epravo.cz

Přihlášení / registrace

Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se


Zapomenuté heslo
    Přihlášení / registrace
    • ČLÁNKY
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • insolvenční právo
      • finanční právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • evropské právo
      • veřejné zakázky
      • ostatní právní obory
    • ZÁKONY
      • sbírka zákonů
      • sbírka mezinárodních smluv
      • právní předpisy EU
      • úřední věstník EU
    • SOUDNÍ ROZHODNUTÍ
      • občanské právo
      • obchodní právo
      • správní právo
      • pracovní právo
      • trestní právo
      • ostatní právní obory
    • AKTUÁLNĚ
      • 10 otázek
      • tiskové zprávy
      • vzdělávací akce
      • komerční sdělení
      • ostatní
      • rekodifikace TŘ
    • Rejstřík
    • E-shop
      • Online kurzy
      • Online konference
      • Záznamy konferencí
      • EPRAVO.CZ Premium
      • Konference
      • Monitoring judikatury
      • Publikace a služby
      • Společenské akce
      • Advokátní rejstřík
      • Partnerský program
    • Předplatné
    29. 11. 2021
    ID: 113839upozornění pro uživatele

    Založení agentury práce

    Ustanovení § 307a a následující zákona 262/2006 Sb., zákoník práce („zákoník práce“) a dále § 14 až § 66 zákona 435/2004 Sb., o zaměstnanosti („zákon o zaměstnanosti“) normují problematiku zprostředkování zaměstnání a agenturního zaměstnávání.

    Tento příspěvek se však nebude věnovat soukromoprávním aspektům agenturního zaměstnávání obsaženým v zákoníku práce, jejichž hlavním cílem je nastavit v souladu s evropskou legislativou pravidla vzájemných vztahů mezi agenturou práce, uživatelem a přidělovaným zaměstnancem.

    Hlavním cílem tohoto příspěvku naopak bude přiblížit veřejnoprávní rovinu problematiky agenturního zaměstnávání, zejména pak proces založení agentury práce a úskalí s tím spojená.

    Reklama
    Nemáte ještě registraci na epravo.cz?

    Registrujte se, získejte řadu výhod a jako dárek Vám zašleme aktuální online kurz na využití umělé inteligence v praxi.

    REGISTROVAT ZDE

    Zprostředkování zaměstnání

    Co se rozumí zprostředkováním zaměstnání je normováno v § 14 zákona o zaměstnanosti, podle kterého existují tři samostatné varianty zprostředkování, a sice (i) vyhledání zaměstnání pro fyzickou osobu, která se o práci uchází, a vyhledání zaměstnanců pro zaměstnavatele, který hledá nové pracovní síly, (ii) zaměstnávání fyzických osob za účelem výkonu jejich práce pro uživatele, kterým se rozumí jiná právnická nebo fyzická osoba, která práci přiděluje a dohlíží na její provedení a (iii) poradenská a informační činnost v oblasti pracovních příležitostí. Zprostředkování mohou podle zákona o zaměstnanosti poskytovat jen krajské pobočky úřadu práce a právnické nebo fyzické osoby, pokud mají příslušné povolení agentury práce.

    Reklama
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    5.8.2025 13:003 975 Kč s DPH
    3 285 Kč bez DPH

    Koupit

    Úvodem je důležité zmínit, že zprostředkování zaměstnání, a tedy i výkon činnosti agentury práce, nespadá do působnosti zákona 455/1991 Sb., živnostenský zákon (§ 3 odst. 3 písm. r) a veškerá úprava je tak obsažená v zákoně o zaměstnanosti. Ten tedy kromě komplexu práv a povinností existujících při provozování zprostředkování zaměstnání agenturou práce upravuje rovněž i proces získání licence k založení agentury práce.

