epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
  • ČLÁNKY
    • občanské právo
    • obchodní právo
    • insolvenční právo
    • finanční právo
    • správní právo
    • pracovní právo
    • trestní právo
    • evropské právo
    • veřejné zakázky
    • ostatní právní obory
  • ZÁKONY
    • sbírka zákonů
    • sbírka mezinárodních smluv
    • právní předpisy EU
    • úřední věstník EU
  • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
    • občanské právo
    • obchodní právo
    • správní právo
    • pracovní právo
    • trestní právo
    • ostatní právní obory
  • AKTUÁLNĚ
    • 10 otázek
    • tiskové zprávy
    • vzdělávací akce
    • komerční sdělení
    • ostatní
    • rekodifikace TŘ
  • E-shop
    • Online kurzy
    • Online konference
    • Záznamy konferencí
    • Další vzdělávaní advokátů
    • Konference
    • Roční předplatné
    • Monitoring judikatury
    • Publikace a služby
    • Společenské akce
    • Advokátní rejstřík
    • Partnerský program
  • Advokátní rejstřík
  • Více

    Zákon ze dne 20.2.1959, kterým se stanoví základní pravidla o státním rozpočtu a o hospodaření s rozpočtovými prostředky

    12.3.1959 | Sbírka:  8/1959 Sb. | Částka:  4/1959ASPI

    Vztahy

    Prováděcí: 99/1970 Sb., 169/1969 Sb., 14/1969 Sb., 148/1968 Sb., 145/1968 Sb., 86/1968 Sb., 16/1968 Sb., 121/1967 Sb., 107/1967 Sb., 83/1967 Sb., 14/1967 Sb., 9/1967 Sb., 8/1967 Sb., 2/1967 Sb., 103/1966 Sb., 100/1966 Sb., 69/1966 Sb., 39/1966 Sb., 16/1966 Sb., 129/1965 Sb., 93/1965 Sb., 92/1965 Sb., 90/1965 Sb., 208/1964 Sb., 191/1964 Sb., 7/1964 Sb., 88/1963 Sb., 10/1963 Sb., 117/1962 Sb., 49/1962 Sb., 114/1961 Sb., 71/1961 Sb., 70/1961 Sb., 22/1961 Sb., 188/1960 Sb., 187/1960 Sb., 180/1960 Sb., 177/1960 Sb., 157/1960 Sb., 142/1960 Sb., 132/1960 Sb., 122/1960 Sb., 118/1960 Sb., 47/1960 Sb., 196/1959 Ú.l., 180/1959 Ú.l., 179/1959 Ú.l., 167/1959 Ú.l., 117/32.676/59, 138/1959 Ú.l., 94/1959 Ú.l.
    Aktivní derogace: 16/1953 Sb., 86/1952 Sb., 83/1952 Sb., 3/1952 Sb.
    Pasivní derogace: 134/1970 Sb., 50/1967 Sb., 117/1965 Sb., 88/1965 Sb.
    8/1959 Sb.
    ZÁKON
    ze dne 20. února 1959,
    kterým se stanoví základní pravidla o státním rozpočtu a o hospodaření s rozpočtovými prostředky
    Změna: 88/1965 Sb.
    Změna: 117/1965 Sb.
    Změna: 50/1967 Sb.
    Národní shromáždění Republiky československé usneslo se na tomto zákoně:
    DÍL I
    Úvodní ustanovení
    § 1
    (1) Státní rozpočet je základním finančním plánem státu.
    (2) Zdrojem příjmů státního rozpočtu je především socialistická výroba a budovatelské úsilí pracujícího lidu. Prostředky státního rozpočtu slouží k finančnímu zabezpečení hospodářské a kulturní výstavby a k upevňování moci a síly republiky.
    (3) Státní rozpočet vychází z pětiletých plánů rozvoje národního hospodářství. Je spjat s ročními plány rozvoje národního hospodářství a opírá se o finanční plány a rozpočty ministerstev, podniků státního socialistického sektoru a národních výborů.
    (4) K zabezpečení cílů státního rozpočtu se rozvíjí tvůrčí účast lidu, jako jediného hospodáře a společenského vlastníka všeho národního majetku, na řízení hospodářství a správě státu.
    DÍL II
    Všeobecná ustanovení o státním rozpočtu
    § 2
    (1) Celková výše příjmů a výdajů státního rozpočtu se stanoví pro každý rok rozpočtovým zákonem v souladu s úkoly pětiletého plánu.
    (2) Rozpočtový rok je shodný s rokem kalendářním.
    (3) Státní rozpočet musí být vyrovnaný.
    § 3
    Státní rozpočet je jednotný. Skládá se z rozpočtů ministerstev a ostatních ústředních úřadů a orgánů a z rozpočtů národních výborů; součástí státního rozpočtu je rozpočet Slovenska.
    § 4
