epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    26. 9. 2025
    ID: 120133upozornění pro uživatele

    Povinnost zajištění gramotnosti dle AI Aktu a její naplňování v praxi

    Dne 2. února 2025 vstoupily v účinnost některé povinnosti, jež ukládá nové evropské nařízení (EU) 2024/1689, kterým se stanoví harmonizovaná pravidla pro umělou inteligenci (akt o umělé inteligenci, dále také jako „AI Akt“, „nařízení o umělé inteligenci“ nebo „nařízení“). Toto nařízení stanovuje rámec pro využívání systémů umělé inteligence a klade nové nároky mj. na podniky využívající systémy umělé inteligence (tzv. subjekty zavádějící AI systémy), a to zejména z pohledu bezpečnosti, gramotnosti, etiky a ochrany práv uživatelů. Jednou z povinností, jež na tyto subjekty zavádějící AI systémy dopadá, je právě povinnost zajišťování gramotnosti.

    Časová osa účinnosti AI Aktu

    Reklama
    Nemáte ještě registraci na epravo.cz?

    Registrujte se, získejte řadu výhod a jako dárek Vám zašleme aktuální online kurz na využití umělé inteligence v praxi.

    REGISTROVAT ZDE

    AI Akt byl uveden v platnost ke dni 1. srpna 2024 a jeho jednotlivá ustanovení se stávají účinnými postupně v rámci relativně širokého časového intervalu. S účinností od 2. února 2025 začala platit pravidla pro tzv. zakázané systémy AI a dále obecná ustanovení AI Aktu. Od 2. srpna 2025 platí úprava obecných modelů AI a ustanovení týkající sankcí a dozorových úřadů. Od 2. srpna 2026 se pak použijí i zbývající ustanovení AI Aktu, s výjimkou kritérií klasifikace vysoce rizikových systémů, která by měla platit až od 2. srpna 2027.[1]

    V květnu 2025 bylo novým národním gestorem pro oblast AI určeno Ministerstvo průmyslu a obchodu.[2] MPO nyní připravuje národní strategii zavádění AI pravidel a spolu s dalšími orgány (např. ČTÚ, ÚNMZ či ČAS) pracuje na vytvoření koordinační struktury a informační podpory pro firmy a vývojáře.[3] V červnu 2025 pak požádala vláda prostřednictvím zmocněnce pro AI Jana Kavalírka o technický odklad vybraných povinností o dva roky s odkazem na to, že české instituce a firmy nejsou dostatečně připraveny a nejsou dostupné technické standardy a metodiky.[4]

    Evropská unie zvažovala možnost pozdržení uplatňování některých částí nařízení o umělé inteligenci, kladný postoj k takovému kroku vyjádřilo kromě České republiky i např. Polsko, avšak na začátku července Evropská komise oznámila, že nová pravidla týkající se umělé inteligence budou zavedena v souladu s právním harmonogramem stanoveným v legislativě, a odmítla tak výzvy některých organizací a zemí k odložení jejich zavedení.[5]

    Reklama
    Vybraná judikatura vysokých soudů k zástavnímu právu (online - živé vysílání) - 23.1.2026
    Vybraná judikatura vysokých soudů k zástavnímu právu (online - živé vysílání) - 23.1.2026
    23.1.2026 09:003 975 Kč s DPH
    3 285 Kč bez DPH

    Koupit

    Zajišťování gramotnosti

    V rámci obecných ustanovení AI Aktu účinných již od 2. února 2025 je mj. stanovena povinnost subjektům zavádějícím AI systémy přijímat opatření, aby v co největší možné míře zajistily dostatečnou úroveň gramotnosti v oblasti AI u svých zaměstnanců i u všech dalších osob, které se jejich jménem zabývají provozem a používáním systémů AI.

    Konkrétně se jedná o povinnost zajištění gramotnosti v oblasti AI zakotvenou v čl. 4 AI Aktu, v němž se uvádí, že „poskytovatelé systémů AI a subjekty zavádějící AI přijímají opatření, aby v co největší možné míře zajistili dostatečnou úroveň gramotnosti v oblasti AI u svých zaměstnanců i u všech dalších osob, které se jejich jménem zabývají provozem a používáním systémů AI, s přihlédnutím k jejich technickým znalostem, zkušenostem, vzdělání a odborné přípravě a prostředí, v němž mají být systémy AI používány, a s ohledem na osoby nebo skupiny osob, na kterých mají být systémy AI používány“.[6]

    Nařízení nepředepisuje přesnou formu naplnění dané povinnosti (např. povinné školení v délce X hodin), a nestanovuje ani přesnou strukturu či obsah případného školení. Důraz je kladen na přiměřenost a kontext. Definice gramotnosti v oblasti AI je zakotvena v čl. 3 odst. 56 AI Aktu, v němž je uvedeno, že osoby pracující s AI systémy musí disponovat dovednostmi, znalostmi a chápáním, které jim umožní informovaně posoudit rizika spojená s využíváním AI i související potenciální škody, jež mohou vzniknout.

