epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
  • ČLÁNKY
  • ZÁKONY
  • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
  • AKTUÁLNĚ
  • COVID-19
  • E-shop
  • Advokátní rejstřík
  • občanské právo
  • obchodní právo
  • insolvenční právo
  • finanční právo
  • správní právo
  • pracovní právo
  • trestní právo
  • evropské právo
  • veřejné zakázky
  • ostatní právní obory

Podmínky ze dne 13.12.2004 Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení společnosti UPC Česká republika, a.s.

13.12.2004 | Sbírka:  222/2004 (TV) | Částka:  12/2004ASPI

Vztahy

Nadřazené: 151/2000 Sb.
222/2004
Všeobecné podmínky
pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení společnosti UPC Česká republika, a. s.
Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení vydané dle § 81 zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
Čl.1
PŘEDMĚT SMLOUVY
1.1 Poskytovatel, jímž je společnost UPC Česká republika, a. s., se sídlem v Praze 4, Závišova 5, identifikační číslo 00562262, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B., vložka 5452, sp. zn. B.5452, den zápisu 4.1.1991, se zavazuje poskytovat uživateli služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení v souladu s generální licencí ČTÚ č. GL-24/T/2000 vydanou podle zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"), jakož i další telekomunikační služby spočívající v dodávce signálu programů, které jsou obsaženy v aktuální programové nabídce poskytovatele a které si uživatel objednal jejich označením ve smlouvě o poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení (dále jen "objednané služby"). Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení (dále jen "podmínky") jsou veřejně přístupné na internetové stránce poskytovatele www.upc.cz a v klientském centru poskytovatele (dále jen "KC") a zveřejňují se v Telekomunikačním věstníku. KC je organizační jednotka poskytovatele určená ke kontaktu s uživateli zejména telefonickou, e-mailovou, faxovou a písemnou formou.
1.2 Poskytování objednaných služeb se realizuje prostřednictvím účastnické přípojky k veřejné telekomunikační síti poskytovatele, která se nachází vně nebo uvnitř nemovitosti na adrese uvedené ve smlouvě o poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení (dále jen "smlouva") jako místo instalace a která je považována za koncový bod sítě poskytovatele (dále jen "koncové místo").
1.3 Poskytovatel uzavře smlouvu s každým zájemcem, který požádá o uzavření smlouvy, pokud nenastanou dané podmínky pro odmítnutí uzavření smlouvy.
1.4 Poskytovatel je oprávněný odmítnout uzavření smlouvy, pokud ze zákona nebo těchto podmínek nevyplývá něco jiného, v těchto případech:
a) její poskytování v požadovaném místě nebo v požadovaném rozsahu je technicky neuskutečnitelné, nebo
b) zájemce nedává záruku, že bude dodržovat smlouvu nebo podmínky, zejména proto, že je dlužníkem poskytovatele, nebo jiného provozovatele telekomunikačních služeb, nebo poskytovatel či jiný provozovatel telekomunikačních služeb už předtím odstoupil od smlouvy s ním, nebo smlouvu z tohoto důvodu vypověděl, popř. pokud zájemce o služby už v minulosti užíval obdobné služby, k jejichž užívání nebyl oprávněn, nebo
c) její uzavření bylo v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy.
1.5 Podmínkou pro uzavření smlouvy je, že zájemce předloží doklady, které prokazují totožnost zájemce, jeho právo užívat místo instalace a další doklady požadované poskytovatelem a splní podmínky požadované poskytovatelem.
1.6 Poskytovatel je oprávněn odmítnout uzavření smlouvy rovněž v těchto případech:
a) v místě instalace není vybudované koncové místo, nebo
b) v dané lokalitě to neumožňuje síť, nebo poskytovatel nezačal poskytovat objednanou službu v této lokalitě (seznam lokalit a v nich poskytovaných služeb je veřejně přístupný na internetové stránce poskytovatele www.upc.cz nebo v KC), nebo
c) koncové zařízení uživatele neumožňuje nebo omezuje poskytování objednaných služeb.
1.7 Uživatel se zavazuje plnit své povinnosti dle těchto podmínek a za objednané služby platit příslušné poplatky v souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvě a těchto podmínkách.
1.8 Objednané služby uvedené ve smlouvě mohou být změněny dohodou smluvních stran v rozsahu možnosti aktuální nabídky služeb poskytovatele. Návrh na změnu objednaných služeb je smluvní strana povinna sdělit druhé smluvní straně ve lhůtě nejméně zpravidla 30 (třicet) dnů před zamýšlenou účinností navrhované změny. Změnu objednaných služeb nelze zpravidla provést častěji než jedenkrát za 3 (tři) kalendářní měsíce.
1.9 Poskytovatel tímto prohlašuje, že má potřebná oprávnění k výkonu všech práv a povinností podle smlouvy a podmínek.
Čl.2
PROGRAMOVÁ NÁPLŇ SLUŽEB