    (1) V rámci státního rozpočtu se stanoví pro každý rozpočtový rok příjmy a výdaje rozpočtu Slovenska a rozpočtů národních výborů.
    (2) Slovenská národní rada může zvýšit příjmy rozpočtu Slovenska nad stanovenou částku a o tutéž částku zvýšit i výdaje.
    (3) Národní výbor může zvýšit příjmy svého rozpočtu nad stanovenou částku a o tutéž částku zvýšit i výdaje.
    § 5
    Zapojení organizací na státní rozpočet
    (1) Rozpočtové organizace jsou na státní rozpočet zapojeny buď hrubými příjmy a výdaji anebo finančními vztahy (zvláštní rozpočtové organizace).
    (2) Organizacím, které plní důležité veřejné úkoly, mohou být poskytovány příspěvky ze státního rozpočtu za podmínek stanovených ministerstvem financí.
    § 6
    Skladba státního rozpočtu
    (1) Skladba státního rozpočtu musí odpovídat organizační struktuře hospodářství a státní správy a musí být jednoduchá, jasná a přehledná.
    (2) Skladbu státního rozpočtu stanoví ministr financí.
    § 7
    Sestavování státního rozpočtu
    (1) Vláda stanoví lhůty pro sestavování státního rozpočtu.
    (2) Při sestavování návrhu svého rozpočtu jsou všechny organizace povinny:
    a) odkrývat všechny zdroje pro zvýšení příjmů a snížení výdajů a využívat jich;
    b) zařazovat do rozpočtu výdaje pouze v částkách nutných k účelnému a hospodárnému plnění úkolů.
    § 8
    Hospodaření podle státního rozpočtu
    (1) Prostředků určených ve státním rozpočtu k úhradě výdajů smí být použito jen k účelům, pro které byly určeny, a jen do výše stanovené rozpočtem. Ministr financí stanoví, ve kterých případech může být uvedených prostředků použito k jinému účelu.
    (2) Vláda může povolit uskutečnění výdaje nezbytného pro národní hospodářství a nezajištěného ve státním rozpočtu, pokud jej nelze krýt v rozpočtu ministerstva, ústředního úřadu nebo orgánu, v rozpočtu kraje nebo v rozpočtu Slovenska, zajistí-li jeho úhradu vyššími příjmy nebo úsporami na jiných výdajích ve státním rozpočtu, popřípadě odsunutím jiného, méně naléhavého výdaje. Obdobně může vláda povolit snížení některého příjmu státního rozpočtu, jestliže toto snížení vyváží zvýšením jiného příjmu státního rozpočtu nebo snížením výdajů.
    § 9
    Odpovědnost za hospodaření
    Vláda a každý její člen, sbor pověřenců a každý jeho člen, vedoucí ústředních úřadů a orgánů a rady národních výborů odpovídají za to, že v oboru jejich působnosti budou všechny plánované úkoly plněny hospodárně, že budou zjišťovány a využívány rezervy v hospodářství, že příjmových částek státního rozpočtu bude přinejmenším dosaženo a že výdajové částky nebudou překročeny, s výjimkou případů přípustných podle tohoto zákona.
    § 10
    Časové použití rozpočtových prostředků
    (1) Rozpočtových prostředků může být použito pouze do konce rozpočtového roku, a to jen k úhradě výdajů splatných do konce tohoto roku.
    (2) Úhrada výdajů, které mají a mohou být uskutečněny ze státního rozpočtu v běžném rozpočtovém roce, nesmí být odsunuta k tíži státního rozpočtu na příští rok.
    (3) Poukazovat rozpočtové prostředky předem k úhradě výdajů splatných po uplynutí běžného rozpočtového roku není přípustné.
    (4) Tvořit rezervy z rozpočtových prostředků není přípustné, pokud není dále stanoveno jinak.
    (5) K zabezpečení plynulého chodu hospodaření a řádného plnění závazků organizacemi, které hospodaří s rozpočtovými prostředky, jakož i z jiných vážných důvodů, může ministr financí stanovit odchylky od ustanovení odstavců 1 až 4.
    § 11
    Zjišťování rozpočtových důsledků zákonů a jiných opatření