    Podstatné přitom je, že existují odlišná pravidla pro zprostředkování zaměstnání dle § 14 odst. 1 písm. b) na straně jedné a ostatních dvou typů zprostředkování na straně druhé. Tím základním rozdílem je výše správních poplatků za zahájení řízení o udělení dané licence, kdy za ad (i) a ad (iii) výše musí žadatel uhradit správní poplatek ve výši 5.000 Kč, zatímco za ad (ii) je nutné uhradit správní poplatek ve výši 25.000 Kč. Tato skutečnost má ještě jeden praktický dopad a sice to, že podá-li kterýkoli subjekt žádost o udělení licence pro všechny typy zprostředkování, zahájí příslušný správní úřad vždy dvě samostatná řízení. Licence ke zprostředkování zaměstnání dle § 14 odst. 1 písm. b) se navíc poprvé uděluje pouze na omezenou dobu a při jejím opakovaném udělení se hradí nový správní poplatek ve výši 15.000 Kč.

    Dalšími rozdíly, ze kterých je patrné, že na zprostředkování zaměstnání dle § 14 odst. 1 písm. b) zákona o zaměstnanosti jsou kladeny mnohem vyšší administrativní nároky, jsou, že pro tento typ zprostředkování si musí budoucí potenciální držitel licence zřídit speciální druh pojištění ve smyslu § 58a zákona o zaměstnanosti, a že bude-li mu licence udělena, bude povinen uhradit speciální kauci ve smyslu § 60b zákona o zaměstnanosti ve výši 500.000 kč. Zákon o zaměstnanosti rovněž normuje různé druhy evidenčních povinností, přičemž tyto jsou v § 59 odlišně stanoveny pro zprostředkovatelskou činnost dle písm. a) a dle písm. b). Toto všechno jsou rozdíly, na které musí potenciální žadatel myslet, než žádost o udělení licence Generálnímu ředitelství úřadu práce („GŘÚP“) coby příslušnému orgánu podá, neboť nemají pouze organizační, ale i ekonomické dopady.

    Podmínky udělení licence

    Stěžejní část zákona o zaměstnanosti stran agenturního zaměstnávání obsahuje pravidla pro podání žádosti o udělení licence a podmínky, které musí každý subjekt splnit, aby bylo této jeho žádosti vyhověno. Tyto se dají rozdělit do několika samostatných kategorií.

    Žádající subjekt

    Kromě rozdílů již uvedených shora se podmínky pro udělení licence částečně liší také podle toho, zda je žádajícím subjektem fyzická nebo právnická osoba. V případě fyzické osoby se musí jednat o osobu starší 18 let, která je svéprávná, bezúhonná, odborně způsobilá s bydlištěm na území České republiky, která zároveň nesměla v posledních 3 letech vykonávat funkci odpovědného zástupce u právnické osoby, které bylo povolení ke zprostředkování zaměstnání odejmuto z důvodu porušování zákonných povinností. Právnická osoba musí splňovat podmínku bezúhonnosti, přičemž ostatní pravidla vztahující se k fyzické osobě musí splňovat její odpovědní zástupce (viz níže).

    Za bezúhonnou se ve smyslu zákona o zaměstnanosti považuje osoba, která nebyla pravomocně odsouzena pro úmyslný trestný čin nebo pro trestný čin proti majetku. V této souvislosti je třeba upozornit, že zákon o zaměstnanosti a GŘÚP jsou velmi přísné v dokládání dokumentace prokazující bezúhonnost. Veškeré doklady prokazující bezúhonnost, ať už právnické nebo fyzické osoby totiž nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud přitom žádost podává zahraniční osoba, musí doložit příslušný výpis z rejstříku trestů nejen ze země, které je občanem, ale také ze všech zemích, ve kterých po dobu posledních 3 let pobývala/působila nepřetržitě alespoň po dobu 6 měsíců. Z tohoto pravidla přitom neexistují žádné výjimky, jak v některých případech umožňuje právě např. živnostenský zákon. S ohledem na vysoký stupeň formalismu ve správním řízení o vydání licence potom lze doporučit, aby i občan České republiky, u kterého si výpis z rejstříku trestů opatřuje GŘÚP sám, doložil výpis cizího státu, pokud na jeho území pobýval v posledních 3 letech alespoň 6 měsíců.