2.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit, popř. rušit programovou nabídku, programovou náplň, přiřazení vysílacích kmitočtů jednotlivým programům, zejména při změně právních předpisů nebo podmínek programových smluv uzavřených s příslušnými dodavateli programů nebo při jiné překážce bránící dodávce objednaných programů, která vznikla nezávisle na vůli poskytovatele.
2.2 Informace o programové nabídce jsou veřejně přístupné na internetové stránce poskytovatele www.upc.cz nebo v KC.
2.3 Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za druh a obsah vysílaných programů, změny v jejich časovém rozvrhu či jejich dostupnost.
Čl.3
ZAŘÍZENÍ PRO POSKYTOVÁNÍ OBJEDNANÝCH SLUŽEB
3.1 Technická zařízení pro dodávku objednaných služeb a jejich součásti jsou ve výlučném vlastnictví poskytovatele (dále jen "zařízení poskytovatele") a ten je oprávněn je podle svého uvážení měnit, doplňovat, přemísťovat či upravovat.
3.2 Zařízení uživatele pro příjem objednaných služeb, např. televizní nebo rozhlasový přijímač, video, monitor či jiný přístroj (dále jen "koncové zařízení uživatele"), se připojuje výhradně ke koncovému místu. Uživatel není oprávněn připojovat ke koncovému místu více než jedno koncové zařízení uživatele. Poskytovatel neodpovídá za funkčnost či provoz koncového zařízení uživatele.
3.3 Poskytovatel může půjčit uživateli doplňková zařízení, např. konvertor, dekodér apod. (dále jen "doplňková zařízení"), proti zaplacení depozita sloužícího výlučně k zajištění ochrany vlastnického práva poskytovatele a vratného za podmínek uvedených v čl. 3 a 6 podmínek oproti vrácení zařízení (dále jen "záloha") podle v té době aktuálně platného ceníku poskytovatele. Uživatel má ve vztahu k doplňkovému zařízení postavení vypůjčitele ve smyslu občanského zákoníku.
3.4 Uživatel se zavazuje řádně používat zařízení poskytovatele i doplňková zařízení, zejména nepřipojovat k zařízení poskytovatele a k doplňkovým zařízením žádné přístroje, které k tomu nejsou určeny, nebo které nesplňují požadavky příslušných bezpečnostních, technických či jiných platných právních předpisů.
3.5 Uživatel je povinen vrátit doplňkové zařízení KC nejpozději do 7 (sedmi) dnů od ukončení smlouvy, a to na své náklady a nebezpečí. Za účelem vrácení zařízení poskytovatele je uživatel povinen se spojit s KC.
3.6 Jestliže uživatel nevrátí doplňkové zařízení ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci nebo jej vrátí ve stavu nefunkčním nebo ve stavu, který zjevně neodpovídá běžnému opotřebení, je poskytovatel oprávněn účtovat uživateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 100 % jeho hodnoty uvedené v ceníku v den uzavření smlouvy.
3.7 Uživatel není oprávněn se zařízením poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv způsobem nakládat. Uživatel nesmí zejména změnit místo jeho instalace bez vědomí poskytovatele, poskytovat jej jako zástavu nebo jej vyvézt mimo území České republiky. Uživatel není oprávněn do zařízení poskytovatele ani do doplňkových zařízení jakkoli zasahovat ani umožnit takové zásahy třetí osobě, která k takovým zásahům neobdržela od poskytovatele písemné oprávnění. Porušení povinnosti uživatele dle tohoto článku je považováno za podstatné porušení smlouvy.
3.8 Uživatel je povinen informovat KC o zcizení, krádeži, ztrátě, zničení nebo poškození zařízení poskytovatele nebo doplňkové zařízení nejpozději do 24 (dvaceti čtyř) hodin od vzniku takové události. Dojde-li ke zničení, odcizení nebo poškození zařízení nebo jeho části dle předchozí věty, má uživatel právo na jeho výměnu, a to po zaplacení náhrady škody poskytovateli.
3.9 Poskytovatel se zavazuje uživateli vrátit zálohu nejpozději do 60 (šedesáti) dnů po vrácení úplného a nepoškozeného doplňkového zařízení poskytovateli, nedojde-li k vypořádání zálohy dle čl. 6.9 podmínek.
Čl.4
UŽÍVÁNÍ OBJEDNANÝCH SLUŽEB UŽIVATELEM
4.1 Uživatel se zavazuje poskytnout poskytovateli součinnost potřebnou pro plnění předmětu smlouvy.
4.2 Uživatel je povinen zpravidla předem, nejpozději však do 7 (sedmi) dnů, informovat KC o každé změně údajů uživatele nebo plátce uvedených ve smlouvě (zejm. telefonní spojení a adresy pro doručování korespondence).
4.3 Je-li pro realizaci dodávky objednaných služeb nutná odborná spolupráce s dodavatelem koncového zařízení uživatele, je uživatel povinen ji na své náklady zabezpečit.
4.4 Uživatel tímto uděluje poskytovateli souhlas s prováděním prací souvisejících s dodávkou objednaných služeb, opravou, úpravou, montáží, údržbou, seřízením, doplněním, změnou, přemístěním, revizí, měřením či demontáží apod. zařízení poskytovatele a doplňkového zařízení v prostorách místa instalace, a - v souladu s právními předpisy - i v ostatních prostorách nemovitosti, ve které se nachází koncové místo, a to za přítomnosti uživatele či jeho zástupce.