    Další podrobnosti k výkladu pojmu zajišťování gramotnosti v oblasti AI jsou specifikovány v recitálu 20, dle něhož smyslem a cílem naplnění předmětné povinnosti je dosáhnout co největších přínosů systémů AI při současné ochraně základních práv, zdraví a bezpečnosti a umožnit činit ohledně systémů AI informovaná rozhodnutí a tím umožnit demokratickou kontrolu.[7]

    Přístup založený na riziku a roli, žádná „univerzální řešení“

    Jak tedy zajistit gramotnost zaměstnanců a dalších osob v oblasti systémů umělé inteligence a splnit požadavky AI Aktu? Podniky by si měly primárně ujasnit, zda se na ně AI Akt vztahuje a v jaké roli případně vystupují (role poskytovatelů, zavádějících subjektů aj.). Následně by měly zmapovat AI systémy, které v rámci svého podnikání používají, a identifikovat rizika spojená s využíváním těchto AI systémů. V souladu s tím by pak měly přizpůsobit i svůj přístup k zajišťování gramotnosti.[8]

    Skutečnosti, že neexistuje žádné univerzální řešení pro splnění povinnosti zajištění gramotnosti v oblasti AI, nasvědčuje rec. 20 AI Aktu, v němž se uvádí, že povědomí v oblasti AI se může lišit s ohledem na příslušný kontext. V závislosti na roli konkrétního subjektu může pochopení správného uplatňování technických prvků během fáze vývoje systému AI obnášet různá opatření, která mají být uplatňována během jeho používání a která mohou zahrnovat například vhodné způsoby výkladu výstupů systému AI a v případě dotčených osob i poznatky nezbytné k pochopení toho, jaký na ně budou mít rozhodnutí přijatá s pomocí AI dopad.[9]

    AI Akt nestanoví konkrétní formu zajišťování gramotnosti, Evropská komise nicméně zdůrazňuje, že pouhé předání „návodu k použití“ AI nástrojů mnohdy nemusí stačit. Za vhodné způsoby zajištění gramotnosti označuje školení zaměstnanců a dalších osob v oblasti systémů umělé inteligence, popř. další formy přizpůsobené cílové skupině, jakými jsou např. e-learning, workshopy aj.[10]

    Co se obsahové stránky školení týče, mělo by zahrnovat, zejm. nikoliv však výlučně, informace o tom, co je to umělá inteligence jako taková, jak AI funguje, jaké AI nástroje organizace používá a jaká jsou rizika spojená s využíváním těchto systémů umělé inteligence. Školení by rovněž mělo informovat zaměstnance o existenci AI Aktu a jaké povinnosti nařízení stanovuje pro danou organizaci s ohledem na její roli. Vhodné je taktéž zasadit regulaci umělé inteligence i do kontextu souvisejících právních předpisů, a to s důrazem na oblast ochrany osobních údajů dle nařízení GDPR, která s ohledem na způsoby využívání umělé inteligence mnohdy úzce souvisí[11]

    AI Akt přímo nestanovuje ani povinnost měřit úroveň znalostí, např. prostřednictvím dotazníků navazujících na proběhlé školení, jakož nepožaduje ani získání certifikátu o absolvovaném školení. Nicméně aby byl naplněn obsah a účel čl. 4 ve spojení s čl. 3 odst. 56 AI Aktu, lze podnikům doporučit vedení interních záznamů o proběhlých školeních prostřednictvím např. prezentace, prezenční listiny apod., jakož i provádět dotazování zaměstnanců v oblasti znalostí AI systémů navazující na proběhlá školení, jako je tomu např. v případě regulace v oblasti AML. Vytvoření a uchování těchto podkladů může podnikům usnadnit následné prokazování, že školení jako takové vůbec proběhlo a že úroveň znalostí pracovníků, kteří jej absolvovali, odpovídá obecnému požadavku na dostatečnou úroveň gramotnosti ve smyslu čl. 4 AI Aktu.

    Nařízení o umělé inteligenci z výše uvedených důvodů neuvádí ani to, jak často mají být školení prováděna. EK pouze zdůrazňuje flexibilitu.[12] Frekvence tudíž může být odvozena od role a činnosti povinného subjektu, od rizik spojených s využíváním konkrétních AI nástrojů či od nastalých ad hoc změn (nový systém, zjištěný deficit apod.). Lze nicméně doporučit vždy provádět vstupní školení při nástupu nového pracovníka a dále provádět pravidelný „refresher“ typicky alespoň jednou ročně, a to i s ohledem na aktuální dynamický vývoj v oblasti umělé inteligence.

