epravo.cz

Přihlášení


Registrace nového uživatele
Zapomenuté heslo
Přihlášení
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • Další vzdělávaní advokátů
      • Konference
      • Roční předplatné
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Roční předplatné
    • Více

      Podmínky ze dne 26.11.2003 Všeobecné podmínky pro poskytování služby i-poslouchám

      26.1.2004 | Sbírka:  17/2004 (TV) | Částka:  1/2004ASPI

      Vztahy

      Nadřazené: 151/2000 Sb.
      17/2004
      Všeobecné podmínky pro poskytování služby i-poslouchám
      Č.j: ŘP-MU-175/2003
      Účinnost od: 15.2.2004
      Čl.1
      Úvodní ustanovení
      (1) ČESKÝ TELECOM, a. s., se sídlem Olšanská 55/5, 130 34 Praha 3, IČ 60193336, DIČ 003-60193336, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322, která je držitelem telekomunikační licence ke zřizování a provozování veřejné telekomunikační sítě a telekomunikační licence k poskytování veřejné telefonní služby prostřednictvím veřejné pevné telekomunikační sítě, vydaných Českým telekomunikačním úřadem pod č.j.: 38155/2001/I-603 a č.j.: 38155/2001/II-603 a současně i držitelem osvědčení o registraci telekomunikačních činností č. 821 vydaného Českým telekomunikačním úřadem dle generální licence 28/S/2000 písmeno b, vydává v souladu s § 81 zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o telekomunikacích)
      Všeobecné podmínky pro poskytování služby i-poslouchám
      (2) Všeobecné podmínky pro poskytování služby i-poslouchám (dále jen Podmínky) stanovuji základní technické, provozní, organizační a obchodní podmínky pro poskytování služby i-poslouchám (dále jen Služba). Obsahují zejména údaje týkající se předmětu a rozsahu Služby, podmínek pro její zřizování a poskytování. Po uzavření smluvního vztahu jsou závazné pro všechny žadatele o poskytování Služby, účastníky Služby a společnost ČESKÝ TELECOM, jako poskytovatele Služby a provozovatele veřejné pevné telekomunikační sítě (dále jen poskytovatel).
      (3) Pokud není v těchto Podmínkách uvedeno jinak, platí pro Službu příslušná ustanovení platných Všeobecných podmínek společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s., pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností a dále pak i Všeobecného reklamačního řádu (dále jen Reklamační řád) a právního řádu České republiky.
      Čl.2
      Výklad použitých pojmů
      Pro účely těchto Podmínek se rozumí:
      (1) Služba s přidanou hodnotou - služba, která svým zaměřením zvyšuje užitnou hodnotu veřejné telefonní služby.
      (2) Účastník služby i-poslouchám - fyzická nebo právnická osoba, které byla na základě smluvního vztahu s poskytovatelem zřízena služba i-poslouchám.
      (3) Uživatel - fyzická nebo právnická osoba, které je prostřednictvím veřejné telekomunikační sítě umožněn přístup ke Službě.
      (4) Žadatel - fyzická nebo právnická osoba, která zahájila s poskytovatelem jednání o uzavření Smlouvy, nebo se kterou poskytovatel uzavřel Smlouvu na poskytování Služby, a to do okamžiku zřízení Služby.
      (5) Kontaktní místa - pracoviště poskytovatele určená pro styk s veřejností, tj. Telefonické centrum služeb - TCS (např. 800 123 456), Telepoint, Telepoint Partner, internetové stránky poskytovatele s adresou www.telecom.cz. Za kontaktní místo je považována i osoba obchodního zástupce poskytovatele.
      (6) Český telekomunikační úřad (dále jen Úřad) - správní úřad, který byl zřízen pro výkon státní správy včetně regulace ve věcech telekomunikací.
      (7) Reklamace - uplatnění práv účastníků a uživatelů Služby u poskytovatele, vyplývajících z odpovědnosti poskytovatele za vady vzniklé při poskytování Služby. Může směřovat proti rozsahu, kvalitě i ceně poskytnuté Služby.
      Čl.3
      Charakteristika Služby - obecná ustanovení
      (1) Služba umožňuje účastníkovi přijmout hovor v době, kdy svoji hlavní telefonní stanici (dále jen HTS) využívá pro přístup ke službám sítě Internet.
      (2) Služba patří do skupiny hlasových služeb s přidanou hodnotou k veřejné telefonní službě. Svým charakterem to je doplňková služba k veřejné telefonní službě využívané prostřednictvím hlavní telefonní stanice (dále jen HTS).
      (3) Služba i-poslouchám je koncipována na podobném principu jako služba klient - server. Jedna část aplikace je umístěna na straně poskytovatele, na jeho veřejné telekomunikační síti. Druhá část klientská na straně účastníka na osobním počítači (dále jen PC).