4.5 Uživatel se zavazuje užívat objednané služby výhradně pro svou vlastní potřebu a není oprávněn k jakémukoliv jinému využití objednaných služeb bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele. Uživatel se zavazuje nepodnikat žádné pokusy o příjem jiných než objednaných služeb poskytovatele a služeb, k jejichž příjmu není oprávněn. Uživatel je povinen neprodleně informovat KC o dodávce jiných než objednaných služeb. Porušení povinnosti uživatele dle tohoto článku je považováno za podstatné porušení smlouvy.
4.6 Pokud uživatel veřejně zpřístupnil programovou nabídku nebo její část, popř. zneužil zařízení poskytovatele v rozporu s podmínkami nebo podstatně porušil smlouvu, je uživatel povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 10 000 (deset tisíc) Kč za každé takové porušení. Porušení smlouvy je podstatné, jen stanoví-li tak smlouva nebo tyto podmínky.
4.7 Za účelem plnění smlouvy se uživatel zavazuje umožnit na požádání poskytovateli nebo poskytovatelem pověřené firmě přístup do prostor místa instalace po celou dobu trvání smlouvy, jakož i v souvislosti s jejím ukončením.
Čl.5
ODSTRAŇOVÁNÍ PORUCH A ZÁVAD (REKLAMACE)
5.1 Při poskytování objednaných služeb může docházet k občasným snížením kvality, dočasnému omezení, popř. přerušení poskytování objednaných služeb. Pokud lze takové snížení kvality, dočasné omezení, popř. přerušení předvídat, oznámí poskytovatel takovou skutečnost uživateli vhodným způsobem předem (např. prostřednictvím elektronické pošty nebo informační internetové stránky poskytovatele).
5.2 Uživatel je povinen ohlásit omezení nebo přerušení poskytovaných objednaných služeb, závady na zařízení poskytovatele a na doplňkových zařízeních (dále jen "závada") KC poskytovatele neprodleně po jejich zjištění.
5.3 Poskytovatel se zavazuje odstranit závady na své straně, znemožňují-li uživateli zcela využívat služeb dle čl. 1.1, do 2 (dvou) pracovních dnů od jejich ohlášení KC, pokud mu v tom nezabrání objektivní důvody, zejména neumožnění přístupu ke koncovému místu, přerušení dodávky elektrické energie apod. Krátkodobé přerušení možnosti využívání služeb obvykle netrvající déle než 2 (dva) pracovní dny se nepovažuje za porušení smlouvy.
5.4 Náklady na odstranění závady nese poskytovatel s výjimkou případů, kdy závadu způsobil uživatel nebo je-li závada způsobena poruchou na koncovém zařízení uživatele. V takovém případě je poskytovatel oprávněn účtovat uživateli a uživatel je povinen uhradit poskytovateli náklady na odstranění závady podle v té době aktuálně platného ceníku poskytovatele.
5.5 Nebude-li závada, která způsobí přerušení poskytování objednaných služeb, za kterou poskytovatel odpovídá a která byla řádně uživatelem ohlášena, odstraněna do 2 (dvou) pracovních dnů od jejího ohlášení KC, má uživatel právo na poskytnutí slevy ve výši příslušné poměrné části pravidelného poplatku za dobu, kdy objednanou službu nebylo možné pro závadu na straně poskytovatele vůbec využít. Sleva bude na základě žádosti uživatele zúčtována zpravidla v následujícím vyúčtování, nejpozději však do 3 měsíců následujících po doručení žádosti na KC.
5.6 V případě, že se uživatel domnívá, že poskytované objednané služby svým rozsahem, kvalitou nebo cenou neodpovídají podmínkám, a proto vykazují vady, je oprávněn příslušná práva z odpovědnosti za tyto vady uplatnit v KC. Vady v nesprávně vyúčtovaných pravidelných poplatcích, popř. jiných platbách za poskytnuté objednané služby je uživatel povinen uplatnit do 2 (dvou) měsíců od doručení vyúčtování, jinak uživatelovo právo zanikne. Jiné vady poskytnuté objednané služby je uživatel povinen uplatnit bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
5.7 Uplatnění reklamace proti výši účtovaných pravidelných poplatků, popř. jiných plateb za poskytnuté objednané služby nemá odkladný účinek a uživatel je povinen zaplatit účtovanou částku za poskytnuté objednané služby v plné výši do data splatnosti.
5.8 Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci výše účtovaných pravidelných poplatků, popř. jiných plateb za poskytnuté objednané služby nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne doručení reklamace nebo, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem/operátorem, nejpozději do 60 (šedesáti) dnů ode dne doručení reklamace. V případě kladného vyřízení reklamace je poskytovatel povinen vrátit uživateli příslušnou neoprávněně účtovanou částku nejpozději do 30 (třiceti) dnů od vyřízení reklamace. Nevyhoví-li poskytovatel reklamaci podle tohoto odstavce, je uživatel oprávněn uplatnit u Českého telekomunikačního úřadu své námitky proti způsobu vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 (třiceti) dnů ode dne doručení vyřízení reklamace.
