epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    21. 11. 2018
    ID: 108412upozornění pro uživatele

    "Prospektová" Novela zákona o podnikání na kapitálovém trhu

    Jak jsme informovali čtenáře serveru epravo.cz již v březnu tohoto roku[1], má být od 21. 7. 2019 v celé Evropské unii aplikováno nové nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/1129 o prospektu, který má být uveřejněn při veřejné nabídce nebo přijetí cenných papírů k obchodování na regulovaném trhu, a o zrušení směrnice 2003/71/ES („Nařízení“).

     
    Glatzová & Co., s.r.o. 
     
    Na očekávaný vstup nového Nařízení v účinnost nyní reaguje legislativní aktivita Ministerstva financí („MF“), které v této souvislosti dne 10. 10. 2018 předložilo vládě návrh zákona, kterým se mění zákon o podnikání na kapitálovém trhu a další související zákony („Novela“). Přehled nejvýznamnějších změn, které by měla Novela přinést v oblasti veřejné nabídky a prospektu cenného papíru, přinášíme v tomto článku. Novela obsahuje některé další dílčí změny, které se týkají zejména zákona o investičních společnostech a investičních fondech, insolvenčního zákona a zákona o doplňkovém penzijním spoření, avšak těmito dalšími změnami se pro omezený rozsah tohoto článku nezabýváme.

    Reklama
    Nemáte ještě registraci na epravo.cz?

    Registrujte se, získejte řadu výhod a jako dárek Vám zašleme aktuální online kurz na využití umělé inteligence v praxi.

    REGISTROVAT ZDE
    ADAPTACE NAŘÍZENÍ O PROSPEKTU V ZÁKONĚ O PODNIKÁNÍ NA KAPITÁLOVÉM TRHU

    Současná právní úprava veřejné nabídky cenných papírů a prospektu cenného papíru je obsažena v části čtvrté zákona 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, ve znění pozdějších předpisů („
    Reklama
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    5.8.2025 13:003 975 Kč s DPH
    3 285 Kč bez DPH

    Koupit

    ZPKT“), konkrétně v ustanoveních § 34 až 36m, přičemž tato úprava vychází ze směrnice Evropského parlamentu a Rady 2003/71/ES o prospektu, který má být zveřejněn při veřejné nabídce nebo přijetí cenných papírů k obchodování, a je doplněna přímo použitelným nařízením Komise (ES) č. 809/2004, kterým se provádí směrnice Evropského parlamentu a Rady 2003/71/ES, pokud jde o údaje obsažené v prospektech, úpravu prospektů, uvádění údajů ve formě odkazu, zveřejňování prospektů a šíření inzerátů.

    Jak napovídá název Nařízení, dosavadní směrnice č. 2003/71/ES, včetně jejího prováděcího nařízení č. 809/2004, se s účinkem od 21. 7. 2019 v plném rozsahu zrušují. MF v této souvislosti navrhuje v celém rozsahu vypustit dosavadní regulaci veřejné nabídky cenných papírů a prospektu cenného papíru ze ZPKT, a to s jedinou výjimkou dosavadního § 36b ZPKT o odpovědnosti za obsah prospektu, který bude nově přesunut a přečíslován na § 34. Vedle toho MF navrhuje v návaznosti na čl. 41 Nařízení vložení zcela nového ustanovení § 35 ukládajícího emitentům zavedení mechanismu k hlášení porušení nebo hrozícího porušení Nařízení podle § 12i ZPKT. V souvislosti s Nařízením se navrhuje i kompletní vypuštění dosavadního § 57 ZPKT o podmínkách pro přijetí cenných papírů k obchodování na regulovaném trhu.

    VEŘEJNÁ NABÍDKA, CENNÉ PAPÍRY, POVINNOST UVEŘEJNIT PROSPEKT, VÝJIMKY Z POVINNOSTI UVEŘEJNIT PROSPEKT

    Komplexní úprava veřejné nabídky cenných papírů, prospektu cenného papíru a podmínek pro přijetí cenných papírů k obchodování na regulovaném trhu bude po Novele obsažena (téměř) výlučně v Nařízení, včetně definice veřejné nabídky, povinnosti uveřejnit prospekt a výjimek z této povinnosti, obsahu a formátu prospektu a shrnutí prospektu, jakož i pravidel pro schvalování prospektu a pro uveřejňování prospektů.

    Takto např. Nařízení obsahuje definici veřejné nabídky cenných papírů [čl. 2 písm. d), dosavadní § 34 odst. 1 ZPKT], kterou vymezuje jako „sdělení osobám v jakékoli podobě a jakýmkoli způsobem, které uvádí dostatečné informace o podmínkách nabídky a cenných papírech, které jsou nabízeny, tak, aby byl investor schopen rozhodnout se o koupi nebo o upsání těchto cenných papírů“. Vzhledem k tomu, že již předchozí definice § 34 odst. 1 ZPKT vycházela z harmonizovaného znění směrnice č. 2003/71/ES, obsahově se po účinnosti Nařízení ve vymezení veřejné nabídky nic nezmění.