    Povinnost zajišťování gramotnosti se dle čl. 4 AI Aktu vztahuje i na osoby jednající jménem povinného subjektu, tj. rovněž na jeho dodavatele či poskytovatele služeb, a to s ohledem na přístup založený na riziku a zapojení předmětného obchodního partnera. Je tedy vhodné, aby v rámci smlouvy s danou protistranou byly smluvně ošetřeny požadavky na AI gramotnost i u dodavatelů či poskytovatelů služeb.

    Evropská komise by měla dle rec. 20 AI Aktu ve spolupráci s příslušnými zúčastněnými stranami usnadnit vypracování dobrovolných kodexů chování pro zvýšení gramotnosti v oblasti AI, pokud jde o osoby, které se zabývají vývojem, provozem a používáním AI.[13] Otázka výkladu čl. 4 AI Aktu by tak mohla být jasnější v budoucnu, jakmile budou připraveny předmětné kodexy chování.[14]

    Závěr

    S účinností od letošního února jsou podniky využívající v rámci své podnikatelské činnosti AI systémy povinny přijímat opatření, aby v co nejvyšší možné míře zajistily dostatečnou úroveň gramotnosti v oblasti AI svých zaměstnanců a dalších osob. Konkrétní způsob splnění předmětné povinnosti AI Akt nestanovuje, nicméně s ohledem na výklad jednotlivých pojmů a doporučení Evropské komise lze doporučit provádět vstupní a pravidelná školení pracovníků přizpůsobená roli daného podniku, školené skupině, používaným nástrojům a rizikům s nimi spojenými. Oblast používání AI systémů a gramotnosti v oblasti AI je pak vhodné upravit v rámci vnitřních předpisů daného podniku a případně i v rámci smluv s dodavateli, u kterých lze předpokládat, že mohou AI systémy využívat.

    JUDr. PhDr. Kristýna Poche

    Greats advokáti, s.r.o.

    Salvátorská 931/8
    110 00, Praha 1

    e-mail: law@greats.cz


    [1] Srov. čl. 113 AI Aktu.

    [2] Ministerstvo průmyslu a obchodu. Další krok k rozvoji umělé inteligence v Česku. Vláda schválila návrh na zajištění implementace AI Aktu; novým gestorem je MPO. [online]. 2025-05-28 [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde.

    [3] Tzv. AI sandbox, tj. testovacího prostředí pro ověřování souladu AI systémů s požadavky AI Aktu.

    [4] iROZHLAS. Česko žádá odklad pravidel pro AI. „Nestíháme,“ říká zmocněnec Kavalírek; Jourová se vyjadřuje k odkladové iniciativě. [online]. 2025-06-10 [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde.

    [5] Reuters. Artificial intelligence rules go ahead, no pause, EU Commission says. [online]. 2025-07-04 [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde.

    [6] Srov. čl. 4 AI Aktu.

    [7] Srov. rec. 20 AI Aktu.

    [8] Pokud jsou například systémy umělé inteligence daného podniku vysoce rizikové ve smyslu čl. 6 AI Aktu, je nezbytné přijmout taková opatření, aby bylo zajištěno, že zaměstnanci vědí, jak s danými vysoce rizikovými systémy umělé inteligence zacházet a jak jejich rizika mitigovat.

    [9] Srov. rec. 20 AI Aktu.

    [10] Evropská komise. Digitální strategie – informace o AI Aktu a legislativní implementaci. [online]. [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde.

    [11] Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

    [12] Evropská komise. Digitální strategie – další informace o AI zákoně. [online]. [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde.

    [13] Srov. rec. 20 AI Aktu.

    [14] Všeobecný kodex zásad umělé inteligence (Evropská komise. General-Purpose AI Code of Practice. [online]. 2024–2025 [cit. 2025-09-10]. Dostupné >>> zde, byl již v roce 2024 vypracován a v létě 2025 schválen Evropskou komisí a Radou pro umělou inteligenci, zahrnuje toliko kapitoly Transparentnost, Autorská práva a Bezpečnost a ochrana, výklad čl. 4 AI Aktu není jeho předmětem.

     

    [*] Aktualizace textu, 3.10.2025


    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz


    JUDr. PhDr. Kristýna Poche (Greats advokáti)
    26. 9. 2025

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

    Napište nám

    Předem Vám děkujeme za vaše ohlasy, podněty a připomínky.

    Položky označené hvězdičkou jsou povinné.

    Vyplněním a odesláním formuláře beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE


    Děkujeme za vaše ohlasy, podněty a připomínky.