5.9 Ostatní případy reklamací uživatele vyřídí poskytovatel podle jejich složitosti a případné technické nebo administrativní náročnosti.
5.10 Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel není povinen hradit uživateli náhradu škody v důsledku neposkytnutí objednané služby nebo vadného poskytnutí objednané služby.
5.11 Uživatel se zavazuje uhradit poplatky podle v té době aktuálně platného ceníku servisních poplatků poskytovatele za jakékoliv servisní úkony vyžádané uživatelem nad rámec odstranění závad či poruch zařízení, které nese poskytovatel na své náklady podle čl. 5.4 podmínek.
Čl.6
POPLATKY ZA OBJEDNANÉ SLUŽBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
6.1 Uživatel je povinen hradit příslušné poplatky v souladu s aktuálně platným ceníkem nejpozději do 15 (patnácti) dnů od data obdržení vyúčtování, není-li ve vyúčtování uvedeno jinak; vyúčtováním se rozumí vystavení faktury, zpravidla v elektronické podobě - daňového dokladu s uvedením DPH, případně zjednodušeného daňového dokladu nebo jiného dokladu podobného charakteru dle výběru uživatele, který zahrnuje poplatky účtované na základě smlouvy a podmínek uživateli; dnem zdanitelného plnění je první den fakturovaného období.
6.2 Aktivační, popř. vstupní poplatky se uživatel zavazuje uhradit zpravidla ke dni zprovoznění objednaných služeb, nejpozději však do 15 (patnácti) dnů od data obdržení prvního vyúčtování, není-li ve vyúčtování uvedeno jinak.
6.3 Uživatel může obdržet mimořádné vyúčtování v souvislosti se změnou data fakturace, programové nabídky, výše pravidelného poplatku, z administrativních příčin nebo v jiných odůvodněných případech (např. vyúčtování smluvní pokuty) bez předchozího písemného vyrozumění. Uživatel je povinen uhradit takové mimořádné vyúčtování ve lhůtě do 15 (patnácti) dnů od data obdržení vyúčtování, není-li ve vyúčtování uvedeno jinak.
6.4 Způsob a interval platby pravidelných poplatků mohou být měněny dohodou smluvních stran. Návrh na změnu způsobu nebo intervalu plateb pravidelných poplatků je smluvní strana povinna sdělit druhé smluvní straně písemným oznámením ve lhůtě nejméně 30 (třiceti) dnů před zamýšlenou účinností navrhované změny. Uskutečněním platby pravidelných poplatků uživatelem v souladu s navrženými změnami dojde k přijetí návrhu poskytovatele ze strany uživatele. K akceptaci navrhované změny poskytovatelem dojde provedením příslušné změny navržené uživatelem v účtovacím systému poskytovatele.
6.5 Poskytovatel je oprávněn kdykoli za trvání smlouvy navrhnout uživateli změnu výše pravidelných poplatků; poskytovatel je povinen zveřejnit je na www.upc.cz a v KC, jakož i jiným vhodným způsobem dle svých možností ve lhůtě nejméně 30 (třicet) dnů předem. Uhrazení pravidelného poplatku v jeho nové výši uživatelem je považováno za souhlasný projev vůle uživatele s touto změnou a takováto změna se stává pro obě smluvní strany platnou a účinnou.
6.6 Uživatel je povinen platit poplatky dané aktuálním ceníkem, jiné než poplatky dle čl. 6.1 ve lhůtě do 15 (patnácti) dnů od data události, která je pro povinnost zaplacení poplatku rozhodná, pokud smlouva, podmínky nebo ceník nestanoví jinak, popř. není-li ve vyúčtování uvedeno jinak.
6.7 Všechny poplatky uvedené ve smlouvě, podmínkách a ceníku bude uživatel hradit na bankovní účet poskytovatele uvedený nejpozději v prvním vyúčtování, pokud není dohodnuto jinak, a to ve sjednaných lhůtách. U všech plateb včetně mimořádného vyúčtování se v pochybnostech má za to, že vyúčtování bylo uživateli doručeno 5. (pátý) den po jeho odeslání. Zaplacením poplatku se rozumí den připsání poplatku v jeho plné výši na účet poskytovatele.
6.8 Uživatel nemá právo provádět jakékoliv srážky nebo změny poplatků a jiných plateb. Jestliže uživatel neprovede úhradu pravidelného poplatku nebo jiné platby dle smlouvy, podmínek nebo ceníku řádně a je v prodlení s platbou, poskytovatel vyzve uživatele k uhrazení poplatku v náhradním termínu, zpravidla ne kratším než 3 (tři) dny. Pokud uživatel v náhradním termínu nezjedná nápravu, má poskytovatel právo omezit poskytování dané služby zamezením aktivního přístupu ke službě nebo - není-li to technicky možné - službu uživateli přerušit bez předchozího oznámení. Při opakovaném neuhrazení poplatku má poskytovatel právo přerušit poskytování objednaných služeb; nezávisle na tom má poskytovatel právo od smlouvy odstoupit a žádat okamžitou náhradu škody a zaplacení smluvních pokut dle smlouvy, podmínek a ceníku. Zaplatí-li plátce nebo uživatel celou dlužnou částku, popř. jiné platby dle ceníku nebo podmínek, poskytovatel v přiměřené lhůtě obnoví dodávku objednaných služeb, zpravidla na žádost uživatele. Případný přeplatek na účtu uživatele, vzniklý porušením povinnosti uživatele dle čl. 6.8 věty prvé, poskytovatel zaúčtuje jako neidentifikovanou platbu.