    Pokud se odborné způsobilosti týče, i ta má dle zákona o zaměstnanosti velmi striktní podmínky. Odborně způsobilá je ve smyslu příslušných ustanovení pouze osoba s ukončeným vysokoškolským vzděláním, která již má v oblasti zprostředkování zaměstnání, nebo v oboru, pro který má být zprostředkování povoleno, alespoň dvouletou praxi. Variantou je i dosažení nižšího vzdělání (středoškolské s maturitou, vyšší odborné vzdělání), ale v takovém případě je nutné mít praxi alespoň pětiletou. V rámci podání žádosti je pak nutné i splnění podmínky této praxe dokládat například pracovní smlouvou spolu s čestným prohlášením zaměstnavatele, a to přesto, že taková povinnost ze zákona o zaměstnanosti jednoznačně nevyplývá. Stejně tak bude GŘÚP nutné předložit diplom či jiné osvědčení ve vztahu k dokončenému vzdělání.

    Při splnění všech shora uvedených podmínek může dotčený subjekt podat žádost o udělení licence, jenž se podává na speciálním formuláři GŘÚP. Závěrem ještě nutno podotknout, že doložení odborné způsobilosti, potřebné praxe i bezúhonnosti musí žadatel provést listinami, které mají povahu originálu (tedy nejméně pomocí úředně ověřených kopií). Stejně tak GŘÚP vyžaduje, aby byly všechny dokumenty z cizího jazyka přeloženy oficiálně, a to s tlumočnickou doložkou, tj. nestačí prostý překlad jako při podání návrhu na obchodní rejstřík.

    Odpovědný zástupce

    Speciálním subjektem v procesu udělování licence agentury práce je tzv. odpovědný zástupce. Právnická osoba totiž bez takového subjektu nemůže získat licenci agentury práce, jak plyne mj. z § 60 odst. 10 zákona o zaměstnanosti. Ten stanoví, že podmínkou udělení licence právnické osobě, je fyzická osoba, která plní funkci odpovědného zástupce pro účely udělení licence, a která splňuje stejné podmínky, které by musela splnit fyzická osoba, pokud by o danou licenci žádala sama za sebe.

    Z nahlédnutí do formuláře žádosti právnické osoby o udělení licence plyne, že právnická osoba musí doložit při své žádosti hned několik příloh vztahujících se k jeho pozici. Odpovědný zástupce musí mj. doložit doklad o odborné způsobilosti, jakož i o dosažené praxi a ve formuláři musí právnická osoba zvolit obor, ve kterém odpovědný zástupce této praxe dosáhl. Odpovědný zástupce musí rovněž vyhotovit a podepsat prohlášení odpovědného zástupce, že souhlasí s ustanovením do funkce. Zde je zase oproti obchodnímu rejstříku, kde musí být čestné prohlášení a souhlas se jmenováním do funkce úředně ověřený ten rozdíl, že odpovědný zástupce může daný dokument podepsat prostě.

    Všechny ostatní dokumenty však musí žádající právnická osoba k odpovědnému zástupci doložit nejméně v úředně ověřené kopii. A to dokonce i pracovní smlouvu či doklady prokazující délku praxe jako je například zápočtový list. Pouze tedy za splnění všech podmínek odpovědným zástupcem, které musí splnit i žádající fyzická osoba a předložení shora popsaných dokladů může právnická osoba úspěšně zažádat o udělení této licence.

    Související práva a povinnosti

    Další práva a povinnosti související se založením a následným provozem agentury práce jsou rovněž normována v § 58a a následující zákona o zaměstnanosti. Kromě povinného pojištění a zaplacení speciální kauce při zprostředkování dle § 14 odst. 1 písm. b) zákona o zaměstnanosti zmíněných výše, jsou to dále také např. speciální evidenční povinnosti, kdy každá agentura práce musí vést např. evidenci počtu volných míst, na které je požadování zprostředkování dle § 14 odst. 1 písm. a), evidenci jí umísťovaných fyzických osob či jejích zaměstnanců, kterým zprostředkovává zaměstnání dle zmíněného § 14 odst. 1 písm. b).

    Ani při podání žádosti o udělení licence však žádající subjekt nesmí zapomínat, že kromě splnění podmínek jeho a odpovědného zástupce existují i některé vedlejší povinnosti ke zdárnému vyřízení dotčené žádosti. Tou hlavní je, že musí podle § 60a zákona o zaměstnanosti získat souhlasné závazné stanovisko Ministerstva vnitra, jenž se vydává na základě žádosti GŘÚP. To jinými slovy znamená, že jakmile kterýkoli subjekt zažádá o udělení licence ke zprostředkování zaměstnání, může počítat s tím, že bude dané správní řízení ještě před uhrazením správního poplatku přerušeno, a to za účelem získání daného stanoviska.