    (1) U návrhů zákonů, zákonných opatření předsednictva Národního shromáždění, zákonů Slovenské národní rady, vládních nařízení a usnesení, nařízení a usnesení sboru pověřenců, nařízení a vyhlášek ministrů a pověřenců a u všech opatření ministerstev, ústředních úřadů a orgánů, jakož i u návrhů nařízení a usnesení národních výborů a jejich rad, musí být s největší odpovědností zváženy a v návrzích vyjádřeny také jejich důsledky hospodářské a finanční. Důsledky těchto opatření pro příjmy a výdaje státního rozpočtu je třeba vyčíslit a výpočet připojit k návrhu opatření. Při každém navrhovaném opatření se musí zkoumat, zda jeho povaha připouští zavedení nových příjmů státního rozpočtu a v kladném případě se musí nové příjmy vždy navrhnout.
    (2) U všech opatření uvedených v odstavci 1, jimiž se zvyšují výdaje nebo snižují příjmy státního rozpočtu, musí být zároveň navržena úhrada zvýšeného výdaje nebo náhrada úbytku příjmů.
    § 12
    Zatímní vedení státního hospodaření
    Vláda učiní vhodná opatření pro státní hospodaření v době od 1. ledna rozpočtového roku do vyhlášení rozpočtového zákona na příslušný rok, nebude-li rozpočtový zákon vyhlášen před 1. lednem rozpočtového roku.
    DÍL III
    Rozpočty národních výborů
    § 13
    (1) Každý národní výbor sestavuje svůj rozpočet a hospodaří podle něj.
    (2) Národní výbory zajišťují pomocí rozpočtů rozvoj výroby a placených služeb pro obyvatelstvo ve svých obvodech působnosti k dalšímu nepřetržitému vzestupu a rozvoji hmotné a kulturní úrovně pracujících a k dalšímu rozvoji svých obcí, měst, okresů a krajů; přitom musí dbát jednoty a souladu celostátních a místních zájmů.
    § 14
    Rozpočet národního výboru musí být vyrovnaný.
    § 15
    zrušen
    § 16
    Půjčky a záruky národních výborů
    Národní výbory se mohou zaručovat jen za závazky podřízených podniků a jen do výše úměrné příjmům národního výboru z hospodářské činnosti; podrobnosti upraví ministerstvo financí. Za jiné závazky se mohou národní výbory zaručovat jen podle zvláštních předpisů.
    § 17
    Rozpočtové řády národních výborů
    Způsob sestavování, vyrovnání, projednání a schvalování rozpočtů národních výborů a hospodaření podle nich a jeho kontrolu, jakož i podmínky pro tvoření rezerv v rozpočtech upravují rozpočtové řády národních výborů. Rozpočtové řády vydává ministr financí.
    DÍL IV
    Kontrolní působnost ministerstva financí
    § 18
    (1) Ministerstvo financí provádí soustavnou kontrolu finančního hospodaření na základě kontroly plnění státního rozpočtu ve všech jeho částech. Úkolem této kontroly je zkoumat rozborem ekonomických souvislostí, jak jsou zabezpečovány a plněny úkoly státního plánu a rozpočtu, uspokojovány potřeby společnosti a zda byly dodrženy zásady státní finanční politiky. Tuto soustavnou ekonomickou kontrolu doplňuje účelně prověrkami v ministerstvech, ústředních úřadech a orgánech, v ústředích organizací a u národních výborů a v organizacích těmto orgánům podřízených, při kterých si ověřuje i správnost metodiky financování. Tím ministerstvo financí napomáhá maximální tvorbě všech zdrojů a jejich nejefektivnějšímu využívání, a odstraňuje nedostatky v hospodaření; zároveň navrhuje opatření k trvalému rozvoji výrobních sil a upevňování socialistických výrobních vztahů.
    (2) Ministerstvu financí přísluší provádět svým zvláštním revizním útvarem revize hospodaření rozpočtovými prostředky v ministerstvech, ústředních úřadech a orgánech, v ústředích organizací a u krajských národních výborů a metodicky usměrňovat tuto prověrkovou a revizní činnost v oboru ministerstva financí. Revize hospodaření rozpočtovými prostředky musí být provedena alespoň jednou za dva roky, pokud prováděcí předpisy nestanoví jinak.