      (4) Pro správnou funkci Služby jsou stanoveny minimální technické a programové požadavky na konfiguraci PC žadatele:
      a) Technické požadavky
      - Procesor 166Mz, 64MB RAM, 50MB volného prostoru na disku, modem 56 kbit/s;
      - Zvuková karta;
      - Sluchátka s mikrofonem nebo reproduktory a mikrofon.
      b) Programové požadavky
      - Operační systém - Windows 98, Windows ME, Windows NT, Windows 2000, Windows XP;
      - Standardní webový prohlížeč (Internet Explorer V5.0 a vyšší, Netscape V6.0 a vyšší);
      - Microsoft NetMeeting V3.01 a vyšší;
      - Software služby "i-poslouchám".
      (5) Služba je zřizována na základě požadavku žadatele uplatněného prostřednictvím kontaktního místa.
      (6) Po objednání a technické realizaci na straně poskytovatele, jsou účastníkovi elektronickou cestou (E-mail) zaslány identifikační údaje potřebné pro instalaci klientské části Služby a text těchto Podmínek na PC účastníka. Identifikační údaje jsou instalační kód a heslo. Při instalaci zadává účastník instalační kód a číslo své HTS. Heslo je vyžadováno až při prvním přihlášení ke Službě a doporučuje se z bezpečnostních důvodů ihned změnit.
      (7) Klientskou část programového vybavení Služby lze stáhnout z příslušné stránky na webové adrese poskytovatele www.telecom.cz. Toto programové vybavení lze u poskytovatele získat také na datovém nosiči (CD).
      (8) službu je nutno spustit a aktivovat v momentě připojení PC účastníka na síť Internet. Příchozího hovor je účastníkovi signalizován vysvícením informativního okna o příchozím hovoru. V tomto okamžiku je volajícímu přehrána hláska s informací o stavu hovoru. Účastník rozhodne o dalším postupu.
      (9) Příchozí hovory může účastník zpracovat následujícími způsoby:
      - Příjem přes:
      - HTS,
      - Internet (Voice over IP - VoIP).
      - Přesměrování na:
      - Jinou HTS,
      - Mobilní telefon,
      - Hlasovou schránku Memobox.
      - Odmítnutí.
      (10) Služba umožňuje další standardní funkce usnadňující práci s příchozími hovory:
      a) Telefonní seznam - z tohoto seznamu jsou zobrazována jména volajícího, pokud je v tomto seznamu obsažen. Dále je možno ze seznamu vybírat osoby pro přesměrování hovoru na jinou pevnou linku.
      b) Historii volání - zobrazí okno se seznamem posledních 200 příchozích hovorů, kde jsou dostupné detailní informace o těchto hovorech.
      c) Nastavení Služby - v této volbě je možno zadat čísla:
      - Své HTS,
      - Mobilního telefonu.
      d) Výběr příchozích hovorů
      - Přijmout všechny hovory - tato volba nemá žádná omezení, všechny příchozí hovory budou nabídnuty,
      - Odmítnout hovory volajících s profilem zakázané číslo - budou nabídnuta pouze volání, jejichž čísla v Telefonním seznamu nemají zapsána uvedený profil,
      - Přijmout pouze hovory volajících s profilem povolené číslo - budou nabídnuta pouze volání, jejichž čísla v Telefonním seznamu mají zapsána uvedený profil.
      (11) Tato Služba je neslučitelná s doplňkovými službami poskytovatele Čekající hovor a Přesměrování hovorů.
      (12) Uplatněním požadavku na zřízení Služby vyjadřuje účastník souhlas s tím, že poskytovatel zruší doplňkovou službu Čekající hovor, pokud je na HTS účastníka zřízena.
      (13) Při použití Služby není technicky možné současné použití doplňkové služby Přesměrování hovorů plně řízené účastníkem. Před spuštěním Služby a po celou dobu jejího používání musí být účastníkem deaktivována doplňková služba Přesměrování hovorů, pokud je na HTS účastníka zřízena. Po ukončení používání Služby může účastník doplňkovou službu Přesměrování hovorů opět aktivovat a hovory přesměrovat na požadované telefonní číslo.
      Čl.4
      Smluvní zabezpečení
      (1) Službu lze poskytnout všem účastníkům poskytovatele, kteří mají zřízenou HTS, přistoupí na ustanovení těchto Podmínek a uzavřou s provozovatelem smluvní vztah. Službu nelze technicky poskytnout u přípojky euroISDN poskytovatele a u telefonních stanic a přípojek ISDN jiných provozovatelů veřejné telefonní služby.
      (2) Požadavek na poskytnutí Služby je možné uplatnit u poskytovatele:
      a) osobně, případně v písemném styku;
      b) telefonicky prostřednictvím identifikačního kódu účastníka;
      c) telefonicky bez identifikačního kódu;
      d) elektronickou cestou prostřednictvím sítě Internet.
      (3) Smluvní vztah vzniká:
      e) dnem uzavření smlouvy v písemné formě. V tomto případě je smlouva uzavřena dnem podpisu smluvními stranami a není-li tento den totožný, pak okamžikem dodání potvrzeného návrhu smlouvy druhé smluvní straně (smluvním stranám);