    Podle § 60a odst. 1 in fine platí, že Ministerstvo vnitra posoudí udělení povolení ke zprostředkování zaměstnání z hlediska veřejného pořádku, bezpečnosti a dodržování práv třetích osob. Tím je mj. myšleno, že Ministerstvo vnitra bude zkoumat, zda pracoviště uvedené v žádosti o udělení licence není pouhým virtuálním sídlem žadatele, ale zda se na dané adrese skutečně nachází kamenná kancelář, do které v budoucnu každý uživatel/potenciální zaměstnanec bude moci fyzicky přijít. Tato povinnost je výjimečná tím, že se o ní v podstatě nelze nikde dočíst a Ministerstvo vnitra jí vyvozuje z toho, že udělení povolení posuzuje z hlediska veřejného pořádku. S ohledem na tuto povinnost lze také doporučit k žádosti o udělení licence doložit například nájemní smlouvu či souhlas vlastníka daného objektu.

    Speciální povinnosti se také vztahují na subjekty, které jsou ze zahraničí. Tou nejpodstatnější je, a plyne to z informací o povolení ke zprostředkování uložených na webových stránkách GŘÚP, že pokud chce na území ČR založit agenturu práce zahraniční právnická osoba, musí zde mít při nejmenším svůj odštěpný závod. Další zvláštností je, že pokud je odborná způsobilost prokazována skrze zahraniční fyzickou osobu, musí tato podle zákona 18/2004 Sb., o uznávání odborné kvalifikace zažádat o uznání dosaženého vzdělání v zahraničí na speciálním formuláři Ministerstva práce a sociálních věcí. K této žádosti je potřeba kromě všech podkladů o odborné způsobilosti (opět nejméně v úředně ověřené kopii s oficiálním překladem obsahující tlumočnickou doložku) doložit také údaje o odborné praxi a doklad totožnosti (například pas). Nutno podotknout, že uvedenou žádost lze podat pouze u osob pocházejících ze zemí EU/EHP či Švýcarské konfederace. U fyzických osob z jiných států je potřeba provést tzv. nostrifikaci, což je speciální doklad o uznání zahraničního vzdělání vydávaný veřejnou vysokou školou, uznává-li se vysokoškolské vzdělání, nebo krajským úřadem, uznává-li se středoškolské vzdělání.

    Žádný ze žádajících subjektů by také neměl zapomenout, že v žádosti je nutno uvést obor a druhy práce, přičemž u obou těchto kolonek lze uvést informaci „bez omezení“, pokud fyzická žádající osoba/odpovědný zástupce splnil podmínku odborné praxe přímo činností např. v agentuře práce.

    Závěr

    Ze všeho shora uvedeného plyne, že založení, resp. získání licence agentury práce, je administrativně velmi náročný a finančně poměrně nákladný proces. Vzhledem k tomu, že vyžaduje vyhotovení celé řady listin, které musí splňovat stanovený stupeň validity, vyplnění příslušných formulářů a pravidelnou komunikaci s GŘÚP, je podle našeho názoru potřebné tento podnikatelský záměr vždy konzultovat s odborníkem v dané oblasti. Na cestě od idey zřídit si agenturu práce k získání finálního povolení totiž existuje spousta překážek, které mohou tento cíl znesnadnit, a kterým je proto dobré se z důvodů časových a ekonomických dopředu vyhnout.


    Mgr. Matěj Tkadlec



    GLATZOVA & Co., s.r.o.
     