    (3) Kontrolní orgány, které provádějí prověrky a revize, jsou oprávněny provádět všechny úkony, které jsou nutné k prověrce a revizi, zejména vstupovat do veškerých místností, zařízení a prostorů náležejících prověřované (revidované) organizaci, zabezpečit prověřovaný (revidovaný) materiál, popřípadě vzít jej do úschovy, je-li nebezpečí, že bude ztracen nebo zavlečen, a nebrání-li tomu důležitý obecný zájem.
    (4) Vedoucí organizací nebo pracovníci jimi zmocnění jsou povinni na požádání poskytnout kontrolním orgánům veškerou pomoc k řádnému provedení prověrky (revize), zejména jsou povinni předkládat veškeré požadované písemnosti, zvláště písemnosti národohospodářské evidence, rozpočty, finanční plány a rozbory, materiál o prověrkách, revizích a inspekcích všeho druhu provedených kterýmkoli orgánem.
    (5) Vedoucí a ostatní pracovníci organizace jsou povinni podávat kontrolním orgánům požadovaná vysvětlení a znalecké a jiné odborné posudky.
    (6) Kontrolní orgány jsou povinny zachovávat státní, hospodářské a služební tajemství o věcech, o nichž se dozvěděli při své činnosti.
    (7) Všechny státní orgány jsou povinny poskytovat v mezích své působnosti kontrolním orgánům účinnou pomoc.
    (8) Ministr financí v dohodě se zúčastněnými ministry a vedoucími ústředních úřadů a orgánů vydá podrobnější předpisy zejména o prověrkách a revizích prováděných ministerstvem financí.
    (9) Zvláštní předpisy o kontrole daní, dávek a poplatků nejsou dotčeny.
    DÍL V
    Ustanovení závěrečná
    § 19
    Vláda se zmocňuje použít k úhradě závazků minulých let finančních přebytků hospodaření let minulých.
    § 20
    Ministr financí upraví prováděcími předpisy
    a) sestavování návrhu státního rozpočtu, hospodaření rozpočtovými prostředky a finanční hospodaření rozpočtových organizací, jakož i poskytování úvěrů těmto organizacím,
    b) provozování loterií a jiných podobných her, popřípadě jejich organizaci.
    § 21
    Generální ředitel Státní banky československé upraví na základě předpisů vydaných podle ustanovení § 20 písm. a) směrnicemi podrobněji financování základních prostředků a jeho kontrolu, úvěrování, platební a zúčtovací styk, pokladní operace a kontrolu čerpání mzdových fondů.
    § 22
    Ministr financí vydá v dohodě s předsedou Ústředního svazu výrobních družstev statuty upravující organizaci, úkoly a hospodaření fondů dlouhodobého úvěru pro organizace výrobního družstevnictví v českých krajích.
    § 23
    (1) Zrušují se všechny předpisy, které odporují tomuto zákonu; zejména se zrušují zákon č. 83/1952 Sb., o rozpočtech národních výborů, a zákon č. 86/1952 Sb., o kontrolní a revizní správě ministerstva financí.
    (2) Ustanovení zákona č. 83/1958 Sb., o úpravě finančního plánování a finančního hospodaření národních podniků a ostatních hospodářských organizací státního socialistického sektoru, nejsou dotčena.
    § 24
    Tento zákon nabývá účinnosti ode dne 1. ledna 1959; provedou jej všichni členové vlády.
    Novotný v.r.
    Fierlinger v.r.
    Široký v.r.
    Dolanský v.r.                       dr. Nejedlý v.r.
    Kopecký v.r.                        Poláček v.r.
    inž. Jankovcová v.r.                Tesla v.r.
    Barák v.r.                          Uher v.r.
    inž. Šimůnek v.r.                   Beran v.r.
    dr. Kyselý v.r.                     Jonáš v.r.
    Plojhar v.r.                        dr. Kahuda v.r.
    dr. Šlechta v.r.                    Reitmajer v.r.
    Bakuľa v.r.                         dr. Škoda v.r.
    David v.r.                          dr. Vlasák v.r.
    Ďuriš v.r.                          Brabec v.r.
    Krajčír v.r.                        inž. Černý v.r.
    Krosnář v.r.                        dr. Neuman v.r.
    generálplukovník Lomský v.r.        Ouzký v.r.
    Machačová v.r.                      Pospíšil v.r.
                            inž. Púčik v.r.

