podle čl. 36 odst. 1 ve spojení s čl. 38 odst. 2 Listiny...
Ve světle závěrů nálezu sp. zn. Pl. ÚS 25/21 není důvodu, pro který by v případě, kdy Ústav zdravotnických informací a statistiky („ÚZIS“) aplikuje konkrétní zákonný důvod...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.
Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.