---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- 1 2 3 4 ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- Parametr podle Parametr Jednotka Stanovená mezní hodnota ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. a) Doba, za kterou Počet dnů, během nichž bylo zprovozněno je zřízeno připojení připojení v pevném místě - v 95 % případů =< 10 k veřejné kalendářních dnů komunikační síti - v 99 % případů =< 15 kalendářních dnů Procento případů zprovozněných připojení 100 % v době dohodnuté s uživatelem ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. b) Četnost poruch Četnost poruch vztažená k 100 přípojných =< 10 /rok přípojných okruhů okruhů za rok ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. c) Doba, za kterou Doba odstranění je porucha - 80 % poruch =< 6 hodin odstraněna - 95 % poruch =< 12 hodin na přípojném okruhu Procento případů odstranění poruchy na 100 % přípojném okruhu v době dohodnuté s účastníkem Doba odstranění - 80 % poruch =< 6 hodin - 95 % poruch =< 12 hodin všech ostatních, s výjimkou poruch na přípojném okruhu Procento případů odstranění poruchy, 100 % s výjimkou poruchy na přípojném okruhu, v době dohodnuté s účastníkem ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. d) Doba, za kterou Průměrná doba, za kterou bylo sestaveno je sestaveno spojení =< 6 s spojení - u národních volání =< 10 s - u mezinárodních volání2) Doba, za kterou bylo sestaveno 95% spojení =< 12 s - u národních volání =< 18 s - u mezinárodních volání2) ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. e) Míra neúspěšnosti Poměr vyjádřený v procentech sestavení spojení a) u národních volání =< 2,5 % b) u mezinárodních volání2) =< 4 % ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. f) Četnost reklamací na vyúčtování Poměr vyjádřený v procentech =< 0,5 % ceny ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. g) Doba přihlášení Průměrná doba přihlášení obsluhy pracoviště =< 8 s obsluhy pracoviště informačních služeb o telefonních číslech Poměr počtu přihlášení obsluhy pracoviště v >= 98 % době do 20 s k celkovému počtu volání vyjádřený v procentech ---------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- § 3 odst. 1 písm. h) Míra pohotovosti veřejných Poměr vyjádřený v procentech >= 91,5 % telefonních automatů ---------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------
O vyúčtování úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytů lze hovořit a vyúčtování může přivodit splatnost nedoplatku plynoucího z tohoto vyúčtování jen tehdy, obsahuje-li...
Insolvenční zákon výslovně upravuje, jaké pohledávky a v jakém pořadí jsou v insolvenčním řízení uspokojovány, stejně jako způsoby jejich uplatnění. Výslovně v § 165 odst. 2...
Žádné ustanovení insolvenčního zákona nebrání tomu, aby tam, kde je zvoleným způsobem oddlužení plnění splátkového kalendáře po dobu (nejdéle) 5 let, byl před vydáním...
Podle § 71 odst. 2 zákona č. 182/1993 Sb., o Ústavním soudu, zůstávají pravomocná rozhodnutí vydaná na základě právního předpisu, který byl zrušen (s výjimkou rozsudku vydaného v...
Je-li předmětem řízení o odpůrčí žalobě insolvenčního správce požadavek na určení neúčinnosti plateb (uskutečněných bankovními převody) a (současně) požadavek na vydání...
Při výkonu závislé práce se zaměstnanec může dopustit různých prohřešků proti pracovnímu právu s různým stupněm intenzity provinění. Zákoník práce rozlišuje mezi soustavným...
Společnost EPRAVO.CZ vyhlásila výsledky již 13. ročníku firemního žebříčku Právnická firma roku. Záštitu nad letošním ročníkem převzalo, stejně jako v minulých letech...
Dne 26. září 2020 nabyl účinnosti zákon č. 386/2020 Sb., jímž se zrušuje zákonné opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých věcí, a jenž mění další...
Fotografujete na veřejně přístupných místech nebo na veřejném prostranství? A je v tom vlastně rozdíl? V praxi se stále častěji setkáváme s dotazy týkajícími se problematiky...
Ústavní soud ve svém nálezu pod sp. zn. II.ÚS 3194/18 ze dne 1. 4. 2019 shrnul svoji dosavadní rozhodovací praxi a vyjádřil se k možnosti soudního přezkumu exekučních titulů v...
Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.
Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".
Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.