    Pro účely veřejné nabídky již nadále nebude přímo použitelná definice investičních cenných papírů podle § 3 odst. 2 ZPKT, neboť Nařízení v čl. 2 písm. a) autonomně vymezuje cenné papíry, kterých se regulace veřejné nabídky a prospektu týká, a to konkrétně odkazem na definici převoditelných cenných papírů dle směrnice MiFID II (2014/65/EU). Regulace veřejné nabídky se tedy bude týkat cenných papírů, které jsou obchodovatelné na kapitálovém trhu, s výjimkou platebních nástrojů, jako jsou (i) akcie a další cenné papíry rovnocenné akciím, podílům v osobních společnostech či jiných subjektech, včetně cenných papírů nahrazujících akcie, (ii) dluhopisy a jiné dluhové cenné papíry, včetně cenných papírů nahrazujících tyto cenné papíry, a (iii) všechny ostatní cenné papíry, se kterými je spojeno právo nabývat nebo prodávat takové převoditelné cenné papíry nebo ze kterých vyplývá právo na vypořádání v penězích, jež se určuje odkazem na převoditelné cenné papíry, měny, úrokové sazby nebo výnosy, komodity nebo jiné indexy či míry. Ačkoli je příkladný výčet Nařízení užší než dosavadní výčet § 3 odst. 2 ZPKT, je zřejmé, že i v tomto ohledu nedochází obsahově v regulaci veřejné nabídky cenných papírů k žádné změně.

    Povinnost uveřejnit prospekt bude dle čl. 3 odst. 1 a 3 Nařízení nadále platit pro všechny veřejné nabídky cenných papírů a pro každé přijetí cenných papírů k obchodování na regulovaném trhu, ledaže by se uplatnila některá z výjimek z této povinnosti (k tomu srov. dále). Stejně jako dosud se povinnost uveřejnit prospekt týká emitentů cenných papírů, osob veřejně nabízejících cenné papíry a osob, které žádají o přijetí cenných papírů k obchodování na regulovaném trhu.

    Nepříznivou zprávou pro emitenty je, že MF se rozhodlo v návrhu Novely nevyužít diskreci dle čl. 3 odst. 2 Nařízení, která umožňuje členským státům vyloučit použití pravidel o prospektu na emise až o objemu 8.000.000 EUR za 12 měsíců. Pro emise cenných papírů v ČR se tedy dle návrhu Novely uplatní obecné osvobození podle čl. 1 odst. 3 Nařízení, které vyjímá z působnosti Nařízení veřejné nabídky cenných papírů s celkovou hodnotou protiplnění 1.000.000 EUR za posledních 12 po sobě jdoucích měsíců. Legislativní proces je však na počátku a nelze vyloučit, že v jeho průběhu nebude vznesen podnět k aplikaci této diskrece.

    Nařízení v čl. 1 odst. 4 zachovává doposud známé výjimky z povinnosti uveřejnit prospekt dle § 35 odst. 2 a 4 ZPKT a tato povinnost se tedy nadále neuplatní zejména na nabídky určené pouze kvalifikovaným investorům, dále tzv. privátní nabídky (private placement), tj. nabídky určené méně než 150 osobám v každém členském státě nepočítaje v to kvalifikované investory, nabídky cenných papírů s minimální jmenovitou hodnotou 100.000 EUR a nabídky s minimální investicí 100.000 EUR.

    NOVÉ KOMPETENCE ČNB A NOVÉ SANKCE PRO EMITENTY

    Veřejnoprávní kompetence dle Nařízení vykonává v každém členském státě tzv. příslušný orgán, který si každý členský stát určí podle čl. 31 Nařízení. Novela v této souvislosti pochopitelně počítá s rozšířením dosavadního § 192a ZPKT, dle kterého bude příslušným orgánem podle Nařízení Česká národní banka („ČNB“).

    V kompetenci ČNB jako příslušného orgánu tedy bude zejména schvalování prospektů dle čl. 20 Nařízení nebo např. ověřování propagačních sdělení dle čl. 22 Nařízení. Vedle toho Novela výslovně umožňuje ČNB přijímat speciální opatření podle čl. 32 odst. 1 Nařízení, a to konkrétně např. požadovat od emitentů zahrnutí doplňujících informací do prospektu, pozastavit veřejnou nabídku cenných papírů, zakázat nebo pozastavit propagační sdělení, zakázat obchodování na regulovaném trhu nebo v případě opakovaného a závažného porušování Nařízení zamítnout konkrétnímu emitentovi schválení prospektu až na 5 let.