6.9 Poskytovatel je oprávněn provést započtení svých pohledávek vůči uživateli, vyplývajících ze smlouvy, a to jednostranným oznámením o započtení vůči záloze dle čl. 3.3 nebo neidentifikované platbě dle čl. 6.8 s účinky dohody o započtení, přičemž přednostně se započte neuhrazená smluvní pokuta, dlužné poplatky, popř. náhrada škody způsobená poskytovateli. Za oznámení dle tohoto ustanovení se považuje vyúčtování zohledňující toto započtení.
6.10 Pro případ prodlení s platbami uživatele je poskytovatel oprávněn účtovat jednorázovou smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
6.11 Pravidelné poplatky uhrazené uživatelem na základě smlouvy dopředu, za období, po které uživatel v souvislosti s ukončením smlouvy již objednané služby nevyužíval, nepodléhají vrácení pouze v případě ukončení smlouvy odstoupením ze strany poskytovatele. V ostatních případech bude uživateli vrácen příslušný přeplatek na jeho písemnou žádost ve stejném termínu jako záloha dle čl. 3.9.
6.12 Poskytovateli náleží po dobu platnosti smlouvy právo na úhradu pravidelných poplatků na základě smlouvy, podmínek a ceníku nezávisle na tom, zda uživatel skutečně využíval objednané služby.
6.13 Smluvní pokuty je uživatel povinen zaplatit ve lhůtě splatnosti uvedené v čl. 6.3. Zaplacením smluvních pokut není omezen nárok poskytovatele na náhradu škody v plné výši v penězích dle ceníku.
6.14 Ceník je uživateli k dispozici na internetové stránce poskytovatele www.upc.cz a v KC, a v této formě je nedílnou součástí smlouvy.
Čl.7
TRVÁNÍ A ZÁNIK SMLOUVY
7.1 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
7.2 Smlouva je platná ode dne jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinná dnem zahájení dodávky objednaných služeb.
7.3 Uživatel je oprávněn smlouvu vypovědět bez udání důvodu, nejdříve však po uplynutí 3 (tří) celých kalendářních měsíců ode dne účinnosti smlouvy. Výpovědní lhůta je 35 (třicet pět) dnů a začíná plynout dnem následujícím po dni, kdy byla poskytovateli doručena písemná výpověď.
7.4 Poskytovatel je oprávněn smlouvu vypovědět v případě, že uživatel nepřijme návrh na změnu pravidelných poplatků učiněný podle čl. 6.5 této smlouvy. Výpovědní lhůta je 30 (třicet) dnů a začíná plynout dnem následujícím po dni, kdy byla uživateli doručena písemná výpověď poskytovatele.
7.5 Uživatel je oprávněn smlouvu vypovědět v případě, že neakceptuje návrh na změnu pravidelných poplatků učiněný poskytovatelem podle čl. 6.5 podmínek nebo v případě, že neakceptuje změnu těchto podmínek. Výpověď lze v takovém případě podat nejpozději do 15 (patnácti) dnů ode dne zveřejnění nové výše poplatků nebo nových podmínek. Výpovědní lhůta je 30 (třicet) dnů a začíná plynout dnem následujícím po dni, kdy byla poskytovateli doručena písemná výpověď uživatele.
7.6 V případě pochybností se má za to, že písemné oznámení, výzva, návrh, výpověď či jiné sdělení dle této smlouvy byly doručeny druhé smluvní straně 5. (pátý) den po podání zásilky k poštovní přepravě na adresu uživatele či KC uvedenou ve smlouvě, nebo 2. (druhý) den po odeslání v případě zaslání zprávy elektronickým prostředkem na kontaktní spojení na uživatele či KC uvedené ve smlouvě, popř. - oznámil-li uživatel po dobu platnosti smlouvy změnu adresných údajů dle čl. 4.2 - na poslední známou adresu uživatele nebo na poslední známé kontaktní spojení na uživatele.
7.7 Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy (a) v případě opakovaného neuhrazení poplatku uživatelem, nebo (b) v případě opakovaného podstatného porušení povinností uživatele vyplývajících ze smlouvy, nebo (c) jestliže poskytovatel ztratí oprávnění k poskytování služeb, které tvoří předmět smlouvy, nebo (d) pokud dojde k ukončení smlouvy mezi poskytovatelem a vlastníkem případně správcem příslušné nemovitosti, v níž se nachází koncové místo, nebo (e) nastanou-li při instalaci koncového místa nepředvídané okolnosti, které poskytovateli znemožní zahájit dodávku objednaných služeb do 60 (šedesáti) dnů od podpisu smlouvy, nebo (f) z jiných technických důvodů na straně poskytovatele znemožňujících poskytovateli plnit předmět smlouvy po dobu delší než 30 (třicet) dnů, a nedojde-li k jiné dohodě smluvních stran, nebo (g) nelze-li dle právního předpisu po odvolání zmocnění uživatele dle čl. 8.6 zpracovávat jeho osobní údaje nezbytné k plnění smlouvy nebo k ochraně oprávněných zájmů poskytovatele, nebo (h) uživatel uvedl ve smlouvě nepravdivý údaj, neoznámil poskytovateli změnu adresných údajů ve smlouvě nebo mu bezdůvodně odmítá poskytnout přiměřenou součinnost.
7.8 Uživatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že poskytovatel přestane prokazatelně dodávat objednané služby po dobu delší než 30 (třicet) dní.
