epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    23. 11. 2023
    ID: 117231upozornění pro uživatele

    Digitální identita: budoucnost digitální identity v České republice

    Budoucnost digitální identity bude patřit evropské peněžence digitální indenty (EUDI wallet); takovou představu má Evropská komise, která by zároveň ráda, aby alespoň 80 % občanů Evropské unie využívalo prostředky digitální identifikace do roku 2030.[1] Autor ve svém článku popíše připravovanou revizi nařízení eIDAS[2] se zaměřením na evropskou peněženku digitální identity a nastíní možný budoucí vývoj digitální identity v České republice.

    Legislativní proces

    První zásadní otázkou je, kdy můžeme očekávat schválení revize nařízení eIDAS. Legislativní proces byl zahájen Evropskou komisí dne 3. června 2021, kdy Komise představila návrh revize nařízení eIDAS.[3] Následně, v březnu 2023, došlo k zahájení interinstitucionálního jednání (trialogu) v rámci řádného legislativního procesu.[4] V současné době by měly být veškerá sporná ustanovení připravované revize nařízení eIDAS již vyřešena a v brzké době by mohlo dojít k dosažení dohody mezi Evropským parlamentem a Radou. Konečné schválení revize nařízení eIDAS se očekává v prvním čtvrtletí roku 2024.[5]

    Reklama
    Nemáte ještě registraci na epravo.cz?

    Registrujte se, získejte řadu výhod a jako dárek Vám zašleme aktuální online kurz na využití umělé inteligence v praxi.

    REGISTROVAT ZDE

    Evropská peněženka digitální identity

    Nejzásadnější novinkou pro oblast digitální identity obsaženou v návrhu revize nařízení eIDAS je zcela jistě evropská peněženka digitální identity (EUDI wallet), která bude doplňovat již v současnosti dostupné prostředky pro elektronickou identifikaci. Evropská peněženka digitální identity však nebude pouhým prostředkem pro elektronickou identifikaci, nýbrž bude mít celou řadu dalších funkcí.

    Reklama
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    5.8.2025 13:003 975 Kč s DPH
    3 285 Kč bez DPH

    Koupit

    Na rozdíl od prostředků pro elektronickou identifikaci bude navíc evropská peněženka digitální identity umožnovat například:

    • ukládání elektronických atributů (například vysokoškolský diplom, řidičský průkaz, očkovací průkaz apod.);
    • vytváření kvalifikovaných elektronických podpisů a pečetí.[6]

    Zároveň, dle návrhu revize nařízení eIDAS, bude evropská peněženka digitální identity založena na modelu self-sovereign identity. To znamená, že její uživatelé budou mít maximální možnou kontrolu nad svými identifikačními údaji a elektronickými atributy, neboť uložená data budou decentralizovaná a bude tedy čistě na rozhodnutí uživatele komu svá data poskytne.[7], [8] Evropské peněženka digitální identity bude vydávána v rámci oznámeného systému elektronické identifikace s „vysokou“ úrovní záruky.[9] Bude ji tedy možné používat k veřejným i soukromým přeshraničním službám.[10]

    Členské státy budou povinny dle návrhu revize nařízení eIDAS začít vydávat evropskou peněženku digitální identity do 12 měsíců po vstupu revize nařízení eIDAS v platnost; na vydávání evropské peněženky digitální identity budou tyto státy moci spolupracovat i se soukromým sektorem.[11] Přípustné je dokonce i to, aby pod podmínkou uznání ze strany členského státu evropskou peněženku digitální identity vydával soukromý subjekt.[12] Používání evropské peněženky digitální indenty by mělo být dle návrhu revize nařízení eIDAS bezplatné.[13]

    Ostatní novinky v oblasti digitální identifikace

    Návrh revize nařízení eIDAS stanovuje také povinnost soukromých spoléhajících se stran[14] akceptovat evropskou peněženku digitální identity, pokud spadají do taxativně vymezených oblastí (například zdravotnictví, doprava, bankovnictví atd.) a zároveň mají zákonem, či smluvně stanoven požadavek silné autentizace.[15], [16] Dále budou muset akceptovat evropskou peněženku digitální identity i velmi rozsáhlé on-line platformy[17] (například Amazon, Facebook, Twitter, YouTube apod), které využívají autentizaci k přístupu ke svým službám.[18]

    Pro členské státy bude také nově zavedena povinnost oznámit alespoň jeden systém elektronické identifikace, včetně nejméně jednoho elektronického identifikačního prostředku.[19]