    Další články:

    • Přístup k nemovitosti přes pozemek třetí osoby
    • PŘEHLEDNĚ: Jak funguje předkládání plné moci? Postačí soudu jen její „fotokopie“? Aneb vývoj právní úpravy požadavků na plnou moc v našem právním systému.
    • Využívání nástrojů umělé inteligence: proč je GDPR relevantní?
    • Transfer Pricing: Na co si dát pozor s blížícím se koncem roku
    • Byznys a paragrafy, díl 24.: Digitalizace korporátního práva: EU cílí na snížení administrativy při přeshraničním podnikání
    • Itálie zavádí povinné přilby pro všechny lyžaře: komplexní přehled legislativních novinek pro sezónu 2025/2026
    • Oceňování ochranných známek
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Digitální dědictví
    • Reálné rozdělení nemovité věci jako způsob vypořádání společného jmění
    • Zveřejňování dopingových sankcí vs. GDPR ve světle stanoviska generálního advokáta SDEU

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 23.01.2026Vybraná judikatura vysokých soudů k zástavnímu právu (online - živé vysílání) - 23.1.2026
    • 10.02.2026Svěřenské fondy a fundace – právní a daňové aspekty dispozic s majetkem a plnění obmyšleným (online - živé vysílání) - 10.2.2026
    • 24.02.2026Jak správně nařizovat dovolenou individuálně i hromadně (online - živé vysílání) - 24.2.2026
    • 25.02.2026Mediace a vyjednávání v právní praxi (online – živé vysílání) – 25.2.2026
    • 24.03.2026ESG Omnibus – Co se mění v reportingu a udržitelnosti? Úleva pro firmy, nebo ústup z odpovědnosti? Víte, co vás čeká? (online – živé vysílání) – 24.3.2026

    Online kurzy

    • Exekutorské zástavní právo
    • Benefity pod kontrolou: právní rámec, zásada rovného zacházení a daňové dopady
    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • PŘEHLEDNĚ: Jak funguje předkládání plné moci? Postačí soudu jen její „fotokopie“? Aneb vývoj právní úpravy požadavků na plnou moc v našem právním systému.
    • Přístup k nemovitosti přes pozemek třetí osoby
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • Podmínečné propuštění po novele trestního zákoníku
    • Nový zákon o zbraních – hlavní a vedlejší držitelé a změny v posuzování zdravotní způsobilosti
    • Bossing v pracovním právu
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Využívání nástrojů umělé inteligence: proč je GDPR relevantní?
    • Bossing v pracovním právu
    • PŘEHLEDNĚ: Jak funguje předkládání plné moci? Postačí soudu jen její „fotokopie“? Aneb vývoj právní úpravy požadavků na plnou moc v našem právním systému.
    • Přístup k nemovitosti přes pozemek třetí osoby
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Nový režim pro dluhopisové financování
    • Zaměstnanecké akciové opční programy (ESOP)
    • Nový zákon o zbraních – hlavní a vedlejší držitelé a změny v posuzování zdravotní způsobilosti
    • Právnická firma roku 2025
    • Podpora v nezaměstnanosti a její změny od 1. ledna 2026
    • Podmínečné propuštění po novele trestního zákoníku
    • Znepřístupnění evidence skutečných majitelů veřejnosti
    • Flipování nemovitostí jako esence kapitalismu?
    • Změna písemné smlouvy ústní formou aneb zákaz jednání v rozporu s vlastním dřívějším chováním a přelom v judikatuře Nejvyššího soudu
    • Vzdání se práv z vad a hranice autonomie vůle: k rozsudku NS 33 Cdo 28/2025 s metodologickou výhradou
    • Pracovněprávní dopady doprovodného zákona k zákonu o jednotném měsíčním hlášení zaměstnavatele

    Soudní rozhodnutí

    Náklady řízení

    Soud poruší právo stěžovatele na soudní ochranu podle čl. 36 odst. 1 Listiny základních práv a svobod, pokud rozhoduje o nákladech řízení podle § 146 odst. 2 věta druhá občanského...

    Kasační stížnost

    Pokud Nejvyšší správní soud odmítne kasační stížnost jako opožděně podanou, přestože byla podána včas, odepře tím stěžovateli právo na přístup k soudu v rozporu s čl. 36...

    Hospodářská zvířata (exkluzivně pro předplatitele)

    Chov a pohyb hospodářských zvířat může v obecné rovině spadat do věcných oblastí přípustné obecní normotvorby podle § 10 písm. a) nebo c) obecního zřízení. Manévrovací prostor...

    Přerušení výkonu trestu odnětí svobody

    Ustanovení § 325 odst. 2 trestního řádu je potřeba ústavně konformně vykládat tak, že matkou "pečující o dítě" je i taková matka, jejíž dítě bylo svěřeno do pěstounské péče...

    Účinné vyšetřování (exkluzivně pro předplatitele)

    Vznese-li stěžovatelka hájitelné tvrzení o znásilnění ve stavu bezbrannosti v důsledku požití nadměrného množství alkoholu, vzniká státu, který je podle čl. 1 odst. 1 Ústavy...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.