7.9 Smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smlouvy jsou aktivační, popř. vstupní poplatky nevratné s výjimkou ukončení této smlouvy v souladu s ustanovením čl. 7.7 (e), kdy se poskytovatel zavazuje vrátit uživateli všechny dosud zaplacené poplatky, a to do 60 (šedesáti) dnů ode dne ukončení smlouvy.
7.10 Po dobu plynutí výpovědní lhůty je poskytovatel oprávněn účtovat uživateli pravidelné poplatky, popř. jiné poplatky podle smlouvy a aktuálně platného ceníku, a uživatel je povinen takové poplatky řádně platit. Zánik smlouvy nemá vliv na nárok poskytovatele na zaplacení dlužných částek za objednané služby, popř. jiných poplatků vzniklých na základě smlouvy.
7.11 Vznikne-li v případě výpovědi nebo odstoupení od smlouvy uživateli přeplatek na pravidelných poplatcích spočívající v nezapočtených neidentifikovaných platbách, je poskytovatel povinen tento přeplatek na základě výzvy uživatele uživateli vrátit do 60 (šedesáti) dnů od doručení výzvy poskytovateli s výjimkou případu postupu dle čl. 6.11.
7.12 Po ukončení platnosti smlouvy si poskytovatel vyhrazuje právo dle vlastního uvážení bez zbytečného odkladu zařízení poskytovatele či doplňkové zařízení demontovat a uživatel se zavazuje poskytnout nezbytnou součinnost k takové demontáži. V případě, že uživatel neumožní demontáž zařízení poskytovatele, má poskytovatel nárok na náhradu způsobené škody.
Čl.8
SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1 Uživatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele převést nebo postoupit práva a povinnosti vyplývající uživateli ze smlouvy na třetí osobu.
8.2 Uživatel tímto uděluje souhlas s postoupením práv a povinnosti vyplývající poskytovateli ze smlouvy na jinou společnost, podrobenou jednotnému řízení ve smyslu ustanovení § 66a obchodního zákoníku; pohledávky vzniklé z této smlouvy může poskytovatel postoupit za podmínek stanovených občanským zákoníkem.
8.3 Smlouva může být měněna písemnou dohodou smluvních stran nebo postupem uvedeným ve smlouvě. Tyto podmínky mohou být měněny poskytovatelem. Poskytovatel je povinen o změně informovat uživatele nejméně tři měsíce předem a nové podmínky zveřejnit na www.upc.cz a v KC, jakož i jiným vhodným způsobem dle svých možností. Nevypoví-li uživatel smlouvu dle čl. 7.5, stávají se pro něj nové podmínky závazné dnem uvedeným v takových nových podmínkách.
8.4 V souladu s ustanovením § 262 odst. 1 obchodního zákoníku se smluvní strany dohodly, že jejich závazkový vztah, upravený smlouvou a spory z ní vzniklé, se budou řídit obchodním zákoníkem. Zároveň se smlouva řídí ustanoveními zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
8.5 Uživatel prohlašuje, že byl při podpisu této smlouvy seznámen s platnými podmínkami poskytovatele pro poskytování objednaných služeb, s rozsahem služeb, s nároky na požadované technické parametry koncových zařízení uživatele připojovaných ke koncovému místu a se způsobem užívání objednaných služeb, úhrady poplatků a odstraňování závad a souhlasí s nimi.
8.6 V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. uděluje uživatel po dobu trvání smlouvy poskytovateli oprávnění shromažďovat, zpracovávat, uchovávat a užívat jeho osobní údaje uvedené na přední straně této smlouvy (dále jen "osobní údaje uživatele") pro účely informačních a účtovacích systémů poskytovatele a pro komunikaci s uživatelem o všech službách poskytovatele a v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy poskytovatelem (zejména informování o nových službách poskytovatele, průzkumy spokojenosti s objednanými službami, marketingové akce prováděné poskytovatelem nebo jinou třetí osobou na základě smlouvy s poskytovatelem, popř. technické zásahy související s poskytováním objednaných služeb prováděné poskytovatelem nebo jinou třetí osobou na základě smlouvy). V rozsahu výše uvedeného zmocnění je poskytovatel rovněž oprávněn předávat osobní údaje uživatele do jiných států. Správcem osobních údajů uživatele podle zákona č. 101/2000 Sb. uvedených v této smlouvě je poskytovatel. Uživatel byl seznámen s tím, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a že je oprávněn zmocnění kdykoliv písemně odvolat.
8.7 Tyto podmínky nahrazují v plném rozsahu předchozí podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení účinné od 1. srpna 2004.
8.8 Smlouva se vyhotovuje zpravidla v jednom originále a dvou stejnopisech, z nichž poskytovatel obdrží jeden originál a jeden stejnopis a uživatel jeden stejnopis; vyhotovuje-li se smlouva v jednom originále a jednom stejnopise, obdrží poskytovatel jeden originál a uživatel jeden stejnopis.
8.9 Tyto Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby šíření televizních nebo rozhlasových signálů po vedení nabývají účinnosti dne 1. dubna 2005.