    Betlémský palác
    Husova 5
    110 00  Praha 1
     
    Tel.:    +420 224 401 440
    Fax:    +420 224 248 701
    e-mail:    office@glatzova.com


    © EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz


    Mgr. Matěj Tkadlec (GLATZOVA & Co.)
    29. 11. 2021

    Poslat článek emailem

    *) povinné položky

    Další články:

    • Prodloužení lhůt pro dání výpovědi a okamžitého zrušení zaměstnavatelem
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Finální podoba flexibilní novely zákoníku práce nabyla účinnosti - co nás čeká?
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Státní zaměstnanci a úředníci v byznysu: Flexinovela bourá hranice a otevírá dveře do podnikatelských orgánů
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Byznys a paragrafy, díl 11.: Pracovněprávní nástrahy (nejen) léta pro zaměstnavatele
    • Provozovatel e-shopu Rohlik.cz uspěl u NSS: Případ údajného švarcsystému musí soud posoudit znovu!
    • Zákaz doložek mlčenlivosti o mzdě, zrušení povinných vstupní lékařských prohlídek u nerizikových prací a navýšení podpory v nezaměstnanosti aneb flexinovela zákoníku práce není jen o změnách ve zkušební či výpovědní době
    • Výpověď z pracovního poměru z důvodu neomluveného zameškání jedné směny

    Novinky v eshopu

    Aktuální akce

    • 05.08.2025ChatGPT od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 5.8.2025
    • 12.08.2025Claude (Anthropic) od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 12.8.2025
    • 19.08.2025Microsoft Copilot od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 19.8.2025
    • 26.08.2025Gemini a NotebookLM od A do Z v právní praxi (online - živé vysílání) - 26.8.2025
    • 02.09.2025Pracovní smlouva prakticky (online - živé vysílání) - 2.9.2025

    Online kurzy

    • Úvod do problematiky squeeze-out a sell-out
    • Pořízení pro případ smrti: jak zajistit, aby Váš majetek zůstal ve správných rukou
    • Zaměstnanec – rodič z pohledu pracovněprávních předpisů
    • Flexi novela zákoníku práce
    • Umělá inteligence a odpovědnost za újmu
    Lektoři kurzů
    JUDr. Tomáš Sokol
    JUDr. Tomáš Sokol
    Kurzy lektora
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    JUDr. Martin Maisner, Ph.D., MCIArb
    Kurzy lektora
    Mgr. Marek Bednář
    Mgr. Marek Bednář
    Kurzy lektora
    Mgr. Veronika  Pázmányová
    Mgr. Veronika Pázmányová
    Kurzy lektora
    Mgr. Michaela Riedlová
    Mgr. Michaela Riedlová
    Kurzy lektora
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    JUDr. Jindřich Vítek, Ph.D.
    Kurzy lektora
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Mgr. Michal Nulíček, LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Ondřej Trubač, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., LL.M.
    Kurzy lektora
    JUDr. Tomáš Nielsen
    JUDr. Tomáš Nielsen
    Kurzy lektora
    všichni lektoři

    Konference

    • 18.09.2025Diskusní fórum: Daňové právo v praxi - 18.9.2025
    • 02.10.2025Trestní právo daňové - 2.10.2025
    • 03.10.2025Daňové právo 2025 - Daň z přidané hodnoty - 3.10.2025
    Archiv

    Magazíny a služby

    • Monitoring judikatury (24 měsíců)
    • Monitoring judikatury (12 měsíců)
    • Monitoring judikatury (6 měsíců)

    Nejčtenější na epravo.cz

    • 24 hod
    • 7 dní
    • 30 dní
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Od konkurenční doložky k právní nejistotě: kontroverzní výklad Nejvyššího soudu v rozsudku 27 Cdo 1236/2024
    • Právo a umělé inteligence: AI Act, osobní údaje, kyberbezpečnost a další regulace
    • Sankční povinnost odevzdání řidičského průkazu v implikační souvislosti
    • Jak dlouho po podání žádosti o vydání stavebního povolení musí žadatel udržovat podkladová stanoviska platná a aktuální?
    • Ne/podceňování zastupitelnosti bezpečnostních rolí dle zákona o kybernetické bezpečnosti
    • Právo na víkend - týden v české justici očima šéfredaktora
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Závislá práce ve světle nového rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 19. 3. 2025, sp. zn. A Ads 6/2025
    • Promlčení zápůjčky na dobu neurčitou a změna judikatury Nejvyššího soudu
    • Právo a umělé inteligence: AI Act, osobní údaje, kyberbezpečnost a další regulace
    • Sankční povinnost odevzdání řidičského průkazu v implikační souvislosti
    • Od konkurenční doložky k právní nejistotě: kontroverzní výklad Nejvyššího soudu v rozsudku 27 Cdo 1236/2024
    • 10 otázek pro ... Jana Kohouta
    • Ne/podceňování zastupitelnosti bezpečnostních rolí dle zákona o kybernetické bezpečnosti
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Ověření podpisu advokátem a „nestrannost“ advokáta
    • Projevy tzv. flexinovely zákoníku práce při skončení pracovního poměru výpovědí udělenou zaměstnanci ze strany zaměstnavatele
    • Bez rozvrhu pracovní doby to nepůjde
    • Nařízení odstranění černé stavby aneb Když výjimka potvrzuje pravidlo
    • Zákon č. 73/2025 Sb.: Advokacie v nové éře regulace a ochrany důvěrnosti
    • Top 12 čili Tucet nejvýznamnějších judikátů Nejvyššího soudu z loňského roku 2024 vzešlých z řešení pracovněprávních sporů
    • Umělá inteligence v právu: Efektivní pomoc nebo riziko pro odborný úsudek?
    • Finální podoba flexibilní novely zákoníku práce nabyla účinnosti - co nás čeká?

    Soudní rozhodnutí

    Nesprávné označení relevantní stěžovatelovy námitky (exkluzivně pro předplatitele)

    Nejvyšší správní soud nedostojí požadavkům na řádné odůvodnění soudního rozhodnutí vyplývajícím z čl. 36 odst. 1 Listiny základních práv a svobod, pokud nesprávně označí...

    Předběžná vazba (exkluzivně pro předplatitele)

    Při rozhodování o předběžné vazbě podle § 94 zákona o mezinárodní justiční spolupráci musí soudy dostatečně odůvodnit reálné riziko útěku vyžádané osoby, podložené jejím...

    Přeřazení odsouzeného do přísnějšího typu věznice (exkluzivně pro předplatitele)

    Rozhodnutí o přeřazení odsouzeného do věznice s přísnějším režimem představuje omezení práva na osobní svobodu podle článku 8 odst. 1 Listiny základních práv a svobod a obecné...

    Příspěvek na péči

    Příspěvek na péči a jeho právní úprava v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, je naplněním práva na přiměřené hmotné zabezpečení při nezpůsobilosti k práci podle...

    Střídavá péče (exkluzivně pro předplatitele)

    Nemožnost přítomného účastníka efektivně participovat na jednání prostřednictvím svého advokáta z důvodu jazykových omezení může za určitých okolností vést k porušení jeho...

    Hledání v rejstřících

    • mapa serveru
    • o nás
    • reklama
    • podmínky provozu
    • kontakty
    • publikační podmínky
    • FAQ
    • obchodní a reklamační podmínky
    • Ochrana osobních údajů - GDPR
    • Nastavení cookies
    100 nej
    © EPRAVO.CZ, a.s. 1999-2025, ISSN 1213-189X
    Provozovatelem serveru je EPRAVO.CZ, a.s. se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČ: 26170761, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 6510.
    Automatické vytěžování textů a dat z této internetové stránky ve smyslu čl. 4 směrnice 2019/790/EU je bez souhlasu EPRAVO.CZ, a.s. zakázáno.

    Jste zde poprvé?

    Vítejte na internetovém serveru epravo.cz. Jsme zdroj informací jak pro laiky, tak i pro právníky profesionály. Zaregistrujte se u nás a získejte zdarma řadu výhod.

    Protože si vážíme Vašeho zájmu, dostanete k registraci dárek v podobě unikátního online kurzu Základy práce s AI. Tento kurz vás vybaví znalostmi a nástroji potřebnými k tomu, aby AI nebyla jen dalším trendem, ale spolehlivým partnerem ve vaší praxi. Připravte se objevit potenciál AI a zjistit, jak může obohatit vaši kariéru.

    Registrace je zdarma, k ničemu Vás nezavazuje a získáte každodenní přehled o novinkách ve světě práva.


    Vaše data jsou u nás v bezpečí. Údaje vyplněné při této registraci zpracováváme podle podmínek zpracování osobních údajů



    Nezapomněli jste něco v košíku?

    Vypadá to, že jste si něco zapomněli v košíku. Dokončete prosím objednávku ještě před odchodem.


    Přejít do košíku


    Vaši nedokončenou objednávku vám v případě zájmu zašleme na e-mail a můžete ji tak dokončit později.