    Postoje Evropského rady a Parlamentu k návrhu revize nařízení eIDAS

    Rada ve svém obecném přístupu k revizi nařízení eIDAS doporučuje zavedení tzv. onboardingu. Tento mechanismus umožní uživatelům prostředků elektronické identifikace s úrovní záruky „značná“ založit si evropskou peněženku digitální identity na dálku za dodržení dodatečných pravidel a postupů onboardingu. Rada také doporučuje prodloužení lhůty pro vydávání evropské peněženky digitální identity z 12 na 24 měsíců, a možnost zpoplatněné evropské peněženky digitální identity. Bezplatné by přitom mělo být jak používání evropské peněženky digitální identity k autentizaci, tak i její zrušení.[20]

    Evropský parlament doporučuje doplnit přenositelnost údajů mezi jednotlivými evropskými peněženkami digitální identity tak, aby nenastala situace uzamčení uživatele pouze na peněžence evropské digitální identity od jednoho vydavatele. Evropský parlament také navrhuje, aby zdrojový kód pro evropskou peněženku digitální identity byl open-source.[21]

    Budoucnost digitální identity v České republice

    S příchodem evropské peněženky digitální identity se rozšíří v současné době již dosti široká nabídka prostředků pro elektronickou identifikaci.

    První otázkou, která tak vyvstává je, kolik různých vydavatelů evropské peněženky digitální identity budeme v České republice mít. Jak bylo totiž výše naznačeno, kromě státu bude moci za určitých podmínek vydávat evropskou peněženku digitální identity i soukromý sektor. Je tedy možné, že v České republice budeme mít alespoň dva či více vydavatelů evropské peněženky digitální identity. Neznámou však prozatím zůstává potencionální rentabilita tohoto projektu pro soukromý sektor v České republice. Ovšem například sdružení CZ.NIC, z.s.p.o. je však již v současné době členem konsorcia EU Digital Identity Wallet Consortium (EWC), které vytváří a testuje technická řešení pro evropskou peněženku digitální identity.[22] Je tedy možné, že takto získané zkušenosti použije později na projekt evropské peněženky digitální identity. Prozatím nejasná je pozice České republiky, která doposud neoznámila, zdali bude chtít sama vydávat evropskou peněženku digitální identity, nebo zda bude na jejím vydávání spolupracovat se soukromým sektorem.

    Druhou, a o něco zásadnější otázkou je, jaký bude mít evropská peněženka digitální identity vliv na stávající prostředky pro elektronickou identifikaci. Jelikož bude evropská peněženka digitální identity obsahovat daleko více funkcí oproti stávajícím prostředkům pro elektronickou identifikaci, bude zcela jistě více uživatelsky atraktivní. Jediným problematickým aspektem by mohlo být administrativně náročné založení evropské peněženky digitální identity. Zde by mělo určitě pozitivní efekt zavedení onboardingu dle návrhu Rady. V tomto ohledu může evropskou peněženku digitální identity překonat zejména bankovní identita, které se zakládá již zpravidla automaticky při založení bankovního účtu.[23] Autor však zastává spíše názor, že zavedení evropské peněženky digitální identity povede ke snížení celkového počtu stávajících prostředků pro elektronickou identifikaci, když například provozování prostředků elektronické identifikace spravované akreditovanými (soukromými) osobami již nebude pro jejich provozovatele rentabilní.

    Budoucnost digitální identity v České republice tedy dle autora bude náležet evropské peněžence digitální identity a bankovní identitě, a to zejména z důvodu její rozšířenosti, snadného založení a velkým přesahem do soukromé sektoru. Ostatní stávající prostředky pro elektronickou identifikaci mimo MojeID, které má také užitečné funkcionality a přesah do soukromého sektoru, tak perspektivní budoucnost pravděpodobně nečeká.

    Co se týče na začátku vytyčeného cíle Evropské komise, aby alespoň 80 % občanů Evropské unie využívalo prostředky digitální identifikace do roku 2030[24], tento se prozatím jeví jako těžko dosažitelný. Například v České republice ke dni 31. prosince 2022 bylo zaznamenáno 2 134 144 unikátních uživatelů prostředků pro elektronickou identifikaci,[25] což odpovídá necelým 20 % obyvatel České republiky.

    Závěr

    Autor ve svém článku přiblížil zásadní body chystané revize nařízení eIDAS, kdy především představil evropskou peněženku digitální identity. Dále se zaměřil na budoucnost digitální identity v České republice. Poukázal v této souvislosti na možný redukční efekt evropské peněženky digitální identity a také naznačil, že buducnost digitální identity v České republice představuje především evropská peněženka digitální identity a bankovní identita. V závěru pak na konkrétních údajích demonstroval, že cíle, aby alespoň 80 % občanů Evropské unie využívalo prostředky digitální identifikace do roku 2030, nebude s největší pravděpodobností v rámci České republiky dosaženo.