Novinky v eshopu

Online konference

  • 29.01.2021Aktuality ve veřejných zakázkách – co nás čeká v 2021 (online - živé vysílání) - 29.1.2021
  • 05.02.2021Nové stavební právo (online - živé vysílání) - 5.2.2021
  • 12.02.2021Nový zákon o znalcích a využívání znalců v soudní praxi (online - živé vysílání) - 12.2.2021
  • 17.02.2021Tax Compliance 2021 (online - živé vysílání) - 17.2.2021

Online kurzy

  • Dohoda o vině a trestu
  • Porušení povinností zaměstnance ve světle judikatury Nejvyššího soudu aneb šance pro zaměstnavatele
  • Aktuality z práva veřejných zakázek (září 2020)
  • Aktuality v oblasti ochrany osobních údajů
  • GDPR v životě každé obchodní korporace
Lektoři kurzů
JUDr. Tomáš Sokol
JUDr. Tomáš Sokol
Kurzy lektora
Mgr. Marek Bednář
Mgr. Marek Bednář
Kurzy lektora
Mgr. Veronika  Pázmányová
Mgr. Veronika Pázmányová
Kurzy lektora
JUDr. Jiří Votrubec
JUDr. Jiří Votrubec
Kurzy lektora
Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
Kurzy lektora
JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
Kurzy lektora
JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
Kurzy lektora
doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
doc. JUDr. Tomáš Gřivna, Ph.D.
Kurzy lektora
JUDr. Filip Seifert, MBA
JUDr. Filip Seifert, MBA
Kurzy lektora
Mgr. Jiří Harnach
Mgr. Jiří Harnach
Kurzy lektora
všichni lektoři