    Novinky v eshopu

    Online konference

    • 06.06.2023Digitální služby (online - živé vysílání) - 6.6.2023
    • 07.06.2023Vyjednávání s prvky mediace (online - živé vysílání) - 7.6.2023
    • 09.06.2023Nové stavební právo a jeho velká věcná novela od 1. 7. 2023 (online - živé vysílání) - 9.6.2023
    • 14.06.2023Asertivita, řešení problému, řešení konfliktu a jejich prevence (online - živé vysílání) - 14.6.2023
    • 22.06.2023Aktuální otázky ochrany spotřebitele (online - živé vysílání) - 22.6.2023

    Online kurzy

    • Aktuality z práva veřejných zakázek (květen 2023)
    • Aktuality z práva veřejných zakázek (duben 2023)
    • Novinky v IT právu a e-commerce pro rok 2023
    • Na co si dát v roce 2023 nejen z pohledu Tax Compliance pozor - Na co se budou zaměřovat finanční úřady v roce 2023?
    • Na co si dát v roce 2023 nejen z pohledu Tax Compliance pozor - Změny v oblasti zdanění od roku 2023
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jiří Votrubec
    JUDr. Jiří Votrubec
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D.
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 15.06.2023XXX. Konference Karlovarské právnické dny
    Archiv

    Magazíny a služby

    • EPRAVO.CZ Magazine 2023
    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Námitka věcné nepříslušnosti jako trend v obstrukčních technikách
    • Právo na víkend - týden v české justici očima šéfredaktora
    • Nabytí vlastnického práva od neoprávněného
    • Porušení zákazu postoupení pohledávky
    • Psychodiagnostika uchazečů o zaměstnání a právo na ochranu soukromí
    • Velmi vydařená konference Vedení advokátní kanceláře v roce 2023 se uskutečnila v Ostravě!
    • Nařízení EU o trzích s kryptoaktivy (MiCA)
    • Výběr z judikatury nejen k zákoníku práce z r. 2022 - část 8.
    • Porušení zákazu postoupení pohledávky
    • Doručování do datové schránky podnikající fyzické osoby aneb Ďábel se skrývá v detailu
    • Námitka věcné nepříslušnosti jako trend v obstrukčních technikách
    • Výběr z judikatury nejen k zákoníku práce z r. 2022 - část 9.
    • Odbory ve firmě založené jen ku zvýšené ochraně vybraných zaměstnanců - funkcionářů odborů - před rozvázáním pracovního poměru?
    • Stinné stránky investování a na co si dát pozor
    • Směnka – nesměnka: směnka pozměněná (zfalšovaná)
    • Vybrané aspekty užití znaleckého posudku ve věcech péče soudu o nezletilé
    • Doručování do datové schránky podnikající fyzické osoby aneb Ďábel se skrývá v detailu
    • Nová pravidla pro práci na dálku v novele zákoníku práce
    • Střídavá péče do každé rodiny?
    • Možnosti nahrazení úředního ověření podpisu elektronickým podpisem v korporátním právu
    • Jak může umělá inteligence pomoci firemním právníkům a advokátním kancelářím?
    • Ústavní soud k úskalím užívání Metodiky Nejvyššího soudu k náhradě nemajetkové újmy na zdraví
    • Lze ve smlouvě sjednat předání díla prostřednictvím právní fikce?
    • Důvodná včasná omluva z prvního jednání aneb jak se vyhnout vydání rozsudku pro zmeškání

    Pracovní pozice

    Soudní rozhodnutí

    Nabytí vlastnického práva od neoprávněného

    Účelem a smyslem kogentního ustanovení § 444 obch. zák. (viz § 263 odst. 1 obch. zák.) je docílit stavu, v němž bude předmět koupě v okamžiku, kdy má kupující dle smlouvy nabýt...

    Procesní nástupnictví (exkluzivně pro předplatitele)

    Je-li předmětem sporu právo na vydání bezdůvodného obohacení ve smyslu ustanovení § 2991 a násl. o. z., je smlouva o postoupení takové pohledávky (uzavřená podle ustanovení § 1879 a...

    Promlčení (exkluzivně pro předplatitele)

    Pro vyloučení aplikace ustanovení § 405 odst. 1 obch. zák. je nutné splnit podmínku existence rozhodnutí „ve věci samé“, jež je zároveň exekučním titulem, popřípadě zamítavým...

    Ručení (exkluzivně pro předplatitele)

    Uplatnil-li věřitel nároky vůči dlužníku a ručiteli jednou žalobou, nemůže být procesní postavení dlužníka a ručitele odlišné oproti tomu, kdyby byl žalován každý zvlášť; ze...

    Úrok z prodlení (exkluzivně pro předplatitele)

    Zvláštní úprava § 183k odst. 3 věty druhé obch. zák., jež váže počátek běhu promlčecí doby na právní moc rozhodnutí soudu, kterým bylo přiznáno právo na jinou výši...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2023, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.