    Mgr. Bc. Karel Pelikán

    advokátní koncipient

    Doležal & Partners s.r.o., advokátní kancelář

    Růžová 1416/17, 110 00, Praha 1
    Koliště 1912/13, 602 00, Brno

    Tel.:    +420 222 544 201
    e-mail:    office@dolezalpartners.com

     
     

    [1] Sdělení Komise Evropskému parlamentu, Radě, Evropskému hospodářskému a sociálnímu výboru a Výboru regionů Digitální kompas 2030: Evropské pojetí digitální dekády [online]. EUR-Lex. 2021 [cit. 05.10.2023]. K dispozici >>>  zde.

    [2] Konkrétně se jedná o návrh nařízení Evropského parlamentu a Rady, kterým se mění nařízení (EU) č. 910/2014, pokud jde o zřízení rámce pro evropskou digitální identitu

    [3] 2021/0136(COD) European Digital Identity framework [online]. European Parliament [cit. 05.10.2023]. K dispozici >>> zde.

    [4] MEPs back plans for an EU-wide digital wallet [online]. European Parliament. 9. 2. 2023 [cit. 07.10. 2023]. K dispozici >>> zde.

    [5] Vedran L. LinkedIn [personal profile, user post]. 16.10.2023 [cit. 18. 10. 2023]. K dispozici >>> zde.

    [6] Lips, S. et al. Re-Shaping the EU Digital Identity Framework. In: Hagen, L., Solvak, M., Hwang, S. (eds). dg.o 2022: The 23st Annual International Conference on Digital Government Research. New York: Association for Computing Machinery, 2022, s. 16.

    [7] Schwalm, S., Albrecht, D., Alamillo, I. eIDAS 2.0: Challenges, perspectives and proposals to avoid contradictions between eIDAS 2.0 and SSI. In: Roßnagel, H., Schunck, C. H., Mödersheim, S. (eds). Open Identity Summit 2022. Bonn: Gesellschaft für Informatik e.V., 2022, s. 64-66.

    [8] Sharif, A. et al. The eIDAS Regulation: A Survey of Technological Trends for

    European Electronic Identity Schemes. Applied Sciences. 2022, č. 24, s. 22–24.

    [9] Článek 1 bod 6 návrhu revize nařízení eIDAS.

    [10] Schwalm, Alamillo-Domingo. Self-Sovereign-Identity & eIDAS, s. 99–100.

    [11] Článek 1 bod 7 návrhu revize nařízení eIDAS.

    [12] Schwalm, Alamillo-Domingo. Self-Sovereign-Identity & eIDAS, s. 99.

    [13] Článek 1 bod 7 návrhu revize nařízení eIDAS.

    [14] Jedná se o fyzickou nebo právnickou osoba, která se spoléhá na elektronickou identifikaci nebo službu

    vytvářející důvěru. Srov. článek 3 bod 6 nařízení eIDAS.

    [15] Silnou autentizací uživatele definuje návrh revize nařízení eIDAS jako dvou faktorovou autentizaci za použití kombinace faktoru vlastnictví, znalostí či inherentního faktoru. Srov. článek 1 bod 3 revize nařízení eIDAS.

    [16] Článek 1 bod 16 návrhu revize nařízení eIDAS.

    [17] Jedná se o platformy, které dosahující hranice alespoň 45 milionů uživatelů měsíčně. Srov. Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách).

    [18] Van Ramshorst, C., Den Boer, D. Mandatory EU Digital Identity Wallets: enforced hassle for your business or a welcome solution? [online]. INNOPAY. 4. 2. 2022 [cit. 20. 10. 2023]. K dispozici >>> zde.

    [19] Schwalm, Alamillo-Domingo. Self-Sovereign-Identity & eIDAS, s. 99–100

    [20] Evropská digitální identita (elektronická identifikace): Rada pokročila s prací na digitální peněžence EU, což představuje změnu paradigmatu digitální identity v Evropě [online]. Rada EU. 6. 12. 2022 [cit. 25.10.2023]. K dispozici >>> zde.

    [21] Jerković, R. Report on the proposal for a regulation of the European Parliament and of the Council amending Regulation (EU) No 910/2014 as regards establishing a framework for a European Digital Identity [online]. European Parliament [cit. 25.10.2023]. K dispozici >>> zde.

    [22] CZ.NIC - Sdružení CZ.NIC je v konsorciu, které prověří koncept peněženky pro Evropskou digitální identitu [online]. CZ.NIC. 1. 2. 2023 [cit. 27.10.2023]. K dispozici >>> zde.

    [23] Loutocký, P., Kasl, F. Potenciál a úskalí identifikačních služeb bankovní identity. Právník. 2021, č. 12, s. 1051.