    Novela v návaznosti na čl. 38 Nařízení rovněž zavádí novou skutkovou podstatu přestupku spočívající v porušení povinností nebo zákazů dle Nařízení, a to jak pro podnikající i nepodnikající fyzické osoby, tak pro právnické osoby. Novela umožňuje ČNB uložit fyzickým osobám za takový přestupek pokutu až do (i) 18.228.000 Kč (ekvivalent 700.000 EUR) nebo (ii) dvojnásobku neoprávněného prospěchu, je-li možné jej zjistit. Právnickým osobám pak bude možné za přestupek uložit pokutu dokonce až do (i) 130.200.000 Kč (ekvivalent 5.000.000 EUR), (ii) 3 % celkového ročního obratu podle řádné nebo konsolidované účetní závěrky, nebo (iii) dvojnásobku neoprávněného prospěchu, je-li možné jej zjistit.

    ÚČINNOST NOVELY A DŘÍVE SCHVÁLENÉ PROSPEKTY

    Účinnost Novely je navržena v souladu s plnou použitelností Nařízení na den 21. 7. 2019. Pokud jde o prospekty schválené ČNB před tímto datem, obsahuje čl. 46 odst. 3 Nařízení zvláštní přechodné ustanovení, dle něhož prospekty schválené podle ZPKT se nadále řídí ZPKT až do konce své platnosti nebo do 21. 7. 2020, a to podle toho, co nastane dříve.

    NOVINKY V ÚPRAVĚ DLUHOPISŮ

    V souvislosti s adaptací Nařízení zavádí Novela explicitní povinnost přidělení ISIN každé emisi dluhopisů, čímž má být zajištěna dohledatelnost konkrétních emisí.

    Každý emitent dluhopisů bude dále povinen v emisních podmínkách uvést informaci, zda a v jakém rozsahu vykonává ČNB dohled nad emisí dluhopisů a nad emitentem, a informaci o tom, že v případě, že prospekt schvaluje ČNB, byl tento prospekt posouzen ČNB jen z hlediska úplnosti údajů v něm obsažených, že ČNB neposuzovala hospodářské výsledky ani finanční situaci emitenta a že ČNB schválením prospektu negarantuje budoucí ziskovost emitenta ani jeho schopnost splatit výnosy nebo jmenovitou hodnotu cenného papíru. V praxi se lze již nyní setkat s požadavkem ČNB na zahrnutí této informace do prospektu, resp. ČNB tuto informaci vždy výslovně uvádí v odůvodnění správního rozhodnutí o schválení prospektu.

    DALŠÍ ÚPRAVY ZÁKONA PODNIKÁNÍ NA KAPITÁLOVÉM TRHU NESOUVISEJÍCÍ S NAŘÍZENÍM O PROSPEKTU

    Nad rámec adaptace Nařízení provádí Novela některé další úpravy ZPKT, včetně oprav chybných odkazů a legislativně-technických chyb.

    Z věcných úprav stojí za zmínku např. legislativní vyjasnění § 10 ZPKT, že jednatelé obchodníka s cennými papíry nejsou povinni jednat navenek jako kolektivní orgán,[2] nebo omezení požadavku na maturitní zkoušku a odbornou zkoušku podle § 14b ZPKT pouze na případy poskytování investičních služeb „drobným zákazníkům“, tedy těm, kteří nesplňují kritéria profesionálních zákazníků. Pracovníci poskytující investiční služby pouze profesionálním zákazníkům již nebudou muset mít maturitu ani odbornou zkoušku, nadále však bude potřeba, aby měli potřebné znalosti, dovednosti a zkušenosti.

    Dále se mezi informace, které je obchodník s cennými papíry povinen poskytnout před poskytnutím investiční služby dle § 15d ZPKT, doplňuje informace o systému odškodnění zákazníků a systému pojištění pohledávek z vkladů, která byla dle MF „omylem zrušena poslední novelou.“

    Ve vztahu k nahrávání telefonických hovorů a elektronické komunikace podle § 17 ZPKT jde Novela nad rámec povinné transpozice směrnice MiFID II a vrací právní úpravu do stavu před 3. 1. 2018, kdy nadále má být předmětem nahrávání veškerá komunikace se zákazníkem týkající se obchodů a investičních služeb, a nikoli již pouze komunikace zahrnující přijetí, předání nebo provedení pokynu zákazníka.

    ZÁVĚR

    Jak je zřejmé z výše uvedeného přehledu některých připravovaných změn ZPKT, čeká regulaci veřejného nabízení a prospektu cenných papírů od července 2019 v mnoha aspektech výrazná proměna. Vzhledem k tomu, že k nabytí účinnosti samotného Nařízení i Novely má dojít až za 8 měsíců a legislativní proces je teprve na samém počátku, lze očekávat, že návrh Novely dozná od současné podoby až do publikace ve Sbírce zákonů ještě mnoha změn. Zejména emitenti a osoby nabízející cenné papíry by měli věnovat připravované Novele náležitou pozornost a nepodcenit přípravu na vstup nové právní úpravy v účinnost.