      f) dnem uzavření smlouvy telefonicky pomocí identifikačního kódu účastníka. V tomto případě je smlouva uzavřena okamžikem uplatnění požadavku účastníkem a jeho autorizací;
      g) dnem uzavření smlouvy elektronickou cestou prostřednictvím Internetu (internetových stránek poskytovatele). V tomto případě je smlouva uzavřena okamžikem uplatnění požadavku účastníkem a jeho autorizací;
      h) dnem uzavření smlouvy na poskytnutí vybraných druhů telekomunikačních služeb telefonicky bez použití identifikačního kódu účastníka. V tomto případě je smlouva uzavřena okamžikem uplatnění požadavku účastníkem a jeho autorizací.
      Veškeré informace související s touto problematikou jsou zájemcům bezplatně poskytovány telefonickým centrem služeb poskytovatele, např. na telefonním čísle 800 123 456.
      (4) Při provádění právních úkonů souvisejících s uzavíráním smluvního vztahu jeho změnami a ukončením v písemné formě se smluvní strany mohou nechat zastoupit jinou fyzickou nebo právnickou osobou. Plná moc musí být udělena písemně a podpis zmocnitele musí být úředně ověřen.
      (5) Smluvní vztah uzavřený telefonicky či elektronicky prostřednictvím sítě Internet plně nahrazuje smluvní vztah uzavřený v písemné (listinné) podobě.
      (6) Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
      (7) Písemná smlouva se vyhotovuje ve 2 vyhotoveních s platností originálu s tím, že každá smluvní strana obdrží 1 vyhotovení.
      (8) Smluvní vztah o poskytování této Služby se uzavírá formou dodatku ke smlouvě k HTS.
      (9) Návrh na uzavření Služby v písemné formě se uplatňuje na tiskopisu vydaném poskytovatelem.
      (10) Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.
      (11) Služba je považována za zřízenou okamžikem odeslání identifikačních údajů potřebných k instalaci klientské části Služby elektronickou cestou (E-mail) na PC uživatele.
      (12) Poskytovatel může odmítnout návrh na uzavření Smlouvy:
      a) odmítne-li žadatel přistoupit na ustanovení těchto Podmínek nebo všeobecných podmínek vydaných poskytovatelem pro jednotlivé služby,
      b) nemá-li žadatel vyrovnány dluhy vůči poskytovateli z předchozího nebo jiného souběžného smluvního vztahu,
      c) lze-li důvodně předpokládat, že žadatel nebude stanovené podmínky dodržovat (např. jestliže v předchozím nebo i jiném současném smluvním vztahu porušovat, či porušuje, smluvní podmínky).
      (13) V případě odmítnutí návrhu smlouvy sdělí poskytovatel žadateli elektronickou nebo písemnou cestou do 20 kalendářních dnů ode dne uplatnění požadavku na poskytování této Služby konkrétní důvody odmítnutí.
      (14) Smluvní vztah končí:
      - odstoupení od Smlouvy s tím, že odstoupení je účinné dnem následujícím po dodání oznámení o odstoupení v písemné formě druhé smluvní straně,
      - písemnou výpovědí smluvního vztahu uzavřeného na dobu neurčitou s jednoměsíční výpovědní lhůtou, která začíná běžet od prvního dne zúčtovacího období následujícího po dodání (předání) výpovědi druhé smluvní straně,
      - písemnou dohodou stran smluvního vztahu,
      - zánikem účastnictví k HTS, u které je Služba poskytována.
      Čl.5
      Práva a povinnosti účastníka
      (1) Účastník má právo na poskytnutí Služby způsobem uvedeným v těchto Podmínkách.
      (2) Účastník má právo, dojde-li ke změně Podmínek, cen a cenových podmínek ukončit smluvní vztah o poskytování této služby odstoupením od Smlouvy ve lhůtě do 2 měsíců od účinnosti takové změny.
      (3) Účastník má právo na uplatnění reklamace na výši účtované částky za tuto Službu, případně na její kvalitu, úplnost apod. Uplatňování a projednávání reklamací se řídí platným Všeobecným reklamačním řádem společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s.
      (4) Odstranil-li účastník Služby závady, pro něž bylo přerušeno poskytování Služby poskytovatelem z důvodů dle čl. 6 odst. (9), obnoví poskytovatel provoz Služby.
      (5) Účastník Služby je povinen platit ceny za poskytnuté služby ve výši ceny platné v době poskytnutí Služby, a to ve lhůtě splatnosti uvedené na platebním dokladu.
      (6) V případě, že koncová zařízení použitá k zabezpečení Služby budou v majetku účastníka Služby, odpovídá účastník Služby za to, že budou splňovat zákonné předpoklady pro připojení k veřejným telekomunikačním sítím.
      (7) Účastník Služby se zavazuje učinit taková opatření, která znemožní zneužití Služby neoprávněnými osobami. Za důsledky případného zneužití odpovídá účastník Služby.
      Čl.6
      Práva a povinnosti poskytovatele
      (1) Poskytovatel je povinen informovat účastníka písemnou formou, případně jiným dohodnutým způsobem, o změnách cen a cenových podmínek za poskytovanou službu nejpozději 7 dní před provedením změny, pokud se nejedná o všeobecnou úpravu cen, resp. cenových podmínek, publikovanou v Telekomunikačním věstníku.
      (2) Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci vyúčtované ceny za poskytnutou službu, případně reklamaci rozsahu a kvality poskytované služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne dodání (převzetí reklamace).
      (3) Poskytovatel je oprávněn odmítnout uzavření Smlouvy o poskytování Služby, případně přerušit poskytování Služby v případě, že Účastník neplní podmínky účastnictví, tj. zejména řádně neplatí ceny účtované za poskytnuté telekomunikační služby Poskytovateli.
      (4) Poskytovatel je povinen poskytovat Službu nepřetržitě tak, aby odůvodněné požadavky účastníka Služby byly uspokojovány v souladu s uzavřenou Smlouvou a těmito Podmínkami.
      (5) Poskytovatel je povinen bez zbytečného odkladu vhodným způsobem informovat Účastníka Služby o změnách nebo jiných nepravidelnostech v poskytování Služby, které mu budou známy předem a o změnách cen a cenových podmínek.
      (6) Poskytovatel neodpovídá za škodu ani jiné újmy, které Účastníkovi Služby nebo jinému uživateli vzniknou tím, že požadovaná Služba byla poskytnuta vadně nebo nebyla poskytnuta vůbec, nebo tím, že Účastník Služby neoznámí ve stanovené lhůtě změnu identifikačních a jiných údajů.
      (7) Poskytovatel je oprávněn omezit, případně přerušit poskytování Služby na nezbytně nutnou dobu při přestavbách technického zařízení, měření nebo při odstraňování poruch a v době mimořádných opatření.
      (8) Poskytovatel zabezpečí bez zbytečného odkladu odstraňování případných závad, které se při poskytování Služby projeví.
      (9) Odstranil-li účastník Služby závady, pro něž bylo přerušeno poskytování Služby poskytovatelem, obnoví poskytovatel provoz Služby.
      (10) Poskytovatel neodpovídá za obsah přenášených zpráv.
      Čl.7
      Ceny, cenové a platební podmínky
      (1) Ceny za poskytování Služby jsou uvedeny v Ceníku vnitrostátních telekomunikačních služeb společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s.
      (2) Poskytovatel si vyhrazuje právo změny struktury a výše cen za poskytovanou Službu. Každá taková změna bude účastníkovi Služby vhodným způsobem oznámena. Účastník Služby má z tohoto důvodu právo ukončit smluvní vztah odstoupením od Smlouvy.
      (3) Ceny za zřízení a používání Služby poskytované dle těchto Podmínek se účtují pro poskytnutí Služby za podmínek uvedených v Ceníku vnitrostátních telekomunikačních služeb.
      (4) Za dobu přerušení provozu Služby poskytovatelem z důvodu porušených smluvních podmínek účastníkem Služby, se účtují ceny za používání Služby a dalších vlastností v plné výši dle Ceníku. Za opětovné uvedení Služby do provozu je účastníkovi Služby účtována cena za obnovení provozu.
      (5) Poskytovatel není povinen uhrazovat Účastníkovi Služby náhradu škody v důsledku neposkytnutí Služby nebo vadného poskytnutí Služby.
      (6) Vyúčtování cen za poskytování Služby je prováděno měsíčně, a to současně s vyúčtováním všech telekomunikačních služeb, které jsou účastníkovi Služby poskytovány ze strany poskytovatele. Jednotlivé účtované položky Služby jsou na příslušném platebním dokladu uvedeny samostatně.
      (7) Ceny za poskytnutou Službu je účastník Služby povinen uhradit ve výši a lhůtě splatnosti uvedené na platebním dokladu.
      (8) Nezaplatí-li účastník Služby ve lhůtě splatnosti uvedené na platebním dokladu ceny za poskytnuté telekomunikační služby a jiné související činnosti vážící se k předmětné Službě, aniž by byl účastníkovi Služby povolen odklad platby, je poskytovatel, po předchozím upozornění obsahujícím výzvu k úhradě a poučení o následcích nesplnění této povinnosti, oprávněn po marném uplynutí dodatečně stanovené lhůty přerušit poskytováním Služby. Stejný postup bude uplatněn v případech, kdy byl účastníkovi Služby povolen odklad platby v souvislosti s reklamačním řízením, a on v termínu stanoveném ve vyrozumění o výsledku reklamačního řízení nezaplatí dlužnou částku. Podání námitky proti vyřízení reklamace u Úřadu nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtované ceny ve výši platné v době poskytnutí Služby, či jiné související činnosti. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má poskytovatel právo ukončit smluvní vztah postupem dle těchto Podmínek, poskytovatel má právo zvýšit dlužnou částku o úrok z prodlení, a to počínaje prvním dnem prodlení a o náklady na oprávněně vystavená písemná upozornění.
      (9) Při přerušení provozu Služby z důvodu závad veřejné telekomunikační sítě provozované poskytovatelem trvající nepřetržitě déle než pět kalendářních dní, pokud za závadu mající za následek přerušení provozu Služby účastník Služby neodpovídá, sníží poskytovatel v rámci reklamačního řízení ceny za používání Služby dle Všeobecného reklamačního řádu poskytovatele. Předpokladem je, že účastník Služby bez zbytečného odkladu uvědomí poskytovatele o vzniku závady mající za následek přerušení provozu Služby nebo se poskytovatel o vzniku takovéto závady dozví jinak a účastník Služby poskytne nezbytnou součinnost při odstraňování závady. Tato lhůta se počítá ode dne, kdy účastník Služby oznámil poskytovateli závadu nebo se poskytovatel o závadě dozvěděl jinak.
      (10) Pokud Službu bylo možno využít jen částečně nebo jí nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně provozovatele, zajistí provozovatel odstranění závady v rámci reklamačního řízení a sníží přiměřeně cenu za nekvalitně poskytnutou Službu dle okolností konkrétního případu. Předpokladem je, že účastník Služby bez zbytečného odkladu uvědomí poskytovatele o vzniku závady mající za následek přerušení provozu Služby nebo se poskytovatel o vzniku takovéto závady dozví jinak a účastník Služby poskytne nezbytnou součinnost při odstraňování závady. Tato lhůta se počítá ode dne, kdy účastník Služby oznámil poskytovateli závadu nebo se poskytovatel o závadě dozvěděl jinak.
      Čl.8
      Dodací lhůty
      (1) Poskytovatel zřizuje Službu do 3 pracovních dnů od uzavření smluvního vztahu, nebylo-li s účastníkem dohodnuto jinak.
      Čl.9
      Reklamace, stížnosti
      (1) Reklamace se vyřizují podle ustanovení platného Všeobecného reklamačního řádu vydaného společností ČESKÝ TELECOM, a. s.
      (2) Stížnosti vyřizují organizační složky poskytovatele podle vládní vyhlášky č. 150/1958 Ú. l.
      (3) Je-li podstatou stížnosti reklamace kvality, rozsahu nebo ceny poskytnuté Služby nebo jiné související činnosti, postupuje se při jejím vyřizování bez ohledu na označení podání podle zásad Všeobecného reklamačního řádu společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s.
      Čl.10
      Rozhodné právo
      (1) Smluvní vztah vzniklý při poskytování Služby se v případě nepodnikající fyzické osoby řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů, a v ostatních případech se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
      (2) Právní vztahy při poskytování Služby se dále řídí právním řádem České republiky, Smlouvou a těmito Podmínkami, Všeobecným reklamačním řádem společnosti ČESKÝ TELECOM, a. s., platným vnitrostátním a mezinárodním ceníkem, Všeobecnými podmínkami pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností. Podmínky, reklamační řád a platné ceníky jsou k nahlédnutí na všech kontaktních místech poskytovatele určených pro styk s veřejností a na webové adrese poskytovatele www.telecom.cz.
      (3) V případě, kdyby se dostaly Smlouva, Podmínky, Všeobecné podmínky pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností a Ceník do vzájemného rozporu, platí následující pořadí závaznosti:
      (a) Smlouva,
      (b) Podmínky,
      (c) Všeobecné podmínky pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností,
      (d) Ceník.
      Čl.11
      Závěrečná ustanovení
      (1) Tyto Podmínky nabývají platnosti dnem podpisu zástupcem poskytovatele a účinnosti dnem 15.2.2003.
      (2) Poskytovatel je oprávněn měnit a doplňovat Podmínky a jejich přílohy, ceníky písemným dodatkem při změně technických, provozních, obchodních nebo organizačních podmínek na straně poskytovatele nebo z důvodu změny obecně závazných právních předpisů.
      (3) Podmínky a jejich případné změny jsou zveřejňovány v Telekomunikačním věstníku. Tyto dokumenty jsou k nahlédnutí na všech kontaktních místech poskytovatele určených pro styk s veřejností a na webové adrese poskytovatele www.telecom.cz.
      V Praze dne 26.11.2003
      Za ČESKÝ TELECOM, a. s.
      Ing. David Duroň, v. r.
      Chief Marketing Officer
      ČESKÝ TELECOM, a. s.

      Novinky v eshopu

      Online konference

      • 30.11.2023Daňové spory (online - živé vysílání) - 30.11.2023
      • 01.12.2023Nový stavební zákon v detailu III – hmotné právo a prováděcí předpisy (online - živé vysílání) - 1.12.2023
      • 05.12.2023Trestní odpovědnost právnických osob a compliance programy: praktické poznatky a zkušenosti (interaktivní seminář) (online - živé vysílání) - 5.12.2023
      • 06.12.2023Manuál přípravy na soutěžní šetření (online - živé vysílání) - 6.12.2023
      • 08.12.2023Novinky v soutěžním právu (online - živé vysílání) - 8.12.2023

      Online kurzy

      • Zvlášť zranitelná oběť „aneb jak jí můžeme z pozice zmocněnce pomoci“
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (říjen 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (srpen 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (červenec 2023)
      • Aktuality z práva veřejných zakázek (červen 2023)
      Lektoři kurzů
      JUDr. Tomáš Sokol
      JUDr. Tomáš Sokol
      Kurzy lektora
      JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
      JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
      Kurzy lektora
      Mgr. Veronika  Pázmányová
      Mgr. Veronika Pázmányová
      Kurzy lektora
      Mgr. Marek Bednář
      Mgr. Marek Bednář
      Kurzy lektora
      Mgr. Michaela Riedlová
      Mgr. Michaela Riedlová
      Kurzy lektora
      JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
      JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
      Kurzy lektora
      Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
      Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
      JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
      JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
      Kurzy lektora
      JUDr. Tomáš Nielsen
      JUDr. Tomáš Nielsen
      Kurzy lektora
      všichni lektoři

      Magazíny a služby

      • EPRAVO.CZ Magazine 2023
      • Monitoring judikatury (24 měsíců)
      • Monitoring judikatury (12 měsíců)
      • Monitoring judikatury (6 měsíců)

      Nejčtenější na epravo.cz

      • 24 hod
      • 7 dní
      • 30 dní
      • Fyzická osoba jako poskytovatel zajištění podnikatelského úvěru – jedná jako podnikatel nebo spotřebitel?
      • Elektronické pracovněprávní dokumenty po novele zákoníku práce
      • „Job sharing“ – převažující výhody či nevýhody?
      • Specifika výslechu obětí trestné činnosti
      • Důkazní břemeno
      • 10 otázek pro … Lucii Hrdou
      • Aktuality z prava verejnych zakazek listopad 2023
      • Sousedská práva a mimořádné vydržení v judikatuře Nejvyššího soudu ČR
      • Aktuální trendy ESG reportů
      • Elektronické pracovněprávní dokumenty po novele zákoníku práce
      • Předžalobní výzva a její výklad v praxi
      • Návrh dlužníka na moderaci smluvní pokuty soudem podle judikatury nejvyššího soudu
      • Home office – práce na dálku
      • Vládní konsolidační balíček prošel Sněmovnou. Přinášíme přehled nejdůležitějších změn
      • Právo na víkend - týden v české justici očima šéfredaktora
      • Co smí myslivecká stráž? A kdy může zastřelit psa nebo kočku?
      • Dohody nejen ve světle novely zákoníku práce
      • Delší dovolená nebo příspěvek na stravování?
      • Právnická firma roku 2023
      • Umělá inteligence a právo. Patrně první rozsudek ve věci umělé inteligence
      • Smluvní pokuta (po novu) v kontextu dalších aktuálních rozhodnutích Nejvyššího soudu
      • Výběr z judikatury nejen k zákoníku práce z r. 2023 - část 2.
      • Promlčení pohledávky na zaplacení faktury
      • Českou republiku čeká transpozice další evropské směrnice v oblasti pracovního práva

      Pracovní pozice

      Soudní rozhodnutí

      Exekuce

      Při zkoumání, zda exekuční titul netrpí zásadními vadami není relevantní, zda a jak efektivně hájil povinný svá práva v nalézacím řízení. Zastavení řízení z důvodu...

      Důkazní břemeno

      V případě řešení otázky zákazu výpovědi neznamená prokázání těhotenství zaměstnankyně v určité době před doručením výpovědi z pracovního poměru, že zaměstnavatel nese...

      Změna závazku

      Jestliže smluvní strany dohodou změní v průběhu závazkového vztahu obsah vzájemných práv a povinností, v důsledku čehož vznikne věřiteli další pohledávka, neexistuje žádný...

      Dokazování (exkluzivně pro předplatitele)

      Důkazními prostředky listinné povahy v občanském soudním řízení mohou být (podle okolností projednávané věci) též písemná (čestná) prohlášení fyzických osob, jsou-li...

      Náklady řízení

      Pokud odvolací soud ve sporu o určení vlastnictví k nemovitosti vyjde z fiktivní tarifní hodnoty 50 000 Kč podle § 9 odst. 4 písm. b) advokátního tarifu, ač účastníci řízení i soud...

      Hledání v rejstřících

      • mapa serveru
      • o nás
      • reklama
      • podmínky provozu
      • kontakty
      • publikační podmínky
      • FAQ
      • obchodní a reklamační podmínky
      • Ochrana osobních údajů - GDPR
      • Nastavení cookies
      100 nej
      © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2023, ISSN 1213-189X      developed by Actimmy
      Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
      Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

      Jste zde poprvé?

      Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.


      Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního video tréningu od jednoho z nejznámějších českých advokátů a rozhodců JUDr. Martina Maisnera, Ph.D., MCIArb, a to "Taktika vyjednávání o smlouvách".


      Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


      Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



      Nezapomněli jste něco v košíku?

      Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


      Přejít do košíku


      Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.