    [24] Sdělení Komise Evropskému parlamentu, Radě, Evropskému hospodářskému a sociálnímu výboru a Výboru regionů Digitální kompas 2030: Evropské pojetí digitální dekády [online]. EUR-Lex. 2021 [cit. 05.10.2023]. K dispozici >>> zde.

    [25] Identita občana v roce 2022: souhrnné vybrané statistiky [online]. NAKIT. 21.02.2023 [cit. 26.10.2023]. K dispozici >>> zde.


    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz


    Mgr. Bc. Karel Pelikán (Doležal & Partners)
    23. 11. 2023

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    Další články:

    • Zaplacení skladného není podmínkou pro vydání skladované věci
    • Musí žák platit školné za výuku nevyžádaného předmětu?
    • Smlouva o smlouvě budoucí kupní k nemovitým věcem: Písemná forma není povinná, říká Nejvyšší soud
    • Vysokorychlostní variace dle smluvních podmínek FIDIC: případová studie z D5507
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Jak dlouho po podání žádosti o vydání stavebního povolení musí žadatel udržovat podkladová stanoviska platná a aktuální?
    • Ne/podceňování zastupitelnosti bezpečnostních rolí dle zákona o kybernetické bezpečnosti
    • Právo a umělé inteligence: AI Act, osobní údaje, kyberbezpečnost a další regulace
    • Dítě a dovolená v zahraničí: Co dělat, když druhý rodič nesouhlasí s cestou?
    • Cena zvláštní obliby – kdy má citový vztah poškozeného k věci vliv na výši odškodného?
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 05.08.2025ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    • 12.08.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 12.8.2025
    • 19.08.2025Microsoft Copilot od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 19.8.2025
    • 26.08.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 26.8.2025
    • 02.09.2025Pracovní smlouva prakticky (online - živé vysílání) - 2.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Smlouva o smlouvě budoucí kupní k nemovitým věcem: Písemná forma není povinná, říká Nejvyšší soud
    • Některá úskalí podání formálně bezvadného návrhu na přezkum úkonů zadavatele k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže
    • Musí žák platit školné za výuku nevyžádaného předmětu?
    • Zaplacení skladného není podmínkou pro vydání skladované věci
    • Dobrá víra třetích osob
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Vysokorychlostní variace dle smluvních podmínek FIDIC: případová studie z D5507
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Od konkurenční doložky k právní nejistotě: kontroverzní výklad Nejvyššího soudu v rozsudku 27 Cdo 1236/2024
    • Právo a umělé inteligence: AI Act, osobní údaje, kyberbezpečnost a další regulace
    • Smlouva o smlouvě budoucí kupní k nemovitým věcem: Písemná forma není povinná, říká Nejvyšší soud
    • Sankční povinnost odevzdání řidičského průkazu v implikační souvislosti
    • Ne/podceňování zastupitelnosti bezpečnostních rolí dle zákona o kybernetické bezpečnosti
    • Jak dlouho po podání žádosti o vydání stavebního povolení musí žadatel udržovat podkladová stanoviska platná a aktuální?
    • 10 otázek pro … Ronalda Němce
    • Ověření podpisu advokátem a „nestrannost“ advokáta
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Zákon č. 73/2025 Sb.: Advokacie v nové éře regulace a ochrany důvěrnosti
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?

    Soudní rozhodnutí

    Odmítnutí dovolání

    Jestliže Nejvyšší soud při zkoumání přípustnosti dovolání zcela pominul svoji dosavadní judikaturu, nijak se vůči této judikatuře (a také obdobným závěrům právní vědy)...

    Dobrá víra třetích osob

    Právní úprava obsažená v § 444 občanského zákoníku slouží k ochraně dobré víry třetích osob, které jednají v domněnce, že existuje zastoupení za situace, kdy na této domněnce...

    Soukromá vysoká škola

    Povaha činnosti či plnění veřejných úkolů (poskytování vzdělávání) soukromou vysokou školou nevylučuje, aby smlouva o vzdělávání na této vysoké škola měla pro účely ochrany...

    Nesprávné označení relevantní stěžovatelovy námitky (exkluzivně pro předplatitele)

    Nejvyšší správní soud nedostojí požadavkům na řádné odůvodnění soudního rozhodnutí vyplývajícím z čl. 36 odst. 1 Listiny základních práv a svobod, pokud nesprávně označí...

    Předběžná vazba (exkluzivně pro předplatitele)

    Při rozhodování o předběžné vazbě podle § 94 zákona o mezinárodní justiční spolupráci musí soudy dostatečně odůvodnit reálné riziko útěku vyžádané osoby, podložené jejím...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.