    Mgr. et Mgr. Filip Murár,
    Advokát / Senior Associate


    GLATZOVA & Co., s.r.o.

    Betlémský palác, 
    Husova 5
    110 00 Praha 1

    Tel.:        +420 224 401 440
    Fax:        +420 224 248 701
    e-mail:    office@glatzova.com

    ______________________
    [1] MURÁR, Filip. Co přinese nové evropské nařízení o prospektu? Epravo.cz, 22.3.2018, k dispozici >>> zde. 
    [2] Tento závěr potvrdila již 18.10.2018 ČNB v dokumentu „Požadavky na vedoucí orgán investičního zprostředkovatele (právnické osoby) podle ZPKT od 3. 1. 2018“, K dispozici >>> zde.


    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz

    Mgr. et Mgr. Filip Murár
    21. 11. 2018

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    Další články:

    • Vysokorychlostní variace dle smluvních podmínek FIDIC: případová studie z D5507
    • Od konkurenční doložky k právní nejistotě: kontroverzní výklad Nejvyššího soudu v rozsudku 27 Cdo 1236/2024
    • Jak dlouho po podání žádosti o vydání stavebního povolení musí žadatel udržovat podkladová stanoviska platná a aktuální?
    • Compliance z pohledu obchodní korporace a přínos compliance programu pro obchodní korporaci
    • Obchodní vedení společnosti
    • Byznys a paragrafy, díl 12.: Právní Due Diligence
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Investiční dotazník u právnických osob a test vhodnosti
    • Řádné prověření podnětu jako podklad pro místní šetření (nález Ústavního soudu)
    • Přístupnost k vybraným výrobkům a službám po implementaci Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/882 ze dne 17. dubna 2019 o požadavcích na přístupnost u výrobků a služeb – na koho dopadne nová právní úprava?
    • Ověření podpisu advokátem a „nestrannost“ advokáta

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 05.08.2025ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    • 12.08.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 12.8.2025
    • 19.08.2025Microsoft Copilot od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 19.8.2025
    • 26.08.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 26.8.2025
    • 02.09.2025Pracovní smlouva prakticky (online - živé vysílání) - 2.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Jak správně elektronicky doručovat zaměstnanci
    • Dawn-raid a.k.a. místní šetření: Ústavní soud potvrzuje potřebu zvýšené opatrnosti u konkurenčních podnětů
    • Moderační právo
    • Dodání elektronického systému spisové služby po 1.7.2025
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Veřejně přístupná účelová komunikace a její znaky
    • Evropská zdravotní data pod lupou: Co přináší nová regulace a datová centra (EHDS)?
    • Znamená „převedení na jinou práci“ stále to, co říká zákon?
    • Veřejně přístupná účelová komunikace a její znaky
    • Znamená „převedení na jinou práci“ stále to, co říká zákon?
    • Musí žák platit školné za výuku nevyžádaného předmětu?
    • Dodání elektronického systému spisové služby po 1.7.2025
    • AI revoluce v právní praxi: 10 specializovaných kurzů, které změní váš způsob práce
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Zaplacení skladného není podmínkou pro vydání skladované věci
    • Jak správně elektronicky doručovat zaměstnanci
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Dítě a dovolená v zahraničí: Co dělat, když druhý rodič nesouhlasí s cestou?
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?
    • Finální podoba flexibilní novely zákoníku práce nabyla účinnosti - co nás čeká?

    Soudní rozhodnutí

    Moderační právo

    Součástí práva na spravedlivý proces ve smyslu čl. 36 odst. 1 Listiny základních práv a svobod a čl. 6 odst. 1 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod je rovněž povinnost...

    Korunové dluhopisy

    Restriktivnímu či extenzivnímu výkladu ustanovení daňových zákonů při využití obecně uznávaných interpretačních metod ústavní pořádek nebrání. Neurčitost zákona a možnost...

    Blanketní stížnost

    Krajský soud tím, že rozhodl před uplynutím konce stěžovatelem avizované lhůty pro doplnění odůvodnění blanketní stížnosti, a navíc v situaci, kdy odůvodnění stížnosti již...

    Blanketní stížnost (exkluzivně pro předplatitele)

    Nepřihlédne-li stížnostní soud k odůvodnění stížnosti původně podané jako blanketní, ač měl odůvodnění v době rozhodování o stížnosti k dispozici, může porušit právo...

    Dovolání (exkluzivně pro předplatitele)

    Podle judikatury Nejvyššího soudu, spočívá-li rozsudek odvolacího soudu na posouzení vícero právních otázek, z nichž každé samo o sobě vede k zamítnutí žaloby, není dovolání...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.