Magazíny a služby

  • EPRAVO.CZ Magazine 2021
  • Veřejné zakázky 2021
  • EPRAVO.CZ Magazine 2020
  • Veřejné zakázky 2020
  • Monitoring judikatury (12 měsíců)

Nejčtenější na epravo.cz

  • 24 hod
  • 7 dní
  • 30 dní
  • Zákaz smluvní pokuty v rezervační smlouvě
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Sankce za dob koronavirové pandemie – Odpovědnost za přestupky – 1. díl seriálu
  • Náklady řízení
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Vzájemný vztah insolvenčního a exekučního řízení
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Zákaz smluvní pokuty v rezervační smlouvě
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Náklady řízení
  • Možné alternativy úpravy styku nezletilého s rodičem při svěření nezletilého do péče druhého rodiče
  • Novinky v odpovědnosti statutárních orgánů obchodních korporací
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Nová právní úprava dovolené účinná k 1.1.2021 – dovolená za kalendářní rok (část 1.)
  • Stravenkový paušál, co tato novinka znamená pro zaměstnance a co pro zaměstnavatele?
  • Regulace open-source P2P platební sítě Bitcoin
  • Náklady řízení
  • Výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnance (část 1.)
  • Vláda o integraci do EU a účasti ve standardizační dohodě NATO
  • Elektronický příjezdový formulář jako podmínka vstupu do ČR z rizikových zemí
  • Sankce za dob koronavirové pandemie – Odpovědnost za přestupky – 1. díl seriálu

Pracovní pozice

Soudní rozhodnutí

Nájem bytu

O vyúčtování úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytů lze hovořit a vyúčtování může přivodit splatnost nedoplatku plynoucího z tohoto vyúčtování jen tehdy, obsahuje-li...

Majetková podstata

Insolvenční zákon výslovně upravuje, jaké pohledávky a v jakém pořadí jsou v insolvenčním řízení uspokojovány, stejně jako způsoby jejich uplatnění. Výslovně v § 165 odst. 2...

Zpeněžování (exkluzivně pro předplatitele)

Žádné ustanovení insolvenčního zákona nebrání tomu, aby tam, kde je zvoleným způsobem oddlužení plnění splátkového kalendáře po dobu (nejdéle) 5 let, byl před vydáním...

Odměna advokáta

Podle § 71 odst. 2 zákona č. 182/1993 Sb., o Ústavním soudu, zůstávají pravomocná rozhodnutí vydaná na základě právního předpisu, který byl zrušen (s výjimkou rozsudku vydaného v...

Přípustnost dovolání (exkluzivně pro předplatitele)

Je-li předmětem řízení o odpůrčí žalobě insolvenčního správce požadavek na určení neúčinnosti plateb (uskutečněných bankovními převody) a (současně) požadavek na vydání...

Vyhledávání ASPI

ASPI

Hledání v rejstřících

Nejčtenější články

Souběh podání výpovědi a okamžitého zrušení pracovního poměru

Při výkonu závislé práce se zaměstnanec může dopustit různých prohřešků proti pracovnímu právu s různým stupněm intenzity provinění. Zákoník práce rozlišuje mezi soustavným...

PRÁVNICKÁ FIRMA ROKU 2020 - VÝSLEDKOVÁ LISTINA

Společnost EPRAVO.CZ vyhlásila výsledky již 13. ročníku firemního žebříčku Právnická firma roku. Záštitu nad letošním ročníkem převzalo, stejně jako v minulých letech...

Zrušení daně z nabytí nemovitých věcí a změna zákona o daních z příjmů

Dne 26. září 2020 nabyl účinnosti zákon č. 386/2020 Sb., jímž se zrušuje zákonné opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých věcí, a jenž mění další...

Fotografování na veřejně přístupných místech povoleno?

Fotografujete na veřejně přístupných místech nebo na veřejném prostranství? A je v tom vlastně rozdíl? V praxi se stále častěji setkáváme s dotazy týkajícími se problematiky...

Zajímavý posun soudní judikatury ve věci přezkoumávání rozhodčích nálezů jako exekučních titulů

Ústavní soud ve svém nálezu pod sp. zn. II.ÚS 3194/18 ze dne 1. 4. 2019 shrnul svoji dosavadní rozhodovací praxi a vyjádřil se k možnosti soudního přezkumu exekučních titulů v...

  • mapa serveru
  • o nás
  • reklama
  • podmínky provozu
  • kontakty
  • publikační podmínky
  • FAQ
  • obchodní a reklamační podmínky
  • Ochrana osobních údajů - GDPR
AIVD APEK 100 nej
© EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2021, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.

Jste zde poprvé?

Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů